Daca la punerea cheii de contact martorul bord clipeste des
![]() ![]() ![]() |
Daca la punerea cheii de contact martorul bord clipeste des
klaus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#2
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
la mine asta asa s-a intamplat cand nu am mai avut baterie
![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Mihai007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu cumva este din cauza ca UCE nu recunoaste cheia ?
Mie mi s-a intamplat intocmai cum zice Klaus, dar cu cheia de rezerva ledul s-a stins ... dupa aproape 2 luni lucrurile stau la fel cand pun contactul, cu prima cheie(cea cu telecomanda) ledul clipeste des-des, cu cheia de rezerva (fara telecomanda) ledul se stinge si pot sa pornesc masina. |
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Ceea ce prezinta Klaus mai sus, este doar UNA dintre posibilele cauze... alta cauza care conduce la clipirea deasa a martorului poate fi cheia (defecta sau cu bateria descarcata) sau UCE/UCH ... de asemenea mai pot exita si alte cauze de natura electrica/electronica ... sau datorate patrunderii apei in diferite componente electrice/electronice.
:!: |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE cheia (defecta sau cu bateria descarcata) :shock: pai parca n-avea baterie, curentul necesar alimentarii chip-ului fiind obtinut din campul generat de bobina din jurul contactului :? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
AL |
![]()
Post
#6
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Ov, asa este, dar doar la cheia fara buton de inchidere centralizata ! (la Europa sau cheia a doua la Confort)
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
stiu asta, dar ce legatura are bateria de la comanda inchiderii centralizate, cu UCE-ul, de clipoceste ala vesel in bord ? S-a dus bateria, nu se mai deschid din telecomanda usile, dar mai departe, totul ar trebui sa fuctioneze normal
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
GoGu |
![]()
Post
#8
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Partea de antidemaraj din cheie n-are nevoie de baterie... merge cum a zis Ov.
Bateria e doar pt. telecomanda inchiderii centralizate. Pe incercate ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
bj |
![]()
Post
#9
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu problema asta pe cheia cu telecomanda.
Prima rezolvare a fost sa merg cu amandoua cheile dupa mine: cu telecomanda deschideam, cu cheia de rezerva porneam ![]() A doua rezolvare a fost alarma si s-a mutat inchiderea pe telecomanda de la alarma. Totusi as vrea sa stiu daca pot cumva repara cheia cu telecomanda, pentru ca ma lovesc de situatii in care doar vreau sa inchid fara sa pun alarma si in momentul de fata nu prea am cum (cheia cu telecomanda si a II a telecomanda de la alarma le-am lasat acasa... de rezerva ![]() |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
bj, daca citesti in cartea masinii (sper ca ai Clima sa nu vorbesc prostii), ai sa vezi ca exist o procedura pentru dezactivarea senzorilor volumetrici. Nu stiu acum daca e o procedura similara pentru dezactivarea totala a alarmei. Insa pt senzorii volumetrici (eu vara, la servici, las geamul coborat in parcarea pazita), pui si iei contactul de doua ori, apoi inchizi cu telecomanda.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
bj draga, problema ta este de la transponderul cheii cu telecomanda (durata de viata aprox. 2 -3 ani) care se "demagnetizeaza" (cred ca este impropriu zis, dar este cea mai plauzibila cauza). - La problema a doua ridicata de tine ti-a raspuns sstanescu
Da o cautare dupa transponder, citeste topicrile si o sa intelegi despre ce vorbesc. 1. Solutia neplacuta este sa inlocuiesti tot setul (capete chei + uce decodor)(cca. 3,5-4 mil din cate stiu eu) 2. Solutia 2 este sa gasesti o firma care face multiplicare de chei auto cu chip, si sa-ti faca o copie dupa transponderul din cheia fara telecomanda si sa-ti bage acea copie de transponder in cea cu telecomanda. Eu am gasit unul care promitea astfel de lucruri pe mosilor, intre Obor si B-d Dacia/Eminescu, pe partea dreapta cum mergi spre obor, intr-un bloc la strada dar retras de la aliniament (are un mic parculet in fata), mai pe la mijlocul distantei (are un blister de reclama in strada). Cost cca. 800 k - 1 milion lei. Mai exista niste cetateni care promit acelasi lucru si in magazinul Obor, la una din iesirile spre spate (spre piata) 3. Solutie de mare porc, care presupune si unele riscuri, sa scoti transponderul din cheia fara telecomanda si sa-l lipesti direct pe bucsa decodoare (cea de pe butucul cheii de la volan), astfel intotdeauna existand transponderul prin preajma. Riscul este ca se poate porni masina cu orice cheie care poate invarti butucul, sau chiar la fire, functia de antidemaraj fiind astfel anulata... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bj |
![]()
Post
#12
