etansare baie ulei, pierde ulei
![]() ![]() ![]() |
etansare baie ulei, pierde ulei
vodoo_k |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 11 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
dacia 1310 Li injectie
2000
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#2
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Etansarea baii se face pe:
- baie - garnitura pluta modele vechi / silicon modele noi; - palierul 1 - garnitura cauciuc modele vechi / silicon modele noi; - capacul distributiei - garnitura cauciuc modele vechi / silicon modele noi. Din ce stiu eu, tu NU poti folosi garnituri, n-au unde intra/aseza. Ce as face in locul tau: - cumparat silicon de etansare de calitate, de exemplu Victor Reinz (e excelent); - urcat masina pe elevator; - demontat baia de ulei; - curatat siliconul vechi de pe baie PANA LA TABLA; - curatat siliconul vechi de pe bloc si palierul 1 PANA LA FONTA; - curatat siliconul vechi de pe capacul distributiei PANA LA TABLA; - spalat motorul (bloc, palier, capac distributie) cu benzina folosind un pet cu gaura in dop, sters cu carpa curata; - spalat baia cu benzina si carpa; - aplicat silcon pe conturul baii, intr-o cantitate suficienta; - montat cu atentie baia; - lasat sa se usuce o zi fara a porni motorul; - invartit motorul la mana cu bujiile scoase inainte de pornire (spalarea a curatat si uleiul din lagarele arborelui cotit); - pornit. Succes! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vodoo_k |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 11 February 10 ![]() |
multumesc pentru raspuns
sambata daca este cald afara ma apuc de treaba o alta intrebare: de putin timp am pus un termostat nou care din pacate a ramas cuplat pe deschis...dar fiind totusi cald afara nu l-am mai schimbat..totusi azi dimineata mi s-a aprinde un martor in bord -cel cu semnul exclamarii- "!" si nu se mai stinge ...la naiba -sa fie din cauza termostatului ? multumesc ![]() This post has been edited by vodoo_k: 24 Mar 2010, 09:56 |
--------------------
dacia
dacia 1310 Li injectie
2000
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ai nivelul scazut in vasul de pe pompa de frana sau placutele uzate-n cazu-n care au senzor de uzura.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Iti recomand sa schimbi termostatul altfel motorul se va incalzi mai greu , foarte rar iti va trece apa de 75 de grade chiar daca este vara ceea ce va duce la un consum mai mare de combustibil si la o uzura ceva mai rapida a motorului. Cat despre aprinderea acelui martor pot fi si alte cauze caci observ ca ai dacie pe injectie ,una din cauze poate fi chiar termostatul blocat , pune aceasta intrebare in topicul pentru dacii pe injectie , sunt cativa forumusti care dau raspunsuri foarte bune acolo referitor la problemele "injectatelor" , poate nu citesc toate topicurile.
This post has been edited by CGDBZ: 24 Mar 2010, 10:57 |
--------------------
-
-
-
|
|
vodoo_k |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 11 February 10 ![]() |
multumesc pentru idei
incerc toate variantele ![]() |
--------------------
dacia
dacia 1310 Li injectie
2000
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
schimba termostatul,am avut o dacie pe injectie si i-am scos termostatul.urmarea becul "rosu" aprins pt ca motorul nu se incalzea ca lumea. l-am pus la loc si nu a mai fost nici o problema.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
dacia98 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
Salut baieti.
Am si eu o intrebare despre baie. Si anume: se gaseste in magazin garnitura pt baie?(dacie 98), pentru ca mi-a zis un tip la magazin ca asa ceva nu se fabrica si ca trebuie lipit baia cu silicon... Asa am facut asta toamna cand mi-am segmentat motorul, dar problema este ca, cam scoate uleiul in fata si in spate (und-i indoit baia). Si as vrea sa-mi dea si mie cineva un sfat ca ce am de facut acum??? |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#9
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
dacia98 dute si tu la mai multe magazine si intreaba,poate vanzatoru,de lene sa nu mai caute,tia zis asta cu siliconu,nu incerca ca nu vei reusi sa etansezi bine cu silicon
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
r3d |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
dacia98 cel mai simplu baia ta se etanseaza perfect cu silicon,modelele mai vechii se fac cu garniturile acelea 2 de pluta si alea 2 de cauciuc...si totusi uitete atent ca sar putea sa iti curga pe la semeringuri in fata e usor de depista se vede foarte clar in spatele fuliei care antreneaza pompa apa si alternatoru in spate e cam greu pentru ca e volanta.:(pune silicon prindel foarte putin lasal o vreme sa intareasca siliconu si dupa strange toate suruburile daca tot iti vai curge ai semeringurile duse (sunt in aceasi problema si io)
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dacia98 @ 25 Jan 2012, 18:40) Salut baieti. ........ Asa am facut asta toamna cand mi-am segmentat motorul, dar problema este ca, cam scoate uleiul in fata si in spate (und-i indoit baia). Si as vrea sa-mi dea si mie cineva un sfat ca ce am de facut acum??? Suspectez seminilele acelea de cauciuc, ori au fost proaste de noi, perfect posibil, ori au fost puse gresit, lucru patit si de subsemnatul. Oricum vezi si ce a zis r3d. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
DACIA 98:asculta ce zice R3d ca zice el bine ,la majoritatea daciilor de dupa 97 nu se mai etanseaza cu garnitura si semilune ,cumpara mastic de la BISON petru temperatura si foloseste cu incredere(eu am dat pe el 20 roni )iti ajunge la 10 masini,dai jos baia cureti bine si baia si blocu motor si aplici un cordon pe toata suprafata de-a roata bai de ulei putin mai mult in zona semlunelor,lasi 20 min si pe urma o montezi si strangi suruburile ,mai stai juma de ora si bagi ulei si iti garantez ca nu mai curge strop daca ai pus cordon de silicon cum trebuie ,eu asa am facut si de 1 an nu mai am treaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Ca tot veni vorba de baia de ulei si de etansarea ei ...... oare de cat este metricul la busonul de la baie .......... din cate stiu eu .. M 22x1,5 mm .... oare ... ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Nush sincer ,si pe ala vrei sa il faci de inox
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
![]()
Post
#15
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
buson magnetic = 6,50 ron
mi-am luat eu anul trecut ![]() il scoti pe al tau si te duci cu el la magazin.(oricum scoti uleiul daca scoti busonul..) This post has been edited by ORIJINAL21: 5 Feb 2012, 20:25 |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
Minel |
![]()
Post
#17
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Tocmai ca , nu vreau sa ma duc la magazin ......... am de unde alege si vreau sa aleg corect ........ sper sa nu ma intelegeti gresit ....
