GPL, GPL
![]() ![]() ![]() |
GPL, GPL
johnny_d |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA 1310
DACIA 1310
1997
|
|||
intercity2008 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 February 08 ![]() |
Te-ai uitat si la indicatorul de pe butelia de gaz? Poate nu iti functioneaza corect ledurile de pe comutator...
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.4
2008
- DB-06-XXX
|
|
ceribros |
![]()
Post
#3
|
![]() Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par Group: Members Posts: 285 Joined: 8 January 08 ![]() |
Am si eu o O Dacie pe GPL tot din 97 si am consum cam de 12 in oras (consumul pe GPL este cu 1-2 mai mare decat cel normal) si nu ma iau dupa indicatoare deoarece sunt destul de vagi indicatiile date de acestea, dar mereu am 5 L de benzina in caz ca nu mai am gaz. Sfatu meu alimenteaza si cu benzina si mergi pana moare si nu te mai lua dupa indicatoare deoarece nu sunt chiar asa de exacte.
Daca tot asa face da un pm si iti recomand un service unde se face reglaj GPL, asta daca esti din Bucuresti. This post has been edited by ceribros: 27 Feb 2008, 14:42 |
--------------------
Am avut Dacie
Berlina
1997 In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#4
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Verifica jocurile la tacheti si aprinderea.
PS: cu ambreiaju cum stai? |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
giullia24 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 21 February 08 ![]() |
daca ne e una din problemele de mai sus enumerate de baietii, desfa plamanul de pe masina si curata-l bine in casa, o sa observi ca are unele depuneri in el ..... deasemenea e posibil sa fii curatat cineva carburatorul de gunoaie (poate chiar tu), medoda veche cu mana, caz in care ai deformat o tabla care are rolul de a limita debitul de gaz din vaporizator (plaman).....cand desfaci vaporiztorul, indreapta acea tablita.....bafta
This post has been edited by giullia24: 27 Feb 2008, 20:11 |
--------------------
x
x
x
- x
|
|
ceaki |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
unde este gaz cu 1.9lei litrul, ca in cluj e 2.2lei litrul? omv-ul il are mai ieftin cam 1.99lei.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
airimia13 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 9 March 06 From: Nehoiu/Bucuresti ![]() |
La Agip l-au facut astia 1.92
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998 L
|
|
rokos |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
off: in iasi e 1.90ron litrul de gaz...
on: incearca cum s-a zis si mai sus sa pui mai mult gaz si sa mergi pana se goleste. de asemena vezi poate schimbi locul de unde alimentezi ( eu pun doar butan gas in iasi ) si cand iti umple butelia sa fie cu presiune intre 8-9 ( te uiti pe ceas la statie). asta e valabil daca ai toate celea reglate ca lumea. debitul il strangi atat cat ai nevoie sa traga motorul rezonabil. eu cu a mea imi ia 12l in oras iarna, in afara 7.5. bafta |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
aetius |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 16 February 08 ![]() |
si eu am dacie pe gaz...problema cu 10 litri de gaz...egal 60 de kilometri mers in oras e mult e putin?mentionez ca robinetul de pe furtunul care vine de la plamin la carburator e deschis doar juma de tura.
Daca il deschid mai mult da sa moara motorul la relanti...instalatia am reglat-o cum scria in alt topic turata la 2000 pina mere motorul fara sa tremure si din surubul de pe plamin relantiu pina am un maxim .exista si alta metoda? Sau un loc unde se poate regla instalatia de gpl...sint din bucuresti This post has been edited by aetius: 27 Feb 2008, 23:32 |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
rokos |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
10 litri la 60 e mult=16l/100
|
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
baranga |
![]()
Post
#11
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
exact aceeasi problema o am si eu si anume 10 litrii=60 km numai ca marea diferenta e ca eu stau in slobozia un orasel in care nu prinzi 2 semafoare de la un cap la altul.mentionez ca am instalatie "stargas".tu de cat timp ai bujiile???
eu le am de 13.000 si merg ceas,nu trepideaza,relantiul sta dimineata dupa 5 secunde,am fise tesla.sa fie bujiile???? am facut ieri un reglaj pe tester dar mare reglaje nu a facut acolo.astept rezultatul. inca o data:sa fie bujiile???????? ![]() p.s. mentionez ca am bujii renault equiem This post has been edited by baranga: 18 Mar 2008, 11:29 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#12
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Nu cred sa fie de la bujii ...
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa va regalti instalatiile si sa verificat eventualele pierderi de GAZ
eu am Nova Gt 1.6 si stau un bucuresti , merg ~60 km pe zi in aglomeratie si am un consum de ~11% cu 48 litri merg 440 ~ 450 km doar oras, depinde si de porniri , cel mai mult. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
baranga |
![]()
Post
#14
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
se pare ca am rezolvat problema
![]() treaba e ca consuma bine de tot 10-11 oras,7-8 afara fata de 16-18 pe oras inainte ![]() oricum sunt foarte multumit.intrebarea mae este:poate sa dauneze unei chiluoase ca merg cu culbutorii prea largi? ![]() This post has been edited by baranga: 23 Mar 2008, 19:22 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#15
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Totusi eu zic ca e un consum maricel ... acuma depinde si de stilul de condus.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
cosminus |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
Mai mari nu, nu deschid supapele asa de mult. Mai mici da
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Jocul mai mare la culbutori, face ca distributia (in cazul Daciei , comparata cu Lada, care are putere mai mare la numai 1200 cmc) sa fie aproape de ideal, numai ca , face zgomot. Jocul mic, arde scaunele si supapele, putere mica, consum mare...
