Spuma maro in Vasul de expandiune, iar ...
![]() ![]() ![]() |
Spuma maro in Vasul de expandiune, iar ...
maseax |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Nu a fiert apa ... ?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
za_kristake |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Las-o pornita in gol si vezi daca pica apa pe undeva, daca nu inseamna ca ai blocul sau chiuloasa fisurat(a).
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
spuma maro in vasul de la apa? deci apa a disparut? garnitura de chiuloasa sa fie?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce probleme ai avut inainte?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ATM |
![]()
Post
#6
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
impuscarea garniturii de chiuloasa are cateva semne, functie de caz:
-intrarea apei in ulei (simplu de verificat, se scoate joja si se observa natura lichidului de pe ea...daca e cam cafea cu lapte, ala e) -intrarea uleiului in apa(peliucula de ulei in expansor) -sau nu intra apa in ulei, si nici ulei in apa, canalele de ulei ale garniturii sunt inca intregi, dar scapa compresie pe langa garnitura... si gazele alea intra in circuitul de racire. Urmare, temperatura de lucru a motorului variaza, indicatiile de la bord o iau razna, in vasul expansor apar mici bulboci de gaze, ce vin pe furtun. Concomitent, apa din borcan usor-usor dispare, intrand in cilindri E foarte important unde exact se arde repsectiva garnitura de chiuloasa, pe langa ce gauri. La problema ta, eu as zice: -garnitura de chiuloasa arsa -sau, daca ai noroc, un colier slabit/furtun crapat/pompa de apa dezaxata, trage aer. Iar spuma din cate stiam eu, apare in expansor cand aerul ce ajunge acolo e mult, iar lichidul de racire nu a mai fost schimbat demult, continand si impuritati ce dau o mana de ajutor la formarea amestecaturii aleia. This post has been edited by ATM: 22 Mar 2008, 22:06 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
radiani63 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 23 March 08 ![]() |
[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=blue]
garnitura de chiulasa ciupita sigur! deocamdata n-ai apa in baia de ulei,s-a transformat in vapori datorita temperaturii mari (5-6000 ture!!) |
--------------------
dacia
break
2001 cli
|
|
Merced |
![]()
Post
#8
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ma dubioasa treaba am patit si eu, mai ales ca masina mea e trasa pe dreapta de vreo cateva zile, ca porneste doar cand vrea ea.
Ieri am gasit vasul aproape gol, doar pe fund un pic de apa. Pe unde sa piarda, de a ajuns sa traga si apa din vas? |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ovidius max |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
Buna ziua,
Ma bag si eu aici cu o intrebare (probabil o problema). Am schimbat de doua zile un termostat si niste furtunuri de la instalatia de incalzire si a trebuit sa inlocuiesc agentul pierdut. Am pus apa distilata pentru ca in scurt timp vreau sa curat radiatorul si caloriferul si am considerat ca e mai ieftin asa decat cu antigel. Am aerisit/completat dupa o metoda de aici, am asteptat cu motorul deschis vreo 20 minute ca sa fiu sigur ca se deschide termostatul (lucru certificat de incalzirea apei in furtun cel gros) si am pus apa in vasul de expansiune pana la nivelul max (am borcan din cel vechi). Acum in permanenta apa este in borcan pana la nivelul min. Temperaturile sunt bune si nu pierd apa pe nicaieri - nivelul ramane constant la min. Este OK cu un nivel asa scazut sau sa mai completez cu apa? |
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
sa fie apa in borcan...chiar la nivelul minim. totusi...e ieftina apa...pune-i sa ajunga macar intre minim si maxim.
maseax schimba garnit de chiuloasa |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
maseax |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
Astazi am observat "umed" pe la capacul de la poma de apa, da nu a mai facut nici spume si nici nu m-a lasat fara apa (nici nu am mai dat in ea).
@AR-18-MOS NU a fiert apa. Am radiator mare. si la 150 la ora se raceste zic eu. Nu e nici cald alfara .... @ydaniel Am avut aceeasi problema prin toamna sau prin ianuarie nu-mi aduc aminte exact. @ATM Multumesc dar am si Specificat. NU AM APA IN BAIE. @cristitranca merci .. dar o mai chinui un pic. Si am obs ca ma am o problema. Am putin "cutata" (am agatato pe undeva si s-a cam rasucit) Teava de la toba. De la asta sa fie ? |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
baranga |
![]()
Post
#12
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
am vazut un caz asemanator la cineva si anume spuma maronie din cauza ca a amestecat 2 tipuri diferite de antigel(unu albastru si unu rosu),ca nu mai ai apa in borcan s-ar putea sa nu fie nici aerisita.coincide cava zis de mine cu problema ta??
a... si la mine cad i-am pus antigel in toamna era o depunere de 2 degete maronie(rugina cred) de care am scapat. |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
baranga |
![]()
Post
#14
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
da,prin schimbarea in toamna a apei care era cu antigel.de atunci nu s-am mai depus rugina in borcan deloc!!!;toata vara am mers cu termostat si nu a saltat apa mai mult de jumate niciodata,si am mers distante gen slobozia-giurgiu si intors,etc.
nu recomand la nimeni curatarea cu solutii minune de curatat radiatoare sa sisteme de racire pentru ca va curge radiotoru de nu mai stii unde sa-l lipesti.folositi aceste produse numai in situatii grave........parerea mea! ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:05 |