Integrare in U.E., ce parere aveti?
![]() ![]() ![]() |
Integrare in U.E., ce parere aveti?
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Aygo
2006 - masina de servici
- fost posesor de DSN
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Eu nu cred ca la toti ne va fi rau, dar la 50-60% le va fi mai rau. Pune un om de 50 de ani, muncitor sau taran sa se recalifice
![]() In al doilea rand, de la teorie la practica se pierde mult... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
costi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Suna incurajator. Problema este ca nu prea sintem pregatiti sa preluam socul. Daca guvernantii s-ar fi preocupat mai mult de adaptarea si restructurarea economiei ar fost bine. Din pacate grija lor no1 a fost sa-si rotunjeasca conturile cit mai bine.
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
driver |
![]()
Post
#4
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
parca negocierile s-au incheiat numai din punct de vedere tehnic, decizia urmand a se lua luni 13 dec, nu ? asa ca praf in ochi (duminica sunt alegeri) sau ati uitat?
Deci ramane sa vedem luni, daca nu este vreun stat membru de acord... adio! |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
Bobo |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
basescu a anuntat ca incearca renegocierea unor capitole (de ex. concurenta: UE ne cer sa reducem productia de otel cu 2 mil tone; sau energie: pana in 2007 energia o sa ne coste ca in vest, nu au negociat deloc psd perioada de gratie);
multe s-au negociat prost; adica nu conteaza atat de mult sa te grabesti ci sa o faci calumea.. nasol e ca nu se spune, si chiar daca se spune sunt chestii prea tehnice; si daca tipa opozitia sunt acuzati ca sunt anti UE; e nasol..intamplator citesc regulat presa economica si nu prea e roza situatia... |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nea Basescu ar face tare bine de ar putea sa se apuce de renegocieri.
Poate vom intra mai tarziu in Uniune. Cred ca ne-ar fi Mult mai bine (dpv nivel de trai) sa ne mai odihnim oleaca pe acilea, prin afara uniunii |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bobo |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
clar...
un singur ex: agricultura.. noi am negociat cote de productie dupa o perioada proasta din agr. romaneasca; citeam in capital ca datorita polonezilor care au negociat puternic, e posibil sa se mai indulceasca unele chestii.. da oricum e nasol... si cate si mai cate... sa vedem... |
-------------------- |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(Bobo @ 13 Dec 2004, 12:32) energie: pana in 2007 energia o sa ne coste ca in vest, nu au negociat deloc psd perioada de gratie); Asta ar fi FOARTE bine, inseamna ca ar trebui sa se ieftineasca... ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Money poti sa ne spui si noua cat costa kilowattul ,un metru cub de apa etc la voi?
nu de alta dar sa stim la ce sa ne asteptam. multam fain |
--------------------
Toyota
Aygo
2006 - masina de servici
- fost posesor de DSN
|
|
Cylog |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 July 04 From: Timisoara ![]() |
O alta problema care pe mine unul ma deranjeaza este prioritatea deciziilor de la Bruxelles in fata celor din tara. Din cate stiu eu, daca o lege romaneasca (dupa toate perierile din ultimii ani) intra in contradictie cu una europeana cea europeana va prevala intotdeauna.
![]() Nu-mi prea vine la socoteala ca baietii de la centru sa-mi zica cum e mai bine pentru mine, cel de aici, ei care in multe aspecte habar nu au de reaitatea de la "talpa Romaniei". Parca ne intreaba cineva... |
-------------------- Caveat emptor!
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#11
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
litza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Eu unul nu am inteles faza la obligatiile acelea de reducere a productiei la cereale ? Le facem concurenta sau ce?
Sau doar ne impum sa ne perfectionam metodele de productie pe suprafete mai mici? |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
vv |
![]()
Post
#13
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, nici eu nu am inteles de ce ne impun reducerea productiei de otel cu 2 mil. de tone pe an... Stie cineva? Care e justificarea lor? Si de ce ar accepta RO chestia asta? Si nu e amestec in afacerile private? Adica daca eu ISPAT vreau sa-mi fac fabrica si sa produc mult otel, de ce are voie UE sa mi-o traga?
|
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
dantes |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Din cate am vazut intr-o publicatie de la statistica, Romania a obtinut cele mai multe perioade de gratie si bani fata de altii, inclusiv Polonia...parca 47 de perioade Polonia iar noi 49 sau 51...
