Translate this to english please...
![]() ![]() ![]() |
Translate this to english please...
stojakovicv |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 5 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Preference
2005
|
|||
dydycom |
![]()
Post
#2
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
in=input
out= output EHI - A1 - Intrare senzor centura sofer- in seatbelt EHI - A7 - Pin de control pentru pornire stergatoare la spritare spalator parbriz.- in command to start windshield wipers after sprinkles EHI - A9 - Masa antena suplimentara -GND Antenna EHI - A10 - Pinul pentru antena suplimentara, pentru extinderea razei de actiune a telecomandei- Ext Antenna EHI - A20 - Iesire LED martor usi deschise, se conecteaza la pinul A12 mufa gri din bord, unde se monteaza un LED + 1 rezistenta de 1Kohm.- Out led open doors to be conected to pin 12 through 1k res EHI - B23 - intrare semnal soc de la unitate de control airbag- in airbag EHI - B40 - intrare senzori usi fata (cu avertizare sonora in caz de lumini lasate aprinse cu motorul oprit) - in open doors EHI - B30 - intrare senzori usi spate + portbagaj (fara avertizare) - in open trunk ---------------------------------------------------------------------------- PI - B1 - a 2-a iesire de comanda pentru usi, nefolosita (se poate utiliza ca comanda pentru deschiderea portbagajului) - out central locking 2'nd out- can be used to open the trunk ----------------------------------------------------------------------------- =================== Functii suplimentare ale UCH-ului, dar dezactivate din fabrica Extra options of UCH inactive by factory defaults - activarea NU se face cu calculatorul/programul de diagnosticare din service (CLIP sau NXR) - Cannot be activated by cCLIP or NXR - activarea se face cu software-ul DDT2000 - D3E Diagnostic Tool, actualizat pentru UCH-ul Logan-ului - you need DDT software in order to activate 1. After sprinkler windshield wiper starts Aceasta functie ESTE activata din fabrica, dar legatura dintre comanda de spalare (+12V din maneta) si UCH (EHI - A7) nu este facuta. Active by default but no electrics done: connect A7 to the command Mod de functionare: - daca se comanda spalarea pentru mai putin de o secunda, UCH comanda stergatoarele pentru o sigura baleiere, dupa ce trece un timp prestabilit. - daca se comanda spalarea pentru mai mult de 1 secunda, UCH comanda stergatoarele sa baleieze de 3 ori parbrizul, dupa ce trece un timp prestabilit. - daca se comanda spalarea pentru mai mult de perioada de baleiere de 3 ori a stergatoarelor, UCH comanda stergatoarele sa opreasca baleierea dupa incetarea comenzii de spalare. - timpul prestabilit (intarzierea) este fixat din fabrica la 2 secunde si poate fi configurat de la 0 la 5 secunde. 2. Alarma interna (din fabrica alarma este setata pe "external alarm") - claxonul suna din 2 in 2 secunde, timp de 30 de secunde - simultan cu claxonul semnalizatoarele intra in functie pe avarie - se pot adauga senzori de volum, perimetru sau soc (se inseriaza cu senzorii de la usi) - pentru a actiona claxonul se adauga pe placa UCH-ului un tranzistor si 2 rezistente, plus un releu extern - se poate monta o sirena in loc de claxon (nu mai este nevoie de releul extern) [B]Factory Default is external but can be activated Horn sound for 2 sec and stop for 2 sec and then again sounds for 2 sec for 30 sec Signals blinks toghether You need several electronic components to be mounted in UCH in order to work [/B] 3. Deschiderea portbagajului din telecomanda masinii - practic UCH-ul nu are o iesire de comanda speciala pentru portbagaj, dar se foloseste a doua iesire de comanda pentru usi (PI-B1), cu care se alimenteaza actuatorul deschiderii electrice a portbagajului, care se monteaza separat - portbagajul se va deschide la a 2-a apasare a butonului de dezarmare de pe telecomanda. Intervalul de timp in care UCH-ul asteapta a 2-a apasare se seteaza in UCH odata cu activarea acestei functii (standard e 2 secunde). - din interiorul masinii portbagajul se va putea deschide la apasarea butonului de deblocare usi, de pe consola centrala. Optional, pentru a nu se deschide (din interior) portbagajul odata cu usile se mai monteaza un releu care blocheaza comanda catre portbagaj atunci cand este pus contactul. In acest caz, cu contactul pus (motorul pornit) portbagajul NU se poate deschide din telecomanda (doar cu contactul pe accesorii). Pentru a-l putea deschide si din interior nu se mai monteaza releul de