test clip, cum se interpreteaza valorile din el?
![]() ![]() ![]() |
test clip, cum se interpreteaza valorile din el?
Mihai_eon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mihai Group: Members Posts: 364 Joined: 9 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) ABCD0001.JPG ( Size: 662.16k ) Number of downloads: 3944 |
||
--------------------
Chevrolet
Lacetti
2008 1.6 benzina + gpl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Cum si-au dat seama (asa de exact) din testul clip de uzura pompei de benzina? Ti-au masurat presiunea in rampa sau si-au dat cu presupusul. Timpi mari de injectie pot aparea si de la injectoare infundate.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.390 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe ercanul clip apara subliniate valorile iesite din standard si apare si plaja corecta.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Mihai_eon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mihai Group: Members Posts: 364 Joined: 9 January 08 From: Bucuresti ![]() |
pai nu a aparut nimic sublinitat nicaeri ca m-am uitat si eu....apoi stiti careva sa interpretati valorile?adik sa le comparati cu cele normale?
ptr vi_escu au zis de uzura pompei de benzina doar facand testul cu motorul pornit...la relanti...atat...nush ce sa zic apoi daca erau injectoare infundate nu megrea masina aiurea???apoi injectoare infundate la doar 18,ooo km??sa fim seriosi This post has been edited by Mihai_eon: 9 Jun 2008, 17:15 |
--------------------
Chevrolet
Lacetti
2008 1.6 benzina + gpl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mihai_eon @ 9 Jun 2008, 18:14) apoi daca erau injectoare infundate nu megrea masina aiurea???apoi injectoare infundate la doar 18,ooo km??sa fim seriosi daca injectoare sunt infundate putin si marirea timpilor de injectie compenseaza, de ce sa mearga prost masina? Poate doar la turatii ridicate.Si apoi, pe aceleasi considerente: pompa stricata la doar 18.000 km? sa fim seriosi. Pana nu-ti masoara presiunea in rampa nu se va putea spune exact de unde provine necesitatea timpilor de injectie mai mari |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
claudiuxyz |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 23 August 07 From: Rm.Valcea ![]() |
Daca timpii de injectie sunt mari la Mihai, la mine cum sunt?
Testarea este facuta cand aveam 3000 km Attached thumbnail(s) 4.jpg ( Size: 68.56k ) Number of downloads: 4416 |
--------------------
dacia logan 1,4 MPI
*VW T3 1.6 D
*2007 / 1984 Membru
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Eu zic ca presiunea si debitul pompei de benzina nu se masoara la mufa OBD, dar poate aia de la service au descoperit ceva metode noi, de care noi n-am auzit.
![]() Daca iti montau un manometru si verificau presiunea in rampa era ok, dar asa sa aberezi ca pompa e uzata ca una de 90.000 km.... ![]() ![]() This post has been edited by Amedeus: 9 Jun 2008, 18:38 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
Mihai_eon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mihai Group: Members Posts: 364 Joined: 9 January 08 From: Bucuresti ![]() |
nush ce sa zic ....dar m-a luat cu spune cand am auzit asta....pomba de benzina sa fie pe duca la 18,ooo km...si am mai dat si 85o mii pe testul asta de rahat........
|
--------------------
Chevrolet
Lacetti
2008 1.6 benzina + gpl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.390 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Testul al ar trebui facturat in mod normal ca 0,3 ore de manopera. Se pare ca in romania nu!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Mihai_eon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mihai Group: Members Posts: 364 Joined: 9 January 08 From: Bucuresti ![]() |
alte pareri??????
|
--------------------
Chevrolet
Lacetti
2008 1.6 benzina + gpl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Imbogatirea este crescuta.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cosminwon |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 6 December 06 ![]() |
Salut!Eu sunt DACOTEC la Dacia!Durata injectiei este numai buna,iar acolo nu imi par valori sarite de la locul lor!!!Treaba cu pompa de benzina nu o vezi pe tester si nici ni-ti subliniaza valorile rele!!!Testerul iti arata niste valori si tu ca "dacotec" trebuie sa le interpretezi ca fiind bune sau nu!Cauta alt service,ca aia cred ca aveau nevoie de vreo pompa de benzina sa o vanda!!!Nu crede tot ce ti se zice!!!!!!Numai bine!!
