DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Translate this to english please...

stojakovicv
post 10 Feb 2008, 02:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 5 December 07




Please can anybody translate this text to English

QUOTE(DFA @ 5 Apr 2006, 11:27)


Here it is:

Pozitionarea mufelor si numerotarea pinilor se foloseste de imaginea Schema_Conectori_UCH_Logan.gif (18,6KB)

UCH - Unité de Controle Habitacle - Unitate de Control a Habitaclului

Mufa EHI - intrari si iesiri de control (de mica putere) a aparaturii de bord/butoane/etc.
Mufa PI - iesiri de putere pentru actionarea diversilor consumatori

-----------------------------------------------------------------------------

EHI - A1 - Intrare senzor centura sofer

EHI - A7 - Pin de control pentru pornire stergatoare la spritare spalator parbriz.

EHI - A9 - Masa antena suplimentara

EHI - A10 - Pinul pentru antena suplimentara, pentru extinderea razei de actiune a telecomandei

EHI - A20 - Iesire LED martor usi deschise, se conecteaza la pinul A12 mufa gri din bord, unde se monteaza un LED + 1 rezistenta de 1Kohm.

EHI - B23 - intrare semnal soc de la unitate de control airbag

EHI - B40 - intrare senzori usi fata (cu avertizare sonora in caz de lumini lasate aprinse cu motorul oprit)

EHI - B30 - intrare senzori usi spate + portbagaj (fara avertizare)

----------------------------------------------------------------------------

PI - B1 - a 2-a iesire de comanda pentru usi, nefolosita (se poate utiliza ca comanda pentru deschiderea portbagajului)

-----------------------------------------------------------------------------



===================

Functii suplimentare ale UCH-ului, dar dezactivate din fabrica
- activarea NU se face cu calculatorul/programul de diagnosticare din service (CLIP sau NXR)
- activarea se face cu software-ul DDT2000 - D3E Diagnostic Tool, actualizat pentru UCH-ul Logan-ului

1. Pornire stergatoare la comanda de spalare a parbrizului
Aceasta functie ESTE activata din fabrica, dar legatura dintre comanda de spalare (+12V din maneta) si UCH (EHI - A7) nu este facuta.
Mod de functionare:
- daca se comanda spalarea pentru mai putin de o secunda, UCH comanda stergatoarele pentru o sigura baleiere, dupa ce trece un timp prestabilit.
- daca se comanda spalarea pentru mai mult de 1 secunda, UCH comanda stergatoarele sa baleieze de 3 ori parbrizul, dupa ce trece un timp prestabilit.
- daca se comanda spalarea pentru mai mult de perioada de baleiere de 3 ori a stergatoarelor, UCH comanda stergatoarele sa opreasca baleierea
dupa incetarea comenzii de spalare.
- timpul prestabilit (intarzierea) este fixat din fabrica la 2 secunde si poate fi configurat de la 0 la 5 secunde.

2. Alarma interna (din fabrica alarma este setata pe "external alarm")
- claxonul suna din 2 in 2 secunde, timp de 30 de secunde
- simultan cu claxonul semnalizatoarele intra in functie pe avarie
- se pot adauga senzori de volum, perimetru sau soc (se inseriaza cu senzorii de la usi)
- pentru a actiona claxonul se adauga pe placa UCH-ului un tranzistor si 2 rezistente, plus un releu extern
- se poate monta o sirena in loc de claxon (nu mai este nevoie de releul extern)

