DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Contact dacia blocat...

S-mario
post 19 Dec 2004, 16:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 December 04




Care ma poate ajuta shi pe mine...?!?!?
mi s-a blocat contactul de la mashina... dacia 1300 break din 2000...
Cheia se invarte doar pana la semnul dintre A shi M ... e o linie acolo... ceva de genu A | M ...
nu jtiu care-i faza... sau ce sa-i fac....
care ar putea fi posibilele cauze ?
am alarma pe mashina dar daca ar fi fost de la ea(sa fie activata) ar fi trebuit ca keia sa ajunga la capat shi sa nu faca pornirea...
pls help...
sad.gif

PE FORUMUL ASTA NU SE SCRIE CA PE MIRC ADICA CU SH TZ K SI ALTE CHESTII D'ASTEA mad.gif

This post has been edited by Ov: 20 Dec 2004, 10:01


--------------------
Dacia break 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 19 Dec 2004, 18:08
Post #2


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Pe tine doar doctoru' Aumadoare te mai poate ajuta!

Rog, stergeti, dati warn...faceti ceva!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asybo2002
post 19 Dec 2004, 20:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




schimba contactul...iar cu alrma nu are nici o treaba...


--------------------
DACIA Duster 4x4, 1.5 dCi 2010 Laureate - B
"Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 19 Dec 2004, 20:45
Post #4


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




prima data da cu un sprey de contacte, poate o ia, sau vezi prin desfacere - ce s-a blocat, poate a intrat ceva in el.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali73
post 20 Dec 2004, 09:55
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 15 October 04




Daca dai jos contactul, ai sa vezi ca are doua randuri de catzei (parca le zice altfel) in butuc.Primul este la inceput cand incepi sa invartzi cheia,si al doilea,in locul unde se blocheaza cheia ta.Necazul este ca ori ii scoti pe toti.si va merge si fara , ori scoti pe rand in ce ordine vrei tu si poate ai norocul sa-l gasesti repede pe cel stricat (tocit).Daca nu-ti convin variantele schimba contactul.


--------------------
Dacia 1310 - ph-73-ali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 20 Dec 2004, 11:17
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(ali73 @ 20 Dec 2004, 11:55)
Daca dai jos contactul, ai sa vezi ca are doua randuri de catzei (parca le zice altfel) in butuc.Primul este la inceput cand incepi sa invartzi cheia,si al doilea,in locul unde se blocheaza cheia ta.Necazul este ca ori ii scoti pe toti.si va merge si fara , ori scoti pe rand in ce ordine vrei tu si poate ai norocul sa-l gasesti repede pe cel stricat (tocit).Daca nu-ti convin variantele schimba contactul.
*



Salut ,

Cred ca am si eu o problema cu contactul .De ceva timp am observat cheia prea calda cand o scot din contact .Plus ca uneori nu porneste electromotorul .Adevarul ca de ceva timp a pornit mereu. E posibil sa am in contact ceva contacte imperfecte ? .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Dec 2004, 11:55
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ori ai contact imperfect, ori ai multi consumatori mari pe pozitia de accesorii.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 20 Dec 2004, 12:12
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Ov @ 20 Dec 2004, 13:55)
ori ai contact imperfect, ori ai multi consumatori mari pe pozitia de accesorii.
*



Multumesc .Problema e ca m-am mai plans ca-mi incarca prea mult cand pun frana , semnalizez sau pornesc aeroterma( problema nerezolvata ).Chestia asta ma deranjeaza .Cum pot sa verific ? Ce contact pot sa pun ? Am D1300 si nu vreau sa-mi bage aia pe gat orice contact .Pot sa-l montez singur ? Merita sa ma bag ?Pot sa incerc si cu un spray de contact ? se rezolva ceva ?


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Dec 2004, 12:18
Post #9


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




poti sa-ti pui orice contact. Se schimba in 5 minute, nu trebuie sa faci nimic deosebit.

In principiu faci asa:

Desfaci cochila de la volan (si aia de sus si aia de jos). Contactul este prins in lateral cu un surub. Partea proasta e ca nu prea incape o surubelnita acolo, dar d'asta s-a invetat patentul 04.gif. Buuuun, scoti surubul ala, apoi scoti mufa de la contact (contactul are un cablu cu 4 fire, de vreo15cm lungime, cu o mufa in capat), apoi pui contactul pe pozitia de accesorii si vezi ca tot in lateral are un nit care trebuie sa-l impingi (merge impins doar pe poz accesorii). Impingi ala si tragi contactul afara.

Mai departe, faci pe dos biggrin.gif

EDIT: Totusi mai intai rezolva-ti problema cu incarcarea, nu stiu ce ar putea sa aiba


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 20 Dec 2004, 12:23
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Ov @ 20 Dec 2004, 14:18)
poti sa-ti pui orice contact. Se schimba in 5 minute, nu trebuie sa faci nimic deosebit.

In principiu faci asa:

Desfaci cochila de la volan (si aia de sus si aia de jos). Contactul este prins in lateral cu un surub. Partea proasta e ca nu prea incape o surubelnita acolo, dar d'asta s-a invetat patentul 04.gif. Buuuun, scoti surubul ala, apoi scoti mufa de la contact (contactul are un cablu cu 4 fire, de vreo15cm lungime, cu o mufa in capat), apoi pui contactul pe pozitia de accesorii si vezi ca tot in lateral are un nit care trebuie sa-l impingi (merge impins doar pe poz accesorii). Impingi ala si tragi contactul afara.

