DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Indicatorul de temperatura nu mai functioneaza

ashu
post 29 May 2003, 13:18
Post #1


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Azi am observat ca indicatorul de temperatura sta mort in josul cadranului si nu se mai ridica neam. Totusi aia nu e pozitia de repaus, cand pun contactu se ridica un milimetru, doi, insa acolo ramane, oricat s-ar incalzi motorul, chiar si pana la temperatura de pornire a ventilatorului, el tot acolo sta. Exista vreo rezolvare la indemana sau tre sa ma duc in servis?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 29 May 2003, 13:56
Post #2


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




servis scrie pe tine sad.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 29 May 2003, 13:58
Post #3


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Mersi Liviu. Avand in vedere ca ventilatorul porneste ca il aud cand pleaca cand stau la semafor, ar trebui sa ma grabesc sau pot sa mai astept si sa-l repar cand s-or mai aduna cateva?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 29 May 2003, 14:03
Post #4


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Cel mai probabil cred ca ti s-a busit ceva la conexiunea dintre senzorul de temp si comp.
Zic asta ptr ca ventilatorul este comandat de un senzor cu bimetal, pe cand temperatura motorului este afisata "citind" un senzor cu termocuplu(si asta nu se prea arde ... cel putin eu nu am vazut inca un senzor cu termocuplu care sa fie ars).

Asa ca inca mai poti merge cu masina fara grija .. doar ca nu ai sa mai vezi temp. motorului.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 29 May 2003, 14:06
Post #5


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Ia vezi tu cum ai umblat pe la motor si ai reusit sa scoti cupla din greseala .


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 29 May 2003, 14:21
Post #6


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Mersi din nou, o las pe mai incolo atuncia. Cat despre cum am umblat io, pai n-am mai deschis capota de vreo luna, asa ca nu-i de la mine, e de la ei. :wink:


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 30 May 2003, 08:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE
Cel mai probabil cred ca ti s-a busit ceva la conexiunea dintre senzorul de temp si comp.  
Zic asta ptr ca ventilatorul este comandat de un senzor cu bimetal, pe cand temperatura motorului este afisata \"citind\" un senzor cu termocuplu(si asta nu se prea arde ... cel putin eu nu am vazut inca un senzor cu termocuplu care sa fie ars).

Asa ca inca mai poti merge cu masina fara grija .. doar ca nu ai sa mai vezi temp. motorului.


As far as I know... Exista doi senzori de temperatura. In aceeasi jmekerie. La conector, daca te uiti, merg trei fire, unul e masa, unul e pentru calculator si unul pentru ceasul din bord. Ceasul din bord nu e legat de calculator. Dar ventilatorul este comandat de calculator. Daca citesti prin documentatie (manual service si manual de utilizare), asta rezulta.

La Clio de-ala mai vechi, e chiar smecher (si nu vad la DSN de ce n-ar fi): de ex. daca dupa oprirea motorului temperatura apei e prea mare, atunci se porneste ventilatorul, pana scade temperatura sub o anumita limita, dar nu mai mult de 10 minute. Iar monitorizarea asta se face si ea mai mult timp dupa oprire. Si e din calculator.

Se poate sa fie intr-adevar diferenta intre cei doi senzori, asta nu stiu si spun nici da nici ba. Dar stiu sigur ca ventilatorul e comandat de calculator.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 30 May 2003, 14:11
Post #8


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Ciudata masina mai e si dacia asta. Aseara cand am plecat de la munca indicatoru de temperatura functiona de minune. Ma bucur ca se repara singura, sper sa faca la fel si la kestii mai importante. Oare daca o las mai multa vreme in parcare s-or desfunda si injectoarele singure? biggrin.gif


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 19 Jun 2003, 12:52
Post #9





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Ce bine ar fi ca GMV-ul sa nu fie comandat de calculator. Poate am reusi sa facem motoarele astea sa mearga mai reci un pic. Parerea mea este ca temperatura este prea mare pt un motor pe benzina. Eu m-am gindit la montarea unui al doilea GMV, cu comanda separata, dar in felul asta presupun ca GMV-ul original nu ar mai porni niciodata. La toate masinile pe care le-am vazut la pina acum nu exista variatie de temperatrura asa mare in functionarea motorului.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 19 Jun 2003, 14:31
Post #10





