Imposibilitate reglare jiglor relanti
![]() ![]() ![]() |
Imposibilitate reglare jiglor relanti
DannyNova |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|||
PaulT |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca mai desfaci surubul de amestec si strangi pana la capat jiclorul de relanti nu merge?
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#3
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
DannyNova la cald stabilesti turatia 800 de ture din surubul oblic iar din surubul de amestec cel orizontal strangi pina cand motorul incepe sa trepideze si desfaci dupa aceea usor pina ce atingi un maxim . Daca depasesti 800...900...1000 de ture mai desfaci surubul oblic pentru a reveni la 800 si refaci iar amestecul din surubul de amestec cel orizontal... Cu alte cuvinte tu ce spui acolo ca strangi jiclorul de relantii la maxim si motorul da sa moara nu e bine din pricina ca tu ai strans surubul de amestec cel orizontal de la baza carburatorului . Jiclorul de amestec relantii aer ( cel care se infunda cu gunoie mereu ) trebuie sa stea strans la maxim daca il deschizi creste flusul de benzina implicit creste consumul. Asadar il strangi la maxim si desfaci surubul de amestec , inca ceva ca o proba pentru tine daca desfaci jiclorul de relantii ar trebui ca motorul sa moara asa e reglat perfect.
This post has been edited by djasu82: 23 Mar 2008, 20:17 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
renotgo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Motorul iti trage aer fals!Prin jiclorul de ralanti trece o anumita cantitate de benzina necesara mersului in ralanti a motorului.Jiclorul de amestec (de unde reglam ralantiul ) combina benzina primita de la jiclorul de ralanti cu aer .Daca motorul trage aer in exces (aer fals ) e nevoie de mai multa benzina si desfiletam jiclorul de ralanti .Benzina va trece pe langa jiclor ,nu va mai fi dozata de orificiul jiclorului va cobori spre jiclorul de amestec ...acesta va trebui sa-l infiletam pentru ca avem destul aer tras de motor pe unde nu trebuie .Consecinte...consum mare si poluare pe masura .Renunta la improvizatie (saiba) schimba garniturile dintre carburator si galerie si garnitura dintre galeria de admisie si motor .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#5
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
![]() ![]() ![]() ai 2 suruburi,unul regleaza deschiderea clapetei si unul cantitatea de emlusie (aer+benzina) de intra in motor pe sub clapeta cum reglati voi jiglorul ? ![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca are strans la maxim surubul de amestec multi desfac jiclorul de relanti cica nu papa benzina din contra ... Jiclorul de relanti se desface ulterior dupa ce ai pus la punct reglajul la carburator sa vezi daca se mai tureaza motorul ( consum mare de benzina ) daca nu se tureaza si da sa se opreasca e in limitele acceptabile consum mic.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#7
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
ma repet : ce reglati voi din jiglorul de relanti? ala il strangi si gata,nu e surub de reglaj,nu se regleaza nimic din el,am zis mai sus care sunt cele 2 suruburi ce se regleaza si ce face fiecare
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
DannyNova |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
Renotgo, ai mare dreptate! Logic, cam asta e explicatia. Dar...partea de carburatie e noua. Carburator, pata calda, garnituri. Plus ca am pus si pasta rosie de etansare. Nu il pot face sa stea la relanti cu surubul strans la maxim.
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#9
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
vorbesc pentru pereti..ce treaba ai cu jiglorul de relanti ALA NU REGLEAZA NIMIC?ai 2 suruburi ! din surubul ce actioneaza clapeta aduci relantiul la 900 rpm,apo din surubul din talpa cauti maximul de turatie
repeti astia 2 pasi pana nu mai poti creste turatia din surubul de jos,nu trebuie niciun surub sa stea strans la maxim,si oricum carburatorul asta nu prea are cum sa consume mult din reglaje,ca nu prea ai ce regla sa infulenteze consumul poate ai jicloare decalibrate,nivel mare in cnc etc.. |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
DannyNova tu ai si avansul mic nu te ajuta cu nimic daca tot surubaresti carburatorul . Ma repet jiclorul de relanti trebuie strans la maxim ... apropo il ai din doua piese sau e turnat monolit...? Ne agitam degeaba dany stie cel mai bine ce are acolo ... Eu am spus cum reglez carburatorul pe al meu si pe altor 20 de amici restu trageti singuri concluziile 6-7 llitri in oras si 5 litiri in afara la 100km. Toba spune totul ... picture002zh5.jpg
This post has been edited by djasu82: 23 Mar 2008, 22:32 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
DannyNova |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
omule, stiu cum se face reglajul amestecului, eu incerc se explic faptul ca motorul nu functioneaza cu jiglorul de relanti[SIZE=7] strans la maxim si ca trebuie desfacut putin, lucru care nu e normal...
