DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme bielete, la ITP Logan 1.5 DCI

p_alecs
post 18 Feb 2008, 00:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 6 July 06
From: Constanta




Am cautat ceva asemanator dar n-am reusit sa gasesc.
Am 22500 km 1.5 DCi din 2006. Am fost acum 2 zile sa ii fac ITP deoarce expira.
Mesterul de acolo mi-a zis ca am joc la ambele roti..nu foarte mare , dar ar trebui sa schimb bieletele.
Garantie nu mai am...
Cine ma lamureste si pe mine despre ce este vorba?


--------------------
Dacia Logan 2006 1.5 DCI - ro-01-gem
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Feb 2008, 07:27
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu a fost destul de clar mecanicul? ce alte lamuriri mai sunt necesare?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Feb 2008, 09:12
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(p_alecs @ 18 Feb 2008, 00:44)
Cine ma lamureste si pe mine despre ce este vorba?
*
Este vorba sa schimbi bieletele.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Feb 2008, 09:37
Post #4


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.386
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Adica cumperi 2 bielete de directie de la magazin si-l platesti pe nea mecanicul sa le schimbe. Si apoi mergi la inspectie.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
p_alecs
post 18 Feb 2008, 18:16
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 6 July 06
From: Constanta




Vroiam sa stiu care este pretul bieletelor.. si daca este normal sa se strice in 2 ani


--------------------
Dacia Logan 2006 1.5 DCI - ro-01-gem
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 18 Feb 2008, 18:21
Post #6


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Pretul e cam pe la 60Lei.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aur31ian
post 18 Feb 2008, 19:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 5 June 06




eu am 35.000 km pe "drumurile noastre" fara sa am nici un joc sau alta problema!


--------------------
logan 1,5 dci ambition 2006 - AB 010426
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
p_alecs
post 18 Feb 2008, 22:47
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 6 July 06
From: Constanta




Mersi pt raspunsuri, mai astept cateva pareri tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 2006 1.5 DCI - ro-01-gem
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 19 Feb 2008, 00:08
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Nu prea exista ceva normal si ceva anormal. Daca nu ai prea avut grija de masina ii absolut normal sa se duca, poate sa se duca si in juma de an. Asa ca fuga la service.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zid2005
post 20 Feb 2008, 07:43
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 25 January 06




Problema e ca pretul lor este destul de mare.... Trebuie intai sa te interesezi la service care parte a bieletei trebuie schimbata (are doua componente - pipa care vine la roata si bieleta efectiva care intra in caseta). Una completa ajunge undeva pe la 140 RON. Iti recomand o vizita la service pentru lamurire!
Deteriorarea lor este ceva normal la drumurile noastre, eu am inceput sa resimt problema pe la 60K Km.


--------------------
DACIA LGN 1,5 DCI LAUR dec2005 - AG-XX-ZID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeodr
post 20 Feb 2008, 11:38
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 March 07
From: brasov




capetele de bara,mai simplu spus,un defect deseori intilnit la Logan,cit si la Clio sau Megane!!primul meu logan luat in 2005,la revizia de 2 ani,din 2007,a fost descoperit,cu aceiasi problema,joc in cap bara ,bieleta directie,partea stinga.a fost singurul defect la masina in doi ani si 24500km!!!costa,60 lei,cele facute in Polonia,180 cele facute de ,,origine,,se monteaza in 10 minute,iar daca mecanicul este ff bun,nu trebuie sa reglezi unghiul de fuga,daca nu,mai dai 50 lei si reglezi toata directia,!!


--------------------
LAGUNA 1ph2 NEVADA GRANDTOURS CONCORDE ..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!! - BV 77 EME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poe
post 21 Feb 2008, 15:39
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 7 June 06
From: Constanta




E de preferat sa regleze si unghiul, chiar daca mecanicul numara bine filetul tot nu va iesi cum trebuie, si un reglat de unghi nu strica niciodata la o masina care are un numar de km.


--------------------
Dacia Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 23 Feb 2008, 20:37
Post #13


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Mansonul de cauciuc care protejeaza articulatia este punctul slab al bieletei. Permite intrarea apei pline de nisip de prin baltile prin care treci vrind-nevrind. Din acel moment, bieleta mai are de trait 1000-2000 de km. Daca-ti cumperi personal capetele de bara, misca articulatia la unghiuri maxime si vezi daca se "cracaneaza" mansonul. Inelul de otel care tine mansonul strins pe pivot trebuie sa fie solid.
Nu-i vorba de maniera de exploatare a masinii. Daca ai mers numai pe asfalt, trebuia sa te tina oricit peste 70.000. daca ai mers numai pe macadam, trebuia sa te tina peste 40.000. Daca te-a tinut mai putin inseamna ca ai mers pe mina producatorului, iar acesta a avut mina moarta. sad.gif
Ma mir totusi ca poti avea asemenea probleme. Tocmai se spunea pe aici ca Dacia-Logan-Renault a luat premiul, in 2007, pentru fiabilitate. Sau era FIA-abilitate?

