incalzitor motor si filtru, pentru ierni geroase si distante scurte
![]() ![]() ![]() |
incalzitor motor si filtru, pentru ierni geroase si distante scurte
Bujor Stefan |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|||
Adi florin |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc tuturor pentru sfaturi si informatii.
Adevarul este ca pentru incalzirea mai repede in traficul de oras as fi dorit. Avand vaporizatorul de GPL care are o suprafata destul de mare de aluminiu, se incalzeste mai greu antigelul si e cam frig in masina pana se incalzeste calumea. Apoi nu mai sunt probleme cu caldura. Ideea cu aceste termoplonjoane ar fi fost ca, fiind mai multe "bujii" sau ce or fi ele (ca nu m-am lamurit inca daca sunt clasicele bujii incandescente sau altceva), ar putea fi comandate individual. Si, la relanti, sa fie doar una activa sau si aceasta sa fie comandata PWM cu un factor de umplere mai mic astfel incat sa nu scada tensiunea in sistem sub o limita acceptabila. Dar am inteles de la un coleg de forum ca nu ar fi acceptata la ITP introducerea acestor termoplonjoane in sistem. Asa ca, o solutie ar ramane clasica rezistenta de diesel care si ea sa fie comandata astfel incat sa nu scada prea mult tensiunea la relanti. Sau, si mai bine, ar fi un vaporizator GPL cu incalzire, dar e mai greu de gasit. Poate acesta s-o putea seta sa incalzeasca si mai sus de temperatura de transfer pe GPL. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu rezistenta de incalzire comandata integral (900w), faruri, incalzire luneta, incalzire scaune, aeroterma, sta tensiunea pe la 12v la relanti. Cu un pic de ture sare la 13.
Inca o data, am mers asa 17 ierni, primul acumulator a tinut 10 ani, al doilea 7 ani, punte, diode, carbuni alternator originali la 170 k km |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#34
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Zi si cat de des o pui pe redresor daca tot te lauzi cu cat iti tine bateria. Nu de alta dar 12V la ralanti nu prea suna ca si cum "duce alternatorul" ci suna cam a "ia din baterie".
This post has been edited by einstein1984: 13 Oct 2023, 07:37 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca ai fost dezamagit si mintit de multe persoane pana acum.
Asta ca sa inteleg neincrederea ta in tot ceea ce spun, de parca eu nu am alte treburi de facut decat sa intru pe forumuri si sa ma laud cu ce acumulatori nemaipomeniti am eu. Mda, ca si cum alte placeri si treburi nu mai am. Sau iti place sa fi interesant si sa contrazici lumea, asa, gratuit, ca sa ma enervezi pe mine si sa pui frana la tot proiectul pe care vrea sa-l faca ultimul initiator. Sau, din atotstiutorul care il indemnai pe cel care intreba, sub o forma de superioritate - sa mai puna mana pe carte si sa vada caracteristicile alternatorului de Logan - ai devenit acum, brusc, aparatorul intereselor lui, in fata minciunilor debitate de mine. Hotaraste-te! sau spune-mi daca mai e vreo varianta. Si acum, ca sa-ti raspund la intrebare, bateriile le-am pus pe redresor de maxim 5 - 6 ori in 17 ani, din cauza ca le descarcam cu invertorul si becul de 21 W pe care il am pe post de sursa de lumina la lucrarile nocturne. Am surubarit mult la masina si seara, iar becul ala a stat aprins multe ore, multe seri, agatat de capota. Doar din cauza asta am pus bateriile pe redresor. Parca avea si doctorasul montata rezistenta. Poate ne spune cum si cat l-a tinut bateria. Bateriile m-au tinut asa mult pentru ca le-am verificat la un an, doi, nivelul electrolitului. Bateria originala, dupa ce a iesit din garantie, am desfacut-o si avea in mai multi elementi nivelul electrolitului sub cel al placilor. Nu cred ca mai tinea asa mai mult de cativa ani. Idem a doua baterie, completat si masurata concentratia electrolitului. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#36
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Inca odata, transferi asupra mea imaginatia ta foarte bogata si imi atribui chestii pe care nu le-am zis desi uite ca am avut dreptate cand am intrebat de redresor.... Sau de faptul ca alternatorul de mpi nu duce sarcina aia la ralanti dupa cum confirmi tu insuti, exact cum ziceam si eu .
Be our leader, ajuta tu lumea care are probleme cu masina pe aici daca tot te bagi in seama neintrebat ca aparatorul modifcatorilor de masina. This post has been edited by einstein1984: 13 Oct 2023, 15:08 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Iar tu ia o pauza de la facutul pe desteptul, nick-ul zice totul, si fii mai bun si ajuta lumea.
Din nou, citesti ce vrei si cum vrei si nu esti atent. Redresorul l-am pus pentru ca am facut lucrari lungi la motor, in masina, intinse pe mai multe zile (4 - 5 zile), in care mergea becul respectiv de 21W, casetofonul, invertor 220V, letcon, fara sa pot porni motorul pentru incarcare. Niciodata din cauza rezistentei. Dar tu tine-o pe a ta. Ba pardon, inititatorul a intrebat ceva iar eu i-am raspuns. Tu doar arunci cu rautati pe-aici, pana la urma nu ai zis nimic constructiv. Eu am executat exact lucrarea despre care este vorba in topicul asta, cu succes ;i dau oricui oricate detalii despre asta. Tu nu, doar pui frana. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#38
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Rautatile sunt aruncate strict de matale care te bagi intr-o polemica in care nimeni nu te-a intrebat nimic, doar ai aparut sa ne explici ce minunat ti-ai modificat tu masina care ar goli bateira dupa 2 ore la ralanti. Cand o sa ai a la fel de multe posturi ca mine in care sa fii raspuns la vreo intrebare pusa de cineva pe forumul asta mai poti sa vii sa faci morala.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#39
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci eu m-am laudat... bun...
Tu ce cauti pe topicul asta? PS iarta-ma dat nu pot trece peste ineptia asta "doar ai aparut sa ne explici ce minunat ti-ai modificat tu masina care ar goli bateira dupa 2 ore la ralanti" Cum Doamne iarta-ma sa lasi masina la relanti 2 ore cu rezistenta pornita? Daca e vreunul atat de prost sa faca asa ceva, treaba lui. Eu am explicat ca am automatizat-o, nu functioneaza decat max 15 min, daca primeste comanda, daca e pornit motorul, daca e pornita ventilatia. Pot sa-i fac o automatizare care sa o opreasca sub o anumita tensiune. Maxim am folosit-o 2 reprize de 15 minute, cand erau geruri de -10, -15 grade. Apoi nu mai are rost, motorul e la temperatura de regim. Eu nu inteleg tipologia asta de Gica contra, inginerii de la Dacia nu pot accepta ca o modificare bine gandita bate teoria lor? Nu mai reluam problemele din tinerete ale Loganului, scapate de niste ingineri straluciti. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:17 |