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sstanescu @ 9 Dec 2004, 13:16) bj, daca citesti in cartea masinii (sper ca ai Clima sa nu vorbesc prostii), ai sa vezi ca exist o procedura pentru dezactivarea senzorilor volumetrici. Nu stiu acum daca e o procedura similara pentru dezactivarea totala a alarmei. Insa pt senzorii volumetrici (eu vara, la servici, las geamul coborat in parcarea pazita), pui si iei contactul de doua ori, apoi inchizi cu telecomanda. Am Confort dar nu e nici o problema. Procedura de dezactivare se numeste "valet" parca. Insa nu vreau sa dezactivez total alarma, vreau doar inchidere centralizata fara armarea alrmei (efect produs de cheia cu telecomanda). QUOTE(klaus @ 9 Dec 2004, 13:16) Solutia 2 este sa gasesti o firma care face multiplicare de chei auto cu chip, si sa-ti faca o copie dupa transponderul din cheia fara telecomanda si sa-ti bage acea copie de transponder in cea cu telecomanda. Eu am gasit unul care promitea astfel de lucruri pe mosilor, intre Obor si B-d Dacia/Eminescu, pe partea dreapta cum mergi spre obor, intr-un bloc la strada dar retras de la aliniament (are un mic parculet in fata), mai pe la mijlocul distantei (are un blister de reclama in strada). Cost cca. 800 k - 1 milion lei. Mai exista niste cetateni care promit acelasi lucru si in magazinul Obor, la una din iesirile spre spate (spre piata) Cam asta ar fi solutia acceptabila. Cand le-am spus baietilor de la service mi-au cerut cheia si pus contactul pana cand martorul antidemaraj a inceput sa clipeasca. A mai pus odata contactul iar clipea. A dat cu cheia de borde de vre-o 3 ori, a pus contactul, nu mai clipea.... Problema e cata incredere sa am in ceea ce spuneai tu: "promite sa faca". Blocul il stiu si cred ca nimeresc usor acolo. A mai facut cineva asa ceva? |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
BasIc |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(klaus @ 9 Dec 2004, 15:16) bj 3. Solutie de mare porc, care presupune si unele riscuri, sa scoti transponderul din cheia fara telecomanda si sa-l lipesti direct pe bucsa decodoare (cea de pe butucul cheii de la volan), astfel intotdeauna existand transponderul prin preajma. Riscul este ca se poate porni masina cu orice cheie care poate invarti butucul, sau chiar la fire, functia de antidemaraj fiind astfel anulata... CIne a adoptat solutia asta? Si daca are vreun alt dezavataj,pe langa ideea cu hotii? |
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Stiu eu pe cineva, dar nu pot spune cine...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Alin Calu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 22 July 04 From: Brasov ![]() |
salut
am avut si eu problema asta mai demult.cu cheia obisnuita nu pornea, ledu clipea de mama naibii...da' cu cheia de rezerva pornea... am schimbat bateria la cheia obisnuita si masina a pornit din nou asa ca...nu stiu care ar putea fi exact cauza. la mine a fost bateria devina. see you |
--------------------
Audi
A 4
2005
- BV-59-CAD far' car-car, ca fac car-poc
|
|
cretu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 27 March 04 ![]() |
salut
in cazul meu problema a aparut deoarece decodorul uce era plin de apa in urma infiltrarii de apa pe la chederul parbrizului.Solutia a constat in inlocuirea uce decodor+chei+tractare service,in ordine inversa.Cost total= 4,2 mil.lei |
-------------------- |
|
manasse |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 7 March 05 ![]() |
aceeasi problema: clipeste des cand bag cheia si incerc sa pornesc motorul.
prima miscare - am bagat cheia invers. nu mai clipeste. ce sa fie, ce sa fie ... |
--------------------
Dacia
Solenza - Confort
- 7767 Never buy a car you can't push.
|
|
ache2 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
iar s-a intimplat !
adica bag cheia in contact (am incercat ulterior cu cheia de rezerva; idem), pun contactul si astept sa declanseze releul de la bujiile incandescente dar observ ca martorul antidemaraj nu se opreste din clipit de parca cheia n-ar fi fost acolo (clipea cu ritmul obisnuit) ... evident, de pornit nici nu se pune problema ![]() am crezut ca o fi de la baterie care dadea semne de oboseala (si din vina mea) dar am inlocuit-o chiar ieri (Rombat, 75 Ah) dar nu-i asa ... a mai avut simptomele astea prin vara cind a plouat ingrozitor de mult ... ar fi, deci, o legatura cu apa in exces pt ca altfel n-am avut probleme cu pornitul ... un cunoscut (electrician auto) mi-a zis ca e din cauza "cutiei" decodoare si ca ar trebui s-o scot, usuc cu főnul dupa care s-o montez la loc cu o punga pe ea ... ce ziceti, asta sa fie ? This post has been edited by ache2: 20 Sep 2005, 08:31 |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
ache2 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
mister rezolvat !
se pare (de fapt e sigur) ca problemele erau din cauza sigurantei circuitului UCE ... adica nu statea bine in locasul ei ! asa ca dupa ceva timp pierdut si o caruta de nervi, problema s-a rezolvat ! deci: verificati permanent sigurantele diverselor circuite electrice si mari minuni se vor intimpla ![]() ![]() |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
Marty |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Ia vezi sa nu-ti intre apa-n masina si sa se opreasca-n UCE/UCH. Mie asta mi s-a-ntimplat!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
ache2 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
drept sa spun, oarece umezeala am vazut si eu in zona, asa ca am decis (ieri n-am avut timp) sa-mi bag (nu piciorul) UCE-ul la punga, operatiune care se va efectua astazi, dupa ce voi executa programul de masa
![]() |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:03 |