garaje mobile, garaje termoizolate, rigide
![]() ![]() ![]() |
garaje mobile, garaje termoizolate, rigide
Muttley |
![]()
Post
#31
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
Thor1983 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Exista o varianta si pentru masinile mai inalte, gen SUV?
|
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
tarzy |
![]()
Post
#33
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
@domconstruct - acum 2 ani am facut un garaj de cca 35 mp (5,5 x 6,5) din lemn (grinzi de brad imbracat in scandura de brad) acoperit cu tabla, pe care ca sa-mi fie usor la finisat, l-am imbracat in poliester de 2 cm. Iarna am diferenta de temperatura intre ce e in garaj si afara de cca 10 celsius. In aceasta iarna care nu a fost deloc usoara au supravietuit toate florile lasate acolo.
Pe materiale am dat atunci cam 3000 lei (acum cel putin lemnul este mai ieftin) iar manopera m-a costa organizarea unui gratar si vre-o 2 lazi de bere pentru amici care m-au ajutat. Deocamdata nu l-am finisat si nici usi (ca am 2) nu am pus. In garaj incap, cam ingramadite e adevarat, 2 masini una langa cealalat plus o gramada de alt calabalac. ![]() Apropo ... la garajul meu ptr ca nu am inca usi am folosit cateva placi de OSB (cel mai subtire) ptr a inchide golurile si vad ca rezista inca foarte desi au trecut aproape 2 ani, e drept insa ca sunt sub streasina, nu ploaua pe ele. Ideea ta este foarte buna si practica ... insa suficient de scumpa ptr a nu fi atractiva. Mai gandestete la ce poti taia .... eventual ofera alternativa cu prelata, etc . Mai are avantajul mobilitatii, te plictisesti sa parchezi masina in acel loc, sau te muti ... nici o pba ... muti haraboaia unde-ti place. This post has been edited by tarzy: 27 Aug 2010, 14:47 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
muttley: m-am gandit, am inceput campania! Asta cred ca e piata cea mai mare: noile cartiere, iti multumesc pentru pont! mai rar !
ideea este din 1950 al unui american care a gandit-o fara contragreutati, doar pentru motociclete, altfel era prea grea structura pentru a putea fi rabatata. Restul e al meu, ma ocup de un brevet international acum. Nu vrei sa stii costurile pana acum! Stiu ca forma lor exterioara e "altfel", adica nu atrage in mod special, seamana cu o rulota, nu am ce sa-i fac ca sa mearga tehnic si sa am consum minim de materiale. Nici groaznica nu cred ca e. la dorinta, omul isi poate lipi colante pe ea, chiar cu rapirea din serai, e simplu, banii lui! thor: da, va fi gata pana la sf anului, costuri mai mari insa (alte greutati, consumuri, arcuri de torsiune mai puternice). Va exista o varianta si pentru motociclete. tarzy: lemnul NU e mai ieftin, 30mil fac cati euro? l-ai tencuit? nu ai nici poarta sectionala? Ce acoperis ai? La gata ajungi la minim 2000EUR+gratare. Problema lucrului in regie proprie e ca niciodata nu ai costurile exacte (benzina, gratare, beri, costuri de aprovizionare) Daca eu ajung la un pret de vanzare comparabil cu un garaj din lemn facut in regie proprie in decursul a catorva luni sunt EXTREM de multumit! Inseamna ca daca le vand in rate nimeni nu-si mai face nici in regie proprie! Posteaza niste poze sa vedem ce comparam daca vrei, isi dau oamenii cu pararea, inchipuieti unul ca andyno ![]() Izolatia garajului meu e tot de 2cm, numai ca e xps (polistiren EXTRUDAT) al carui coeficient termic e mai ridicat decat al polistirenului expandat datorita bulelor de aer mai mici si mai multe (desnsitate de material mai mare) OSBul, chiar si cel cotat ca rezistent la apa, este fabricat cu un adeziv CARE NU ESTE rezistent UV, plus degaja la caldura gaze toxice, ma rog nu locuiesti in garaj! Probabil nu bate soarele pe usa direct. Eu nu pot iesi pe piata cu asemenea materiale, produsul meu este fara intretinere, numai materiale de top! Faptul ca garajul meu are volum mic are avantaje majore in ceea ce priveste incalzirea lui! Daca tu ai 10 grade diferenta iti garantez ca e mai mare diferenta in cazul garajului meu, vedem la iarna cand masor! Eu sunt firma, platesc taxe la aia care stau si salariu angajatilor in bani nu in gratare, toate sunt incluse in pretul de vanzare, acum mai e mare pretul? This post has been edited by domconstruct: 27 Aug 2010, 15:27 |
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
tarzy |
![]()
Post
#35
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ca nu este acelasi lucru ... de accea am si specificat clar ce si cum.
Insa in varianta mea am 35 mp, adica de 3 ori mai mult. Nu sunt la zi cu preturile la lemn, stiu doar ca prin iunie am intrebat ce si cum si m-am mirat ca era mai ieftin decat in 2008 (ex. in 2008 mc de scandura a fost 530 iar acum in iunie era 450). Ca sa fim corecti trebuie sa spun ca in cazul meu mai este si placa&fundatia, de care tu nu ai nevoie neaparat (nici eu, dar e facuta) Din pacate nu am poze, ca nu e inca gata si arata foarte "santieristic" dar o sa ma mobilizez cand ajung acolo (next w/e) sa fac. Nu prea exista comparatie decat strict ca si utilitate .... ca adapostesc masini This post has been edited by tarzy: 27 Aug 2010, 14:55 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
asa e tarzy, multumesc pentru fair play! (la naiba iar e in engleza)
|
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#37
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ideea e o idee originala (desi din copilaria mea imi mai aduc aminte de niste filme mute in care cetateanul scotea o masina dintr-un tomberon de gunoi...), chiar daca as putea scoate niste poze din joben cu un "garaj" oarecum asemanator prin zona domenii, si nu contest dreptul autorului de a-si promova ideea si de a si-o proteja.