3. Deschiderea portbagajului din telecomanda masinii
- practic UCH-ul nu are o iesire de comanda speciala pentru portbagaj, dar se foloseste
a doua iesire de comanda pentru usi (PI-B1), cu care se alimenteaza actuatorul
deschiderii electrice a portbagajului, care se monteaza separat
- portbagajul se va deschide la a 2-a apasare a butonului de dezarmare de pe
telecomanda. Intervalul de timp in care UCH-ul asteapta a 2-a apasare se seteaza
in UCH odata cu activarea acestei functii (standard e 2 secunde).
- din interiorul masinii portbagajul se va putea deschide la apasarea butonului
de deblocare usi, de pe consola centrala. Optional, pentru a nu se deschide (din interior) portbagajul
odata cu usile se mai monteaza un releu care blocheaza comanda catre portbagaj atunci
cand este pus contactul. In acest caz, cu contactul pus (motorul pornit) portbagajul
NU se poate deschide din telecomanda (doar cu contactul pe accesorii).
Pentru a-l putea deschide si din interior nu se mai monteaza releul de blocare,
dar trebuie sa fiti atenti, pentru ca la deblocarea usilor din interior se va descuia si portbagajul si exista
riscul sa rulati cu portbagajul deschis, mai ales ca portbagajul descuiat impinge
suficient de tare in senzorul sau ca martorul de usi deschise din bord sa nu
se aprinda decat la denivelari mari.

4. Martorul de bord pentru centura de siguranta - avertizeaza ca centura nu este cuplata
- dupa activarea functiei sunt necesare:
- o cupla de centura cu senzor
- tras fir de la cupla centura la UCH (pinul EHI-A1)
- montarea unui LED SMD si a unei rezistente pentru el in placa bordului
- martorul se aprinde cu contactul pus si cand masina atinge aproximativ 10Km/h iar centura soferului nu e cuplata

5. Speed alarm - alarma la depasirea vitezei - destinata pentru tarile arabe
- pragul este de obicei 120Km/ora (ajustabil)
- alarma se declanseaza la atingerea pragului si apoi din 10 in 10 Km parcursi (?)
- alarma este emisa de buzzer-ul din UCH
- trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH
- nu este recomandabila activarea acestei functii, nu este suficient de flexibila:
- alarma nu se poate opri decat prin incetinire
- pragul de declansare este unul singur
- pentru orice modificare este necesara o noua operatiune de configurare a acestei functii

6. Incuierea usilor la atingerea unei anumite viteze (C.A.R. - Condamnation Automatique en Roulant)
- pragul de declansare al incuierii se seteaza la activarea functiei (din fabricã este setat la 8km/h)
- trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH
(la unele variante/generatii de Logan semnalul de viteza este deja cablat si conectat)

7. Activare/dezactivare a functiei C.A.R. (Condamnation Automatique en Roulant)
- incuierea usilor la atingerea unei anumite viteze poate fi activata prin mentinerea apasata
timp de 5 secunde a butonului de blocare usi, la activare se va auzi un beep bi-tonal.
- dezactivarea se face prin apasarea timp de 5 secunde a butonului de deblocare a usilor,
la dezactivare se va auzi tot un beep bi-tonal.
- aceasta functie se activeaza separat de C.A.R.





--------------------
Dacia Logan Preference 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 10 Feb 2008, 16:48
Post #2


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




in=input
out= output



EHI - A1 - Intrare senzor centura sofer- in seatbelt

EHI - A7 - Pin de control pentru pornire stergatoare la spritare spalator parbriz.- in command to start windshield wipers after sprinkles

EHI - A9 - Masa antena suplimentara -GND Antenna

EHI - A10 - Pinul pentru antena suplimentara, pentru extinderea razei de actiune a telecomandei- Ext Antenna

EHI - A20 - Iesire LED martor usi deschise, se conecteaza la pinul A12 mufa gri din bord, unde se monteaza un LED + 1 rezistenta de 1Kohm.- Out led open doors to be conected to pin 12 through 1k res

EHI - B23 - intrare semnal soc de la unitate de control airbag- in airbag

EHI - B40 - intrare senzori usi fata (cu avertizare sonora in caz de lumini lasate aprinse cu motorul oprit) - in open doors

EHI - B30 - intrare senzori usi spate + portbagaj (fara avertizare) - in open trunk

