probleme cu uleiu la dacia 1310, probleme cu uleiu la dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
probleme cu uleiu la dacia 1310, probleme cu uleiu la dacia 1310
ciuley |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacie 1310
dacie 1310
1983
- cl-03-jjh
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ciuley @ 8 Jun 2008, 13:50) salut am schimbat ieri uleiu la dacie si am zis sa bag ceva mai bun si mai gros ca am zis k poate mai scap de fum am luat si o cutie de aditivi,pana aici totu ok ,am schimbat uleiu am pus aditiv si cand sa pornesc motoru am observat k imi porneste foarte greu si imi moare la relanti ,si motoru pare sa nu aiba putere deloc .pana sa schimb uleiu nu aveam probleme de genu asta ulei vechi 20w40 ulei romanesc 160 3 l ulei nou 20w40 ulei pristo sau ceva de genu 400 3 l + aditiv ce sa ii fac sa mai scot din ulei k e un pick peste nivel?sa il scot de tot ? treaba asta il face doar cand e motoru rece cand se incalezeste mere din ce in ce mai bine Probabil ,daca nu sigur ii o coincidenta ceea ce scri tu , eventual un ulei mai gros iti afecteaza pornirea iarna dar acum la temperaturile astea sigur nu are nici o treaba doar asigura ungerea componentelor motorului . |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
hordeagabriel |
![]()
Post
#3
|
![]() membru Group: Members Posts: 154 Joined: 16 April 08 From: Deva ![]() |
Nici eu nu cred ca are vreo legatura uleiul cu ceea ce ti se intampla tie. Iar nivelul uleiului este foarte important sa fie potrivit. Adica nici prea mic dar nici prea mare pt ca poate avea aceleasi efecte negative asupra masinii. Iar despre aditivi nu stiu ce sa zic..Eu nu prea am incredere in ei. Mai bine un ulei bun si gata...
|
--------------------
Dacia
1310
1995 berlina
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ulei peste cantitate nu are probleme avand motor care are pompa cu debit marit . Un amic a turnat aproape 5 litri in motor si tot porneste motorul ala de dacie 1.4 la sfert.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Din cate stiu uleiul ,,Prista" e varza...
Personal am observat ca motorul cu un ulei mai gros, merge mai ,,greu". ciuley, daca spui ca scotea fum si e un picut peste nivelul la ulei, las` asa, eu am avut cu muuult peste nivel si nu s-a intamplat nimic. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
baranga |
![]()
Post
#6
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Tot 20W50 aveam si eu Elf Competition, chiar s-a vazut o diferenta, poate doar la mine
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Io am bagat 20W50 care e oleaca mai gros si cu aditiv cand era nevoie si nu am avut nici un fel de probleme, din contra aveam ungere buna si oleaca mai multa presiune la ulei. Nu cred ca problema deschizatorului de topic este uleiul gros.
|
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Ai citit ce scrie pe cutia de aditiv?Cred ca pe ea scria ca trebuie sa pornesti motorul,sa-l incalzesti si abia dupa aceea sa bagi aditivul.E bine ca altadata sa citesti instructiunile produselor pe care le folosesti.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
si cu 10w60 castrol edge racing o ia motoru de dacie la sfert
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ceribros |
![]()
Post
#11
|
![]() Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par Group: Members Posts: 285 Joined: 8 January 08 ![]() |
QUOTE(pavel_daniel @ 9 Jun 2008, 13:49) Ai citit ce scrie pe cutia de aditiv?Cred ca pe ea scria ca trebuie sa pornesti motorul,sa-l incalzesti si abia dupa aceea sa bagi aditivul.E bine ca altadata sa citesti instructiunile produselor pe care le folosesti. Nu are treaba, mai repede daca ai citit cat se pune la 3 L din cate stiu eu se pune doar 1/2 din cutie, si oricum este bine cand pui uleiul motorul sa nu fie chiar rece iar dupa ce pui ulei cu aditiv sa lasi sa merga masina 10 min ca sa se amestece bine aditivul cu uleiul. |
--------------------
Am avut Dacie
Berlina
1997 In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
|
|
msanyix |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Sa rezolvam problema lui ciuley
Cum te chinuiai sa slabesti filtrul de ulei probabil ai deplasat delcoul de la locul initial si de aceea iti porneste mai greu si nu are putere, Vezi daca este strans surubul care fixeza delcoul, daca nu atunci aproape sigur ca asta sa intamplat. Regleazal din nou si o sa-ti mearga. Bafta |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
bunoara |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 July 05 ![]() |
Ca sa nu mai deschid alt topic. Duminica pe joja uleiu era umpic peste minim. Am executat 400 km. La un moment dat la o frana brusca se aprinde 2 sec becu rosu de la ulei. Ieri ma uit pe joja dupa ce masina a stat 24 de ore.... O picatura mica de ulei pe varful jojei. Mentionez ca motorul este cel original are 9 ani, 121.000 km. Acum 3 sapt am scos din capacu de la culbutori un furtun pana sub masina intrucat vaporii care intrau in carburator innecau motoru. Pe furtunu ala in timpul functionarii ies aburi destul de seriosi. Concluzia este ca trebuie segmentata????
