electrovalva gpl
![]() ![]() ![]() |
electrovalva gpl
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|||
HUMMER H1 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu S.U.V. Group: Members Posts: 660 Joined: 21 December 09 From: Galati ![]() |
in acele electrovalve se mai aduna pilitura de fier si mizerie din butelie se deface si se curata mai exact partea de jos acolo se aduna acea pilitura
sper sa te ajute |
--------------------
Ro S.U.V.
Double Cab 1.9d
2005
- GL-13-FHM
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
din ce zici tu cea de sub plamin , aia are un filtru si cum zicea colegu trebuie curatata , dar cred ca daca iese gaz dupa oprire cred ca si cea de pe plamin nu inchide gazul bine (asta este rolul ei inchide gazul din plamin)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alin75 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 16 April 06 ![]() |
Si eu sunt de aceeasi parere! Toate cele trei electrovalve sunt puse in paralel, iar cand se pune contactul se deschid toate trei o data. Cea de pe butelie (1), lasa gazul sa iasa din butelie, acesta ajunge in alta electrovalva (2), unde se afla un filtru (este indicat schimbare periodica - vei ramane uimit ce gasesti acolo), iar cea de pe plaman lasa gazul sa intre in plaman(3). Daca scapa gaz dupa luarea contactului inceamna ca acea cantitate de gaz care se mai afla intre electrovalva 2 si 3, deoarece 3 nu mai inchide se pierde.
Acum electrovalvele au doua parti: electrica (o bobina) si mecanica (un pistonas) recomand verificarea individuala a celor doua electrovalve (cu un fir dublu + respectiv - luate de pe baterie te duci pe electrovalva 2 si conectezi firele. daca se vede cum da mici scantei, bobina lucreaza, daca nu cam nasol) Acelesi lucru faci si la elecvtrovalva de pe plaman. Bobina nu cred ca o mai bobineaza nimeni (este capsulata deci ......., dar pe la dezmembrari sigur se gasesc). Daca bobinele lucreaza (adica trece curent), atunci pistonasul s-a blocat. Nu ramane decat sa desfaci bucati si sa te apuci de curatat (se poate sa fi ruginit si ca nu mai culiseze). Spor la munca! |
--------------------
Renault
X
X
- Gj-xx-XXX
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#5
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
am desfacut cele doua EV(2 si 3) ambele merg/mergeau. Cea cu filtru, 2, nu avea mizerie in ea, in schimb filtrul era negru , e un filtru din ceva pasla... prima oara cand vad unul cu asa ceva...
din pacate tot iese gaz dupa luarea contactului, mie teama sa nu fie membrana crapata... altfel nu imi explic ... revin... |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
hutzzyy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 10 April 10 From: suceava ![]() |
aceias problema am si eu nu imi dau sema ce ar fii de vine cred ca valva 3 e de vine ce de la plaman :-?
|
--------------------
dacia
1310
1998 l
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Valva 3 are depuneri de calamină pe scaunul de bronz și pastila de cauciuc. Dacă aveai membrană spartă, n-ai fi putut pleca de pe loc. Ea deschide gazul, iar arcul de care ziceam eu să-l schimbați, închide. Bobina arsă, se poate rebobina . Multe se întrerup la capetele bobinei, unde nici nu sunt lipite de papuci, ci doar presate, așa că, la încălzirea plasticului, firul se depărtează de papuc (cele care au). Scaunul și pastila supapei, o curățați cu șmirghel. De 600 la scaun, până se vede luciul metalic fără a se insista, să nu se lățească suprafața de contact, iar pastila de cauciuc, cu 240, până dispare inelul format pe fața de contact cu scaunul. În rest, s-a spus mai sus. La proba bobinei, e necesar doar un fir. Masa, negrul rămâne, albastrul se scoate, și se dă plus direct din borna bateriei. E posibil ca așa să meargă, prin firele instalației pierzându-se și 3V.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#8
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
ok, am rezolvat am desfacut astazi de doua ori plamanul pana sa imi dau seama ce are... acum porneste si la prima cheie si nici nu scapa...
