frane slabe
![]() ![]() ![]() |
frane slabe
tiger_style91 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 breack
1992
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Eu cred ca nu ai probleme cu franele.Repartitorul are rolul de a regla cantitatea de lichid pe care o trimite la cilindrii de frana spate in functie de incarcatura.Daca le verifici cu masina goala repartitorul nu deschide numai putin.Tousi poti verifica daca ai aerisit bine franele spate.Succes.
26 Jun 2008, 11:29: Trebuie sa verifici si functionarea sistemului de reglare a jocului la saboti. This post has been edited by pavel_daniel: 26 Jun 2008, 11:29 |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Nu ai scris nimica de aerisirea franelor, aceasta operatiune este obligatorie, pentru ca altfel franele sunt spre Zero
![]() Reglaj la saboti ai ? Refa reglajul manual, dinte cu dinte. Functia search te ajuta mult. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pavel_daniel @ 26 Jun 2008, 11:28) Repartitorul are rolul de a regla cantitatea de lichid pe care o trimite la cilindrii de frana spate in functie de incarcatura. Le-ai incurcat .. ![]() Repartitorul este altceva ,este situat pe punte si are rolul de a repartiza (imparti ) lichidul de frana la amblele roti ,stanga si dreapta Limitatorul este plasat in partea din spate al autovehicului si este cuplat in circuitul de frana principal . Rolul sau este de a limita presiunea care se transmite catre franele rotilor din spate ,in functie de incarcatura puntii spate , stiut fiind ca in timpul franarii,sarcina dinamica schimba repartitia greutatii pe punti , in sensul incarcarii rotilor din fata si descarcarii celor din spate . |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce saboti ai bagat?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
la dacia din 93 ai autoreglarea aia cu dinti de soarec.
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Daca ai aerisit franele si problema persista incearca sa tragi frana de mana cativa dinti. Daca pedala se intareste atunci ai distanta prea mare intre saboti si tambur. Autoreglarea pe spate mai da si chifle (uzuri).
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Florin_d_1300 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 31 January 07 ![]() |
La cati km trebuie aerisite franele?
|
--------------------
Dacia
1300
1979
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Nu este o regula. Simtomele sunt pedala elestica sau moale (trebuie sa faci pedala sa tina frana).
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Mai MINEL! Spune-m si mie,te rog unde este pozitionat LIMITATORUL ca eu nu-l gasesc.Sau numai la modelul tau exista?
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pavel_daniel @ 26 Jun 2008, 19:28) Mai MINEL! Spune-m si mie,te rog unde este pozitionat LIMITATORUL ca eu nu-l gasesc.Sau numai la modelul tau exista? Mai Pavele mai , sigur nu ai asa ceva montat pe circuitul de franare (ti l-am si marcat cu rosu ) ???? ![]() M-as indoi ca masina ta sa nu il aiba sau mai sti.... ![]() Attached thumbnail(s) Limitator.JPG ( Size: 138.08k ) Number of downloads: 526 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tiger_style91 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 May 08 ![]() |
Multumesc pentru tot baieti;)
![]() PS. pedala este elastica si nu stiu de ce. Poate fi lichidul de frana compresibil? Ce imi recomandati? |
--------------------
dacia
1310 breack
1992
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Mai MINEL! Trimite-mi te rog si o poza cu locul unde este pozitionat repartitorul.Multumesc.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
Minel |
![]()
Post
#14
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pavel_daniel @ 27 Jun 2008, 07:35) Daca discutam despre Dacia sigur ai si tu limitator ,dar daca discutam despre alte modele ,in cazul tau (ceea ce reiese din semnatura ) Trabant , nu intru in detalii pt ca nu stiu instalatia de franare la acest model . Nu o sa pun nici o poza cu limitatorul , (aparat foto lipsa ) dar o sa incerc sa iti explic (cat de cat ) zona unde o sa il gasesti asta daca ai DACIA si nu TRABANT . Limitatorul o sa il observi pe partea dreapta spate al autovehicului , Este montat pe caroserie cu 2 suruburi M6 parca , si este situat sub planseul de la bancheta spate pe traversa caroseriei . Ideea ar fi sa te bagi sub masina si sigur o sa il gasesti , asta in cazul ca te intereseaza .... Ti-am pus 2 poze unde se gaseste Limitatorul si care este Repartitorul si unde se afla acesta ,sper ca ai inteles .... ![]() Attached thumbnail(s) 001.JPG ( Size: 57.17k ) Number of downloads: 546 Repartitor.JPG ( Size: 50.56k ) Number of downloads: 524 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