De negociat s-a negociat destul de bine, urmeaza sa vedem efectele...Eu unu vreau ca eu ca cetatean al Ro sa imi fie bine, si nu prea ma intereseaza nici disputele politice... Au fost unii la guvernare, au venit altii, sa vedem rezultate...nu discutii cine a facut si cine nu... In momentul integrarii o sa o luam serios in stomac.... Am avut ocazia sa fiu in Polonia cu o sapt. inainte si cu 2 sapt dupa integrare...Concluzia..durere... Benzina a crescut de la 3.1 zloti la 3.9 (1€=3.8-3.9 zloti), care cu un an in urma era 2 si ceva...Cazarea de la 80€ a sarit la 150€, halealea, un pui la rotisor intreg, de la 7-9 zloti la 11-13...si ar mai fi...aaa salariile tot la fel...adica aprox. 600€...In Slovacia nu am mai apucat sa ajung dupa integrare, dar inainte aveau salariile in jur de 500€ salariul mediu. Pentru noi romanii ma gandesc decat la urmatorul aspect..la un salariu mediu de 120€, iar preturile aliniate cu cele din UE....faceti un pic de matematica...DURERE! Daca ar ajunge si la noi salariile macar 500€ (ca in Slovacia, unde si asa am inteles ca d-abia se descurca) nu prea vad cum o sa supravietuim...nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla cu cei 80%-90% din romanii care au salariile astea sau pensii mult mai mici...Excludem categoria de 10%-20% care au salariile mult mai mari decat medie... Chestia cu povestile de adormit ... cu bani in tara de la UE si alte prostii...sunt POVESTI fata de cel il asteapta pe romanul de rand...Cred ca ar trebui sa mai astepte ceva timp.... In final cred ca o sa intram in UE cu m in fata... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#15
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(vv @ 21 Dec 2004, 11:58) Da, nici eu nu am inteles de ce ne impun reducerea productiei de otel cu 2 mil. de tone pe an... Stie cineva? Care e justificarea lor? Si de ce ar accepta RO chestia asta? Si nu e amestec in afacerile private? Adica daca eu ISPAT vreau sa-mi fac fabrica si sa produc mult otel, de ce are voie UE sa mi-o traga? Pai e vorba de concurenta si de bani multi. Cine controleaza afacerile cu petrol si cu otel sunt cei mai tari. Sidex tine de MIttal Group, in momentul de fata nr.1 mondial. Prin achizitiile facute de Mittal, in Europa de est si SUA, i-a batut pe cei de la Arcelor, Usinor, Weldox etc. 2 mil tone/ an egal cererea venita anul asta de la chinezi la Sidex. Daca Sidex raspundea nu, cine cistiga? Alt aspect in problema otelului. Majoritatea producatorilor auto din Europa se aprovizioneaza cu tabla din Slovacia. Acum, combinatele alea sunt controlate tot de Mittal Grup, le-a cumparat de la ISS din SUA. Aceeasi problema a fost si in Slovacia, dar americanii au fost transanti. Ori faceti ca UE si noi va lasam cu 10.000 oameni pe cap, ori cu noi. Asa ca slovacii le-a cam dat cu flit la uE. Noi romanii am acceptat ca sa raminem in carti. Deja statul plateste la Sidex, vreo 70 mil de coco, pentru a aplana conflictul iscat pe tema nerespectarii contractului de privatizare. Asa ca.......daca miine SIDEX da afara 8000 de oameni, va fi de vina Tariceanu nu Geoana si Nastase care au negociat cu UE. |
--------------------
x
x
- x
|
|
vv |
![]()
Post
#16
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai bomica, stai ca nu inteleg. Parca dorinta UE era ca noi sa avem o economie de piata functionala. Si sa ne putem intretine singuri. Atunci ce e cu cererea asta?
De fapt ce vreau sa zic: si Iliescu a bagat un motiv cand l-a decorat pe Vadim. Nu i-a dat medalia pentru "merite deosebite in alegerea lui AN ca presedinte al camerei deputatilor". Ce motiv are UE? Later edit: ce ne poate face UE daca noi zicem "e uite ca n-avem chef sa reducem productia de otel, e o companie privata si nu putem noi sa le impunem ce sa faca"? Sunt sigur ca poate sa ne faca ceva rau, dar nu mi-e foarte clar ce anume. This post has been edited by vv: 21 Dec 2004, 16:12 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#17
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Ne taie fonduri si ne da la bot integrarea. Si mai e o treaba, productia de otel oriunde in lume e subventionata de stat. Daca SIDEX n-are nevoie de subventie cred ca nu e nici o problema, daca ei produc mai mult.
D'aia le-am dat si Gazele la Occidentali si nu la Gazprom. D'aia le-am dat Petrom la OMW si nu la americani. De gura lu UE. Toata experienta si toate resursele naturale sunt in UE. ![]() ![]() ![]() Parerea mea este ca privatizarea Petrom, e de toata jena. This post has been edited by bomicabomic: 21 Dec 2004, 16:31 |
--------------------
x
x
- x
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#18
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Salutare!
