AJUTOR, tremurat al motorului, apa se incalzaste
![]() ![]() ![]() |
AJUTOR, tremurat al motorului, apa se incalzaste
casagrande |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
vw
golf2
1984
- ph 94 xul
|
|||
dany_av |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 895 Joined: 25 March 07 From: pitesti ![]() |
eu am avut injectoarele infundate, cu aceleasi ,,simptome" de le spui tu.
|
--------------------
dacia
logan
2006 / ambition
- XXX
|
|
mvali |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 8 February 07 From: Ploiesti ![]() |
Sau poate ai o fisa de la o bujie dusa.
Pasul1: Scoate pe rand cate una si vezi la care nu face scanteie cand masina este la relanti si comportamentul motorului ramane la fel. Pasul2: Cum bine a spus si dany curata injectoarele Pasul3: Poate bobina de la bujii (de inductie) nu mai functioneaza cum trebuie. Cauta un amic cu o DSN sa te ajute cu ceva piese. Si pasul cel mai important poate fi primul sau ultimul tu decizi: mergi in service sau la un mecanic cunoscut. Uite cateva topic-uri care o sa te ajute cu siguranta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=98144&hl=tremura http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=85869&hl=tremura http://www.daciaclub.ro/pentru-curatarea-i...tml#entry957703 This post has been edited by mvali: 10 Apr 2008, 19:19 |
--------------------
ex Dacia
SuperNova
Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
|
|
vasile |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 5 October 04 ![]() |
Si la mine nu trage masina cum trebuie, se accelereaza greoi. Am observat ca fisa de la prima bujie din stanga nu face scantei la fel de violent ca celelalte, la scoaterea de pe bujie. Sa fie de la acea fisa tot acest comportament? Precizez ca am desfundat infectoarele.
|
--------------------
dacia
supernova
- IS-05-AAC
|
|
iuly89ct |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu masina... Group: Members Posts: 404 Joined: 30 September 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(vasile @ 16 Apr 2008, 13:02) Si la mine nu trage masina cum trebuie, se accelereaza greoi. Am observat ca fisa de la prima bujie din stanga nu face scantei la fel de violent ca celelalte, la scoaterea de pe bujie. Sa fie de la acea fisa tot acest comportament? Precizez ca am desfundat infectoarele. ai schimbat fisa respectiva cu alta sa vezi ce se intampla? |
--------------------
BMW
525d E60
2006 "Nu e niciodata prea tarziu pentru a nu face nimic". Confucius
|
|
kmykze |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 April 08 From: Bucuresti ![]() |
si eu am aceeasi problema, inca nu am cautat rezolvarea dar sigur dupa Paste o voi face si voi scrie pe forum ce si cum.
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Clima New owner of OPEL ASTRA G 2L, 16V, Turbo Diesel, 101 CP.
|
|
vasile |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 5 October 04 ![]() |
Dupa masurarea rezistentei fiselor am gasit una defecta, asa ca am inlocuit intreg setul.