cosminus |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
Pedala elastica = aer in instalatie
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
Laurentiu NEGRUS-COSTIN |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 July 08 ![]() |
QUOTE(tiger_style91 @ 26 Jun 2008, 10:46) Salut!! Am si io o Dacie breack din 93 si de cand iam schimbat sabotii pe spate nu mai am franele la fel de bune ca inainte(sunt fff slabe pe spate) si pedala se duce destul de muult, aproape pana la 3 sferuri din cursa ei k sa tina franele. I-am schimbat grniturile pompa si de la pistonasele din spate; s-a simtit o mica diferenta la franare ![]() ![]() Va rog sa ma ajutati , poate a mai patit cineva sa ceva, k io unul nu stiu ce sa-i mai fac. Multumesc anticipat. Buna, Fiind posesor de Break iti explic ce am patit personal; am schimbat si eu cilindrii receptori pe spate (cumparati din magazin, facuti de SRL-uri cu garnituri deja montate); dupa acest lucru aveam frana doua zile, apoi aeriseam circuitul si tot asa; am fost la diversi "mecanici" si "sfatuitori" ; asa am ajuns sa inlocuiesc pe rand: pompa, etrierele fata, racordurile flexibile fata, repartitorul de frana, chiar si teul central si conductele fixe de pe puntea de spate; acelasi rezultat...; intr-un final un mecanic mi-a spus ca cilindrii facuti de SRL-uri vin gata montati dar cu garnituri de berllina pe cilindri de Break (berlina 20 mm, break 22.2mm); mi-am schimbat garniturile si de atunci nu mai am probleme cu franele This post has been edited by Laurentiu NEGRUS-COSTIN: 8 Jul 2008, 19:58 |
--------------------
Dacia 1310
Break
1995/1397 cm3
- is-53-usl
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#17
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
QUOTE(Minel @ 27 Jun 2008, 09:27) Daca discutam despre Dacia sigur ai si tu limitator ,dar daca discutam despre alte modele ,in cazul tau (ceea ce reiese din semnatura ) Trabant , nu intru in detalii pt ca nu stiu instalatia de franare la acest model . Nu o sa pun nici o poza cu limitatorul , (aparat foto lipsa ) dar o sa incerc sa iti explic (cat de cat ) zona unde o sa il gasesti asta daca ai DACIA si nu TRABANT . Limitatorul o sa il observi pe partea dreapta spate al autovehicului , Este montat pe caroserie cu 2 suruburi M6 parca , si este situat sub planseul de la bancheta spate pe traversa caroseriei . Ideea ar fi sa te bagi sub masina si sigur o sa il gasesti , asta in cazul ca te intereseaza .... Ti-am pus 2 poze unde se gaseste Limitatorul si care este Repartitorul si unde se afla acesta ,sper ca ai inteles .... ![]() Minel zice bine,ca deobicei! ![]() |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
tavykbt |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Salut! Acum 2 saptamani mi-am schimbat repartitorul de frana pentru ca imi curgea cate putin si dupa un anumit timp nu mai aveam frane. Am facut franele beton, aerisit instalatia. Ieri seara am vrut sa plec cu masina, si surpriza, pedala in podea
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
ab05mlw |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
verifica pompa de frana.. servo, se poate sa se fisurat vre`o garnitura si scapa presiune, sunt 2 pistonase si alea mai fac figuri, e cam greu sa le schimbi daca nu stii cum se aierisesc.
6 Aug 2008, 01:06: ps. repartitorul il poti da jos si sa il cureti ff bine, de obicei nu se prea schimba doar daca curge si nu se poate etansa. This post has been edited by ab05mlw: 6 Aug 2008, 01:06 |
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#20
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
daca tot cumparati piese noi,luati macar de uzina:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
am si eu o nelamurire legata de frane,sabotii sunt noi,frane am,frana de mana tine.dar uneori la franare se aude scartait la roata de pe spate stanga,care ar fi cauza??masina este cea din semnatura
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
ab05mlw |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
se poate sa fii intrat ceva la tamburi in spate desfa si vezi ce ii pe acolo. sufla cu ceva si pune la loc dar incet sa nu se puna prafu pe vaselina ca`i bai...
|
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
o sa verific,posibil sa fie vrun gunoi
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
tiger_style91 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 May 08 ![]() |
va multumesc pt sfaturi;) azi am aerisit din nou franele si a iesit o gramada de aer:P. acum pedala e k piatra si masina se franeaza la cea mai mica atingere a pedalei:D:D:D:>:>
|
--------------------
dacia
1310 breack
1992
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 22:01 |