Insa eu nu sunt de acord cu vrajelile inselatoare. De exemplu privitor la costuri. In nici un caz pretul nu e de 5-10 mai mic decat un garaj "clasic" as cum s-a sustinut: QUOTE(domconstruct @ 27 Aug 2010, 12:51) singura diferenta fata de un garaj clasic este aspectul exterior care e "altfel", costul in schimb este de 5-10 ori mai mic. . Si am sa dau exemplul personal (regie proprie). M-a costat cca. 1000 euro sa fac un garaj acoperit cu tabla de 3 locuri, cu acoperis la 2 metri, cu 6 porti, cu stalpi, cu latimea fiecarui spatiu de 2,5 metri. Hai cu toate hangaralelel 1.500 euro. 3 locuri.QUOTE(domconstruct @ 27 Aug 2010, 14:32) volumul dintre masina si garaj este foarte mic, va pastra caldura motorului un timp destul de indelungat (bineinteles depinzand de temperatura exterioara), Faptul ca volumul (de aer) este foarte mic are si reversul lui: izolarea paturii de aer este mai mica si in sens invers , deci se ... raceste mai repede. QUOTE(domconstruct @ 27 Aug 2010, 15:41) La gata ajungi la minim 2000EUR+gratare. Izolatia garajului meu e tot de 2cm, numai ca e xps (polistiren EXTRUDAT) al carui coeficient termic e mai ridicat decat al polistirenului expandat datorita bulelor de aer mai mici si mai multe (desnsitate de material mai mare) 1. Nu mai comentez, ca am spus mai sus. Si vorbesc din experienta. 2. polistirenul extrudat este marginal mai bun izolator. Are avantajul rezistentei mai bune, dar nu a izolatiei mai bune. Diferenta e pur si simplu nesemnificativa. Solutia propusa o avea targetul ei, or fi cetateni care sa si-o doreasca, pe care nu-i deranjeaza cand ies din masina sa stea in ploaie "in garaj", da' pana la apologia solutiei eu zic ca e ceva drum. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
klaus:
1.postezi niste poze cu garajul tau de 3 locuri? o poarta sectionala costa cca 800EUR (cu actionare mecanica), deci 3 bucati ar costa cam 2400EUR-un discount pentru volum. 2. te-a costat 1500 eur un garaj pentru 3 masini in constructie clasica in cadre de lemn, spui tu! are fundatie? are autorizatie legala? daca da, NU ARE CUM SA COSTE 1500EUR, din greseala lucrez in constructii! 3. volumul mai mic de aer se incalzeste la o temperatura MAI MARE decat un volum mare de aer, avand aceeasi sursa de energie (motorul masinii), deci ca timp de racire este cam acelasi comparativ cu un volum mare incalzit la o temperatura mai mica care se raceste mai greu. Putem calcula daca vrei. 4. sa ma acuzi de "vrajeala inselatoare" e cel putin straniu atata timp cat nu ma cunosti si nu ai vazut produsul in cauza. 5. varianta de 2.500 EUR (poate mai jos, nu stiu inca) are actionare electrica cu telecomanda, varianta din poze (cu deschidere manuala) costa 1800EUR, e un produs cu garantie si toate avantajele ce decurg din asta. cu stima This post has been edited by domconstruct: 27 Aug 2010, 20:46 |
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#39
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(domconstruct @ 27 Aug 2010, 21:28) klaus: 2. te-a costat 1500 eur un garaj pentru 3 masini in constructie clasica in cadre de lemn, spui tu! are fundatie? are autorizatie legala? daca da, NU ARE CUM SA COSTE 1500EUR, din greseala lucrez in constructii! Da, daca se poate chiar o fundatie talpa continua la 90 cm sub nivelul de inghet, este cel mai necesar lucru la un garaj... Chiar m-am gandit, sa fac si un buncar sub garaj, dar simtul ridicolului m-a impiedicat. Si da, are fix aceleasi autorizatii pe care le are si "garajul" dvs... PS: si o poarta o faci din niste teava patrata, tabla plus 2 balamale cu 300 ron. Important e sa sudezi unghiurile de 90 grade cum trebuie, preferabil cu suport special. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
klaus: eu am aviz ISCIR si sunt pe cale sa scot autorizatie de punere pe piata, cum are nevoie orice produs. ma bucur ca stii cum e cu unghiurile de 90 de grade.
Nu mai raspund decat la intrebari tehnice din clipa de fata. |
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#41
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot au fost mentionati concurenti, imi permit sa mentionezi si u unul.