|
--------------------
masina de cacat
de n-as fi mai avut-o
uyry
|
|
Mihai_eon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mihai Group: Members Posts: 364 Joined: 9 January 08 From: Bucuresti ![]() |
ms mult ptr raspuns cosminwon
|
--------------------
Chevrolet
Lacetti
2008 1.6 benzina + gpl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
sorindsy |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 December 08 ![]() |
am si eu o intrebare pentru tipu care se da dacotec sa spuna la ce service daca corectia de imbogatire ajunge la 180 spre 190 ce inseamna si cand corectia de imbogatire scade sub 100 ce inseamna
|
--------------------
logan 1.6-16 v
logan
2007
- b-45-dsi
|
|
StefanT |
![]()
Post
#15
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Am facut si eu un test clip, se pare ca totul este OK.
Testul este facut de user vevepatronul, care se ocupa cu asa ceva. A fost f amabil, si m-a ajutat cu diverse in informatii, insa postez print screen-urile facute (tot prin amabilitatea sa si din cauza ca nu aveam cum sa le printam ![]() Multam' This post has been edited by StefanT: 4 Feb 2010, 23:28 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
cosminwon |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 6 December 06 ![]() |
"am si eu o intrebare pentru tipu care se da dacotec sa spuna la ce service daca corectia de imbogatire ajunge la 180 spre 190 ce inseamna si cand corectia de imbogatire scade sub 100 ce inseamna"
Am lucrat(nu mai lucrez) la SC autoservice DAC sa Panciu.La cealalta intrebare,nu-ti mai raspund,ptr ca nu ma intereseaza si nu vad scopul ei!Vrei cumva si copie dupa diploma de dacotec?Nu mai fi asa de neincrezator! |
--------------------
masina de cacat
de n-as fi mai avut-o
uyry
|
|
StefanT |
![]()
Post
#17
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Da' de scanarile astea ale mele ce zici?
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
diag |
![]()
Post
#18
|
Membru simplu Group: Members Posts: 133 Joined: 22 November 09 ![]() |
O sa incerc sa-ti raspund eu dupa ce le studiez.
|
--------------------
Suzuki
GSX R 1000
2003
|
|
StefanT |
![]()
Post
#19
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Mersi frumos
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#20
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(StefanT @ 4 Feb 2010, 23:21) A fost f amabil, si m-a ajutat cu diverse in informatii, insa postez print screen-urile facute (tot prin amabilitatea sa si din cauza ca nu aveam cum sa le printam Daca era asa de amabil, tot el trebuia sa iti explice fiecare parametru din "diagnoza". Nu el sa ia banii, si altii sa raspunda.![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
StefanT |
![]()
Post
#21
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Mi-a explicat omul dar mi-ar fi placut sa dezbatem putin cifrele (de asta e forum, nu?).
Nu mai fi asa acid si critic, a stat baiatul cu mine circa 40 de minute sa nu se inteleaga cavdoar a apasat pe buton si a plecat. Daca poti sa contribui cu ceva interpretari multumesc anticipat, insa daca nu ma poti ajuta as prefera sa lasi pe altii care sunt dispusi sa o faca. O zi buna! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#22
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai daca este profesionist, de ce mai trebuie o parere pe forum? Trebuie sa isi merite banii, nu?
This post has been edited by IRONICK: 5 Feb 2010, 13:33 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
StefanT |
![]()
Post
#23
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai perfecta dreptate.
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#24
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
A facut un test de rulaj daca tot a stat 40minute cu tine?