Mai departe, faci pe dos biggrin.gif

EDIT: Totusi mai intai rezolva-ti problema cu incarcarea, nu stiu ce ar putea sa aiba
*






Multumesc . Ai idee cam cat costa ? Vreau sa incerc W/E asta .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Dec 2004, 12:30
Post #11


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




depinde de care vrei, daca vrei d'ala cu cheie urata, e in jur de 250-300k
daca vrei d'ala cu cheie frumoasa e in jur de 350-400k


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 20 Dec 2004, 12:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Ov @ 20 Dec 2004, 14:30)
depinde de care vrei, daca vrei d'ala cu cheie urata, e in jur de 250-300k
daca vrei d'ala cu cheie frumoasa e in jur de 350-400k
*



Vreau unul bun .Pozitia de accesorii cum e simbolizata pe contact ? Daca sunt ambele la fel de bune nu ma intereseaza cum arata .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Dec 2004, 12:35
Post #13


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Rectific, nu pe pozitia de accesorii tb ci pe garaj (e scris un G pe contact). Intra unde ti-am dat linkul (adica pe "frumoasa" faci click) si vezi mai multe.

Cred ca sunt ambele identice si la fel, doar forma cheii difera (si un pic grosimea, e un pic mai groasa asta din urma). In rest sunt perfect compatibile, eu am avut tip vechi si mi-am pus d'asta nou.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 20 Dec 2004, 12:38
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Ov @ 20 Dec 2004, 14:35)
Rectific, nu pe pozitia de accesorii tb ci pe garaj (e scris un G pe contact). Intra unde ti-am dat linkul (adica pe "frumoasa" faci click) si vezi mai multe.

Cred ca sunt ambele identice si la fel, doar forma cheii difera (si un pic grosimea, e un pic mai groasa asta din urma). In rest sunt perfect compatibile, eu am avut tip vechi si mi-am pus d'asta nou.
*



Ok. Am vazut poza cu cheia frumoasa .Acum mi-e clar .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Dec 2004, 13:22
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(B31AYZ @ 20 Dec 2004, 12:38)
Ok. Am vazut poza cu cheia frumoasa .Acum mi-e clar .
*



Poti lua din ala cu cheie urita si sa mergi la un centru de chei, sa multiplici, au si model mai agreabil.Acum, faci un calcul:Contact "urit" + Cheie cit costa fata de contact "frumos"
Apoi, nu e musai sa schimbi tot contactul ci doar partea "electrica" daca cea "mecanica" iti merge bine.Asa scapi mai ieftin


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 20 Dec 2004, 13:26
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(diaconuliviu @ 20 Dec 2004, 15:22)
Poti lua din ala cu cheie urita si sa mergi la un centru de chei, sa multiplici, au si model mai agreabil.Acum, faci un calcul:Contact "urit" + Cheie cit costa fata de contact "frumos"
Apoi, nu e musai sa schimbi tot contactul ci doar partea "electrica" daca cea "mecanica" iti merge bine.Asa scapi mai ieftin
*



Multumesc .Cum pot schimba doar partea electrica ? Cum arata in momentul asta nu ma prea intereseaza .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Dec 2004, 13:44
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(B31AYZ @ 20 Dec 2004, 13:26)
Multumesc .Cum pot schimba doar partea electrica ? Cum arata in momentul asta nu ma prea intereseaza .
*


Trebuie sa demontezi contactul, exact ca pentru inlocuire, dupa care schimbi doar partea cu fire-vei vedea mufa, firele si o piesa rotunda in care intra firele-aia e "partea electrica"


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 20 Dec 2004, 14:00
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(diaconuliviu @ 20 Dec 2004, 15:44)
Trebuie sa demontezi contactul, exact ca pentru inlocuire, dupa care schimbi doar partea cu fire-vei vedea mufa, firele si o piesa rotunda in care intra firele-aia e "partea electrica"
*



Multumesc .Se gaseste si partea electrica separat ? Trebuie sa-l desfac ca sa-mi dau seama .Sper sa fie ok .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Dec 2004, 14:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(B31AYZ @ 20 Dec 2004, 14:00)
Multumesc .Se gaseste si partea electrica separat ?  Trebuie sa-l desfac ca sa-mi dau seama .Sper sa fie ok .
*



Da, se gaseste separat; bafta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 20 Dec 2004, 14:17
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(diaconuliviu @ 20 Dec 2004, 16:09)
Da, se gaseste separat; bafta.
*



Multumesc .Am sa incerc sa caut si partea electrica .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S-mario
post 20 Dec 2004, 18:06
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 December 04




Am schimbat pana la urma tot butucu de la contact... dupa ce l-am scos l-am muncit serios sa-l deblochez dar mai tare s-a stricat... sad.gif
Am cumparat unul nou... dar si la asta o problema... nu intra pana la capat pt ca era "nou" ... a trebuit sa-l mai smirgheluiesc putin sa mearga...
surubul ala care la care nu ai loc cu surubelnita a mers desfacut lejer cu o saiba biggrin.gif

PS : sorry pt limbajul mai "de retea" din primul post... asa m-am obisnuit...


--------------------
Dacia break 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 13:26
Forum Renault