Contact dacia blocat...
![]() ![]() ![]() |
Contact dacia blocat...
S-mario |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia break 1310
|
|||
asarban |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Pe tine doar doctoru' Aumadoare te mai poate ajuta!
Rog, stergeti, dati warn...faceti ceva! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
asybo2002 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
schimba contactul...iar cu alrma nu are nici o treaba...
|
--------------------
DACIA
Duster 4x4, 1.5 dCi
2010 Laureate
- B "Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
|
|
RIon |
![]()
Post
#4
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
prima data da cu un sprey de contacte, poate o ia, sau vezi prin desfacere - ce s-a blocat, poate a intrat ceva in el.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ali73 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 15 October 04 ![]() |
Daca dai jos contactul, ai sa vezi ca are doua randuri de catzei (parca le zice altfel) in butuc.Primul este la inceput cand incepi sa invartzi cheia,si al doilea,in locul unde se blocheaza cheia ta.Necazul este ca ori ii scoti pe toti.si va merge si fara , ori scoti pe rand in ce ordine vrei tu si poate ai norocul sa-l gasesti repede pe cel stricat (tocit).Daca nu-ti convin variantele schimba contactul.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-73-ali
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(ali73 @ 20 Dec 2004, 11:55) Daca dai jos contactul, ai sa vezi ca are doua randuri de catzei (parca le zice altfel) in butuc.Primul este la inceput cand incepi sa invartzi cheia,si al doilea,in locul unde se blocheaza cheia ta.Necazul este ca ori ii scoti pe toti.si va merge si fara , ori scoti pe rand in ce ordine vrei tu si poate ai norocul sa-l gasesti repede pe cel stricat (tocit).Daca nu-ti convin variantele schimba contactul. Salut , Cred ca am si eu o problema cu contactul .De ceva timp am observat cheia prea calda cand o scot din contact .Plus ca uneori nu porneste electromotorul .Adevarul ca de ceva timp a pornit mereu. E posibil sa am in contact ceva contacte imperfecte ? . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ori ai contact imperfect, ori ai multi consumatori mari pe pozitia de accesorii.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Ov @ 20 Dec 2004, 13:55) Multumesc .Problema e ca m-am mai plans ca-mi incarca prea mult cand pun frana , semnalizez sau pornesc aeroterma( problema nerezolvata ).Chestia asta ma deranjeaza .Cum pot sa verific ? Ce contact pot sa pun ? Am D1300 si nu vreau sa-mi bage aia pe gat orice contact .Pot sa-l montez singur ? Merita sa ma bag ?Pot sa incerc si cu un spray de contact ? se rezolva ceva ? |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Ov |
![]()
Post
#9
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
poti sa-ti pui orice contact. Se schimba in 5 minute, nu trebuie sa faci nimic deosebit.
In principiu faci asa: Desfaci cochila de la volan (si aia de sus si aia de jos). Contactul este prins in lateral cu un surub. Partea proasta e ca nu prea incape o surubelnita acolo, dar d'asta s-a invetat patentul ![]() Mai departe, faci pe dos ![]() EDIT: Totusi mai intai rezolva-ti problema cu incarcarea, nu stiu ce ar putea sa aiba |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Ov @ 20 Dec 2004, 14:18) poti sa-ti pui orice contact. Se schimba in 5 minute, nu trebuie sa faci nimic deosebit. In principiu faci asa: Desfaci cochila de la volan (si aia de sus si aia de jos). Contactul este prins in lateral cu un surub. Partea proasta e ca nu prea incape o surubelnita acolo, dar d'asta s-a invetat patentul ![]() Mai departe, faci pe dos ![]() EDIT: Totusi mai intai rezolva-ti problema cu incarcarea, nu stiu ce ar putea sa aiba Multumesc . Ai idee cam cat costa ? Vreau sa incerc W/E asta . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
depinde de care vrei, daca vrei d'ala cu cheie urata, e in jur de 250-300k
daca vrei d'ala cu cheie frumoasa e in jur de 350-400k |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Ov @ 20 Dec 2004, 14:30) depinde de care vrei, daca vrei d'ala cu cheie urata, e in jur de 250-300k daca vrei d'ala cu cheie frumoasa e in jur de 350-400k Vreau unul bun .Pozitia de accesorii cum e simbolizata pe contact ? Daca sunt ambele la fel de bune nu ma intereseaza cum arata . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Ov |
![]()
Post
#13
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Rectific, nu pe pozitia de accesorii tb ci pe garaj (e scris un G pe contact). Intra unde ti-am dat linkul (adica pe "frumoasa" faci click) si vezi mai multe.