----------------------------------------------------------------------------

PI - B1 - a 2-a iesire de comanda pentru usi, nefolosita (se poate utiliza ca comanda pentru deschiderea portbagajului)
- out central locking 2'nd out- can be used to open the trunk
-----------------------------------------------------------------------------



===================

Functii suplimentare ale UCH-ului, dar dezactivate din fabrica
Extra options of UCH inactive by factory defaults

- activarea NU se face cu calculatorul/programul de diagnosticare din service (CLIP sau NXR)
- Cannot be activated by cCLIP or NXR

- activarea se face cu software-ul DDT2000 - D3E Diagnostic Tool, actualizat pentru UCH-ul Logan-ului
- you need DDT software in order to activate

1. After sprinkler windshield wiper starts

Aceasta functie ESTE activata din fabrica, dar legatura dintre comanda de spalare (+12V din maneta) si UCH (EHI - A7) nu este facuta.

Active by default but no electrics done:
connect A7 to the command


Mod de functionare:
- daca se comanda spalarea pentru mai putin de o secunda, UCH comanda stergatoarele pentru o sigura baleiere, dupa ce trece un timp prestabilit.
- daca se comanda spalarea pentru mai mult de 1 secunda, UCH comanda stergatoarele sa baleieze de 3 ori parbrizul, dupa ce trece un timp prestabilit.
- daca se comanda spalarea pentru mai mult de perioada de baleiere de 3 ori a stergatoarelor, UCH comanda stergatoarele sa opreasca baleierea
dupa incetarea comenzii de spalare.
- timpul prestabilit (intarzierea) este fixat din fabrica la 2 secunde si poate fi configurat de la 0 la 5 secunde.

2. Alarma interna (din fabrica alarma este setata pe "external alarm")
- claxonul suna din 2 in 2 secunde, timp de 30 de secunde
- simultan cu claxonul semnalizatoarele intra in functie pe avarie
- se pot adauga senzori de volum, perimetru sau soc (se inseriaza cu senzorii de la usi)
- pentru a actiona claxonul se adauga pe placa UCH-ului un tranzistor si 2 rezistente, plus un releu extern
- se poate monta o sirena in loc de claxon (nu mai este nevoie de releul extern)

[B]Factory Default is external but can be activated

Horn sound for 2 sec and stop for 2 sec and then again sounds for 2 sec for 30 sec
Signals blinks toghether
You need several electronic components to be mounted in UCH in order to work
[/B]

3. Deschiderea portbagajului din telecomanda masinii
- practic UCH-ul nu are o iesire de comanda speciala pentru portbagaj, dar se foloseste
a doua iesire de comanda pentru usi (PI-B1), cu care se alimenteaza actuatorul
deschiderii electrice a portbagajului, care se monteaza separat
- portbagajul se va deschide la a 2-a apasare a butonului de dezarmare de pe
telecomanda. Intervalul de timp in care UCH-ul asteapta a 2-a apasare se seteaza
in UCH odata cu activarea acestei functii (standard e 2 secunde).
- din interiorul masinii portbagajul se va putea deschide la apasarea butonului
de deblocare usi, de pe consola centrala. Optional, pentru a nu se deschide (din interior) portbagajul
odata cu usile se mai monteaza un releu care blocheaza comanda catre portbagaj atunci
cand este pus contactul. In acest caz, cu contactul pus (motorul pornit) portbagajul
NU se poate deschide din telecomanda (doar cu contactul pe accesorii).
Pentru a-l putea deschide si din interior nu se mai monteaza releul de blocare,
dar trebuie sa fiti atenti, pentru ca la deblocarea usilor din interior se va descuia si portbagajul si exista
riscul sa rulati cu portbagajul deschis, mai ales ca portbagajul descuiat impinge
suficient de tare in senzorul sau ca martorul de usi deschise din bord sa nu
se aprinda decat la denivelari mari.

