dacia si vremea de afara
![]() ![]() ![]() |
dacia si vremea de afara
geopsi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1999
|
|||
Rafi |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#3
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
poate...fiind mai frig cand ploua mergi prea mult cu socul tras..?!?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
ATM |
![]()
Post
#4
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu ma confrunt cu aceeasi problema, singura explicatie pe care-o gasesc e ca pe vreme de ploaie, umiditatea fiind accentuata, face pe undeva condens, aerul are mai multi vapori de apa in cilindru (la mine, de obicei problemna apare cand e rece, la 40 de grade se opreste motorul pe liber daca nu sunt atent, si apoi isi revine cand se incalzeste maqi sus de 50 de grade) - probabil arderea nu se face complet din cauza vaporilor aia, oi avea eu reglajul mai sensibil...nu i-am gasit solutie, merg de 2 ani cu ea asa. M-am obisnuit.
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
Rafi |
![]()
Post
#5
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
ATM eu zic ca ai reglajul prost facut treaba cu umiditatea in mare parte este valabila pt masini ft performante ex F1 poate ai vazut pe la tv sau... ca masinile alea sunt reglate si para reglate in functie de locul unde concureaza.
|
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
![]() .... mai curatam un jiglor .... mai verificam uleiu ca papa de rupe ..... mai pune benzina in sticla de langa carburator Eu ma simt oricum ca la F1..... ![]() |
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Amestecul prost , baga mai multa benzina decat trebuie iar bobina de inductie e slaba nu face fata pentru a da o scantee foarte puternica pe fiecare bujie in parte. Prima masura reglajul carburatorului la cald , dupa aceea tragerea avansului aproape de turatia maxima de mers la relantii . Si ultima masura verificarea capsulei vacumatice la relantii daca se scoate acel furtun din capsula ar trebui sa scada putin turatia , cuplat la loc furtunul isi revine turatia .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
eu cred ca e o problema de condens in capacul de delco, sau vreo fisa coclita la vreun capat. Parerea mea: desfa bujiile si fisele curata-le bine, daca se mai poate, daca nu schimba-le. Eu asa am patit acum 1 an si ceva la Sinaia. Am mers perfect pe soare, cand am ajuns acolo, 2 zile a plouat si d-abia am pornit masina. Cand am scos fisele la bujii, stupoare! Erau coclite mai toate. La fel si cu condensul din capacul de delco.
|
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Fiindca nu trege iar daca scoti o fise de pe bujie observi ca nu isi schimba turatia motorul. Sau cand merge motorul in trei pistoane ai turatia proasta si e neregulata.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Rafi |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 2 May 2008, 08:44) Fiindca nu trege iar daca scoti o fise de pe bujie observi ca nu isi schimba turatia motorul. Sau cand merge motorul in trei pistoane ai turatia proasta si e neregulata. si cam tremura cand pleci de pe loc daca nu o turezi mai mult decat o turai cand functionau toate 4 pist |
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Asta datorita faptului clapeta de accelereati nu descopera rapid primul orificiu de progresiune .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
geopsi |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
deci sa iau alte fise, nu?de mult tot zic ca iau dar tot aman...
si ar mai fi ceva: daca schimb bujia cu pricina merge motorul... la amestec oricum daca dau de surubelul de aer nu face mare lucru.... |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
geopsi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
altceva ce as putea face. amestecul cred ca e bine reglat mai ales ca nu scoate fum deloc
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 18:45 |