blocare, dar trebuie sa fiti atenti, pentru ca la deblocarea usilor din interior se va descuia si portbagajul si exista riscul sa rulati cu portbagajul deschis, mai ales ca portbagajul descuiat impinge suficient de tare in senzorul sau ca martorul de usi deschise din bord sa nu se aprinda decat la denivelari mari. Second output for central locking to be used to open the trunk ( for models early than sept 2006) Conect the solenoid to P1-b1 In order to be able to open the trunk you need to stop the engine 4. Martorul de bord pentru centura de siguranta - avertizeaza ca centura nu este cuplata - dupa activarea functiei sunt necesare: - o cupla de centura cu senzor - tras fir de la cupla centura la UCH (pinul EHI-A1) - montarea unui LED SMD si a unei rezistente pentru el in placa bordului - martorul se aprinde cu contactul pus si cand masina atinge aproximativ 10Km/h iar centura soferului nu e cuplata Sensor for seatbelt- you need to install led in dash and connect it to A1 The led will light when 10km/h speed has been reached if no seatbelt set You need special conections to seat belt lock 5. Speed alarm - alarma la depasirea vitezei - destinata pentru tarile arabe - pragul este de obicei 120Km/ora (ajustabil) - alarma se declanseaza la atingerea pragului si apoi din 10 in 10 Km parcursi (?) - alarma este emisa de buzzer-ul din UCH - trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH - nu este recomandabila activarea acestei functii, nu este suficient de flexibila: - alarma nu se poate opri decat prin incetinire - pragul de declansare este unul singur - pentru orice modificare este necesara o noua operatiune de configurare a acestei functii Speed alarm- NOT RECOMENDED, i'll not translate this 6. Incuierea usilor la atingerea unei anumite viteze (C.A.R. - Condamnation Automatique en Roulant) - pragul de declansare al incuierii se seteaza la activarea functiei (din fabricã este setat la 8km/h) - trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH (la unele variante/generatii de Logan semnalul de viteza este deja cablat si conectat) 7. Activare/dezactivare a functiei C.A.R. (Condamnation Automatique en Roulant) - incuierea usilor la atingerea unei anumite viteze poate fi activata prin mentinerea apasata timp de 5 secunde a butonului de blocare usi, la activare se va auzi un beep bi-tonal. - dezactivarea se face prin apasarea timp de 5 secunde a butonului de deblocare a usilor, la dezactivare se va auzi tot un beep bi-tonal. - aceasta functie se activeaza separat de C.A.R. CAR- Doors will lock when speed is above a set speed. option needs to be activated from DDT Speed signal to be connected to A6 DCI versions until sept 2006 have this signal draw already Activate/Deactivate can be done from lock button on the dash this is a short version translation |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
stojakovicv |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 5 December 07 ![]() |
So, it is important first to activate all these functions by DDT software?
Please can you translate this in details: QUOTE 3. Deschiderea portbagajului din telecomanda masinii - practic UCH-ul nu are o iesire de comanda speciala pentru portbagaj, dar se foloseste a doua iesire de comanda pentru usi (PI-B1), cu care se alimenteaza actuatorul deschiderii electrice a portbagajului, care se monteaza separat - portbagajul se va deschide la a 2-a apasare a butonului de dezarmare de pe telecomanda. Intervalul de timp in care UCH-ul asteapta a 2-a apasare se seteaza in UCH odata cu activarea acestei functii (standard e 2 secunde). - din interiorul masinii portbagajul se va putea deschide la apasarea butonului de deblocare usi, de pe consola centrala. Optional, pentru a nu se deschide (din interior) portbagajul odata cu usile se mai monteaza un releu care blocheaza comanda catre portbagaj atunci cand este pus contactul. In acest caz, cu contactul pus (motorul pornit) portbagajul NU se poate deschide din telecomanda (doar cu contactul pe accesorii). Pentru a-l putea deschide si din interior nu se mai monteaza releul de blocare, dar trebuie sa fiti atenti, pentru ca la deblocarea usilor din interior se va descuia si portbagajul si exista riscul sa rulati cu portbagajul deschis, mai ales ca portbagajul descuiat impinge suficient de tare in senzorul sau ca martorul de usi deschise din bord sa nu se aprinda decat la denivelari mari. |
--------------------
Dacia
Logan Preference
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 00:52 |