exista un user pasionat de sonde, alexys te rezolva el mai mult ca sigur, sa nu iti iesi din mana la dat bani This post has been edited by IRONICK: 5 Feb 2010, 13:49 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
diag |
![]()
Post
#25
|
Membru simplu Group: Members Posts: 133 Joined: 22 November 09 ![]() |
De aceeasi parere cu cele scrise de ‘’IRONICK’’
In primele 3 printuri ai 33 de parametri, in urmatoarele 3 mai ai 39 de stari afisate.Chiar vrei sa-ti fie explicate toate? Diagnoza respectiva s-a facut pe un motor de 1.6 cu 16 valve, tip K4M care echipeaza in cazul de fata un Renault Megane Classic sau Break,an fabricatie intre 1999-2003. Ceea ce m-a pus pe…..ginduri ,este totusi faptul ca testarea s-a facut cu tester Clip cu care sint dotate reprezentantele Dacia,Renault si nu prea cred ca acolo tehnicianul de la diagnoza se ocupa cu printscreen uri pentru client. Eventual un raport printat cu defectiunile gasite in calculatoare si explicate clientului care cere diagnoza. Daca esti tehnicianul respectiv de acolo (asta nu deranjeaza) atunci ai la dispozitie manualele de reparatie(obligatoriu se gasesc) care cuprind explicarea acestor parametrii si stari.Asta ar insemna ca doresti poate sa testezi cunoscintele cuiva de aici de pe forum,altfel zis testezi piata.Asta e prima impresie. SAU cel ce a diagnosticat este de la un alt atelier (care nu este reprezentanta poate fi si PF, testerul Clip se gaseste pe net de vinzare,oricine are acces la asa ceva,pentru bani bine-nteles) si posibil are, nevoie de niste ajutor in aceasta privinta.Asta ar fi o motivatie de ce sint afisate 6 printscreen uri.In aceasta a doua varianta posibila as recomanda studierea manualelor de reparatie cu privire la diagnosticari injectie motor,si acestea sint destule afisate spre vinzare pe net. Ar mai fi si o alta varianta,cea ca nu te ocupi de diagnosticari,dar doresti sa afli amanunte despre aceste rapoarte.In acest caz ar trebui sa explic cam multe despre cele 6 printscreen uri.O persoana care nu este specializata in asa ceva nu are ce sa faca cu aceste rapoarte.De exemplu starile afisate se vizualizeaza pe tester cind se face o diagnoza,ajuta la tragerea concluziilor de catre technician,bazate si pe simptomul (daca acesta exista) descris de client. La aceste printscreen uri lipseste una ,cea mai importanta,cea cu ecranul ce indica defectiunile memorizate sau prezente in calculatorul de injectie, gasite la inceputul diagnozei,inainte de stergeri.Ai afirmat ca la diagnoza totul este ok,presupun ca nu s-au gasit erori.In legatura cu rezistentele sondelor de O2 amonte si aval,doar pe baza parametrilor si starilor afisate in printscreen uri,pot sa zic ca incalzirea sondei de O2 din amonte este activ,lucreaza,imediat de la pornirea motorului,pe cind cea din aval este inactiva,ea incepe sa lucreze aproximativ dupa 10 min de la pornirea motorului, in mers.De aceea este recomandat ca la o diagnoza motor sa faci si un test rutier,parametrii si starile se pot modifica. |
--------------------
Suzuki
GSX R 1000
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#26
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
diag |
![]()
Post
#28
|
Membru simplu Group: Members Posts: 133 Joined: 22 November 09 ![]() |
Mie in schimb nu mi se pare a fi totul in regula.In TEST FUNCTIUNI avem parametrii PR030, PR031 si PR035. In LISTA STARILOR aceiasi parametrii indica alte valori.Cind se vizualizeaza pe tester acestea trebuie sa indice aceeasi valoare.Cele 2 printscreen uri au fost facute la o anumita diferenta de timp una fata de alta,poate fi o diagnoza sau chiar 2,sau pur si simplu aceeasi diagnoza dar una cu motorul mai rece si cealalta cu motorul dupa ce s-a incalzit.La ce temperatura a motorului s-a facut TEST FUNCTIUNI si la ce temperatura s-a listat LISTA STARILOR.In functie de asta se pot trage unele concluzii cu privire la acesti parametri mentionati.
|
--------------------
Suzuki
GSX R 1000
2003
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#29
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Voi vb de lucruri sfinte mai baieti, de cand s-a inventat interfata chinezeasca, toti sunt diagnozari in ziua de astazi.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
diag |
![]()
Post
#30
|
Membru simplu Group: Members Posts: 133 Joined: 22 November 09 ![]() |
Te referi la mine?
|
--------------------
Suzuki
GSX R 1000
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 14:10 |