initial am facut ce a zis diaconu liviu, abea dreptate omul membranele nu erau sparte, am curatat tot ce puteam curata, dar fara nici un efect pozitiv, ba chiar din contra... m-au trecut toate sudorile cand am vazut ca nu mai porneste.... in cele din urma mi-am dat seama ca se slabise un arc, i-am adaugat o bucata de smirgel impaturita in 2 iar acum e ca noua... CUM FAC REGLAJUL?mentionez ca am cautat.... de 3 ore o tot fac,ma dor ochii... dar nimeni nu scrie ceva concret pt instalatia de tip intergas cu un singur surub pe plaman...Imag002.jpg ( Size: 149.15k ) Number of downloads: 1911 This post has been edited by xrt3xrt3: 15 Oct 2010, 22:04 |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
din surubul ala reglezi relantiul deci astepti putin sa se incalzeasca si reglezi surubul in pozitia in care ai cea mai mare turatie.inainte inapoi o sa vezi tu.iar debitul se regleaza cu robinetul care este pe furtunul intre carburator si plaman.dai la 3000de turatii incepi sa inchizi incet sa cand observi ca scade turatia mai deschizi o tura si gata. aerul pe carburator iti spun sa reglezi cu benzina si dupa aia cand treci la gaz laso asa.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
acelasi tip il am si eu de instalatie ca si tine(intergas) si fa asa cum ti-a zis Kiraly
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
ce ziceti merita sa desfac plaminul ca sa fie curatat?,filtrul care e montata pe electrovalva am desfacut de mai multe ori
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic ca merita dar dupa cel putin 15-20 000 km
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#13
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 2 Nov 2010, 22:28) mai ales daca bagi apa de la robinet in instalatie... eu am gasit cativa dintre peretii plamanului rosi pur si simplu acolo unde se deusese mizerie... poate chiar odata pe an sau 10K... n-am mai raspuns ... asa ma facut cu reglajul, deocamdata nu am apucat sa ii fac consumul dar sunt bucuros ca imi merge bine... |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
am si eu o problema cu electrovalvele, nu cupleaza mereu, in special cand e cald, cea dupa butelie se aude tacanind. ce as putea face?
|
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu cupleaza, pentru ca nu e tensiune suficienta la bornele bobinelor, datorita caderii pe firele destul de subtiri (cele albastre). Ia un fir si du direct de la baterie la una din electrovalve, la papucul cu fir albastru, fara sa deconectezi altceva, si vezi daca asa cupleaza toate. Daca asa merge, n-ai decat sa dublezi doar, firul albastru, de la comutator pana la una din valve, dar si pe cel rosu de plus, de la bobina de inductie, pana la acelasi comutator, gaz-neutru-benzina. Daca ai releu separat, dublezi doar firul albastru (varianta cu releu nu prea face probleme). Totul e sa ai tensiune pe bornele bobinelo la valve, cat mai aproape de cea a bateriei.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
iuli_96 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 May 15 ![]() |
budaionut-aceiasi problema o am si eu.
Cand este cald motorul nu mai cupleaza electrovalva de pe plaman si nu mai pot porni motorul doar dupa ce se raceste. Sa nu ajunga destula tensiune?dar nu cred. Si este normal sa ticaie in spate electrovalva de pe butelie? This post has been edited by iuli_96: 4 May 2015, 11:09 |
--------------------
Dacia
1310
1976 Break
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
saptamana asta sper sa ajung la electrician
te tin la curent cu ce am facut |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
Am fost la un electrician si mi-a pus doua relee, unul pt benzina si unul pt gaz.
Sper ca acum sa nu mai am probleme |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
iuli_96 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 May 15 ![]() |
Relee la ce ? Si mai exact ce problema aveai tu cu gazul?
|
--------------------
Dacia
1310
1976 Break
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
un releu la electrovalva de benzina si unu la electrovalva de gaz.
Problema: nu cuplau electrovalvele cand era cald afara |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
iuli_96 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 May 15 ![]() |
Aha.
La mine este cu totul o alta problema. Mersi pentru raspuns. 8 May 2015, 10:19: Inainte,se incalzea electrovalva de pe plaman? La mine dupa ceva timp frige...sau asa trebuie? This post has been edited by iuli_96: 8 May 2015, 10:19 |
--------------------
Dacia
1310
1976 Break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 04:59 |