DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu incalzirea, incalzire doar pe parta stanga

sorin76
post 4 Dec 2004, 21:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 23 October 04




nu intra caldura decat pe partea stanga, desi caloriferul se incalzeste pe toata lungimea, are idee cineva ce poate fii?


--------------------
dacia 1310 - SB-01-RDZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali73
post 6 Dec 2004, 08:39
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 15 October 04




Este normal.Asa au fost calculate.Mai intai trebuie dezaburit in fata soferului.Daca nu este suficient de intens jetul de aer,scoate grila de la calorifer,si mai etanseaza locurile pe unde s-ar putea scurge aerul produs de ventilator.Ventilatorul ia aer prin partea de sus ,si il impinge prin lateral.Acest jet trebuie sa treaca prin calorifer,nu sa se risipeasca prin cine stie ce gauri.


--------------------
Dacia 1310 - ph-73-ali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 6 Dec 2004, 09:07
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Mai ficior si la mine tot asa este nu se incalzeste decit partea stg a caloriferului din bucatarie- scuza-ma ca ma adresez in felul acesta dar da si tu ceva detalii despre masina , plansa bord si sistemul de incalzire


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 6 Dec 2004, 09:48
Post #4


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




verifica si invarte de cateva ori robinetul de apa calda, si eu am avut problema asta, si am desfacut bordul, apoi am invartit de 2-3 ori robinetul (eu am) si si-a dat drumul.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Dec 2004, 10:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ali73 @ 6 Dec 2004, 08:39)
Este normal.Asa au fost calculate.Mai intai trebuie dezaburit in fata soferului.
*



Super, a mea inseamna ca a fost fabricata pentru Anglia, pentru ca la mine se incalzeste de la axul volan pina in dreapta; de la volan spre stinga da rece (sus, la picioare baga normal)


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mewtwo
post 6 Dec 2004, 10:53
Post #6


LA LA LA TRA LA LA


Group: Members
Posts: 129
Joined: 21 April 04
From: Bucuresti




Trebuie etansat compartimentul cu caloriferul, foarte bine ! Trebuie avut grija la etansarea laterala ; la viteza mare chiar daca pornesti ventilatorul aerul rece nu mai trece prin calorifer, ci intra direct in ventilator . Dai jos tabla aia unde este grila si vezi cum calca pe celelalte table din compartimentul calorifer ; etansezi cat poti de bine si se rezolva garantat ! Ideea este ca aerul de afara sa treaca numai prin cele doua gile (sau una) fara a aspira prin alte parti !
Am si eu aceeasi problema si sper ca zilele astea sa o rezolv .

Toate bune PA !


--------------------
DACIA LOGAN Laureate
....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Dec 2004, 11:07
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(mewtwo @ 6 Dec 2004, 10:53)
Trebuie etansat compartimentul cu caloriferul, foarte bine ! Trebuie avut grija la etansarea laterala ; la viteza mare chiar daca pornesti ventilatorul aerul rece nu mai trece prin calorifer, ci intra direct in ventilator . Dai jos tabla aia unde este grila si vezi cum calca pe celelalte table din compartimentul calorifer ; etansezi cat poti de bine si se rezolva garantat ! Ideea este ca aerul de afara sa treaca numai prin cele doua gile (sau una) fara a aspira prin alte parti !
Am si eu aceeasi problema si sper ca zilele astea sa o rezolv .

Toate bune PA !
*



Multumesc pentru idei; problema este ca la mine la picioare intra caldura peste tot, numai sus, la parbriz am problema expusa; ma gindesc la ceva voleti care nu mai misca sau aer fals pe undeva DUPA calorifer; o sa verific sa vad.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali73
post 6 Dec 2004, 13:56
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 15 October 04




QUOTE(diaconuliviu @ 6 Dec 2004, 10:25)
Super, a mea inseamna ca a fost fabricata pentru Anglia, pentru ca la mine se incalzeste de la axul volan pina in dreapta; de la volan spre stinga da rece (sus, la picioare baga normal)
*


La tine este alta treaba.In primul rand vezi daca se deschid voletii din dreptul caloriferului,si in al 2-lea rand , care e mai sigur,nu ai deschis unul din cei trei voleti(cel din stanga) de sub grila de sub parbriz.


