Problema Electrica...
Problema Electrica...
tzepesch |
3 Feb 2008, 00:12
Post
#1
|
||
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|||
ag02cws |
3 Feb 2008, 08:47
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
[1] Daca nu papa ulei, nu trebuie segmentare. Dar cred ca trebuie o rectificare a arborelui si schimbatul cuzinetilor. Eu asa i-am facut si n-am mai avut probleme cu presiunea la ulei.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
ydaniel |
3 Feb 2008, 10:18
Post
#3
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
pai motorul cati km are....pompa de ulei in ce stare e....da mai multe detalii...
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
tzepesch |
3 Feb 2008, 12:07
Post
#4
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
motorul are acum cca 20.000km
pompa de ulei e cu debit marit si cand s-a facut verificarea capitala acum 1 an jumate nu a avut nici o problema... are filtre ceva, sa se fi infundat alea??? precizez ca simptomele cu presiunea mi-au aparut ca din senin. m-am oprit aseara pe margine adrumului sa ma duc la un chiosc si cand am pornit am vazut ca palpaie becurile si statea f jos presiunea. pana sa ma opresc statea la 3.5 4 in rulare si 2.5-3 in relanti. am oprit-o, am lasat-o 20 min pe drum drept si uleiul era la maxim pe joja la verificare. si tot asa m-a tinut pana acasa, cca 50 km. dar in buc la cateva stopuri palpaiau iar becurile si statea sub 1 presunea la ulei. f greu urca peste 2, 2.3 in rulare. nu papa ulei. sa fi reglat aiurea culbutorii si d-aia sa am simtomele astea? daca era asa nu ar fi trebuit sa apara imediat? de cand i-am reglat si pana la simptome am facut vreo 30-40km prin oras 3 Feb 2008, 21:18: haideti mai, chiar nimeni? senzorul de ulei se desurubeaza, capul acela cu papucul ma refer, sau tot corpul acela dreptunghiular? nu e ceasul problema ca altfel nu palpaiau becurile din bord. daca ar fi ceva mai nosl, cu pompa sau stiu eu ce, daca se aprind concomitent becurile din bord n-ar trebui sa am problema si cu temperatura apei? ceasul de temp. e stabil la 80gr. vreau sa verific intai senzorul inainte de toate This post has been edited by tzepesch: 3 Feb 2008, 21:18 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
brigada_diverse |
3 Feb 2008, 21:54
Post
#5
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
serviceurile specializate au un instrument, asemanator cu compresometru pentru a masura presiunea la ulei. cu ala afli exact. poate fi intr-adevar si problema de la sonde(senzor), asta este un mod bun de a exclude aceasta suspiciune
cand ai facut motorul ai schimbat si pompa de ulei? poate fi de aici, sau de la pinionul care o misca, pinionul delco |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ag02cws |
4 Feb 2008, 00:39
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
Se aprind toate cand n-ai presiune la ulei. Ti-am zis, am patit si eu. Pana n-am rectificat arborele n-am scapat de problema. E drept ca am dus-o asa vreo 20000 de km, astfel incat imi ramaneau becurile aprinse si la 1500 rpm. De la reparatie, au trecut 60000 de km si e ok.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
tzepesch |
4 Feb 2008, 01:08
Post
#7
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
azi am dat sondele jos, le-am curata, tija -teava perforata, aia cara prinde corpul comun al sondelor pe bloc, una din gauri de la 5-6 mm ajunsese la 1mm diametru.
le-am desfacut cat de mult s-a putut si lea-m curatat. maine verific si filtrul apoi dau capacul culbutorilor jos si invartind de elice, sa vad daca urca uleiul pana sus. problema 2. aia cu luminile, pe cutia de vit e un contact pt luminile albe de mansarier???? daca da sa-mi fi sarit de acolo si d-aia sa nu se aprinda??? |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
brigada_diverse |
4 Feb 2008, 07:59
Post
#8
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
da, pe cutia deviteze se afla manocontactul marsarier. cand ai bagat in marsarier, el iti trimite + la becurile albe din spate. verifica contactele, curata-le.
