frana!, pierd lichid pe spate!
![]() ![]() ![]() |
frana!, pierd lichid pe spate!
SebyAvrig |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 351 Joined: 28 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
VW
Golf
1993 GT 1.8 Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
In principiu ar trebui sa te deranjeze. Ca poate patesti ca mine, care dupa ce am pus garnituri noi, ca-mi crapasera alea de 10 ani, m-am trezit ca iesind din parcare nu ma mai puteam opri. Deci da, tre sa te deranjeze.
Ar cam trebui schimbate si garniturile, dar cand ma gandesc ce jeguri se gasesc acum pe piata, ma apuca sila. Eu si dupa ce am remediat prima problema, m-am trezit ca iar pierdeam lichid, destul de putin ce-i drept, si cu greu am procurat o un set de garnituri de cilindru Rolast si de atunci n-am mai avut probleme. Pistonasul cu totul il schimbi doar daca e facut zob rau, sau n-ai ce face cu banii. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Merced @ 8 Apr 2008, 10:27) Cilindrul receptor este chiar recomandat sa il schimbi daca prezinta uzuri mari unii prefera sa curete(printre care si eu ![]() Avand punte de break pe spate ,am schimbat ambii cilindrii receptori de pe spate cu unii noi de Nova , am dat 80 ron pe 2 bucati de uzina dar a meritat Tineti cont ca nu este de jucat cu franele si directia ,nu improvizati sau incercati sa reparati ceva cu uzura mare ,eu unul era sa o patesc si va recomand sa va ganditi de mai multe ori cand reparati la cele 2 sisteme |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Merced |
![]()
Post
#4
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pistonasele noi nu stiu cat de bune sunt, decat sa dau 50 de lei pe unu' si sa pice, mai bine dau 3 lei pe garnituri...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
renotgo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Minel, chestia cu ...smirghel in interiorul cilindrului e geniala !Cum ai putut sa faci asta ?Ce rol mai au garniturile,dupa? NU schimbati doar garniturile ! Asta in cazul in care tineti la viata voastra sau a celorlalti .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Merced @ 8 Apr 2008, 11:06) Pistonasele noi nu stiu cat de bune sunt, decat sa dau 50 de lei pe unu' si sa pice, mai bine dau 3 lei pe garnituri... Nu pistonas ,tot amsamblul, ma refer la cilindrul receptor alcatuit din :cilindru ,2 pistonase , garnituri interioare ,exterioare ,si arcul din interior Pretul este pt cele de Nova nu de 1300 care sunt diferite intre ele prin pozitia aerisitorului, cat si prin dimensiuni ,incusiv diametru interior ,pistonase si garnituri interioare Cele de 1300 ar trebui sa fie maxim 20-25 ron ![]() @renotgo Eram la inceputuri si am ascultat de mari "meseriasi" in ale daciei , si m-am lecuit cand am vazut la juma' de metru imensitatea de Mertan' si eu ma tot rugam sa se opreasca ... ![]() Apoi m-am dus la ala inapoi ,i-am spus ce i-am spus ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Minel: 8 Apr 2008, 11:34 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
renotgo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Seby,o piesa uzata se inlocuieste cu una noua (mai ales la frana) nu se curata ,spala,smirgheluieste sau ...
8 Apr 2008, 12:43: Bine, Minel ! ![]() This post has been edited by renotgo: 8 Apr 2008, 11:43 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
SebyAvrig |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 351 Joined: 28 October 07 ![]() |
eu incerc sa rezolv doar schimband garniturile.am zis ca nu ma bag io ca ce stii ce fac...asa ca o sa sun pe un prieten mecanic sa vad daca ma poate ajuta sa o fac in spatele blocului.nu cred ca o sa ii ia prea mult timp...nu cred ca pistonasul este chiar asa de varza incat sa trebeasca schimbat...daca va face la fel dupa ce le schimb(garnituri) atunci va trebui schibat cu totul...
|
--------------------
VW
Golf
1993 GT 1.8 Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Daca stai in sibiu te ajut eu seby
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
sfatu meu:ia cilindrii de uzina:) NOI
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#12
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai care e diferenta intre cilindri de break si cei de nova?
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 9 Apr 2008, 08:09) Cea ma sesizabila este etansarea pistonaselor din cilindru receptor care se face prin garnitura "O"-ring (parerea mea ca asigura o etansare mai buna si pe mai lunga durata in copmaratie cu cele clasice ) si cu garniturile trunchi de con ca la cele vechi Apoi se observa clar modul de fabricatie intre cle de Nova (sunt mult mai bine lucrate in comparatie cu cele clasice ) |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
SebyAvrig |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 351 Joined: 28 October 07 ![]() |
revin cu o intrebare:daca in caz ca rezolv cu pistonasul spate,trebuie facuta aerisirea la toate rotile sau doar la cea cu pricina?am dublu circuit si servo!se simite ca mi s-a mai slabit pedala...
|
--------------------
VW
Golf
1993 GT 1.8 Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#15
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
se face aerisirea la toate rotile+pompa de frana.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
SebyAvrig |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 351 Joined: 28 October 07 ![]() |
|
--------------------
VW
Golf
1993 GT 1.8 Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#17
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
spre uimirea mea am pus discurile de pe un R18 in 3 prezoane cu tot cu etrieri + placute ferodo premier si franele tin altfel, tin mai bine decat la dacia din 2003 a sefului meu
![]() 9 Apr 2008, 21:52: QUOTE(SebyAvrig @ 9 Apr 2008, 21:48) trebuie sa umblii pe la conducte This post has been edited by CriSTI68: 9 Apr 2008, 21:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#18
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
cum se aeriseste pompa de frana????
am cu circuit dublu si aerisitor pe ea |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
za_kristake |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Pe la aerisitorul care e pe pompa nu prea faci mare lucru. incepe sa aerisesti de la cea mai departata roata de pompa spate dreapta apoi spate stanga si apoi pe fata. la dublu circuit spatele e independent de fata dar frana tine mai prost ca la 1 cu simplu
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Eu zic sa te duci la mecanic. Daca nu stii ce ai de facut, avand in vedere ca frinele sunt vitale, du-te la mecanic! Trebuie sa fie in SB ala cineva care sa stie ce si cum...
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:37 |