|
--------------------
dacia
supernova
- IS-05-AAC
|
|
daniel_bm |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 10 May 08 ![]() |
salutare tuturor. ma numesc daniel si sunt din baia mare. am si eu o supernova rapsodie din 2002. de la o vreme incoace motorul nu mai toarce in regimul relanti asa cum ar trebui parca s-ar ineca gata gata sa cada in bot. Mai mult, am patit-o de cateva ori la intersectii cand aveam de asteptat la semafor si pur si simplu mi-a cazut in bot cand pornea gmv-ul, deci cand crestea temperatura apei. problema e ca la fel se comporta motorul si cand este rece. pur si simplu nu functioneaza rotund asa cum ar trebui sa mearga. Anul trecut am desfacut rezervorul si am inlocuit pompa de benzina pentru ca nu baga benzina decat cu 1,5 bari. tot atunci am schimbat si filtru de benzina iar de vreo 2 luni am schimbat uleiul, filtrul de ulei, canistra de carbon,motorasul pas cu pas , supapa de la returul de benzina, bujiile, fisele, etc...cam tot ce tine de alimentare, combustie, bobina de inductie,etc. Am verificat pana si sonda lamda care este curata ca lacrima. Mai mult decat atat, am scos pe rand cate o fisa de pe fiecare bujie ca sa vad daca nu exista probleme la procesul de combustie. trapidatiile scadeau cand fisa era scoasa, semn ca procesul de combustie se desfasura normal. Am pus masina pe tester si anume pe DDT 2000 ca sa vad ce depisteaza testerul insa....surprise
![]() ![]() Va rog mult daca stiti ce altceva as mai putea sa fac , astept sfaturile voastre. Cu mult respect, Daniel. P.S. calculatorul a fost inlocuit temporar si la fel se comporta masina. |
--------------------
dacia
supernova
2002 rapsodie
|
|
mvali |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 8 February 07 From: Ploiesti ![]() |
Hmm. O intrebare: Merge la fel de prost cand pui un alt consumator mai mare? GMV-ul mananca curent de rupe. si dupa cum spui tu problemele apar la alimentarea consumatorilor seriosi. Cu bateria si sistemul de incarcare al ei cum stai? Ai scos pe rand cate o fisa din bujie, aveai scanteie puternica pe fiecare cilindru (cu fisa scoasa trebuie sa auzi descarcarea pe blocu motor) banuiesc ca doar bobina ai schimbat'o. Ciudat la tine este ca la scoaterea fisei motorul trepida mai incet cand de fapt ar trebui ca trepidatiile sa se amplifice.
Si inca o chestie ciudata: in rezervor ar trebui sa se formeze vid nu presiune... mugetul de vaca vine de la presiune scazuta. Sistemul de alimentare este ok? sa nu ai cumva ceva infundat pe parcurs. Verifica supapa unisens cum spune "dr_mKe" aici: http://www.daciaclub.ro/relanti-incoerent-...vi-t111614.html This post has been edited by mvali: 10 May 2008, 15:45 |
--------------------
ex Dacia
SuperNova
Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
|
|
franco_iasi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 February 08 From: Iasi ![]() |
Eo mi-am luat fise GM de la un magazin de piese Daewoo ca tot asa tremura motorul din cind in cind si nu tragea ... nu stiu ce mi-a venit, probabil sunt satul de piesele Genuine de Dacia.
|
--------------------
Dacia
SupeR Nova
2003
- IS 41 LIE
|
|
K-tlyn |
![]()
Post
#11
|
![]() FAN DACIA 1300 Group: Members Posts: 281 Joined: 27 July 07 From: IASI ![]() |
Reinvii si eu din pacate acest topic: sambata dupa ce am curatat masina in totalitate (interior, exterior si compartiment motor), am mers cu ea o distanta relativ scurta (5 km) dupa care am dus masina la parcare. mentionez ca nu am dus-o la spalatorie, m-am ocupat personal iar la spalare nu am folosit jet de apa sau furtun.Ieri cand am pornit-o, a mers ok cateva secunde iar dupa aceea pur si simplu a inceput sa tremure toata masina: tremura scaunul, maneta schimbatorului, pana si volanul, dar un tremurat pe care-l simteam, parca era cineva in spatele masinii si impingea la ea. Am observat ca daca o acceleram putin (cam in jur de 1500 de turatii), acel tremurat disparea. Am mers ieri in jur de 80 de km iar la destinatie am parcat. Am revenit la masina in 20 de minute iar la pornire nu mai tremura, motorul fiind "cald". Astazi dimineata la fel: o pornesc, sta cateva secunde dupa care iar incepe sa tremure. S-a confruntat cineva cu o astfel de problema? Am verificat fisele bujiilor sa fie introduse corect, altceva nu stiu ce sa mai fac.
