DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme carburator 2 camere

vlad_dragos
post 11 Dec 2004, 17:09
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 30 October 04




de ce mi se tot infunda carburatorul ? de la ce poate fi ? si mai ales cum sa il desfund ca m-am saturat sa ma duc la service cu orice problema de asta minora . stiu ca tata il desfunda imediat


--------------------
renault megane coupe 1996 - TL-02-swi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 11 Dec 2004, 17:15
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Hmmmm...clar de la benzina, alimentezi din acelasi loc - fa o reclamatie si schimba locul!
Inlocuieste filtrul de benzina, va ajuta. Eu am si un filtru decantor in plus. Sufla si sita din carburator...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_dragos
post 12 Dec 2004, 01:14
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 30 October 04




QUOTE(RIon @ 11 Dec 2004, 17:15)
Hmmmm...clar de la benzina, alimentezi din acelasi loc - fa o reclamatie si schimba locul!
Inlocuieste filtrul de benzina, va ajuta. Eu am si un filtru decantor in plus. Sufla si sita din carburator...
*



mersi


--------------------
renault megane coupe 1996 - TL-02-swi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 12 Jan 2005, 15:05
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(vlad_dragos @ 12 Dec 2004, 01:14)
mersi
*



daca motorul mananca ulei .....atunci asta e cauza ..... respectiv daca atunci cand desfaci carbul vezi pe peretii acestuia o substanta neagra uleioasa cleioasa mai bine zis .... asta e !
repara motorul sau scoate furtunul de situat intre capac motor si teul de la carb repectiv infunda partea ramasa libera in teu ....


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 13 Jan 2005, 08:59
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Daca ma uit la titlul topicului inteleg ca tu ai carburator dublucorp asai ?
Daca da pentru a rezolva problema montezi un filtru de motorina in locul celui normal. Metoda asta am aplicat-o cind aveam dublucorp si timp de 2 ani nu am avut probleme .


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_dragos
post 13 Jan 2005, 18:31
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 30 October 04




i-ar s-a infundat . am mers ceva timp cu benzina omv super 100 . masina mergea splendit nu aveam probleme . singura problema pretul 37.000 litru . ieri seara am plecat la predeal si am pus de la agip benzina 98 . foarte proasta masina abia tragea si in plus la intoarcere mi s-a si infundat si nu mai statea la relanti dar cum eu am plecat seara la predeal si m-am intors la 9 dimineata am mers cu ea asa . eram prea obosit sa o desfund .


--------------------
renault megane coupe 1996 - TL-02-swi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_dragos
post 13 Jan 2005, 18:36
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 30 October 04




QUOTE(Dyda @ 13 Jan 2005, 08:59)
Daca ma uit la titlul topicului inteleg ca tu ai carburator dublucorp asai ?
Daca da pentru a rezolva problema montezi un filtru de motorina in locul celui normal. Metoda asta am aplicat-o cind aveam dublucorp si timp de 2 ani nu am avut probleme .
*



de ce sa pun de motorina ? e mai bun ?


--------------------
renault megane coupe 1996 - TL-02-swi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 14 Jan 2005, 07:21
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Simplu ptr ca are un fel de sugativa ( hirtie speciala de filtrat ) si retine absolut toate impuritatile. Carburatorul dublucorp este f pretentios la asa ceva si cred ca ai constatat pe propia-ti piele ce inseamna sa desfaci si sa-l cureti.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 14 Jan 2005, 10:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Io nu am scapat de problema cu infundatul carburatorului decat dupa ce am golit rezervorul si am filtrat toata benzina ... Rezervorul a trebuit schimbat mai apoi pr ca avea rugina.
Apoi trebuie sa iti montezi un filtru decantor inainte de pompa de benzina, din cand in cand te mai uiti in paharul filtrului si in golesti daca are impuritati.
Filtrul de aer are si el rolul lui, degeaba bagi benzina buna si curata, degeaba ai filtre peste filtre daca filtrul de aer e imbacsit. Schimba-l si pe ala. Ai grija sa etanseze bine capacul filtrului de aer. Pe acolo pot intra impuritati direct in carburator.
Desfundarea se poate face prin mai multe metode:
1: Metoda empirica cu turarea motorului si apoi astuparea carburatorului cu palma- in felul asta il fortezi sa traga benzina si eventual gunoiul care a obturat jiglerele.
2: Metoda cu inversatul fiselor (am testat-o la oltcit). Se desface degatura dintre filtrul de aer si carburator (motorul va da recul!!!) si se inverseaza doua fise intre ele. Se da la cheie pana face doua- trei reculuri. Teoretic nu se strica nimica prin motor, am incercat metoda de multe ori si a finctionat.
3: Metoda cu pompa de cauciucuri, se sufla cu pompa pe fiecare jigler in parte. E mai complicat ca trebuie doua persoane.
4: Se demonteaza jiglerele si se sufla mizeria din ele. Cateo-data trebuie sa aveti la indemana si o lita subtire si otelita ca nu iese mereu gunoiul prin suflare. Trebuie neaparat demontata si curatita si sita carburatorului.

Numai bine!


--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_dragos
post 14 Jan 2005, 16:47
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 30 October 04




QUOTE(Ciombe @ 14 Jan 2005, 10:06)
Io nu am scapat de problema cu infundatul carburatorului decat dupa ce am golit rezervorul si am filtrat toata benzina ... Rezervorul a trebuit schimbat mai apoi pr ca avea rugina.
Apoi trebuie sa iti montezi un filtru decantor inainte de pompa de benzina, din cand in cand te mai uiti in paharul filtrului si in golesti daca are impuritati.
Filtrul de aer are si el rolul lui, degeaba bagi benzina buna si curata, degeaba ai filtre peste filtre daca filtrul de aer e imbacsit. Schimba-l si pe ala. Ai grija sa etanseze bine capacul filtrului de aer. Pe acolo pot intra impuritati direct in carburator.
Desfundarea se poate face prin mai multe metode:
1: Metoda empirica cu turarea motorului si apoi astuparea carburatorului cu palma- in felul asta il fortezi sa traga benzina si eventual gunoiul care a obturat jiglerele.
2: Metoda cu inversatul fiselor (am testat-o la oltcit). Se desface degatura dintre filtrul de aer si carburator (motorul va da recul!!!) si se inverseaza doua fise intre ele. Se da la cheie pana face doua- trei reculuri. Teoretic nu se strica nimica prin motor, am incercat metoda de multe ori si a finctionat.
3: Metoda cu pompa de cauciucuri, se sufla cu pompa pe fiecare jigler in parte. E mai complicat ca trebuie doua persoane.
4: Se demonteaza jiglerele si se sufla mizeria din ele. Cateo-data trebuie sa aveti la indemana si o lita subtire si otelita ca nu iese mereu gunoiul prin suflare. Trebuie neaparat demontata si curatita si sita carburatorului.

Numai bine!
*



mersi de ajutor . azi nu am timp dar maine cum e sambata o sa joc la carburator ca sa il desfund


--------------------
renault megane coupe 1996 - TL-02-swi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 01:08
Forum Renault