Multumesc |
--------------------
DACIA
BREAK CN
- B43YCW
|
|
Hacker |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Cum am spus si in alt topic , ai doua posibilitati, ori faci motorul ( ceea ce e necesar ) ori verifici in fiecare dimineata uleiul si completezi cu ulei pana la nivelul corespunzator. Sa nu faci drum mai lung de 500km fara sa verifici uleiul, pentru ca este posibil sa manance ulei mult ( 0,5 -1 litru ) si vei ramane fara ungere al motorului, deci probleme mari.
Succes... |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
ydaniel |
![]()
Post
#15
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
QUOTE(bunoara @ 10 Jun 2008, 10:53) Ca sa nu mai deschid alt topic. Duminica pe joja uleiu era umpic peste minim. Am executat 400 km. La un moment dat la o frana brusca se aprinde 2 sec becu rosu de la ulei. Ieri ma uit pe joja dupa ce masina a stat 24 de ore.... O picatura mica de ulei pe varful jojei. Mentionez ca motorul este cel original are 9 ani, 121.000 km. Acum 3 sapt am scos din capacu de la culbutori un furtun pana sub masina intrucat vaporii care intrau in carburator innecau motoru. Pe furtunu ala in timpul functionarii ies aburi destul de seriosi. Concluzia este ca trebuie segmentata???? Multumesc set motor nou+ce mai trebuie. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bunoara |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 July 05 ![]() |
Cat o costa un motor cu totu?
|
--------------------
DACIA
BREAK CN
- B43YCW
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#17
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
set motor+segmenti goetze te ajuge pe la 300 RON
totusi... ai fortat motoru? e chiar asa prapadit? curata-l si vezi daca pierde ulei(sa nu o verse in scut, ca nu se vede pe jos) pune-i un ulei mai bun sigur nu baga uleiul in alte parti?(sa il piarda pe la capacul de la tacheti, pe la garnitura de chiuloasa, etc) fum albastru/alb scoate? cum iti ineaca motoru fumu ala alb de la capac? acolo(in carburator) sunt reabsorbiti vaporii de ulei...doar daca merge f prost cu el pus si mult mai bine cu el scos, atunci merita scos, nu pt o variatie de 50 de rotatii..... mergi la un mecanic priceput, sa stabileasca, poate scapi doar cu o segmentare si te mai tine inca 50 k km(manopera e aceeasi)...segmentii sunt cam 100 ron(80-100) totusi, vefirica daca nu pierde uleiul. si a mea" a consumat " o baie de ulei pe timpul iernii....a consumat sa umple scutul si sa faca din praful de ac0olo noroi(nu curgea din scut).... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
dani_devito |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
sa ma bag si io in seama ... suna a set motor ce ai tu acolo, personal nu cred ca grosimea uleiului afecteaza in asa masura ungera incat sa incetineasca motorul la relanti ..........
|
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
SorinNN |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 08 ![]() |
eu imi amintesc de motor aproape nou (candva) ca daca era ulei mai mult decat nivelul maxim pe joja, mergea motorul mai greu la relanti; intr-adevar, diferentele sunt sesizabile intre prea plin si prea gol, inclusiv la motoare neuzate (dar poate rau reglate). Spune-ne totusi si ce aditiv ai pus ....
This post has been edited by SorinNN: 11 Jun 2008, 18:41 |
--------------------
Dacia 1310
berlina
1990 tlx
- ph 99 gsv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 13:49 |