DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Oprire Motor Relanti, Rezolvare: Clapeta Corp Injectie

iliescufm
post 15 Dec 2004, 16:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 12 December 04




S-a mai discutat aspectul asta, oprirea motorului. Dar din cate am studiat pe forum nu am ajuns la nici un rezultat. Cauzele cel mai des invocate erau senzori, contacte, buson benzina.

Mi se oprea motorul la relanti, fie ca era rece sau cald. De pornit pornea ok, doar ce trebuia sa fi pe faza sa-i dai la acceleratie dupa ce o lua.

Din service (la Venerei) am inteles ca cea mai frecventa cauza a fost "Corp Clapeta Injectie".

Totusi, m-au pus sa fac testul pe calculator (500,000 lei) care nu a relevat nici o defectiune, mi-au desfacut tot felul de contacte, au masurat presiunea la pompa de benzina, au desfacut in spate la rezervor si s-au uitat si acolo la pompa / contacte. Dupa circa 1.5 ore s-au hotarat sa faca o proba cu o Clapeta Corp Injectie buna, si s-a dovedit ca aia era cauza.

A trebuit sa cumpar unul nou (4,700,000 !). Nu stiu daca se poate repara cel vechi am inteles ca partea de comanda e problema, dar pentru asta trebuie demontat.

Bafta,
Florin


--------------------
DACIA SuperNova - Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 15 Dec 2004, 18:46
Post #2


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




CUm ai reusit tu sa dai 4.7 mil pe un corp clapeta nou cand eu am dat (VINERI, 10 decembrie 2004) 2.5 milioane , nou , din magazin ???

Eu am cumparat piesa respectiva de la magazinul DACIA de pe Lacul Tei, in capatul bulevardului, vis-a-vis de Luk Oil.

Spor .. si nu mai luati tepe !


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 16 Dec 2004, 09:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Liviu, tu de ce ai schimbat corpul clapeta? Sau era pentru altcineva? (nu te supara pentru indiscretie, dar daca tot ai aruncat momeala, zi-ne te rog si noua simptome si grad de solutionare). 10x


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 16 Dec 2004, 12:00
Post #4


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




OK .. pai .. simptomul este descris in primul mesaj smile.gif ..

Dupa ce mi se incalzea motorul si mergeam la drum lung, dac aintram intr-o localitate si aveam semafor , mi se oprea si motorul sad.gif ..

Puteam trai cu asta dar, vinerea trecuta, dimineata la rece motorul meu nu mai statea in relanti decat daca ma jucam cu acceleratia .. atunci m-am dus si am cumparat un corp clapeta nou.

Numai ca nu a trebuit sa merg la service ca sa imi dau seama ca e motorasul pas cu pas smile.gif ..

Dupa cateva teste cu filtrul de aer scos mi-am dat seama ca motorasul pas cu pas nu isi mai face treaba .. caraia urat si se incingea ...

Am incercat sa il repar dar e ambutisat asa ca nu il pot desface smile.gif .. dar am sa ma joc cu o bormasina sa ii scot ambutsarile alea si am sa incerc sa il repar ..

Va tin la curent cu progresul (daca va fi vreun progres).


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iliescufm
post 19 Dec 2004, 07:57
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 12 December 04




Cum am reusit? Pai de pe Mihai Bravu de la magazinul Dacia. Atat m-a costat. Daca reuseste careva sa repare dracia aia de clapeta corp injectie ai si eu una defecta.


--------------------
DACIA SuperNova - Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausu25
post 13 Jun 2005, 08:46
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 May 05
From: BRAILA




Ce rol joaca aceasta "clapeta corp injectie" in functionarea motorului? Doar "tine" relantiul sau mai face si altceva?


--------------------
Dacia Supernova - BR-01-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Jun 2005, 09:11
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai pe la el intra aerul la motor...
Treaba cu relantiul este, daca o sa citesti si tutorialul lui liviu de pe forum cu curatarea motorasului pas cu pas, legata de "jiglorul" de relanti, care este actionat de un motoras pas cu pas...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 15:00
Forum Renault