--------------------
Dacia 1310 - ph-73-ali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 6 Dec 2004, 14:31
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Posibil rupt si nu mai este actionabil de la pirghie


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Dec 2004, 15:26
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Dyda @ 6 Dec 2004, 14:31)
Posibil rupt si nu mai este actionabil de la pirghie
*



Ala de la grila de sub parbriz se deschide(cel "corp comun" cu grila). ma gindesc la vreun volet din ansamblul de sub bord, sub mecanismul stergator.Acolo e mai greu de ajuns.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
disaster
post 6 Dec 2004, 17:18
Post #11


Membru cu detector de radar


Group: Members
Posts: 367
Joined: 31 May 04
From: UE - Bucharest




pentru o mai buna dezaburire a parbrizului dupa ce etansezi monteaza 2 prize de aer pe grila (cam 50.000 in targ)pentru a sporii volumul de aer care intra la calorifer.parerea mea biggrin.gif


--------------------
Renault Latitude 2011
Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin76
post 9 Dec 2004, 20:02
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 23 October 04




Multumesc pentru sfaturi, dar problema sa inrautatit in sensul ca nu mai am caldura deloc. Am observat ca nu se mai incalzeste caloriferul, am aerisit instalatia dar nu sa rezolvat decat temporar problema. Cred ca imi intra pe undeva aer in instalatie si nu imi dau seama pe unde.Furtunul care intra in partea de sus a radiatorului e tot timpul gol, cand apas pe el apa bolboroseste in borcan. Racordurile sunt bune, nu-ni dau seama ce poate fii. Se aude si un suierat din zona pompei de frana, sa fie vreo legatura?(e si robinetul pe langa dar nu cred ca e de la el)


--------------------
dacia 1310 - SB-01-RDZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 12 Dec 2004, 13:55
Post #13


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Daca caloriferul este montat corect trebuie ca srpe parbriz sa dea caldura la fel peste tot (si in stg, si in dr, si la mijloc...).
Caloriferul trebuie sa stea in locasul lui perfect lipit de tabla, sa nu scape aer rece pe langa el. Pb este in special in pareta de sus, deci caloriferul trebuei ridicat la maxim in sus, si eventual etansat ca sa nu treaca deloc aer pe deasupra lui. Normal caloriferul sta fixat cu 3 "cleme"; trebuie ca aceste cleme sa intre bine sub calorifer si sa il tina fixat lipit de tabla de sus, a.i. sa nu teraca aer pe deasupra caloriferului.
De asemenea trebuie acordata o mare atentie la extremitatile caloriferului, si pe acolo poate scapa aer rece.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 21 Dec 2004, 11:07
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




salutare

eu am montat un calorifer suplimentar sub bord isi face treaba bine sunt multumit (daca nu ar face zgomot e perfect am eu planuri cu ea)
problema este cand o pornesc se aude ceva de genul cum ai turna apa intr-un recipient pana se incalzeste dupa este OK - e normal??

mai are cineva porblema asta?

cu caloriferul am pus la burete pe linga el si silicon am golit piata si nimic tot partea stanga se incalzeste dar sunt solutii mai trebuie timp
am vazut pe net un R12 tunat cu o grila interesanta o caut si o postez aici


bafta




--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 22 Dec 2004, 00:26
Post #15


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(harbulet @ 21 Dec 2004, 13:07)

problema este cand o pornesc se aude ceva de genul cum ai turna apa intr-un recipient pana se incalzeste dupa este OK - e normal??

mai are cineva porblema asta?


Si la Nova mea imediat dupa pornire se aude cateodata acest sunet de la calorifer (in genul unuci clipocit de apa, scurgere de apa....), se intampla mai ales vara (mentionez ca la Nova apa trece tot timpul prin calorifer, nu exista robinet care sa il inchida). Cat a fost in garantie m-am tot plans de acst lucru, dar mecanicul spunea ca este normal.... Parerea mea e ca nu e ceva grav, adica eu nu am avut nici o pb legat de acest lucru; cel mult mai fa-i si tu o aerisire la circuit, e posibil sa ai ceva aer in intalatie si desemene ai grija sa ai bine stranse colierele de la furtunele circuitlui de racire ( sa nu intre aer pe undeva).


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 22 Dec 2004, 03:40
Post #16


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Daca galgaie are aer, e clar nu, deunde poate sa se auda un asfel de zgomot ? Numai daca este aer in instalatie.
Este posibil acel calorifer sa dea caldura ( chiar daca are aer in el partial) dar sigur nu da la capacitate maxima.
Deci trebuie aerisita instalatia pt. o eficienta / randament 100 %.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 04:33
Forum Renault