This post has been edited by corbex: 23 Feb 2008, 20:42


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flores
post 24 Feb 2008, 16:28
Post #14


ALIEN


Group: Members
Posts: 372
Joined: 24 March 05
From: behind enemy lines




Stie cineva daca bieleta de Logan si cea de Clio sau Megane sunt identice?
Merci!


--------------------
Opel Zafira 1.9CDTI- Dacia Logan Laureate 1.6
Mio C230
If it has tits or wheels it will give you problems !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 25 Feb 2008, 17:04
Post #15


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Stie cineva bieletele astea sunt acoperite de garantia extinsa ? (sunt la job si manualul de garantie e undeva aruncat prin casa, mi-e mai usor sa intreb aici).
Sau au garantie mai mica separata cum e in cazul amortizoarelor de exemplu ?


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 26 Feb 2008, 08:55
Post #16


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




intreaba pe topicul de garantii.. sau macar citeste acolo ce acopera garantia extinsa (ca principiu)


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 26 Feb 2008, 09:41
Post #17


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Am schimbat si eu o bieleta pe dreapta, pe la 25.000 km.
Mi s-a spus ca are un joc mic.
Dupa schimb mi-au refacut geometria la roti.
Este singura defectiune aparuta la masina, acum am 40.000 km.


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crising
post 7 Feb 2009, 09:44
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 16 December 06
From: Danube Delta Gates




La 37000 km am sesizat si eu un troncanir a trenului de rulare fata. Dupa constatare in service autorizat sa tras conclucia ca pipa bieleta si stanga si dreapta trebuie schimbate. interesant ca au picat amandoua odata si nu s-a sesizat nici o uzura la revizia din noiembrie si nici la ITP tot in noiembrie.
Intrebarea mea este ca dupa operatiunea de inlocuire este necesara refacerea geometriei? Ce oare prevede manualul de service. As vrea sa stiu exact ce prevede acesta. Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri vis s vis de aceasta problema.


--------------------
Mazda 6 2011 Combi 2.0 - TL31...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crising
post 9 Feb 2009, 09:22
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 16 December 06
From: Danube Delta Gates




Scuze pentru dubla postare dar chiar nu stie nimeni cum e cu geometria?


--------------------
Mazda 6 2011 Combi 2.0 - TL31...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soshetu
post 9 Feb 2009, 10:43
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 November 06




Crising, nu stiu ce prevede manualul service dar dupa ce am schimbat bieleta pe roata stanga la masina din semnatura (32.000Km), baietii de la service dacia au refacut geometria, la fel cum a recomandat si Poe mai sus.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,5 DCI - B53***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 9 Feb 2009, 14:39
Post #21


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




Eu saptamana trecuta la 70.000 am schimbat ambele bielete, cost aproximativ cu manopera si geometria de dupa 450 lei - in service autoriat Dacia. Cea din stanga avea joc mai accentuat, cea din dreapta deabia deabia vizibil. La 60.000 acelasi mecanic nu a gasit nimic.


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adisan
post 9 Feb 2010, 19:28
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 December 04
From: ORADEA




la 50000 km schimbat pivot stinga si bieleta stinga. Dar pentru ca si cea dreapta avea un joc mic, am schimbat-o si pe aceasta. blink.gif
Cost total 2 bielete si 1 pivot 325 Ron la nea mecanicul.
Urmeaza sa fac unghiul de fuga. ph34r.gif
Intrebare : ca si incepator in ale depanarii auto, o bieleta este compusa din doua parti : 1. pipa-bieleta sau (capul de bara)
2. bieleta cu rotula axiala,
chiar e necesara schimbarea bieletei (in intregime) sau era suficient doar Pipa bieleta ?
Eu am cumparat doar pipa bieleta , dupa zgomot nu am gresit tongue.gif dar...nea mecanicu a spus ca trebuie toata bieleta inlocuita i deci a trebuit sa mad.gif apelez la marfa sa. mad.gif
Ma poate lamuri cineva cu acest aspect? smile.gif

This post has been edited by adisan: 9 Feb 2010, 19:40


--------------------
DACIA LOGAN Preferance 1.4 MPI - BH - xx - xxx
salutari din Ardeal....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diag
post 9 Feb 2010, 22:37
Post #23


Membru simplu


Group: Members
Posts: 133
Joined: 22 November 09




Din ansamblul de bieleta,normal schimbi piesa care are joc,capatul de bara,rotula axiala sau amindoua.Daca una dintre ele nu are joc,nu este necesar schimbarea ei.Dar este necesar (dupa schimbarea chiar numai a unuia dintre ele) reglarea geometriei punte fata.Se regleaza aliniamentul si unghiul de convergenta (paralelismul).Unghiul de fuga si unghiul de cadere nu sint reglabile (din constructie),doar se masoara.