De exemplu pe cel de la http://www.anunturi.in/executam-garaje-din...5-m_532884.html QUOTE EXECUTAM garaje din structura metalica, demontabile (L - 5 m, l - 3 m, h 2,20 m sau alte dimensiuni pe comanda), asiguram transport si montaj, pret Contact: 0767.779.477 Pret: 80€/mp Sa calculam: un garaj de 5mx3m cu inaltime de 2,2 (in care te poti invarti in jurul masinii, cu inaltime de incape si Ghita Muresan in el) este 80x5x3= 1200 euro. Pana si primul garaj de la micrigros, cu usa basculanta cu tot si cu tva este 2.186 euro Nu mi s-ar parea o diferenta fabuloasa fata de QUOTE(domconstruct @ 26 Aug 2010, 20:24) Si ala e ditamai constructia, cu poarta cu tot.Asta daca e sa vorbim de preturile cu de la 5 la 10 ori mai mici decat altii. Fiecare are dreptul sa-si promoveze ideile, sa si le puna in valoare si sa le lumineze cu lumina ideala, dar cand incepe sa bage brasoave deja apar semnele de intrebare, cel putin la mine. De ce ar avea nevoie de minciuni/neadevaruri daca produsul e atat de bun si de corespunzator? Care neadevaruri? Pai aia cu pretul e clar, nu e nici macar la jumatate fata de altele, nu mai vorbesc sa fie 20% sau chiar 10% fata de garaje normale. Aia cu izolatia, ca e cu polistiren extrudat nu expandat, ca e mai bun izolator, iarasi e o vrajeala. Diferenta e nesemnificativa. Eu inteleg insa faptul ca e cu foi de tipul celor pentru geamurile termopan, care-s scumpe in spume, dar nu gradul de izolare e avantajul real. Afirmatia ca ocupa jumatate din spatiul unui garaj "clasic" iarasi e neadevarata. Un garaj standard de 5x3 are 15 mp, acesta, in cazul ca e lat doar de 2 m si lung de 4,5 tot inseamna 9 mp ( si asta cu 4,5 e la limita, ca o skoda are 4,56 metri, si tot il faci cu vreo 20 cm mai mare) Daca il faci de 4,7 cu 2 m, diferenta aia pe lungime e nesemnificativa (0,3 m) ia pe latime e discutabil 1 metru (nu ca nu ar exista). Am ramas uimit si de pierderi. Zici ca intra cc. 50 mp de panouri termoizolante. La un calcul grosier pe un paralelipiped de 5x2x1,8 ar fi cca. 36 mp. 14 mp la 36 mp suprafata inseamna aproape 40% pierderi (ma rog, 30% daca le consideram din 50mp nu din 36) Si nu mi-a fost prea clar nici cum e treaba cu izolatia termica. Lasand la o parte afirmatiile cu stratul subtire de aer care se incalzeste repede dar pierde greu caldura, nu e foarte clar cum e cu izolatia la imbinari, unde trebuie sa fie niste etanseitati flexibile. Si vorba aia, e ditamai imbinarea, si in zona "balamalei", si in zona de contact cu solul. Ce sa-i fac, asa sunt eu mai sceptic cand mi se spun prea multe "avantaje". NU neg ideea si dreptul fiecaruia de a si-o promova. Dar ma deranjeaza "vrajeala". |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
klaus:
1. intr-un garaj cu deschiderea de 3m nu deschizi portierele de tot, ii trebuie 3.5m! 3.5mx 5.5m=19.25mp. Sructura clasica, finisisata la gata (caramida sau BCA), cu poarta sectionala, proiect, fundatie, executat cu garantie de o firma costa minim 200EUR/mp+700 poarta sectionala. Da, garajele prefabricate din tabla cutata, FARA IZOLATIE costa comparativ cu asta, au si dezavantaje mari in comparatie. 2. XPS nu e mai bun izolator decat expandatul? ![]() 3. vezi ca garajele alea NU sunt termoizolate, daca il fac pe asta cu folie pvc de banner (adica neizolat) ajung sub 1000EUR, poate chiar 850EUR, adica jumatate de pret fata de orice alta oferta. 4. am toate avizele necesare punerii pe piata, te rog nu compara Realul cu Realul Madrid, sunt lucruri diferite! 5. panourile au latimi/lungimi standard, intr-adevar pierd mult ca sa montez bucati intregi, puteam sa le imbin si sa obtin pierderi mai mici, dar nu fac compromisuri. Da, in viitor, pentru comenzi mari pot sa discut cu frunizorul sa-mi dea dimensiunile necesare astfel incat sa reduc pierderile 6. Ai postat pozele garajului tau de 3 locuri si nu le-am vazut eu, ala care costa 1000, hai 1500 euroi, ca le-ai cam pierdut numarul, care are si fundatie si autorizatie si tot ce-i trebuie? 7. Ideea e buna, indiferent ca iti place sau nu, nu vad ca dezavantaj decat faptul ca te ploua dupa ce parchezi masina, alt minus real nu cred ca are, in schimb, ocupa EXACT cat un loc standard de parcare, fapt care nu e egalat de nici un alt tip de garaj. Zum Wohl Klaus! This post has been edited by domconstruct: 29 Aug 2010, 14:14 |
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#43
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai tu ai ai avizele punerii pe piata, dar cetateanul care-l cumpara are nevoie de alte avize ca sa-l instaleze (ca la orice alta constuctie banuiesc), basca ca trebuie sa fie pamantul lui si nu loc de parcare de la ADP.