![]() Multumesc pt raspunsuri dar momentan nici unul concludent ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#18
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Minel si cu ce ajuta busonu magnetic,uleiu din baie?nu prea am vazut la motoare busoane magnetice,la cutii de viteze da
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
ajuta busonul magnetic, atrage depunerile de span fine din ulei
![]() stima |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#20
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ai vazut tu span in uleiu de motor?
singur se face span DAR la motoarele care au mers fara ulei sau la cele gripate,unde lucrez eu NU am gasit span in uleiu ars,si nici depuneri pe baile de ulei fiecare face cu masina lui ce vrea ![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Minel |
![]()
Post
#21
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 5 Feb 2012, 21:21) Minel si cu ce ajuta busonu magnetic,uleiu din baie?nu prea am vazut la motoare busoane magnetice,la cutii de viteze da Ma gandeam , cum am facut RK la motor ( arbore , distributie,set,etc ) ca ... pana s-au "asezat" piesele sa nu se fi adunat particule metalice prin motor ... ...desi de atunci am facut vreo 4 schimburi de ulei ....... Era doar o masura de precautie suplimentara sa nu imi plimbe particulele alea prin motor ....... Dar ma duc la un magazin si masor acolo un buson si aia e .... ![]() ![]() No gata , l-am masurat la magazin M18 x1.5... This post has been edited by Minel: 6 Feb 2012, 10:54 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
fzoli |
![]()
Post
#22
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
Salut,
Duminica am fost pe un drum neasfaltat și mi sa îndoit baia de ulei de la o piatra și vreau sal schimb de la dezmembrări. Întrebarea mea ar fii dacă se potrivește baia de ulei de la motor de 1.3 la motor de 1.4 injecție sau trebuie sa caut neapărat de motor de 1.4 ? |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Nu se potriveste; palierele sunt mai mici la 1300.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
fzoli |
![]()
Post
#24
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
Si atunci trebuie neapărat sa caut de motor cu capacitate 1.4 ?
|
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Da.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
fzoli |
![]()
Post
#26
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
Ok, mulțumesc frumos.
|
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
r3d |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
daca nu atinge bielele in ea sau daca nu curge ulei pa unde e lovita ai 2 variante.
1 poti sa o lasi asa 2 o dai jos o indrepti pa un plan drept,cu un lemn si cu un ciocan. |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Are dreptate colegul @r3d, daca este posibil (daca nu are zone strambe in unghi), indreapt-o. Nu uita sa "consulti" si pompa de ulei sa nu aiba vreo fisura pe zona admisiei, mai sus de sorb.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
fzoli |
![]()
Post
#29
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
Salut,
ok,merci mam uitat Ieri am vrut sa schimb semeringul la fulie, am demontat fulia dar butucul fuliei o rămas acolo se pare ca am din doua bucăți fulia. Dacă scot butucul fuliei o sa dereglezi ceva oare la distribuție? Iese ușor sau trebuie sa folosesc ciocanul? ![]() Pot sa pun semeringul pe butuc afara și sal montezi asa la distribuție? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by fzoli: 19 May 2013, 18:26 |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Exista fulii la care butucul se detaseaza si care au fost concepute in ideea de a inlocui numai butucul care se uzeaza de la simering (economie de metal). De obicei iese usor, eventual il bati usor in lateral tragand in acelasi timp. Ai grija ca pana sa ramana la locul ei. Pana la terminarea operatiunii nu se invarteste motorul. Simeringul vechi il scoti cu o surubelnita (mai solida, mecanica). Chiar daca se deformeaza, nu va mai fi folosit oricum. Recomand sa presezi 2 simeringuri in loc de unul singur din 2 motive: 1) nu vei mai avea probleme de etansare niciodata; 2) se creaza posibilitatea de a folosi butucul vechi care are sant pe el (uzura) intrucat zonele noii etansari il vor evita (il incadreaza). Atentie, al doilea simering va ramane in afara capacului cca. 2 mm. Chiar daca pui numai unul, daca refolosesti butucul, il vei monta putin mai in afara pentru a nu lucra in zona urmei (santului) vechi. Atentie la montarea butucului in sensul sa preia corect pana (se poate intampla sa scoata pana disc din locasul ei si aceasta sa cada in carter; zona este cam stramta cu vizibilitate dificila si nu este greu sa gresesti).
This post has been edited by B17XGG: 19 May 2013, 22:17 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:43 |