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE(\"ashu\")
, sper sa faca la fel si la kestii mai importante.  biggrin.gif


esti sigur? Mie mi s-a vindecat pompa de frana :shock: dupa ce m-a lasat subit pe cand ii dadeam forje pe serpentine cu 110kmph. 173.gif De atunci merg cu deshtu'n cenzurat, ca nu stiu cand ma mai lasa... (Evident degeaba m-am certat cu aia din service, ca pompa mergea perfect cand am ajuns eu acolo) 166.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
ozzzy
post 16 Sep 2008, 13:52
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 18 November 07




Si pana la urma , a mai facut figuri indicatorul de temperatura?
Daca da, cum ai rezulvat-o?


--------------------
dacia solenza clima 2003 - PH-xx-LHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 16 Sep 2008, 14:21
Post #12


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Daca te-ai fi uitat la data ai fi vazut ca topicul are mai mult de 5 ani....Intre timp a si vandut omul masina.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FUHRER
post 18 Sep 2008, 23:59
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 15 December 07




Revin si eu cu o intrebare pe aceasta tema:

Mie imi porneste gmv treapta II abia cand indicatorul imi arata intrarea pe zona hasurata, in conditiile in care anul trecut intra intre liniuta de sus si cea de la zona hasurata:

Ce pot suspecta?
o decalibrare a indicatorului sau o problema cu senzorul de temperatura?

Inca o precizare, antigelul in borcan dimineata sta la jumate, intre min si maxim, cand indicatorul imi arata intrarea pe zona hasurata si porneste si gmv-ul antigelul trece de max in borcan, dar nu fierbe cum am auzit ca se intampla la altii! ....e ok? daca trece de max? cu un deget latime, hai maxim 2?

This post has been edited by FUHRER: 19 Sep 2008, 00:01


--------------------
DACIA Logan 2014/ Laureate/ 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ozzzy
post 19 Sep 2008, 00:11
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 18 November 07




Daca te-ai fi uitat la data ai fi vazut ca topicul are mai mult de 5 ani....Intre timp a si vandut omul masina.

Chiar daca a vandut masina ar putea raspunde la o intrebare, nu?



--------------------
dacia solenza clima 2003 - PH-xx-LHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 19 Sep 2008, 00:23
Post #15


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Ultimul mesaj l-a scris pe forum in urma cu peste 2 ani asa ca...


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ozzzy
post 19 Sep 2008, 00:37
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 18 November 07




intrebarea nu-i era adresata strict initiatorului ar putea raspunde si altcineva care a avut aceeasi problema.


--------------------
dacia solenza clima 2003 - PH-xx-LHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiLencE
post 19 Sep 2008, 07:14
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 26 May 08
From: Iasi




eu va recomand sa faceti o diagnoza si sa vedeti atunci la ce temperatura porneste GMV`ul. si eu m`am confruntat cu aceeasi prb si asha am rezolvato


--------------------
DACIA SUPERNOVA 2001 - IS-06-NYF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FUHRER
post 19 Sep 2008, 08:28
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 15 December 07




Si cum ati rezolvat-o? era o problema din calculator de calcul a parametrilor sau ati schimbat ceva anume?


--------------------
DACIA Logan 2014/ Laureate/ 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiLencE
post 19 Sep 2008, 12:44
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 26 May 08
From: Iasi




la mine era defect senzoru(partea care comunica cu bordul mashini,cealalta parte care comunica cu calculatorul masini era buna)l`am inlocuit am facut iar teste sa vad la ce temperatura pleaca gmv`ul si totu e bine nu mai am probleme:) deci va recomand o diagnoza(cu testele de GMV incluse:) ) numai bine


--------------------
DACIA SUPERNOVA 2001 - IS-06-NYF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 15:25
Forum Renault