Am auzit o faza tare: cica dupa 1 ian 2007, data la care ne integram in U.E., se poate sa cumperi masini din tarile occidentale, chiar si mai vechi, fara euro 2,3 si se pot inscrie in romania, si nu se platesc nici taxe. Mi-a zis cineva care lucreaza in Italia ca ei pot cumpara masini din Germania, chiar si modele din 94, 95 si le inscriu in italia fara probleme. Ati auzit asa ceva? Daca da, inseamna ca pretul masinilor autohtone va scadea drastic ![]() |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#19
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Cum dracu sa fie asa ceva, daca din 2005 se inmatriculeaza numai masini Euro4.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#20
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Ma refeream la masini DEJA inscrise. De ex in romania se inmatriculeaza decat cu euro, dar poti sa iti iei o dacia din 1990 inscrisa, o radiezi si o inscrii apoi pe numele tau
![]() |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Daddy |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 24 Dec 2004, 00:48) Salutare! Am auzit o faza tare: cica dupa 1 ian 2007, data la care ne integram in U.E., se poate sa cumperi masini din tarile occidentale, chiar si mai vechi, fara euro 2,3 si se pot inscrie in romania, si nu se platesc nici taxe. Mi-a zis cineva care lucreaza in Italia ca ei pot cumpara masini din Germania, chiar si modele din 94, 95 si le inscriu in italia fara probleme. Ati auzit asa ceva? Daca da, inseamna ca pretul masinilor autohtone va scadea drastic ![]() Asta cam asa e , ai sa poti cumpara o masina fara euro si ai sa o poti inscrie dar sigur nu o sa-ti convina, aceste masini au taxe mult mai mari din cauza gradului de poluare si au zone interzise unde nu pot sa circule ( marile aglomerari urbane unde nivelul de poluare este mare ) Cand o sa ai o asemenea interdictie de circulatie, si pretul combustibilului va fi cum va fi, nu prea o sa convina nimanui sa ocoleasca cine stie cati km pana la destinatie. Cel mai bine poate sa ne lamureasca MoneyTalks |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#22
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Eh, benzina e la fel de scumpa, si cand iei un bmw 525 full din '92 cu 2000 euro, cred ca risc sa mai si ocolesc... desi nu sunt sigur ca e reala faza cu ocolitul, de ex acum alora cu dacii pe carbi nu le zice nimeni nimik... sa vedem ce va fi. sper sa fie bine!
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Daddy |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Va fi mai bine pe draku !
In primul rand nu cred ca ai sa vrei sa-ti ei un "bmw 525 full din '92 cu 2000 euro" deoarece va trebui sa treci inspectia cu el. ![]() ![]() Faza cu ' ocolitul " este destul de reala ( centrul Romei poate fi tranzitat doar de autvehicule catalitice, la fel si la Dresden) si Daciile cu carburator nu mai merg prin capitala ( anumite zone ) alte orase mari, zone turistice protejate, parcuri / rezervatii naturale, etc. Amenzile sunt coplesitoare, este posibil sa vinzi bunicuta si sa nu te scoti. ![]() This post has been edited by Daddy: 26 Dec 2004, 20:48 |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
AL |
![]()
Post
#24
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca acest topic este mai degraba un subiect de dezbatere decat o stire.... sau s-a transformat in asa ceva... si e bine asta!...insa in acest caz, locul topicului e la Cafenea...
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
BX_master |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 27 July 03 From: Lyon-FR ![]() |
Eu sper ca integrarea asta sa mai schimbe din imaginea unor occidentali care vad Romania ca un fel de Pakistan unde forta de munca e aproape gratis, se poate polua fara probleme si pot sa manince la restaurant cu mai putin decit ar bea o bere la ei acasa...Si dupa aceea mai pot sa mai si flegmeze pe Romania pentru ca e corupta, nu are grija de copiii cu SIDA
![]() |
-------------------- We tried to assemble a useful collection of tips and ideas to help our fellow Citroënthusiasts to get the most out of their cars while keeping the dreaded repair costs at bay.
|
|
Bobo |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
stiu ca in polonia dupa integrare s-a dat liber la importul de SH; libera circulatie, etc..a crescut importul de SH la greu;
probabil ca te frig dupa aia cand te taxeaza... |
-------------------- |
|
Valentine |
![]()
Post
#27
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
QUOTE(BOGDAN DSN @ 11 Dec 2004, 13:34) Bani • Dispar taxele vamale și barierele comerciale pentru mărfurile produse în interiorul Uniunii Europene. • Nivelul taxelor vamale scade la 6,3 la sută pentru produse agricole și la 3,6 la sută pentru produse industriale. Ahem parca dispareau de tot? Sau se refera la Taxele vamale cu tari non-ue? Cu SUA ce se va intampla (taxe, accize, etc.?) |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 01:36 |