"Izolatia garajului meu e tot de 2cm, numai ca e xps (polistiren EXTRUDAT) al carui coeficient termic e mai ridicat decat al polistirenului expandat datorita bulelor de aer mai mici si mai multe (desnsitate de material mai mare)" Ma scuzati, dar asta e bull shit pentru oricine a studiat termodinamioca elementara. AERUL in sine izoleaza, nu materialul de-l inconjoara (vezi o pufoaica ce cald tine fata de o bucata densa de pasla). Cred ca e o idee mai buna sa faci marketing pe baza unor adevaruri verificabile decat pe baza unor creatii imaginare. This post has been edited by einstein1984: 29 Aug 2010, 14:14 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
einstein:
am un post in care am spus ca bulele de aer din XPS sunt mai mici si mai multe decat in extrudat. de asemenea am spus ca AERUL ESTE CEL MAI BUN IZOLATOR in acelasi post in alt post am specificat ca, deocamdata, aceste garaje sunt pentru curtea proprie, mai e drum lung pana la montajul lor in parcarile blocurilor, poate un contract cu ADP? ![]() pentru curtea proprie NU ESTE NEVOIE DE NICI O AUTORIZATIE SAU AVIZ DE LA PRIMARIE, asta va garantez! este de ajuns avizul ISCIR si autoriatia de punere pe piata (si asta e cu semnul intrebarii, inca nu sunt lamurit cu ea pe deplin) citeste inainte de a acuza te rog! in orice material izolator densitatea conteaza! teoretic doi factori de transfer a caldurii a doua materiale pot fi apropiati, intotdeauna materialul cu densitate mai mare, insa, va fi mai bun. (vezi ceramica folosita la navetele spatiale, mergea o pufoaica struna acolo daca nu se topea). Diferenta de densitate intre expandat si xps cred ca este dubla (cca), xps are 38kg/mc, expandatul in functie de marimea "bulelor", chiar sub 20kg/mc. te-ai intrebat vreodata de ce la geamurile termopan distanta intre foile de geam e de max 20mm? Mai bine le faceau de 60mm, ar fi izolat mai mult, dupa tine. Ei bine nu, aerul cald mai si migreaza de jos in sus. Iti garantez ca 3 camere de 20mm ar fi izolat aproape de trei ori mai bine decat o camera de 60mm. Acelasi lucru se intampla, la scara, in orice material izolator. In cazul izolatiei termice MAI MIC E MAI BINE DECAT MAI MARE, n-ai fi crezut asa-i? In ambele materiale tot aerul ioleaza, teoretic au acelasi coeficient de transfer. xps e de 3-5 ori mai scump, oare de ce? daca faci pasla groasa cat pufoiaca iti garantez ca ai de castigat, dar e mai grea, o tii mai greu in carca si se muleaza mai prost pe tine. exista panouri cu expandat, nu le folosesc, le prefer pe astea "bullshit" din xps. XPS nu are rol structural, are rol pur de inchidere, iarasi nu citesti tot! in plus XPS are alta clasa de rezistenta la foc decat expandatul, insa toate astea sunt normative care trebuiesc respectate pe care n-ai cum sa le stii, ce stii bine e noua teorie a relativitatii, aia din 1984! "teoretic" nu e egal cu "practic", de aceea am spus "teoretic"! This post has been edited by domconstruct: 29 Aug 2010, 15:00 |
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#45
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai tu preferi xps ca au si rol structural. dar tocmai ai zis mai sus.
"teoretic au acelasi coeficient de transfer. xps e de 3-5 ori mai scump, oare de ce?" 1 Pai tocma ziceai ca xps izoleaza mai bine, dar are acelasi coficient de transfer? 2 Pentru ca e mai mult material si mai putin aer, pentru ca are si rol structural. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
![]()
Post
#46
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
domconstruct, sa va spun cum vad eu treaba.
Dvs. vreti sa intrati pe piata cu un produs. Acest produs va trebui vandut. Cand vinzi un produs, ti se ridica tot felul de probleme pe care un abil vanzator trebuie sa le depaseasca ELEGANT si JUSTIFICAT. Daca eu as fi initiat acest topic as fi fost FOARTE atent la ce probleme mi se pun, pentru ca in mod sigur ma-as fi lovit pe viitor de ele in piata. Dvs. o luati personal, eu l-as fi luat ca un antrenament, o pregatire pentru mai tarziu. O sa va duceti la un targ de constructii si acolo nu mai vorbiti cu niste cetateni care intreaba, va veti lovi de potentiali clienti, care daca nu percep informatia ca reala si utila devin non-clienti daca nu chiar "vorbitori de rau". Eu as incerca sa gasesc niste raspunsuri elegante, rezonabile la intrebarile puse, sau moduri de evaziune a acestor intrebari, nu m-as burzului ca un arici suparat. Iar legat de afirmatiile dvs, parerea mea: 1. Solutia propusa nu concureaza cu garajele de beton, cu fundatie, cu caramida asa cum sustineti. Ea concureaza pe piata, sa le spun asa, a "soproanelor". De lemn, de metal, nu conteaza. A structurilor usoare. Insistenta de comparatie cu un tip de garaj mult mai scump evident, nu-mi spune decat ca nu e competitiv ca pret cu garajele comparative. S-ar putea ca si potentialii clienti sa perceapa acelasi lucru. 2. Expandatul (EPS) este mai ieftin decat extrudatul (XPS) pentru ca din mai mult material iese mai putin (proces de extrudare, de comprimare). La EPS din acelasi material iese mai mult (prin expandare). Simplu. 