probleme cutie de viteze, nu mai merge deloc
![]() ![]() ![]() |
probleme cutie de viteze, nu mai merge deloc
geo bgv |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 9 February 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310L
1993
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Pai, ulei in cutie mai aveai ... ?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
mitu2002 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
mda se poate sa fiie o lipsa de ulei in cutie incearca sa desfaci busonul de golireal cutiei si cu un bidon + un furtunel gen cel de la stropitorile de perbriz sa bagi ulei in cutie daca intra mai mult de 1 e de rau inseamna ca pierzi ulei mult pe undeva dar macar ai sanse sa ajungi cu cutia intreaga la servis
Dcaca nu intra prea mult ulei 2-300gr atunci cred ca is alte belele care se constata doar la desfacerea cutiei probabil sincroane cum blocata in 1-a ? calci ambreiaju si misti de schimbator si nu se intimpla nimic? nu cirie ca la camioane? This post has been edited by mitu2002: 1 Mar 2008, 20:43 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
adrianne |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Suspectez (masina fiind din 93) lipsa arc schimbator si timoneria uzata (timoneria fiind furca de legatura dintre schimbator si cutie).
Lipsa uleiului din cutie duce la busirea sincroanelor. 1 litru stiu ca e putin la o cutie goala (2l). Ferodourile nu sunt la disc, ci pe spate, la tamburi. Fata are placute. sau era vorba de discul de ambreiaj? Cablul de ambreiaj e bine reglat? "am ajuns acasa cu ea pe liber" - adica? cred ca nu calca bine discul pe volanta cutiei |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
geo bgv |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 9 February 06 ![]() |
din cate imi amintesc verificase tata uleiul acum vreo 2-3 sapt si avea,,,
blocata adica a ramas in a 1-a si calc ambreiajul,, oricat de tare as trage de schimbator sa intre a 2-a nu merge de ajuns am bagat pe punctul mort si daca acceleram pleca incet de pe loc si am mers cu vreo 20-30 km/h...daca intre timp incercam sa bag in viteza se oprea ,,, iar pe liber daca luam piciorul de pe ambreiaj,,murea motorul |
--------------------
dacia
1310L
1993
|
|
adrianne |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
problema cam alambicata sau informatii prea sumare...
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
danudeee |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 September 08 ![]() |
asa am patit si eu si a fost nevoie sa schimb placa de presiune +rulment..
|
--------------------
dacia 1310 berlina
dacia 1310 berlina
1998
|
|
TheKing |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru greu de controlat Group: Members Posts: 66 Joined: 20 August 08 From: Sibiu ![]() |
Atunci cand nu mai intra in viteza e placa de presiune garantat. Deci banuiesc ca s-a fisurat. Totusi verifica uleiul in cutie si verifica dinstanta la disc, daca sunt bune atunci e belea ...
|
--------------------
DACIA
1310 E
1995
- SB-86-LEX Pilot pe d(r)acie! Brum Brum!
ATENTIE! Franez brusc, des si fara motiv! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 11:38 |