23 Mar 2008, 22:32: 2 piese, am incercat cu mai multe dar degeaba 23 Mar 2008, 22:32: 2 piese, am inecrcat cu mai multe dar degeaba This post has been edited by DannyNova: 23 Mar 2008, 22:32 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#12
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
fa o spalare a carburatorului in carburol..apoi o suflare la vulcanizare..scuze nu am inteles eu ce vrei sa zici
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
DannyNova |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
e nou, practic lui ii trebuie mai multa benzina la relanti
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
verifica si cablu de acceleratie , partrea mea este ca , consumul mare il ai de la un novel marit in camera de nivel , si avans dereglat, instabilitatea la relanti este data de joclor care sigur nu corespunde cu capacitatea motorului, ai un joclor subdimensionat , pune unul nou si strange surubul de relanti cam jumatate , porneste motorul si incepe sa invartide jocloru de dozaj relati pana gasesti turatia maxima , de acolo repeti pana cand ai turatie maxima la surub dozar (cel din spate si pus drept) si o turatie de 900 rpm din cel inclinat .
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
DannyNova |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
am pus si de 50 si de 52 Reglajul amestecului la relanti la motorul meu este optim (turatia cea mai mare si stabila) la 2,5 ture si la cel de la clapeta am 900 rpm
Attached image(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#16
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
jiglor de aer pentru mersul in gol infundat?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
DannyNova |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
Interesant!!!! Nu prea stiu unde sa-l caut, dar trebuie sa fie deasupra celui de relanti, nu?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
Minel |
![]()
Post
#18
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#19
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(DannyNova @ 23 Mar 2008, 22:53) sincer nici eu nu stiu exact unde e,am gpl si nu am treaba cu jicloare dupa schema din pdf-ul de mai jos cred ca e in partea de sus a carburatorului pe peretele opus cnc-ului si vezi ca are dreptate Minel, poate fi span ramas in urma prelucrarii , parca a mai fost un caz pe forum mai demult.. This post has been edited by ArtVandelay: 23 Mar 2008, 23:09 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Hacker |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Dute la o benzinarie cu el in mana si suflal cu aer comprimat. Verifica daca nu iti trage aer fals pe la furtunul cu duza. Schimba jiglerele(poate e vreunu decalibrat).
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
DannyNova |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
Azi l-am suflat cu are comprimat. Bineinteles ca n-a iesit nimic din el, e nou. In schimb am mai micsorat nivelul si am pus jigloare de 1400. Problema cu relantiul tot nerezolvata, dar motorul merge bine.
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Vad ca te incapatanezi, surubul de amestec nu trebuie sa fie strans la maxim, ce nu intelegi, repet, la reglaj nu trebuie sa-l strangi la maxim, acel surub influenteaza consumul numai la ralanti, in mers consumul depinde de alti factori, aprindere, distributie, avans, etc.
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
DannyNova |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
Am impresia ca tu nu stii sa faci diferenta dintre saurub de amestec la relanti si jiglor de relanti - jiglor care TREBUIE strans la maxim !!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#24
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Ovidiu Comănescu @ 24 Mar 2008, 19:20) Vad ca te incapatanezi, surubul de amestec nu trebuie sa fie strans la maxim, ce nu intelegi, repet, la reglaj nu trebuie sa-l strangi la maxim, acel surub influenteaza consumul numai la ralanti, in mers consumul depinde de alti factori, aprindere, distributie, avans, etc. asa am crezut si eu ca vrea sa zica la inceput dar m-am inselat citeste cu atentie,nu e vorba de reglaje ci pur si simplu de jiglorul de relanti,care daca il strange la maxim (cum e logic sa stea) i se opreste motorul |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
scuze, mea culpa, sunt la munca si m-am grabit sa citesc, deci daca i se opreste cand il insurubeaza la maxim traseul este obturat, asa se explica, atunci cand il desface putin benzina scapa pe langa el, in mod normal benzina trebuie sa treaca prin duza din capul jiglorului, ceva nu este in regula.
@DannyNova, nu te supara, dar am destula scoala si stiu foarte bine sa fac diferenta, doar graba a fost de vina, sanatate. |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
DannyNova |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
OK, nici o problema.
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
gogoasa |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 18 January 06 ![]() |
nu stiu daca ce am avut eu (tot la fel nu aveam relanti corect) se poate aplica si la tine. firmele care fac componente pentru carburator de departe nu se mai respecta normele STAS, la cite seturi de jiglere cumparasem s- a dovedit ca nu functiona corect cu niciunul (pusesem si doua saibe la jiglerul de relanti in speranta ca va merge "rotund") pentru ca s-au dovedit a fi mai lungi si la stringere completa se optura accesul benzinei. rezolvarea a venit de la un mecanic de camioane care pe un smilgher fin a pilit din parte din fata (care este conica) si din doua incercari a reusit sa faca un jiglre calibret corect
|
--------------------
dacia
nova
- b-57-roz
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#28
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
sunt foarte foarte proaste jigloarele astea de pe piata... imi da de furca si mie carburatorul, cu jigloarele vechi merge binisor cu cele noi merge bine o vreme apoi parca a turbat
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:33 |