3. In ce priveste de coeficientul conductivitate termica, la XPS este intre 0.028 - 0,042, la EPS este intre 0,028 - 0,045. Asa ne spun chiar producatorii ( XPS Biotherm , EPS biotherm , |Catalog Autrotherm, Apa EPS, Apla XPS etc). Daca dv. veti sustine unui om care se mai pricepe ca unul e superior ca izolare termica de departe, s-ar putea sa-si puna problema profesionalismului dvs. sau a nivelului de "vrajeala" 4. As fi fost de acord cu alte sutineri, ca XPS-ul e mai rezistent mecanic, e mai rezistent la solventi chimici, e mult mai rezistent la umezeala si e mult mai putin permeabil (deci nu trece apa prin el), ca avand structura inchisa rezita mai bine regimului de inghet-dezghet, ca-si pierde calitatile de transfer termic mult mai greu in cazul temperaturilor negative fata de EPS, d-astea. 5. In ce priveste latimea grajului, eu stiu multe parcari in bucuresti care nu au nici pe departe 3,5 m pentru fiecare masina si totusi lumea se da rezonabil jos din masina. O astfel de afirmatie este o manipulare pentru punerea in valoare a produslui propriu. Iarasi daca vine un potential client care intlege asta din prima treba e halita. Iar daca e si unul care stie ca un garaj minim poate avea pe interior 2,4 m si recomandat intre 2,8 si 3,2 metri... Oricine poate gasi aceste informatii simple in manuale gen "Neufert" sau "Planning and design data" (gasit mai usor sub denumirea de "metric handbook") 6. Garajele la care faceti referire (ca urmare a referintei mele la ele) e adevarat, nu sunt termoizolate ca pereti, dar ... au mult aer. Parca se cazuse de acord pe aici ca aerul e bun izolator. Poate compenseaza... 7. Fata de "concurenta" de care spuneti ca au "dezavantaje mari" omiteti sa le mentionati. Cam ce impresie credeti ca lasati unui potential client care nu va reusi sa le gaseasca? 8. Poze cu garajul meu? Pai doresc eu sa-l vand? Eu am spus cat m-a costat in regie proprie sa-l fac. Dorinta de a vinde un "concurent" nu e a mea. Eu nu trebuie sa conving vanzatorulca produsul meu e mai bun, el trebuie sa ma convinga pe mine. 9. Legat de ceramica de la naveta spatiala, poate mai stie cate unul ca aia are densitate foarte mica, ca d-aia e si foarte usoara, este ca un burete de ceramica de fapt. 10. Tot nu am inteles cum e cu izolarea la zonele de imbinari. Ca poate toate izolatiile puse straturi-straturi sunt zero barat daca frigul/caldura intra pe la imbinari bine mersi. Asa vad eu lucrurile. Daca dvs credeti ca va atac personal eu ma opresc aici, insa in locul dvs. as fi fost extrem de interesat de orice problema ridicata de potentialii clienti inainte de intrarea pe piata, ca mi-s fi facut o pregatire temeinica a strategiei de promovare. Mi-as fi lasat ogoliul mai jos si as fi belit ochii mari. Parerea mea. PS: si alte modele de "garaje" pliabile This post has been edited by klaus: 29 Aug 2010, 17:18 Attached thumbnail(s) 8cd33c3b3b5c3b540a6cfb1369105331.jpg ( Size: 49.49k ) Number of downloads: 2595 China_camo_folding_garage20092261616443.jpg ( Size: 20.41k ) Number of downloads: 2644 FG01.jpg ( Size: 40.84k ) Number of downloads: 2592 four_segments_steel_car_parking_folding_garage.jpg ( Size: 20.31k ) Number of downloads: 2569 product_advantages.jpg ( Size: 64.12k ) Number of downloads: 2599 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#47
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(tarzy @ 27 Aug 2010, 10:24) conceptul imi pare super oki, nu ptr parcari publice, si in curte & co Nu inlocuieste nici pe departe un garaj clasic dar este o solutie viabila. Ramane in discutie partea finaciara, daca depaseste echivalentul a 1.000 Euro atunci nu e valabila in curte &co iti faci mult mai ieftin decat 2000 de euro adapost pentru masina. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
klaus:
1. Despre transfer termic nu mai discut ca vad ca e degeaba si nu are releventa. Ideea e ca masina NU INGHEATA in acest tip de garaj. PUNCT. Restul e polemica aiurea. 2. Izolatia "la incheieturi" e realizata cu burete poiuretanic cu celula inchisa (nu absoarbe apa). In momentul cand garajul se inchide preseaza garnitura de burete (care are un volum destul de mare) 3. In partea de jos exista o garnitura EPDM de tipul celor folosite la portile sectionale. 4. Super garaje pliabile, de ce nu dati si preturile, sunt din panza dubla (izolata) si sar de 2000 euro bine (http://www.tempo.ag/Faltgarage_Auto-c9/?osCsid=d430bd6e87018435f2cbfd12276d6219), modelul postat de dvs costa 4400EUR! (Faltagarage Autozelt G2). Te uiti cat de inalt este ca sa permita parcarea unui break? si la ce dimensiuni ajunge pe lungime din acest motiv? Gheata e o mare problema, blocheaza plierea traveilor. 5. Garajele alea burduf costa cam cat costa o casa cu piscina, dupa calculele voastre! La fel ca mai sus gheata poate bloca plierea. 6. Nu iau nimic personal klaus, unele topicuri imi fac chiar placere, raspund insa mai dur cand se ia gratuit cineva cu gura de .... sufletul meu, e normal, nu sunt din carpa! Am pus si pun suflet in produsul asta, muncesc la el de catva ani, sa fiu acuzat ca mint nu mi-a cazut bine! Am in curte un prototip de ceva vreme, stiu practic cum sta masina in el, te asigur ca nu mint si nu aburesc. 7. Tocmai din motivele pe care le spuneai (produs nou, etc, etc) sunt hotarat sa acord garantie pe viata si pret mult redus la primele garaje, in anumite conditii bineinteles! 