Second output for central locking to be used to open the trunk ( for models early than sept 2006)
Conect the solenoid to P1-b1
In order to be able to open the trunk you need to stop the engine

4. Martorul de bord pentru centura de siguranta - avertizeaza ca centura nu este cuplata
- dupa activarea functiei sunt necesare:
- o cupla de centura cu senzor
- tras fir de la cupla centura la UCH (pinul EHI-A1)
- montarea unui LED SMD si a unei rezistente pentru el in placa bordului
- martorul se aprinde cu contactul pus si cand masina atinge aproximativ 10Km/h iar centura soferului nu e cuplata
Sensor for seatbelt- you need to install led in dash and connect it to A1
The led will light when 10km/h speed has been reached if no seatbelt set
You need special conections to seat belt lock



5. Speed alarm - alarma la depasirea vitezei - destinata pentru tarile arabe
- pragul este de obicei 120Km/ora (ajustabil)
- alarma se declanseaza la atingerea pragului si apoi din 10 in 10 Km parcursi (?)
- alarma este emisa de buzzer-ul din UCH
- trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH
- nu este recomandabila activarea acestei functii, nu este suficient de flexibila:
- alarma nu se poate opri decat prin incetinire
- pragul de declansare este unul singur
- pentru orice modificare este necesara o noua operatiune de configurare a acestei functii
Speed alarm- NOT RECOMENDED, i'll not translate this

6. Incuierea usilor la atingerea unei anumite viteze (C.A.R. - Condamnation Automatique en Roulant)
- pragul de declansare al incuierii se seteaza la activarea functiei (din fabricã este setat la 8km/h)
- trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH
(la unele variante/generatii de Logan semnalul de viteza este deja cablat si conectat)

7. Activare/dezactivare a functiei C.A.R. (Condamnation Automatique en Roulant)
- incuierea usilor la atingerea unei anumite viteze poate fi activata prin mentinerea apasata
timp de 5 secunde a butonului de blocare usi, la activare se va auzi un beep bi-tonal.
- dezactivarea se face prin apasarea timp de 5 secunde a butonului de deblocare a usilor,
la dezactivare se va auzi tot un beep bi-tonal.
- aceasta functie se activeaza separat de C.A.R.

CAR- Doors will lock when speed is above a set speed.
option needs to be activated from DDT
Speed signal to be connected to A6
DCI versions until sept 2006 have this signal draw already
Activate/Deactivate can be done from lock button on the dash




this is a short version translation


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stojakovicv
post 10 Feb 2008, 19:54
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 5 December 07




So, it is important first to activate all these functions by DDT software?

Please can you translate this in details:

QUOTE
3. Deschiderea portbagajului din telecomanda masinii
- practic UCH-ul nu are o iesire de comanda speciala pentru portbagaj, dar se foloseste
a doua iesire de comanda pentru usi (PI-B1), cu care se alimenteaza actuatorul
deschiderii electrice a portbagajului, care se monteaza separat
- portbagajul se va deschide la a 2-a apasare a butonului de dezarmare de pe
telecomanda. Intervalul de timp in care UCH-ul asteapta a 2-a apasare se seteaza
in UCH odata cu activarea acestei functii (standard e 2 secunde).
- din interiorul masinii portbagajul se va putea deschide la apasarea butonului
de deblocare usi, de pe consola centrala. Optional, pentru a nu se deschide (din interior) portbagajul
odata cu usile se mai monteaza un releu care blocheaza comanda catre portbagaj atunci
cand este pus contactul. In acest caz, cu contactul pus (motorul pornit) portbagajul
NU se poate deschide din telecomanda (doar cu contactul pe accesorii).
Pentru a-l putea deschide si din interior nu se mai monteaza releul de blocare,
dar trebuie sa fiti atenti, pentru ca la deblocarea usilor din interior se va descuia si portbagajul si exista
riscul sa rulati cu portbagajul deschis, mai ales ca portbagajul descuiat impinge
suficient de tare in senzorul sau ca martorul de usi deschise din bord sa nu
se aprinda decat la denivelari mari.



--------------------
Dacia Logan Preference 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 00:52
Forum Renault