DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme electrice

lucian2008
post 1 Jun 2008, 08:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 June 08




am o dacia 1310l si aseara am fost plecat cu ea din oras si pe drum turometr`ul meu arata 8000 si 9000 de turati pe minut si io daca mergeam maxim cu 3000 - 4000 de ture pe drum insa si`a revenit si pana am plecat de la tara nu mi`a mai facut probleme.am ajuns acasa si am plecat la servici mi`a facut aceeasi treaba si cand am ajuns la servici am oprit masina si dupa aia am vrut sa o pornesc sa o mut mai in fata dar nu imi mai dadea curent deloc.am curatat bornele de oxid dar tot nimik am verificat absolut toate sigurantele sunt bune.m`am gandit ca poate e bateria moarta si am incercat cu un bec si se aprinde dupa aia am apasat pe bendix si electromotorul invarte motorul dar nu se alimenteza si nici nu imi da scanteie.plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ajutatima si pe mine cu problema asta pt ca nu stiu ce sa ma mai fac ea


--------------------
dacia 1310 1997 - dj 07 kxc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 1 Jun 2008, 08:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




1. turometru trebuie schimbat probabil
2. la problema ca nu porneste, se aprind becurile in bord? Contactul (butucul) e bun? Daca astea-s bune atunci s-ar putea sa fie rotorul de la electromotor.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
softboy bad
post 1 Jun 2008, 11:24
Post #3


posesor de dacie


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 August 07
From: din Bucuresti




nu ca as fi expert dar probabil ca ai probleme cu bobina de inductie ...parca de acolo isi ia semnalul turometrul ,mai verifica platina ...daca da scanteie ..etc,...


--------------------
dacia 1310 1991 berlina - B 47 MDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 1 Jun 2008, 14:58
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




turometrul isi ia semnalul de pe bobina,dara daca bobina ar da atatea impulsuri cat pt 9000 de ture...ai cateva posibilitati:
-ai contactul de masa prost:nu stiu care este mufa de la turometru(probabil prima de pe ceasuri)o scoti cureti ,eventual dai cu spray de contacte si pui la loc;verifici firul de masa dupa ce il identifici intr-o carte ceva sa nu fie intrerupt sau dezizolat pe undeva
-turometru bulit-aici nu ma pricep
-poti incerca sa verifici si firul de la bobina,eventual mufarea lui pe bobina,ca in primul caz.
-curata si siguranta responsabila de tabloul de bord

Altceva nu are ce sa fie.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 12:35
Forum Renault