8. Toate materialele folosite (structura, inchideri, parti mecanice) sunt fara intretinere sau, cel mult, trebuie unse la 1 an. Sistemul de basculare, pivotare, este cel mai "foolproof" sistem, momentul necesar bascularii este de cca 550kgm, nici o gheata sau betigas sau ce vrei tu nu-l blocheaza. Intr-un an este deschis-inchis de cca 1000 de ori cate un sfert de tura, adica rulmentii se rotesc complet de 250 de ori/an, cam cat crezi ca le trebuie sa se gripeze? Nu folosesc nimic ce s-ar putea degrada in timp. Ca si volum si materiale garajul poate fi comparat cu o rulota. O rulota sh costa de la 2000EUR in sus. Garajul e nou! Ai sa spui ca rulota are punte si roti, garajul are mecanismul de rabatare. Apropos, rulotele au peretii in general de 20mm, izolatie ghici ce? Exact, pufoaica! ![]() 9. Da, cu 2000 eur isi poate face oricine un adapost pentru masina in curtea proprie, sunt foarte de acord cu asta, problema e: nu poti sa-l muti unde si cand vrei, ocupi mai mult spatiu decat cu garajul asta (2,4m deschidere la un garaj cand intre oglinzi la o masina medie distanta e 2-2.2m? OK! ), nu ai autorizatii (poiect) in banii astia, repari si adaugi periodic la el si mai si muncesti, in loc sa ai un produs aproape maintenance free, cu garantie. Acum fiecare alege. 10. Din ce in ce mai mult ma gandesc la varianta neizolata din panza/prelata PVC . Va costa sub 1000EUR (structura mai usoara numai din alu, fara garnituri, "hardware" mai putin). Discutam si despre varianta asta? This post has been edited by domconstruct: 30 Aug 2010, 09:55 |
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#49
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Legat de ceramica de pe navetele spatiale:
Scutul de protectie a navetelor spatiale este facut dintr-o ceramica pe baza de siliciu, denumita LI-900. Conform documentelor oficiale NASA are o densitate de 9 pounds per cubic foot (la pag. 3) asta inseamna cca. 144 kg/m^3. In situatia in care apa are 1.000 kg/m^3. Deci ceramica aia e de 7 ori mai usoara decat apa si are si un punct de topire peste 1.300 grade (deci nu poate fi comparat cu materiale care se topesc la 200 grade...) O versiune mai rezistenta este LI-2200, utilizata in zonele expuse stresului (tren aterizare, geamuri, usi etc) iar versiunea aia are o densitate de "22 pounds per cubic foot" (cca. 350 kg/m^3) deci 35% din densitatea apei (aceeasi pag. 3 din documentul indicat). Privitor la coeficientul de conductivitate termica (izolarea) Am sa ma refer la cele mai dezavantajoase situatii, XPS-l il voi lua pe cel mai bun izolator iar EPS pe cel mai prost (deci din start un handicap) - Conform documentelor de la Apla, EPS are coeficintul de 0,38 iar XPS-ul de 0,30. Rezulta o diferenta de 27% - Conform Astrotherm, EPS-ul cel mai slab are 0,45 iar XPS-l cel mai bun 0,35, deci o diferenta de 28,6% Si asta in situatia in care luam referinta cifra mai mica, ca daca am lua-o pe cea a EPS-ului ar fi doar de 21% respectiv de 22%. De aici rezulta oarecum empiric ca o grosime a EPS-ului cu, sa spunem pentru usurinta, 30% mai mare compenseaza conductivitatea termica. Cu alte cuvinte, la un panou de 16 mm de XPS echivalent in EPS ar fi de 21 mm. Iar la o izolatie de bloc ar veni in loc de un EPS de 10 cm un XPS de 7,7. Parerea mea e ca diferenta de pret (de 3-4 ori mai scump) nu acopera incoveneintul diferentei de grosime (de 30%) doar pe baza conductivitatii termice. D-aia se si utilizeaza EPS pentru izolare termica si nu XPS-ul, ca diferenta de cost nu e justificata. Ma rog, ar mai fi si treaba cu impermeabilitatea care la XPS nu lasa peretii sa respire, dar aia e alta discutie. PS: un polistiren de fatade (EPS) ajunge sa aiba aproape acelasi coeficient de conductibilitate cu un XPS bun, la un pret la mai putin de jumatate. E adevarat, cu o rezistenta mecanica mai mica. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tuti |
![]()
Post
#50
|
![]() wum, wum Group: Members Posts: 131 Joined: 11 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(domconstruct @ 29 Aug 2010, 14:00) 7. Ideea e buna, indiferent ca iti place sau nu, nu vad ca dezavantaj decat faptul ca te ploua dupa ce parchezi masina, alt minus real nu cred ca are, in schimb, ocupa EXACT cat un loc standard de parcare, fapt care nu e egalat de nici un alt tip de garaj. 1:Daca ocupa loc "exact cat un loc standard de parcare" ce se intampla daca doi clienti vor sa-l monteze unul langa altul ? pe unde mai coboara din masina ? cum il mai deschid/inchid, daca sunt 3 garaje si eu sunt in mijloc ? ma urc pe masina sa-l trag in jos ? 2:Apropo, asta cu coboratul din masina: locul "gol" dintre doua masini parcate este folosit "la comun" de ambele masini pentru a deschide usa masini. Daca vecinul meu are garajul asta, eu cum imi mai deschid usa ? chestie valabila si pentru punctul 1 in ambele variante sunt blocat in masina ? asta, in cazul in care garajul ocupa "cat un loc standard de parcare" si bineinteles, pentru montarea lui intr-o parcare "clasica" si nu intr-o curte. Respecte, edit: defapt, chiar si intr-o curte, daca vreau 3 garaje, e acelasi lucru. This post has been edited by tuti: 30 Aug 2010, 10:23 |
--------------------
Dacia
SRN-Confort
2001
|
|
tarzy |
![]()
Post
#51
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(domconstruct @ 29 Aug 2010, 14:00) ... 3. vezi ca garajele alea NU sunt termoizolate, daca il fac pe asta cu folie pvc de banner (adica neizolat) ajung sub 1000EUR, poate chiar 850EUR, adica jumatate de pret fata de orice alta oferta. ... baga ceva carbuni si pe tema asta ... si cred ca vei avea succes. gandestete ca majoritatea potentialilor clienti au masini a caror valoare de piata este foarte apropiata sau chiar mai mica decat a "garajului". |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
klaus:
1. "Cu alte cuvinte, la un panou de 16 mm de XPS echivalent in EPS ar fi de 21 mm. + 31.5% nu inseamna "mai bun"? dar eu sunt ala care aburesc! Iar la o izolatie de bloc ar veni in loc de un EPS de 10 cm un XPS de 7,7." excelent, in sfarsit am ajuns la consens, deci la aceeasi grosime xps este mai bun izolator termic, pe langa faptul ca are alta rigiditate si alta rezistenta la foc! Am terminat cu asta? 2. diferenta de pret xps-eps este data si de celelalte caracteristici de mai sus! tuti:: -ok remarca, lasa-ma sa explic te rog! 1. "Daca ocupa loc "exact cat un loc standard de parcare" ce se intampla daca doi clienti vor sa-l monteze unul langa altul ? pe unde mai coboara din masina ? cum il mai deschid/inchid, daca sunt 3 garaje si eu sunt in mijloc ? ma urc pe masina sa-l trag in jos ?" Ok, am gresit, nu ocupa "exact cat un loc standard de parcare" ci se monteaza pe un loc standard de parcare. Daca te uiti la postul original, garajul are 2,2m latime, nu exista un standard pentru latimea parcarilor, in general este 2.5m (cluj 2.6m). Garajele alaturate sunt montate la axe (din 2.5 in 2.5m) rezulta ca, in cazul in care garajul meu e deschis, cu masina parcata axat (poti castiga catva centimetri parcand un pic dezaxat), considerand o masina de clasa medie (latime 1600mm fara oglinzi), mai am de la portiera pana in peretele lateral al vecinului 600mm. Echivalent cu un garaj de care spunea Klaus nu de 2,4m ci de 2.8m (1,6+0,6+0,6)! La fel merge cu oricate garaje din astea alaturate. In cazul curtii proprii poti sa maresti distanta intre axele lor (interaxul) pana la un max d 2.8m , in acest caz portiera oricarei masini se deschide complet. Pot sa-ti trimit schite cu acest tip de amplasament. 3. In cazul garajelor acoperite cu prelata aici exista un avanataj, pot "impinge" portiera mea astfel incat sa deformez catva centimetri prelata garjului vecin, putand astfel sa deschid portiera complet la un interax de 2.5m! 4. Oricum e cale lunga pana la montarea garajelor astora pe spatiul primariilor la blocuri, dar ideea ramane aceeasi, iti multumesc pentru remarca, de la acest tip de amplasament am pornit proiectarea acestor garaje. Mai bine nu se poate , atata timp cat oglinzile masinii raman deschise (nu cuplate) nu pot sa-l ingustez mai mult de 2.2m desi masina are 1,6m! 5. LOL @ "ma urc pe masina si-l trag in jos" , nu tuti, daca exista 3 garaje alipite pe cel din mijloc il deschizi DIN FATA, il inchizi tragand de o coarda TOT DIN FATA , cel mai simplu mod! Arcurile de torsiune sunt reglate sa mearga mai usor la deschidere, mai greu la inchidere (cand tragi de coarda). Dar exista ca varianta, automatizarea, alimentata de la o baterie 12V care este mentinuta incarcata de un panou solar, neavand nevoie de bransament! Na ca ma gandisem si la asta ![]() This post has been edited by domconstruct: 30 Aug 2010, 12:06 |
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#53
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(domconstruct @ 30 Aug 2010, 12:44) 2. diferenta de pret xps-eps este data si de celelalte caracteristici de mai sus! Asa e. Doar ca alea au fost spuse de mine. Parerea mea e ca nu eu, ca potential client, ar fi trebuit sa spun asta, ci vanzatorul, care vorba aia, isi lauda marfa.Legat de izolare, am aratat ca e marginal mai bun XPS-ul fata de EPS, la preturi de 3-4 ori mai mari. Drept urmare nu izolarea este argumentul in cazul XPS-ului. Asta este ceea ce am sustinut si mi s-a zis ca vorbesc aiurea. Atat decat ca eu am venit si cu argumente, cei ce mi-au zis ca vorbesc aiurea nu si-au argumentat afirmatiile. Si eu sunt un economist. Astfel de date trebuiau cunoscute de un inginer. Daca erau cunoscute, inseamna ca am avut dreptate si la partea cu "vrajeala". PS: si am facut calculele pe cel mai bun XPS si cel mai prost EPS. Daca faceam invers treaba era in balarii rau de tot. Nici macar nu exista diferenta. QUOTE(domconstruct @ 30 Aug 2010, 12:44) tuti:: garajul are 2,2m latime, nu exista un standard pentru latimea parcarilor, in general este 2.5m (cluj 2.6m). Dimensiunea minima acceptata la parcarile de resedinta comune este de 2,3 m latime. Cine are spatiu mai mult poate sa le faca si mai mari. PPS: nu pot sa nu observ ca latimea minima este de 2,2 m. Concurenta cu "soproane" metalice (la acelasi pret) le face de 3m. Intr-o curte, 0.8 m e in general nesemnificativ. This post has been edited by klaus: 30 Aug 2010, 12:07 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
klaus:
cand am spus ca xps e mai bun izolator decat eps ai spus ca "aburesc", acum imi spui ca tu ai spus ca e mai bun, GEEZUS, HAI SA TERMINAM CU ASTA! |
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#55
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Aug 2010, 20:07) 2. polistirenul extrudat este marginal mai bun izolator. Are avantajul rezistentei mai bune, dar nu a izolatiei mai bune. Diferenta e pur si simplu nesemnificativa. Si ma repet, daca fac un calcul pe cel mai bun EPS si cel mai prost XPS nici macar nu mai exista acest avantaj |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
volint |
![]()
Post
#56
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(klaus @ 30 Aug 2010, 12:13) Si ma repet, daca fac un calcul pe cel mai bun EPS si cel mai prost XPS nici macar nu mai exista acest avantaj Se consuma cam multa cerneala pe tema asta. Concluzionez eu : EPS su XPS reprezinta cu brio categoria "cel mai bun produs ieftin". De ce? Pai simplu: durata medie de viata (utilizare) data de producator (majoritatea 5 ani si f putin 10 sau 10 ani) si termenul de garnatie (iarasi marea majoritate 1 an si doar 2 producatori 2 ani). @domconstruct: Ziceai ceva de garantie pe viata? Adica schimbi panourile pe cheltuiala ta si peste doua'j - trei'j de ani? cred c-a fost doar o gluma fiindca o scapare de-asta te baga-n faliment inainte sa vezi vreun leu profit. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