Mie imi consuma cand am pus instalatia, 6,5 afara si 8 in oras. Instalatie Marini, si are 4 ani. Modul de reglaj la acest tip, l-am mai spus .Un coleg s-a dus la servis ca-i consuma mult ( e maistru mecanic auto, dar n-a lucrat cu gaz) si i-au verificat culbutorii (n-avea ce regla) i-a suflai filtrul de la intrare in vaporizator, (reglajele erau corecte, dupa cum i-am spus si eu) l-a aburi cu cateva explicatii aiurea si, i-a luat 130ron, si mai era si in garantie. La marini, se strage surubul de reglaj al ralantiului( cel de deasupra, de langa electrovalva de la intrare in vaporizator) la maxim ,iar cel din lateral ,2-3 ture. Se pune contactul si se slabeste primul,pana incepe sa se auda in carburator , iesirea gazului, un fasait usor , fara a porni. Se incearca o pornire . Daca nu porneste usor, se regleaza intensitatea ( debitul) pana motorul porneste foarte usor , chiar si fara acceleratie. Apasand pe acceleratie usor, ar trebui ca motorul sa se opreasca. Daca nu se opreste, mai strangeti surubul lateral, incercind din nou accelerare usoara, si repetati pana motorul moare , la apasarea lenta. Asta inseamna gaz putin la sarcina variabila. Deschizandu-se clapeta acceleratiei, gazul ramane aproape constant (amestec sarac). Intre timp s-a incalzit si motorul( pornire se regleaza cu motorul rece) scazandu-i putin turatia. Se duce acceleratia cu mana stanga pana aproape de momentul in care vrea sa se opreasca, si se desface usor surubul lateral, pana se obtine un mers regulat, se mai accelereaza putin pana se destabilizeaza iar, se desface din surub pana la mers "frumos". E bine ca de fiecare data sa se reia de la zero cu acceleratia pana la punctul care "da in nas" , pentru a elimina erorile, in care ,motoru avand deja in jur de 2000 de ture, i-a crescut puterea de absorbtie, membrana ,avand deschisa supapa si rotirea surubului devine inutila. Se desface surubul, numai pana cand accelerarea devine liniara, cu putina ezitare la inceputul cursei. Intimpul acestor manevre, reglajul de pe futunul dinspre carburator, sa fie cat mai mult desfacut. se incearca din nou cateva porniri si o usoara ajustare numai a surubului de ralanti( de sus, nu cel din lateral ). Cu mana stanga se accelereaza pana in jurul a 2000 de ture ( turatia de mers la drum), si cu dreapta , se introduce o surubelnita lata, pe langa cablul de soc, intre pintenul clapetei si surubul de reglaj al clapetei, pentru a avea o turatie cat mai constanta, si se strange din surubul de pe furtun, pana incepe sa se reduca din turatie, moment in care incepe saracirea amestecului. Aici este consumul minim. Eu am modificat chiuloasa, volanta, si am putere mult mai mare (Loganul de 1,4 ramane prost). Consumul in oras, e de 10%, iar stilul de mers este violent catre agresiv. La 90-100/h acceleratia este apasata 3-4 mm. Motorul e de 1300, cutie in 5, si comparativ cu unul de 1400, e mai vioi. In vaporizator am pus un arc mai gros, care, pe undeva ar fi cam tot una cu strangerea surubului de pe furtun. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
baranga |
![]()
Post
#18
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
am facut astazi un drum de slobozia-ploiestidus intors am avut in rezervor maxim 7 litrii,am mai bagat eu 21 si tot mai am gaz,deci super tare frateeeeeeee
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Hacker |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
![]() O am in casa si o tin degeaba. Vreau si eu consum de 16% in oras dar gaz. Ca asa am consum de 10-12% benzina si e tot mai scump Va rog, cine stie sa monteze, nu vreau autorizatie.. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#20
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
io zic ca nu e de joaca cu instalatia de gaz, du-te sa ti-o monteze o firma ceva, dai un ban dar macar stii ca e instalata calumea
si nu o sa iti consume 16..maxim 12 in oras |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
baranga |
![]()
Post
#22
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
exact,mers cursiv si consum mic si nici nu tacane tare,da merge si trage zici ca e injectata
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Hacker |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Bun, dar daca nu am factura la ea, cum poate sa o instalaeze o firma, din cate stiu ei trebuie sa iti dea factura sa poti sa o treci in carte, si nu am gasit firma sa se bage la asa ceva. Daca exista si stiti spuneti-mi si mie si ma duc acolo. mentionez inca odata ca e cumparata de mine la mana 2. Am cartea ei, parca si factura.. Se poate monta la un service? Daca da astept sa imi spuneti si mie unde.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
dyogenes |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Pe dracu' firma... Eu am montat cu baietii in fata blocului o Marini nou-nouta pe un Peugeot 205 , motor cu injectie monopunct in jumatate de zi. Toti "meseriasii" m-au luat cu faze de genu "e periculos, e complicat, asta are calculator, etc." In cutie era absolut tot ce aveai nevoie, chiar si coliere de plastic. Am fixat bine butelia in portbagaj, am tras teava de gaz pe sub masina, am fixat vaporizatorul, valvele, am pus relee suplimentare care decupleaza pompa de benzina, injectorul si sonda lambda. Singura "smecherie", de care depind fundamental performantele masini este stutul de gaz, diametrul lui si pozitionarea. Reglajul l-am facut cum e descris pe acest forum. Consumul este de 6 l/100Km regim mixt (motor 1100 cmc), masina merge pana la 130 Km/h (pe benzina a mers si 150 Km/h), iar 110 km/h e ceva uzual. Verificarea se face foarte atent cu spuma de sapun la toate imbinarile. Maine pun poze pe topicul deschis mai demult la "imbunatatiri CLT"
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:01 |