Cred ca sunt ambele identice si la fel, doar forma cheii difera (si un pic grosimea, e un pic mai groasa asta din urma). In rest sunt perfect compatibile, eu am avut tip vechi si mi-am pus d'asta nou. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Ov @ 20 Dec 2004, 14:35) Rectific, nu pe pozitia de accesorii tb ci pe garaj (e scris un G pe contact). Intra unde ti-am dat linkul (adica pe "frumoasa" faci click) si vezi mai multe. Cred ca sunt ambele identice si la fel, doar forma cheii difera (si un pic grosimea, e un pic mai groasa asta din urma). In rest sunt perfect compatibile, eu am avut tip vechi si mi-am pus d'asta nou. Ok. Am vazut poza cu cheia frumoasa .Acum mi-e clar . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(B31AYZ @ 20 Dec 2004, 12:38) Poti lua din ala cu cheie urita si sa mergi la un centru de chei, sa multiplici, au si model mai agreabil.Acum, faci un calcul:Contact "urit" + Cheie cit costa fata de contact "frumos" Apoi, nu e musai sa schimbi tot contactul ci doar partea "electrica" daca cea "mecanica" iti merge bine.Asa scapi mai ieftin |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B31AYZ |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 20 Dec 2004, 15:22) Poti lua din ala cu cheie urita si sa mergi la un centru de chei, sa multiplici, au si model mai agreabil.Acum, faci un calcul:Contact "urit" + Cheie cit costa fata de contact "frumos" Apoi, nu e musai sa schimbi tot contactul ci doar partea "electrica" daca cea "mecanica" iti merge bine.Asa scapi mai ieftin Multumesc .Cum pot schimba doar partea electrica ? Cum arata in momentul asta nu ma prea intereseaza . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(B31AYZ @ 20 Dec 2004, 13:26) Multumesc .Cum pot schimba doar partea electrica ? Cum arata in momentul asta nu ma prea intereseaza . Trebuie sa demontezi contactul, exact ca pentru inlocuire, dupa care schimbi doar partea cu fire-vei vedea mufa, firele si o piesa rotunda in care intra firele-aia e "partea electrica" |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B31AYZ |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 20 Dec 2004, 15:44) Trebuie sa demontezi contactul, exact ca pentru inlocuire, dupa care schimbi doar partea cu fire-vei vedea mufa, firele si o piesa rotunda in care intra firele-aia e "partea electrica" Multumesc .Se gaseste si partea electrica separat ? Trebuie sa-l desfac ca sa-mi dau seama .Sper sa fie ok . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B31AYZ |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
S-mario |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 December 04 ![]() |
Am schimbat pana la urma tot butucu de la contact... dupa ce l-am scos l-am muncit serios sa-l deblochez dar mai tare s-a stricat...
![]() Am cumparat unul nou... dar si la asta o problema... nu intra pana la capat pt ca era "nou" ... a trebuit sa-l mai smirgheluiesc putin sa mearga... surubul ala care la care nu ai loc cu surubelnita a mers desfacut lejer cu o saiba ![]() PS : sorry pt limbajul mai "de retea" din primul post... asa m-am obisnuit... |
--------------------
Dacia break 1310
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 13:26 |