![]() |
--------------------
RENAULT
twingo cinetic 1.2 16V
2001
- IS-08-JOT
|
|
marduk8602 |
![]()
Post
#12
|
![]() 4x4 offroad Group: Members Posts: 119 Joined: 6 September 07 From: bucuresti ![]() |
in legatura cu verificatul la ochi al FISELOR, dupa "puterea" scanteii... cea mai din stanga, care este si cea mai lunga, este normal sa dea o scanteie mai putin vizibila. faceti urmatorul test: noaptea, pe o strada FARA nici o sursa de lumina, scoateti fisa respectiva cu motorul pornit si o sa vedeti cum face 100 de mici scantei prin izolatie cu tot ce e metalic prin jurul ei. chhestia asta se vede mai ales la modelul cu AC, curentu nu ajunge pana la capatul fisei ci se descarca prin strapungerea izolatiei, prin conductele de la AC. treaba asta nu se intampla, bineinteles si cand fisa e pusa pe bujie. puteti verifica si pe logan sau solenza, efectul e acelasi mereu, fisa cea mai lunga da scanteia cea mai "slaba". puteti dc vreti sa va convingeti ca scanteia e buna sa montati temporar fisa din dreapta, cea mai scurta; scanteia va fi ok.
legat de curatatul INJECTOARELOR, e de obicei cea mai frecventa cauza pentru trepidatii la relanti. incercati sa le curatati cat fac probleme dooar la relanti, altfel problema se agraveaza si costa mai mult. preventiv, sfatul meu e sa mergeti mereu cu macar 7 8 10 litrii de benzina in rezervor(prima linie, cat sa nu stea becu aprins); asa n-o sa traga toata rugina si tot jegu din rezervor. si macar o data pe luna bagati o solutie de curatat injectoare, eu folosesc 2+2 bidonas alb de 330 sau 250 ml parca, doar ca il pun nu la 40 de litrii cum scrie pe eticheta ci la 10 litrii apoi 10 15 minute calc acceleratia fara mila; astfel creste presiunea in injectoare si se curata. mentionex ca ajunsesem sa merg cu injectoare de rezerva in portbagaj dc plecam si pana la ploiesti ![]() sper ca am fost destul de clar si util si spor la remedierea bubelor ![]() |
--------------------
dacia
mcv
cheala sep 2011
- B-26-YIR minsk 125cc 1992 B-90-EAE
|
|
K-tlyn |
![]()
Post
#13
|
![]() FAN DACIA 1300 Group: Members Posts: 281 Joined: 27 July 07 From: IASI ![]() |
Tocmai vin de la service de unde am cumparat un set nou de bujii si fise de origine. Am hotarat sa le cumpar dupa ce am pornit motorul, am vazut ca face in continuare trepidatii si am hotarat sa umblu la fise. Am scos prima fisa din stanga, dadea scantei, insa nu s-a simtit nici o diferenta in functionarea motorului, am scos urmatoarele 3 insa la acestea se simtea imadiat cum tremurul crestea. Am zis ca poate o fi de la fisa sau de la bujie. Uite ca n-a fost. Mecanicul care s-a uitat la ea, a fost cam zgarcit cu explicatiile, spunand sec ca trebuie pusa la un calculator. Am vorbit cu doi prieteni de-ai mei si acestia au zis ca ar putea fi primul injector din stanga. Maine voi merge la un amic ce se ocupa cu asa ceva si sper sa rezolvam cumva prin curatarea injectoarelor. Recunosc si eu ca in ultima luna am cam mers cu beculetul aprins, respectiv cu rezervorul cam gol.
