DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> moare motoru cand e rece, la plecare in marsarier

vic24
post 12 Jun 2008, 11:26
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




salut tuturor ! sunt daciot incepator (de 2 luni) am o berlina 1410 din '98. una dintre nelamuririle mele ar fi urmatoarea: pornesc motorul rece, sta relantiul oke, il las juma de minut acolo sa isi taga aer, benzina, sa se "trezeasca', apoi dau sa plec. plecarea o fac in marsarier, datorita modului in care parchez. mentionez ca locul este usor (foarte usor chiar) inclinat inspre inainte, ca atare plecarea in marsarier o fac "usor in rampa". problema este ca moare (se opreste) motorul. am incercat sa turez si sa tin din ambreiaj, dar merge numai daca turez peste 3000 rpm, ceea ce nu cred ca e bine cu motorul neincalzit. ce sa fac? mentionez ca aceeasi plecare cu motorul cald se face perfect normal.


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 12 Jun 2008, 11:38
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




pai nu vad problema. Orice Dacie cand e rece motorul nu merge in parametri si da in nas. Datu in nas vine de la amestec sarac de benzina ( ceea ce e bine ). Daca in momentul cand se incalzeste merge bine nu vad defectul. Las-o asa, trage putin socul cand iesi din parcare, apoi dupa ce iesi din parcare impingi socul la loc si drum bun.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2008, 11:38
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




avansul prea mic. La cald mai creste datorita dilatarilor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 12 Jun 2008, 12:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




In plus, marsarierul e o treapta mai vitezista decat a-ntaia, si practic motorul trage mai greu. Daca pleci si in rampa, si cu motorul rece....ce mai vrei de la ea ?


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 12 Jun 2008, 12:37
Post #5


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Kruger @ 12 Jun 2008, 12:34)
. Daca pleci si in rampa, si cu motorul rece....ce mai vrei de la ea ?
*



Ti-a scris si Kruger ,iti scriu si eu :
Ori o lasi sa se incalzeasca si pleci "normal " ori tragi un pic socul si pleci ..

Si din cauza asta s-a facut un nou topic ,ca ii moare motoru' rece in rampa ?? wacko.gif

This post has been edited by Minel: 12 Jun 2008, 12:37


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jun 2008, 13:52
Post #6


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Din cauza capsule vacumatice care se decupleaza si ramne avansul centrifugal sub 0 grade . Daca se mareste avansul centrifugal la 5-7 grade nu vei mai avea probleme .Sau se inlocuieste arcul din capsula vacumatica . Daca ati fi avut capacul transparent de la delco ati fi vazut cum lucreaza la rece turand motorul. Sedecomprima rapid capsula si scade turatia chiarin momentul cand clapeta de acceleratie trece prin dreptul orificiilor de progresiune. Sau cum se spune in sarcini partiale.

This post has been edited by djasu82: 12 Jun 2008, 13:54


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 13 Jun 2008, 09:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




imi cer scuze pentru ca "s-a creat un nou topic ca imi moare motorul rece in rampa" smile.gif , dar abia ce am terminat scoala (pe care am facut-o pe logan) si am trecut pe berlina. nu cunosc practic mare lucru despre mecanica ei, dar toti spun ca se fac tot felul de reglaje la dacie, ca sa mearga intr-un fel si in altul, si am vrut sa stiu daca este si cazul meu sau pur si simplu "asa merge ea". Va multumesc pentru raspunsuri, sper ca daca apar defectiuni sa ma sprijiniti cu aceeasi promptitudine wub.gif


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Jun 2008, 09:10
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




parcheaza invers, daca intra cu fata sigur intra si cu spatele wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 13 Jun 2008, 09:29
Post #9


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Ceva in genu' patesc si eu. Adica pleaca la prima cheie, o incalzesc frumusel, nu ca dementu' la 3000rpm, ce la 1500 acolo, dar pot sa stau si juma' de ora cu ea asa, ca daca n-o mai accelerez cum o las la relanti se opreste. Ii mai dau o cheie, poate sa mearga poza si sa stea relantiu' lejer, sa plec cu ea fara sa-mi dea in nas deloc, sau poate sa faca la fel, daca n-o turez sa se opreasca.
De ce? blink.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Jun 2008, 09:33
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pentru ca motorul se incalzeste in mers, niciodata pe loc, dar unii nu vor nici cum sa priceapa.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 13 Jun 2008, 13:51
Post #11


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Eh pe naibii, d-aia dau la cheie iar si merge perfect?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 13 Jun 2008, 14:41
Post #12


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Merced lasa ca iti iei injectiva si scapi de durere biggrin.gif o sa duci lipsa daciei .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Freelancer
post 13 Jun 2008, 15:11
Post #13


Membru avansat


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 January 06




Se trage socul putin la pornire iar motorul se incalzeste 2-3 minute la 1500 rot/min. In cazul in care trebuie sa pleci cu spatele incearca sa "tii ambreiajul cat mai patinat" adica nu ii dai drumul la ambreiaj odata ce ai bagat in viteza. Nu e nevoie sa accelerezi mai mult de 2000 de ture.

This post has been edited by Freelancer: 13 Jun 2008, 15:12


--------------------
DACIA 1310 1994 - B-05-VYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 13 Jun 2008, 20:42
Post #14


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




Chiar si cu motorul rece daca ti bine de ambreaj nu ar trebui sa se opreasca....parerea mea .... mai exerseaza forfecarea.....la rece trebuie sa ti mai bine..... sau tragi socu care este ce-a mai simpla cale....macar pana iesi din locul ala buclucas de care zici. Un sfat: Bag-o cu spatele....ca nu ai probleme si cand iesi ...vei iesi foarte usor si repede si fara probleme....smile.gif Bafta:)


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 13 Jun 2008, 20:45
Post #15


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




chestia asta am observat-o si eu.. daca stau pe loc ca sa imi tina relantiul (cand e mai frig, ca acum tine repede) trebuia sa stau mult, 3-4 minute cu ea pe la 1500 rpm..in schimb daca plec de loc imediat cum pornesc in3-4 sute de metri imi tine relantiul ! tine pe la 750 si trepideaza, dar tine
cand se incalzeste complet sta la 1000 ( asa imi place mie)


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 15:59
Forum Renault