fum albastru logan 1.5 dci, scoate fum albastru cand e motorul rece
![]() ![]() ![]() |
fum albastru logan 1.5 dci, scoate fum albastru cand e motorul rece
mri |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Je Ionut Group: Members Posts: 303 Joined: 7 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.6MPI
2011
|
|||
adiya |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Fumul alb-albastrui apare, dupa cum ai intuit, la patrunderea uleiului in camera de ardere iar cauzele sunt multiple, insa imi este greu sa cred ca un motor sa cedeze la 50k de km. In mod normal masina ar trebui sa fie in garantie. Tare as vrea sa aflu diagnosticul pus de ''Dacioti''.
Astept cu real interes raspunsurile la problema ta in calitate de pretendent la un dci. ![]() This post has been edited by adiya: 7 Apr 2007, 16:08 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Hmmm..hm..hm... cam repede fumul albastru.
Ai grija sa nu ai scapari de ulei pe la turbina si sa-ti bage ulei in capul pistonului (cum zic mesterii) ca s-a dus motorul. Eu iti indic sa mergi la service, ori de care ar fi el, sa-ti spuna un mester cum sta treaba (unul bun, nu parligari care se dau cu presupusul). Sa ne ti la curent. Eu tot de la inceputul lui 2006 am loganul, mai exact ianuarie si am 33k km cu el. Este super ok pana acuma. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
darius |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
bine bine dar zicea omul ca face asta doar cu motorul rece,daca ar fi motorul terminat ar scoate si in sarcina fum si inca cum........
|
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La cald apar dilatari...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
doctorul |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 March 07 From: braila ![]() |
motoarele astea de 1,5 dci de pe logan sant cam pretentioase.adica daca nu sant intretinute perfect, fac multe probleme. la prima pornire motorul trebuie lasat in ralanti macar 5 min , asta pt a proteja turbina. deasemenea , nu trebuie fortat pana nu se incalzeste bine . totodata , cum combustibilii la noi sant .... exista predispunere la defectiuni majore (injectoare ). referitor la fumul albastru, ar putea fi vorba de 1 sau mai multe injectoare care sant ,,bolnavioare,,. fumul albastru provine de la combustibil in exces. atentie si la zgomot dimineata.
|
--------------------
dacia
logan 1,6 mpi
2005 - laureate e2
- xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Fumul albastru vine de la uleiul ars, iar faza cu 5 minute de relanti la pornire mi se pare aberanta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bloodem |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
se pare ca doctorul nu a citit nici macar cartea tehnica unde scrie clar ca nici iarna, la -10 grade, nu e nevoie sa lasi motorul la relanti, ca degeaba il lasi... el numai in sarcina se va incalzi. lasandu-l la relanti vei consuma motorina aiurea.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
adiya |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Cand amestecul este bogat (combustibil in exces) apare fum negru.
Hai man fa o vizita la un service sa vedem diagnosticul. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#10
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Fuguta la service... este singurul lucru destept de facut.
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
mri |
![]()
Post
#11
|
![]() Je Ionut Group: Members Posts: 303 Joined: 7 April 07 ![]() |
cred ca asta voi face pana la urma. dar mi-e sa nu ma ia cu cine stie ce aberatii! am consultat un mecanic si mi-a zis ca este turbina. dar nu intelege nici el de ce scoate fum numai rece. cum trece de cele 2 liniute ale temperaturii motorului, cum nu mai scoate. tot el s-a uitat la motor si mi-a zis ca am o mica prelingere de ulei pe la turbina. deci cel mai probabil ar fii turbina. mai astept totusi cateva pareri. cat despre injectoare, nu au nici o legatura cu fumul albastru.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6MPI
2011
|
|
undemerg |
![]()
Post
#12
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Eu am avut o conducta de la turbina sparta pe la 20 mii. Simptomele erau fum f. albastru, pe care nu iti recomand sa incerci sa il mirosi, tusesti 1/2 ora dup-aia. Numai ca la mine nu aparea doar la rece, era in primele 2 trepte, cand mai puteam sa o calc un pic. La peste 100 nu am reusit sa ajung cu turbina asa, si dupa ce mi s-a aprins ledul de injectie din bord am asteptat echipa de interventie. Asa ca iti recomand sa te duci cat mai repede in service. Sigur e ceva de la turbina. |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
alc2 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@mri, cum a evoluat in timp problema ? Cand e mai rece afara scoate mai mult fum albastru si cand e cald mai putin ? De cand scoate fum ai constatat si consum de ulei marit ? O masurare a compresiei ar fi edificatoare , eu zic ca au ramas in cursa 2 posibile cauze : turbina sau segmentii.
|
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
"la prima pornire motorul trebuie lasat in ralanti macar 5 min" mai bine iti iei injectie pe benzina ... sau carburator ca nici acolo nu stai 5 min la incalzire ...de unde ai informatia asta ? sa nu imi spui ca scrie in carte asa ceva ?
This post has been edited by mihai0070: 16 Apr 2007, 15:33 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#15
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nici un motor modern nu trebuie lasat la ralanti sa mearga. dai cheie si pornesti! Motivul, pentru cei care nu stiu... 80% din uzura motorului e la ralanti.
Referitor la fum: @mri Clar arde ulei. Intrebarea e de unde? Nu inteleg de ce ai mers 6000 de km cu problema asta... ai garantie. Rezolv-o pana nu strici si altceva! Nu mai sta... daca vrei sa ai masina ok |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 04:58 |