klaus |
![]()
Post
#57
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Aia e oferta "limitata"
Doar primii clienti... QUOTE(domconstruct @ 30 Aug 2010, 12:44) 5. LOL @ "ma urc pe masina si-l trag in jos" , nu tuti, daca exista 3 garaje alipite pe cel din mijloc il deschizi DIN FATA, il inchizi tragand de o coarda TOT DIN FATA , cel mai simplu mod! Si cum ajunge coarda aia acolo, la indemna? This post has been edited by klaus: 30 Aug 2010, 13:20 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
volint:
in general nu pot sa garantez un produs mai mult decat garantia oferita de subfurnizori!, dar DA, pentru cateva (primele) garaje sunt de acord sa le ofer garantie TOTALA, repet, IN ANUMITE CONDITII, cel care le/il cumpara trebuie sa indeplineasca niste conditii. <span class='edit'>30 Aug 2010, 14:00:</span> baieti: nu ati inteles, xps-ul nu este "vizibil" , este un "sandwich"format dintr-un miez XPS si doua fete din PVC de 1.5mm (la interior si exterior) tratate UV, exact ca si prelatele din PVC pentru TIR-uri, chiar nu stiu care e durata medie de viata a lor, ma voi interesa! Eu am diverse prototipuri (cu aceleasi panouri insa) de vreo 4 ani in curte, singurul inconvenient este o usoara decolorare (care se intampla si la tamplaria din PVC, practic este acelasi material!) <span class='edit'>30 Aug 2010, 14:03:</span> klaus: coarda e prinsa de partea de sus a garajului, la interior, daca vrei o montez si postez niste poze. Cand garajul este deschis coarda, avand cca 2m, va ramane la indemana proprietarului. Cand este inchis coarda ramane la interior, nu se vede. In aceasta varianta de operare arcurile de torsiune trebuie reglate astfel incat garajul sa fie mai usor de deschis decat de inchis, diferit fata de o eventuala operare din lateral. This post has been edited by domconstruct: 30 Aug 2010, 14:07 |
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#59
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca partea basculanta e sus, si nu exista acces lateral, cand se baga masina se impinge si coarda, care acum e in fata masinii (impinsa la intrarea in "garaj".
Coarda astfel nu ramane in zona de acces a proprietarului. Asa cel putin vad eu lucrurile, . |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
domconstruct |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 26 August 10 ![]() |
frate klaus:
coarda e in lateralul garajului, nu trebuie sa fie pe mijloc ca s-o "agate" masina, in plus este scurta, nu atinge pamantul, deci si daca e agatata de masina ea se va ridica la nivelul ochilor.Un pic de imaginatie, ce D-zeu! Arcurile de torsiune echilibreaza foarte bine fortele astfel incat nu conteaza de unde aplic cuplul necesar deschiderii sau inchiderii (e de cca 2kgm fata de 550kgm), poate fi din dreapta din stanga sau de la mijloc. Deci coarda va fi situata ideal pe lateralul din dreapta (partea cu volanul) a garajului, coltul interior, superior. Bineinteles ca, cu cat ma apropiu de punctul de pivotare, cu atat creste forta necesara rabatarii (scade bratul) Inca un mic detaliu: panourile sandwich NU sunt insurubate de structura, sunt prinse prin presare, avand perimetral o garnitura din burete PU adeziva pe o singura parte (pe cea cu structura). In acest fel garajul poate fi demontat/montat de oricate ori, nu se deterioreaza niciodata nimic. Panourile sunt interschimabile, la un remontaj nu trebuie nimerita "gaura veche". <span class='edit'>30 Aug 2010, 14:23:</span> tarzy: ma gandesc cu groaza cat de rau va arata cosciugul inchis cu prelata, mai ales cand va bate vantul in el! Asta e singurul motiv pentru care nu prea am tragere de inima sa ma apuc de un asemenea prototip. Am calculat niste consumuri si la 850 de euro pret vanzare ar fi ok, asta s-ar putea sa fie singurul motiv pentru care sa ma gandesc sa-l fac DAR exista un risc major: il vede cineva si nu-i place si se duce buhul de nu mai vand nici modelul izolat! Sunt convins ca in Romania ar fi mult mai comercializat modelul cu prelata, dar gandul meu este sa vand si pe afara, iti garantez ca pretul de 1800euro pentru tarile nordice, canada, sua este ridicol de mic. +transport. Iar acolo, iti garantez, nimeni nu-si face garaj in curte dupa propriul cap s cu ce apuca la mana. <span class='edit'>30 Aug 2010, 14:48:</span> garaj de lemn am primit o oferta acum 10 minute. e atasata JPG, am scos firma care mi-a trimis-o sa nu ma trezesc cu cine stie ce proces. Va dau cuvantul meu ca nu am schimbat nimic dpdv tehnic sau financiar la oferta. Oferta NU ARE poarta sectionala (cost separat). Mentionez ca initial, un reprezentant al firmei, mi-a spus telefonic ca pretul se va situa in jur de 1800 eur, lucrurile s-au cam schimabt cand am cerut ca golul de usa sa permita montajul unei porti sectionale si structura sa reziste la incarcarile statice de pe la noi, cum e si normal. probabil si tema asta va fi catalogata ca "abureala" ![]() This post has been edited by domconstruct: 30 Aug 2010, 15:19 Attached thumbnail(s) oferta.JPG ( Size: 67.1k ) Number of downloads: 355 |
--------------------
nissan
navarra
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:10 |