am patit-o si eu. pune pe direct pentru test(legi firele care ajung la sona(manocontact)). daca merge, atunci problema e de la manocontact...testul il faci cu contactul la cheie pus daca e problema manocontactului, il schimbi, se gaseste la magazinele auto daca nu merge nici pe direct, verifici daca iti ajunge + pe unu din fire, daca da, mai ramane sa verifici daca celalt fir ajunge la lampile albe. becurile sunt bune? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
alinushy |
4 Feb 2008, 08:19
Post
#9
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
pe partea dreapta a cv
4 Feb 2008, 08:22: QUOTE(tzepesch @ 4 Feb 2008, 01:08) nu trebuie sa dai capacu jos, desfaci doar busonu pt ulei cu motoru pornit si o sa vezi daca stropeste, poti sa invarti tu de elice cat vrei ca nu o sa vezi daca urca uleiu This post has been edited by alinushy: 4 Feb 2008, 08:22 |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
djasu82 |
4 Feb 2008, 08:36
Post
#10
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Trebuie sa urce uleiul chiar si manoal daca se invarte de elice daca nu uraca e infundat pe undeva , cu motorul pornit risti sa te stropesti si sa te arzi cu ulei incins fiindca se afla sub o anumita presiune.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Merced |
4 Feb 2008, 09:45
Post
#11
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.237 Joined: 24 June 07 |
Oricum si cu presiunea aia mica de care te vaiti tot o sa ajunga ulei sus, ca daca n-ar ajunge deloc s-ar duce dracu' motorul foarte repede. A avut si un prieten problema asta a ta, dar ala isi batea joc de motor, nu facuse un schimb in 10.000km si completa mereu cu o mizerie de ulei. La un drum lung dupa vreo 70km si-a dat drumu, ba chiar dupa vreo 200km avea presiune cam maricica.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
tzepesch |
4 Feb 2008, 10:15
Post
#12
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
da, de acord, dar eu imi fac probleme cand vad orice anomalie, nu am chef sa aduc motorul in sapa de lemn pe principiul ca merge-domne'
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Merced |
4 Feb 2008, 10:32
Post
#13
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.237 Joined: 24 June 07 |
Atunci mergi intr-un service unde ti se poate verifica presiunea intr-un mod sigur. Si apoi vezi ce si cum.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
brigada_diverse |
4 Feb 2008, 11:27
Post
#14
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
pompa de ulei ai schimbat-o de la refacerea motorului?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
tzepesch |
5 Feb 2008, 00:36
Post
#15
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
cu uleiul cred eu am rezolvat-o...
am schimbat sonda si senzorul , nu noi dar de la o dacie pe care functionau. presiunea nu mai indica deloc. acum sunt mai mult ca sigur ca e indicatorul pt ca oricum as pune fierele de la senzor si sonda la masa nu se mai misca acul. e mort. uleiul urca la rampa de cuburtori dupa ce se incalzeste putin. de asemenea am curatat si filtrul. treaba cu discoteca in spate am rezolvat-o miscand de becul de frana/pozitie... oxidase si era in scurt banuiesc... luminile de numar nu se aprind si nici mansarierul. alea de unde sa incep sa le verific? nu cred ca vine curent pe fire. This post has been edited by tzepesch: 5 Feb 2008, 00:38 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bygy007 |
5 Feb 2008, 00:49
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
pentru verificarea ceasului si a becului se procedeaza asa :
- pui contactul si pui la masa cele doua fire la masa -unul e becul care trebuie sa se aprinda -iar celalalt este ceasul care trebuie sa se duca la maxim cind il pui la masa -daca nu face asa incepi sa verifici circuitul de la sonda la ceasurile de bord la mansarier rezolvi asa : -pui contactul - scoti cele doua fire de pe sonda le cuplezi intre ele -si vezi daca se aprinde becul -daca se aprinde atunci este sonda -daca nu atunci este circuitul : -regleta plus in singa pe partea soferului pe unde este releul de semnalizare una este cu + contact si una + permanent -iese spre compartiment motor si se duce la sonda - apoi de acolo se intoarce inapoi se duce la instalatia de spate (cablul care se duce in spate) printr-un conector (mufa) apoi la becuri This post has been edited by bygy007: 5 Feb 2008, 01:10 Attached thumbnail(s) ceasuri.JPG ( Size: 98.94k ) Number of downloads: 47 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tzepesch |
5 Feb 2008, 01:00
Post
#17
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
daca pun firul de la senzorul de ulei la masa se aprind becurile de apa si ulei. alea merg, si senzorul asemenea.