![]() |
--------------------
RENAULT
twingo cinetic 1.2 16V
2001
- IS-08-JOT
|
|
vyalli |
![]()
Post
#14
|
![]() Pe zona Group: Members Posts: 809 Joined: 16 March 06 ![]() |
QUOTE(K-tlyn @ 30 Mar 2009, 15:39) Tocmai vin de la service de unde am cumparat un set nou de bujii si fise de origine. Am hotarat sa le cumpar dupa ce am pornit motorul, am vazut ca face in continuare trepidatii si am hotarat sa umblu la fise. Am scos prima fisa din stanga, dadea scantei, insa nu s-a simtit nici o diferenta in functionarea motorului, am scos urmatoarele 3 insa la acestea se simtea imadiat cum tremurul crestea. Am zis ca poate o fi de la fisa sau de la bujie. Uite ca n-a fost. Mecanicul care s-a uitat la ea, a fost cam zgarcit cu explicatiile, spunand sec ca trebuie pusa la un calculator. Am vorbit cu doi prieteni de-ai mei si acestia au zis ca ar putea fi primul injector din stanga. Maine voi merge la un amic ce se ocupa cu asa ceva si sper sa rezolvam cumva prin curatarea injectoarelor. Recunosc si eu ca in ultima luna am cam mers cu beculetul aprins, respectiv cu rezervorul cam gol. ![]() Injector infundat exact la fel am patit si eu la injectorul nr.3.Am crezut ca erau bujiile le-am schimbat ,tot la fel mergea.Cand am fost la service aia mi-au zis din start injector infundat curatat injectoare si pt siguranta mea sa nu se mai intample pe viitor sa schimb si conducta de alimentare(turul ) cu una de solenza cu 2 capete din plastic.problema s-a rezolvat cu cateva carje la masina pe o distanta de 7-8 km de la service pana in vitan si invers dar am zis sa nu mai risc si am schimbat teava si curatat injectoarele. Incearca sa te dai putin la ea chiar daca face urat si poate isi da drumul ca la mine dar nu cred ca o sa tina mult o zi usoara. |
--------------------
logan negru
Laureat
2009
- B-xx-JPA Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001 |
|
K-tlyn |
![]()
Post
#15
|
![]() FAN DACIA 1300 Group: Members Posts: 281 Joined: 27 July 07 From: IASI ![]() |
Am fost la un amic sa vedem care e treaba cu injectoarele. Le-a curatat pe toate 4 insa problema a persistat in continuare la injectorul cu nr 1 din partea stanga. Am urmat procedura descrisa de AlinRAHAU in topicul referitor la injectoare. Nu am reusit sa facem nimic cu acel injector (l-a curatat insa dupa montare, masina tot tremura)asa ca din pacate a trebuit sa cumpar unul nou. Ca sa ne convingem, a scos de la masina lui unul (are tot SN) si l-a montat la masina mea. Am pornit-o si nu mai tremura. Decat sa mai bat inca un drum degeaba de la Harlau la Iasi, am decis sa cumpar un injector nou. Sper sa nu-mi mai faca probleme ca si-asa am dat o caruta de bani pe el.
|
--------------------
RENAULT
twingo cinetic 1.2 16V
2001
- IS-08-JOT
|
|
CrysMM |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu ![]() |
Pot sa apara probleme cu injectoarele daca mergi subturat? Un cunoscut schimba vitezele cam la 2000 RPM si are mereu probleme cu injectoarele. Eu le schimb la peste 3000 RPM si nu am probleme cu ele decand am luat masina, peste 20.000 km.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
trebuie sa sti si cum sa rulezi subturat si cu o turatie constanta. Daca rulezi subturat si apesi violent acceleratia poat apare in timp scurt aceste probleme iar culoarea bujiilor iti pot spune rapid daca functioneaza corect sau incorect acel injector de pe pistonul respectiv.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
marduk8602 |
![]()
Post
#18
|
![]() 4x4 offroad Group: Members Posts: 119 Joined: 6 September 07 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 1 Apr 2009, 19:37) culoarea bujiilor iti pot spune rapid daca functioneaza corect sau incorect acel injector de pe pistonul respectiv. poti sa explici mai clar te rog cum sa "citesc" culoarea bujiilor? adica ce au dc bat spre negru, maroniu, etc. am o problema cu trepidat motoru si un consum parca putin marit si suspectez un injector. problema e ca tremura la relanti si are tendinta sa dea in nas si la turatii mari >3000. bujiile sunt noi, fisele sunt ok, pompa nu cred ca e din ce am citit pe aici |
--------------------
dacia
mcv
cheala sep 2011
- B-26-YIR minsk 125cc 1992 B-90-EAE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 10:13 |