--------------------
Suzuki GSX R 1000 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 10 Feb 2010, 08:15
Post #24


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




Numai ca tu atat poti sa raspunzi la misto , adica tipic pentru tine . Ce treaba are bobo in toata chestia asta ?


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
god
post 19 Jul 2010, 16:28
Post #25


wizard


Group: Members
Posts: 328
Joined: 15 November 04
From: Bucuresti




@Adisan: cu intarziere raspunsul dar poate ajuta pe cineva...
Mie la constatare in service Dacia mi-au gasit joc la cap de bara dreapta si bieleta stanga iar mecanicii care au verificat(2 la numar) au spus clar ca decat astea trebuiesc schimbate.
Daca in momentul cand se descopera buba dispui de niste banuti cred ca este foarte bine sa schimbi tot pe acolo pentru ca foarte mult probabil nu mai tin nici restul.


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci 4X4 Iunie 2010 / Prestige
It's time to burn™
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diabolique
post 19 Jul 2010, 21:29
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 27 February 08




QUOTE(god @ 19 Jul 2010, 16:28)
@Adisan: cu intarziere raspunsul dar poate ajuta pe cineva...
Mie la constatare in service Dacia mi-au gasit joc la cap de bara dreapta si bieleta stanga iar mecanicii care au verificat(2 la numar) au spus clar ca decat astea trebuiesc schimbate.
Daca in momentul cand se descopera buba dispui de niste banuti cred ca este foarte bine sa schimbi tot pe acolo pentru ca foarte mult probabil nu mai tin nici restul.
*




aceeasi chestie stanga-dreapta mi s-a spus si mie...oare au un text prestabilit?
eu le-am facut la 350-410(nu mai stiu sigur) lei in aprilie dar in pret a intrat si geometria. pretul initial cuprinzand geometria, constatare si bielete a fost pe la 550 lei. dar cica bielete originale. am ales unele de fabricatie romaneasca cica(au fost noi nu second nu stiu ce marca) si pretul a scazut cu 2 milioane.
toata chestia asta la 46000 km. si cred ca mai tineau ca nu era mare jocul.


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi 2006 ambition - hd-85-nba
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 25 Jul 2010, 12:10
Post #27


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




eu am schimbat bieleta directie dreapta pe la 27k pe garantie. reparatia ar fi costat in jur de 100 euro incluzand aici si reglajul directiei. asta cam acum 1 an.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 25 Jul 2010, 23:19
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




daca le schimbi te sfatuiesc sa pui de origine eu am pus de conex 100 lei cu tot cu unghi facut si dupa 15 mi de km bate mai rau ca prima care am schimbat-o


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voinicel
post 30 Jul 2010, 08:33
Post #29


Noua mea pisica


Group: Members
Posts: 149
Joined: 9 June 06




Sunt debili astia de la ITP cu jocul ala. Mie mi-au zis ca am joc dupa ce s-au uitat la nr de km (60000). Oricum am "rezolvat-o" loco ca sa trec ITP. Dupa vreo 3 luni am desfacut si am schimbat tot ansamblu (bieleta + cap bara). Jocul era doar in bieleta si era total neglijabil, adica mai putem sa merg lejer inca vreo 40000. Concluzia e ca nu ma mai duc sa fac ITP la service o sa caut statii de ITP care nu au si service. Oricum dupa schimbare se simte altfel directia dar minunea dureaza doar vreo 2 luni. Pot sa zic mai mult joc avem in pivot si de ala nu au zis nimic.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition
Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
god
post 30 Jul 2010, 09:29
Post #30


wizard


Group: Members
Posts: 328
Joined: 15 November 04
From: Bucuresti




@Diabolique: Am luat cap de bara dreapta SWAG(100 RON) si bieleta stanga MOOG(75 RON). Initial vroiam sa iau Lemforder(care intamplator sunt putin mai scumpe) de care am auzit numai de bine de la cei care au pe masina asa ceva dar nu erau disponibile in magazin in ziua respectiva si din cauza ca a 2-a zi vroiam sa fac ITP-ul nu aveam cum sa mai astept.
In service m-au taxat 120 RON pentru montat cele 2 piese si 110 RON directia(cam mult asta dar n-am ce sa sa-i fac) la Dacoservul de pe Preciziei(in sectorul 6).
Asadar, totalul a fost 175 ron piesele + 230 ron manopera = 405 RON (cand am fost initial in service pentru constatare si am intrebat cat m-ar costa sa le fac la ei, mi-au calculat undeva intre 600 si 800 RON asigurandu-ma ca mai putin de 600 sigur nu va fi ceea ce este nesimtit de mult).
Vechiul cap de bara dreapta avea joc maricel insa bieleta stanga nu mi s-a parut sa aibe vreo problema(dar cum nu ma pot declara expert in mecanica i-am crezut pe cuvant smile.gif). Oricum si cu 75 lei in plus si cu ei in minus tot pe acolo e.


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci 4X4 Iunie 2010 / Prestige
It's time to burn™
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 08:47
Forum Renault