AJUTOR MODIFICARE APARAT MASURA DIGITAL, TERMOMETRU;VOLTMETRU 2 in 1
![]() ![]() ![]() |
AJUTOR MODIFICARE APARAT MASURA DIGITAL, TERMOMETRU;VOLTMETRU 2 in 1
kindeeru56 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) 30337_5mg.jpg ( Size: 60.6k ) Number of downloads: 1048 ICL7107_volt_meter.jpg ( Size: 57.11k ) Number of downloads: 1127 |
||
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
7106 este pentru afisaj cu cristale iar 7107 este pentru leduri iar schema de termometru este asta
Attached thumbnail(s) 30337_5mg.jpg ( Size: 27.77k ) Number of downloads: 1091 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
ei am cel cu afisaj cu cristale ideia este sa le pot combina pe amandoua intrun singur montaj (voltmetru,termometru )
partea de intrare ,de masura este aceiasi cu cea de la 7107 doar ca diferenta o face ca 7106 cristale si 7107 leduri sau difera de la 7107 la 7106 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Nu strica clampmetrul
![]() |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
am doua clampmetre si trei aparate de masura pot sa sacrific un clampmetru
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
tibip |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Gabi1 are dreptate cu alimentarea circuitului, care NEAPARAT trebuie sa fie separata de alimentarea si masa automobilului. Cu o baterie de 9 volti iti va functiona 2-3 luni.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
pa si nu pot sa folosec o sursa de 9V ( 7809)
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
tibip |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
nu poti folosi un 7809. Trebuie sa fie separat complet galvanic.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
pai stai asa sa inteleg:la servici am 2 aparate de masura digitale unu este alimentat de la un traf de 9V/200mA si celalat este tot un trf ardinar si o sursa de 9V(7809) alea cum merg???
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Tu la aparatul de masura ai urmatoarele puncte de referinta:
1...V+(alimentare baterie); 2...Vintrare(masurare Vin+); 3...Vcomun(masurare Vin-); 4...V-(alimentare baterie); Deci in mod normal, semnalul de masurat se aplica intre punctele 2 si 3 iar pe tine te intereseaza intre punctul 4..masa(adica Vbat-) si punctul 2..(Vin+). Fa si tu teste la rece si o sa iti dai seama de problema.Solutia este o minisursa in comutatie,adica o izolare galvanica intre alimentarea circuitului si semnalul de masurat. kindeeru56 Scris 26 Mar 2008, 19:59 pai stai asa sa inteleg:la servici am 2 aparate de masura digitale unu este alimentat de la un traf de 9V/200mA si celalat este tot un trf ardinar si o sursa de 9V(7809) alea cum merg?? Leaga minusul alimentatorului cu minusul/sasiul aparatului la care vrei sa faci masuratori.Ai grija sa fie tensiuni mici ![]() This post has been edited by gabi1: 27 Mar 2008, 23:33 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Eu ma avut asa ceva, un indicator al tensiunii acumulatorului (indicator de incarcare), facut dintr-un multimetru cu ICL7106. Nu poate fi alimentat direct din acumulatorul masinii si sa masoare in acelasi timp propria sa tensiune de alimentare. Eu am facut un convertor DC-DC cu un oscilator simplu (cu 2 tranzistori parca si un minitraf pe tor de ferita. Convertorul lucra la 24Khz, cei 9v din secundar ii obtineai cu vreo 5 spire in secundar. Era chiar simplu convertorul, si merge si in ziua de azi la tipa careia i-am vandut masina.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
ok am inteles acuma poti sa pui schema de convertor daca o ma ai
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Sunt o gramada de scheme,convertoare de la 12volti la X volti.Trebuie doar sa tii cont de raportul de transformare al trafului care acum trebuie sa fie cam 1/1,adica daca ai 50 spire in primar atunci in sec trebuie sa ai tot cam 50 in secundar(asta pentru a avea in secundar aceeasi tensiune ca in primar).La iesire folosesti o redresare monoalternanta (s-au dublu,depinde de circuit) iar dupa aia stabilizezi cu 7809.
Transformatorul trebuie sa fie de sectiune foarte mica,consumul aparatului fiind de cativa miliamperi. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Din cate stiu multe multimetre se alimenteaza la 5V asadar cu un 7805 se poate alimenta un multimetru si se poate vizauliza tensiuni curenti turatia temperatura depinde si de schemele adaptoare la multimetru pentru turatie termometru etc.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
pai si nu are nimeni o schema care sa le contina pe cele doua voltmetru si termomometru cu 7106
30 Mar 2008, 12:51: am gasit niste scheme de comvertor dc to dc cre din ele credeti ca este mai fiabil si credeti ca metrita facuta si cred ca in loc de NTE 184 pot sa folosesc un BD139 30 Mar 2008, 12:53: am gasit niste scheme de comvertor dc to dc cre din ele credeti ca este mai fiabil si credeti ca metrita facuta si cred ca in loc de NTE 184 pot sa folosesc un BD139 This post has been edited by kindeeru56: 30 Mar 2008, 12:53 Attached File(s) |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
alea sint stabilizatoare nu converoare cam asa arata unul transformatorul este 1/1 (nr de spire din primar este acelasi cu cel din secundar)
This post has been edited by bygy007: 30 Mar 2008, 13:09 Attached thumbnail(s) Aprindere_multiscanteie.JPG ( Size: 18.27k ) Number of downloads: 989 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
ai cumva si datele despre transformator
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
raportul 1/1inseamna ca spirele din primar sint aceleasi cu cele din secundar adica sa zic 30 spire cu 0,3 - 0,5
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Eu am folosit o schema si mai simpla, cu un singur tranzistor BD135, traful E+E ferita de la un oscilator de stergere dintr-un casetofon, infasurarea de colector avea 40 spire CuEm 0.1 iar infasurarea din baza avea 10 spire CuEm 0.1. In secundar am pus 60 spire CuEm 0.3. O sa incerc sa scanez si sa postez maine schema. Nu promit, sper.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
ok astept
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
unde este intrarea intre R de 6.8K si 10K????
mersi oricum 1 Apr 2008, 17:40: care este tensiunea minima la care pot sa il alimentez si cea maxima??? This post has been edited by kindeeru56: 1 Apr 2008, 17:40 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
alimentarea vine pe : + condesatorului de 100 micro + , si minus la minusul condesatorului de 100 micro
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
banuiam dar mai bine intreb
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Vai, scuze, am desenat-o in graba la servici. Da, asa e cum zice bygy, pe electroliticul de 100 micro e + ul. Cat despre tensiuni, nu stiu, nu am incercat sa vad cat rezista. Pana la 15V rezista sigur, ca mergea fara probleme la mine cu incarcare de 14,6 V. Si la 9V merge sigur, ca am probat-o in casa cu un alimentator. Sub 9V nu am incercat, dar s-ar putea sa mearga. Oricum, vezi ca iesirile sunt complet izolate de masa (asta era si ideea).
A, inca ceva... Daca nu oscileaza din prima, inverseaza terminalele bobinei din baza. (de aceea au asterisc, marcheaza inceputul bobinajului). This post has been edited by dyogenes: 1 Apr 2008, 23:22 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:51 |