chioarele, nu vad nimic ajutati-ma
![]() ![]() ![]() |
chioarele, nu vad nimic ajutati-ma
SSilent |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(SSilent @ 19 Apr 2008, 20:01) salutare zilele trecute in mers m-am trezit deodata orb, farul din dreapta s-a stins subit, am schimbat mai multe becuri si nenumarate sigurante si tot acelasi efect obtin: pe faza scurta farul din dreapta e aproape stins (parca ar fi o bricheta care nu mai are gaz sau o lumanare ieftina), mentionez ca pe faza lunga se aprind toate 4 la intensitate maxima, si ar mai fi o chestie, am becul de pozitie din partea dreapta ars... are vreo treaba unu cu altu? (ca bec de pozitie nu am avut de schimb ca sa verific), eu suspectez un scurt, dar nu stiu de unde sa incep cautarile, repet ca totul s-a intamplat deodata, s-a stins, iar s-a aprins si pe urma stins a ramas ![]() ma scuzati pt postu lung ![]() Poti sa incepi sa suspectezi firele care trec pe sub radiator si posibil sa il fi ciupit si sa dea la masa |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
SSilent |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
acum deja e intuneric... o s-o iau maine la puricat, am 2 fire care atarna sub spoiler dar nu stiu daca au tensiune pe ele sau care e scopu lor in viata, dar alea atarna acolo de mult, m-am uitat la ele si nu ating nimic, si in + au plastic protector pe ele deci nu prea au cum sa faca vreun contact nedorit.... mi-e frica sa nu fie ceva din blocu de lumini, e posibil?
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
ceaki |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
uita-te daca ai masa buna la farul acela sau daca is puse bine firele la becul de far
19 Apr 2008, 21:11: daca ai fi avut vre-un scurt atunci ti se ardea siguranta This post has been edited by ceaki: 19 Apr 2008, 20:11 |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
SSilent |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
m-am gandit si la varianta cu firele puse aiurea, asa ca am desfacut farul din stanga m-am uitat sa vad cum sunt puse, si le-am pus la fel si in dreapta. rezultatu: tot situatie de criza
![]() cat despre masa (firul negru parca) este comuna si pe faza scurta si pe lunga, din moment ce lunga merge ar trebuii sa mearga si scurta, deci se elimina si asta ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
ceaki |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
normal da ar trebui sa faca la fel si lunga. vezi ca la bec firul de masa e in partea stanga cum te uiti din fata la far, daca l-ai pus in dreapta atunci filamentul de faza scurta face masa prin cel de faza lunga si atunci arde mai slab
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
deconectat |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Hai sa o luam logic:
1. nu e blocul de lumini, pentru ca ar lumina slab si farul din stanga. 2. nu e chiar scurt, pentru ca s-ar arde siguranta ce poate fi: 1. nu iti face contact bine un fir pe undeva; papucii aia au prostul obicei sa se oxideze in timp. Deasemenea firele imbatranesc si uneori se rup. asta e cea mai probabila cauza. Eu am patit asa la un proiector; cu aparatul de masura imi dadea rezistenta ok, dar nu ducea destul curent prin el. 2. In functie de tipul de releu de pe faza scurta ar putea fi si de la el (un contact prajit...nu stiu cum sa-ti explic...e ca atunci cand se perleaza platina. mai putin probabil decat 1, dar daca vrei sa verifici, schimba releul cu cel de pe faza lunga. |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
SSilent |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
azi am fost plecat toata ziua si nu am avut timp, o sa curat toate contactele maine dupa ore, daca nici asta nu da rezultate
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#9
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Probabil e de la vreun minus ...
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
SSilent |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
mdea, am tot insistat si nici un rezultat, masa am, nu am tensiune pe firul galben (+-ul de la faza scurta) l-am slefuit pana am ramas fara piele pe degete si tot degeaba, e firul impuscat pe undeva mai mult ca sigur, dar nu prea pot sa-l schimb din cauza ca se amesteca cu toate matele de sub capota intr-un cablu foarte gros care ajunge sub bord...
ma gandeam sa trag alt fir in locu lui, dar nu stiu de unde... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
ceaki |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
uita-te daca tie buna siguranta de pe partea aceea de faza scurta, sau daca face bine contact. un alt fir poti trage chiar din spate de la panoul de siguranta. firele de culoare galbena sunt pt faza scurta.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#12
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Nu face contact cu masa cum trebuie.. dacia lui are mai bine de 20 de ani, ma mir ca de abia acum a patit-o. Sfatul meu ar fi sa ia masa direct de la un surub sanatos care se prinde la caroserie, intr-o zona care sa nu fie ruginita, asta ca sa nu mai traga fir de sub bord, tot aia e.