sonda inca nu-s sigur si indicatorul de presiune precizez ca am ceasurile de apa si ulei separat, set d-ala de 2 montate impreuna 5 Feb 2008, 01:02: la mansarier, care cele 2 fire si de la ce sonde??? nu te supara, fii te rog putin mai coerent ca m-ai pierdut... un punct si-o virgula ceva, te rog This post has been edited by tzepesch: 5 Feb 2008, 01:02 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bygy007 |
5 Feb 2008, 01:11
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
am editat postul sper sa intelegi sonda este pe cutie pe laterala din stinga parca
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tzepesch |
5 Feb 2008, 11:18
Post
#19
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
poti pune te rog o poza cu sonda de mansarier sau ce e, ca sincer nu o cunoasc ca sa o identific.
cu sonda de ulei: -cablul de la senzor (sus) pe masa aprinde becurile de ulei-apa, deci e ok -cablul de la sonda (jos) pe masa nu mai ridica la maxim indicatorul de la ceas. nu se mai misca de loc. am verificat cablul de la sonda la ceas, este bun. cred ca s-a stricat indicatorul. il pot verifica cumva??? |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
alinushy |
5 Feb 2008, 11:27
Post
#20
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
am spus mai sus, sonda marsarier e pe partea dreapta a cv, de la bieleta de directie un pic mai in spate.
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
tzepesch |
5 Feb 2008, 11:38
Post
#21
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
merci
acu ma duc sa ma uit |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
alinushy |
5 Feb 2008, 11:41
Post
#22
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
tzepesch |
5 Feb 2008, 19:16
Post
#23
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
multam de indicatii. am verificat instalatia de la sonda la becuri. problema era ca se sectionasera firele in stalpul din spate al masinii, de unde vine de la hayon si pana la stop. se rupsesera ambele fiere, si de pozitii-numar si de mansarier.
am remediat. ps: misto sa faci mecanica la dacie.... mai ales cand injuri electricienii mesteri de tot neamu lor. revenind la problema cu uleiul, sonda de ulei se poate verifica cumva sa vad daca e buna sau nu? cu lampa de control merge? |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bygy007 |
5 Feb 2008, 21:29
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
daca cind pui firul de sonda presiune ulei , cei de ceas la masa si nu se ridica acul atunci problema la ceasul indicator , trebuie sa desfaci bordul si sa te uiti la cele 3 suruburi de prindere ale ceasului , poate sint slabe (sint niste piulite poate s-a slabit) sau nu ai + sau - la ceas
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tzepesch |
5 Feb 2008, 21:41
Post
#25
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
am ceasuri independente de bord
m-am uitat, l-am scos dar nu stiu cum sa-l verific are 3 fire si un bec de iluminat. un fir vine de la sonda. celelalte 2??? |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bygy007 |
5 Feb 2008, 22:34
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tzepesch |
5 Feb 2008, 23:44
Post
#27
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
daca-l scot si-l pun direct pe baterie, + la + si - la - si firul de sonda la - sau la masa, daca ar fi functional ar trebui sa indice, nu?
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
bygy007 |
6 Feb 2008, 00:05
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
da, alimentat direct de la o sursa de curent continu
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st June 2024 - 16:38 |