Franare Random Spate, Franare Random Spate
![]() ![]() ![]() |
Franare Random Spate, Franare Random Spate
dinuionut |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 December 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Cred ca trebuie sa schimbi si conductele de frana.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
BBC |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Repartitorul are rolul de a regla presiunea din cilndrii spate in functie de incarcarea masinii. (pentru a nu aparea blocarea rotilor spate).
In momentul in care apesi pedala de frana lichidul de frana ajunge in repartitor. Aici el impinge un pistonas care are rolul de a inchide circuitul. Pistonasul trebuie sa invinga o rezistenta opusa de o paghie, rezistenta direct proportionala cu incarcarea masinii. This post has been edited by BBC: 9 Dec 2004, 21:04 |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
In momentul in care cineva tine apasata pedala de frana si vezi ca nu-ti iese lichid pe la ventil incearca sa lovesti usor cu un ciocan in repartitor si vezi daca functioneaza. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
teaser |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 August 04 ![]() |
Cea mai buna metoda de a face aerisirea pe spate la daciile astea vechi cu repartitorul asta ciudat (cum am si eu) e sa blochezi cu cric-ul pistonasul ala de la repartitor sa nu mai iasa in afara. Asa aerisirea iese ca in fata (aproape) si diferenta se simte. Si ca sa si tina frana pe spate mai trainic baga intre tija care apasa pe piston si piston un adaos din metal cam de 1,5 cm grosime, preferabil dintr-o bucata si pe ala strange bine tija. Nici o grija rotile nu se vor bloca nici asa in schimb pedala o sa tina mai sus si o sa simti ca nu se mai duce chiar toata greutatea masinii pe fata cand franezi. Metoda asta o folosesc de mult si a trecut si la revizia de 2 ani. Va trebui sa mai verifici din cand in cand sa nu pierzi adaosul, asta la inceput ca dupa aia uti de el ![]() |
-------------------- |
|
Dyda |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
dinuionut
Dupa cele relatate de tine sistemul tau functioneaza bine. pompa simplu circuit este diferita de pompa dublu circuit mai precis alimentarea ptr circuit spate se realizeaza in momentul actionarii padalei de frina- adica in acel moment se deschide supapa si lasa lichidul sa circule catre consumatori. Trebuie retinut ca supapa din capatul pistonului nu permite aerisirea prin cadere libera. La rotile spate ai sistem cu reglaj manual , adica trebuie intervenit cu o cheie tubulara patrata ptr a realiza distanta intre sabot si tambur Ai efort mare la pedala - se datoreaza faptului ca nu ai servomecanism care sa amplifice apasarea pe pedala Tot ce este sistem de frinare fara servomecanism se comporta la fel ca la tine SOLUTIE Monteaza servomecanism |
-------------------- Kox
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:51 |