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
SSilent |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
siguranta e buna , multam, o sa mai trag un fir si gata
![]() masa e comuna cu aia de pe faza lunga, si am tras un fir de pe caroserie si l-am pus pe un bec si am facut contact cu +ul de la faza scurta ...si nimic... si faza lunga...merge This post has been edited by SSilent: 23 Apr 2008, 19:24 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#14
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Prima mea dacie a fost tot cu 4 benoacle, si tot la fel, aprindeam faza lunga ca sa vad ceva, pentru ca becul de faza scurta nu avea de gand sa se faca util.
Totul e sa o iei pe incercate.. iei masa din alta parte, iei plus din alta parte, si vezi in ce situatii merge si in care nu. Astfel o sa detectezi intreruperea, si tragi un fir nou (e bine ca e doar un far, pentru ca in cazul asta nu poate fi de vina comutatorul de la volan). Spor! A, am uitat sa iti spun: vezi, firul pe care il vei trage sa fie gros, eventual sa fie dublu, farurile sunt consumatori destul de mari si incing cablurile mai firave This post has been edited by nambanidealtceva: 23 Apr 2008, 19:39 |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
SSilent |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
inca o chestie, de la care borna a sigurantei trag fir? aia din stanga sau din dreapta? ca sa nu sar peste siguranta...
am cutie cu 10 sigurante amplasate in stanga-jos a volanului This post has been edited by SSilent: 23 Apr 2008, 22:36 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
deconectat |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Cel mai sigur e sa scoti siguranta si sa vezi pe care capat al ei ai curent, apoi legi firul de capatul celalalt. Fiind o masina veche, e posibil sa mai fi umblat si altii pe acolo...
|
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#17
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Vezi ca mai ai si niste relee pe acolo pe sub capota, din cate imi amintesc... nu cred ca trebuie sa tragi chiar de la siguranta cablul. Identifica circuitul vechi si refa-l. Si verifica a 500-a oara masa. Si daca mai ai si vreun tovaras care a mai facut asta, cu atat mai bine
![]() |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
SSilent |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
bai nene m-ai inebunit cu masa ta
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de unde stii ca ai masa?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SSilent |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
am scris si mai sus, am luat +-ul si am facut io masa in caroserie ...si nu s-a aprins
si masa e comuna si pe lunga si pe scurta ![]() L.E. gata ![]() ![]() This post has been edited by SSilent: 24 Apr 2008, 14:27 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#21
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
eu am problema inversa... merge scurta si nu merge lunga.... sugestii?
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
ceaki |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
la lunga, nu-ti merg toate sau doar cele din interior?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
SSilent |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
nu-i merg cele din interior
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
ceaki |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
daca nu-ti merg cele din interior atunci ferifica sigurantele sa nu fie arse sau sa faca bine contact.verifica si releul sa fie bun. vezi ca farurile din mijloc sunt alimentate prin a treia sau a patra siguranta de sus. nu mai stiu exact.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#25
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
Vreau sa va zic ca sigurantele releul le-am bibilit o zi intreaga .... schimbat sigurante smilgheruit contacte tot.... si nimic.... cele de scurta merg si cand dau lunga se intensifica cele de pe scurta dar cele de pe interior sunt moarte.... deci.....
P.S. Becurile nu sunt arse am incercat le-am schimbat si la fel! |
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#26
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Dar curent vine pana la faruri? Apropo, la avatar ai toate 4 farurile aprinse ...
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#27
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
vine curent .... erau vremuri bune in poza de la avatar mergeau toate
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
Minel |
![]()
Post
#28
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(BeciAcustic @ 28 Apr 2008, 16:19) cele de scurta merg si cand dau lunga se intensifica cele de pe scurta dar cele de pe interior sunt moarte.... deci..... P.S. Becurile nu sunt arse am incercat le-am schimbat si la fel! Ai verificat mufa de la blocul de lumini ?? Ai incercat cu alt bloc de lumini ?? ![]() This post has been edited by Minel: 29 Apr 2008, 06:36 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ceaki |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
blocul de lumini nu are nici o vina de vreme ce-i merg cele de pe laterala. io zic sa deschizi capota la motor si sa pui pe cineva sa dea pe faza lunga. atunci ar trebui sa se auda cum cupleaza releul. daca se aude ca cupleaza atunci cu o lampa de control verifica firele albastre care intra in releu. ar trebui sa ti se aprinda lampa pe fiecare fir albastru. daca releul nu face nici un sunet, atunci cu lampa tre sa verifici firul verde care intra in releu. daca lampa se aprinde atunci incearca sa legi un fir de firul negru care intra in releu, si sa-l pui la masa. daca nici asa nu merge atunci e defectreleul sau ceva picioruse oxidate la el.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#30
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
Releul se uade cum cupleaza... am incercat asta de prima data.... am curatat contacte tot..... si nimic.....
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 16:11 |