DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tija de la saboti., nu sta prinsa ?

Adrian_Boy
post 30 Jun 2008, 12:43
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Am schimbat cilindrul de pe spate si ca sa nu dau jos sabotii jos, am detensionat sabotii prin miscarea parghiei (1) ca sa se faca loc intre saboti sa pot introduce clindrul.

In momentul acela, acea tija (2) cade doar din partea dreapta pe rulment, cand reglez ceva dinti (1) pare ca se sprijina pe o margine huh.gif

Nu trebuie sa stea prinsa cumva sa nu cada, un arc, o clema ceva sa o tina pe pozitie mellow.gif ?


Attached thumbnail(s)
Sabot_clema_copy.jpg ( Size: 546.05k ) Number of downloads: 185


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 30 Jun 2008, 12:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Nu ai de ce sa umbli la reglajul automat al sabotilor.Tocmai de aceea se face automat,functie de uzura sabotilor.

30 Jun 2008, 12:53:
Distantierul trebuie sa stea acolo tinut de forta arcului de deasupra lui.

This post has been edited by pavel_daniel: 30 Jun 2008, 12:53


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 30 Jun 2008, 13:29
Post #3


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Si arcul de jos unde-i ??
Am atasat o imagine unde ar trebui sa ai arcul .... al tau ii unde ??? huh.gif




Attached thumbnail(s)
Sabot_spate.JPG ( Size: 109.47k ) Number of downloads: 155


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 30 Jun 2008, 13:30
Post #4


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Nu este normal sa cada. Ar trebui sa o tina arcul acela scurt care se agata de sabot si care in poza nu se vede.

@Minel
Arcul de jos este la locul lui dar este pus invers si nu se vede bine.

This post has been edited by mircea.a: 30 Jun 2008, 13:36

Attached thumbnail(s)
Sabot_clema_copy.jpg ( Size: 256.82k ) Number of downloads: 154


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 30 Jun 2008, 13:33
Post #5


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Nu trebuie sa cada din pozitie, mai verifica odata integritatea tijei, coltul ce vine in spatele parghiei actionate de cablu si se fixeaza in suportul sabot poate fi rupt sau are uzura mare.

Numai bine!


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 30 Jun 2008, 13:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

nu e normal sa cada tija respectiva. cu siguranta nu ai pozitionat-o bine.
sfat: (daca poza e facuta la masina ta) renunta la vaselina verde, foloseste cu incredere vaselina grafitata. spala bine tot compartimentul sabotilor de vaselina/lichid de frana (cu benzina sau diluant .. solvoxol) si smirgheluieste temeinic sabotii. ai gria mare sa nu atingi garniturile cilindrului de frana cu benzina sau diluant. spala cu diluant tamburul pe interior (ai grija sa nu uzi cu diluant simeringul de la rulemntul interior). apoi smirgheluieste suprafata de contact cu sabotul cu smirghel de granulatie >300 pana la luciu metalic. monteaza/regleaza sabotii si dupa cateva sute de km vei avea frane bune.

pavel_daniel, problema cu autoreglajul este veche, datorita tolerantelor prea mari de prelucrare ale tijelor (in special) autoreglajul nu merge decat in cazul in care jocul sabotilor este de milimetri, ceea ce este prea mult si se traduce printr-o pedala cu o cursa moarta foarte lunga, iar in combinatie cu ceva aer in sistem, pedala poate ajunge in podea.

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 30 Jun 2008, 13:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Uita-te bine la poza si ai sa vezi si arcul de jos.De fapt se vad doar capetele deoarece este dupa aparatoare.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 30 Jun 2008, 13:45
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Ok ... sa inteleg ca are totusi un arc in partea dreapta (de unde cade in jos), la mine nu are acel arc, m-am uitat dupa el ca nu mi se pare normal sa cada acea tija sad.gif

O sa ma duc sa-l cumpar si sa-l montez, numai ca nu stiu cum sa-l cer unsure.gif

pavel_daniel: nu cred ca acel arc de care zici tu, tensioneaza tija aceea
minel: poza nu e de la masina mea, am sa fac o poza si de la a mea sa vezi exact cum sta situatia


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 30 Jun 2008, 14:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Nu e vorba de arcul care se vede;acela e de la frana de mana!Dupa,este pozitionat arcul respectiv.Uita-te foarte atent.Arcul e acolo.Succes.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 30 Jun 2008, 15:27
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




Aia e poza mea...hehehe
Exista posibilitatea ca sa se faca autorglajul dupa care sa scape din nou,sa se faca iar,sa scape din nou....si tot asa?
Asa cred ca se intampla la mine,cateodata tine sus,cateodata tine jos.Nu vad alta explicatie...


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 30 Jun 2008, 15:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




SebyAvrig, pai la tine se poate sa nu tina din cauza care a zis-o Minel, adica nu ai acel arc mai mare care vine jos.
smile.gif Uite asa mai inveti cate ceva, nu se pune vaselina verde simpla, ci grafitata wink.gif

In concluzie, arcul vine pus in spatele sabotului, se demonteaza sabotul pentru a se pune acel arc ?

Aici vine mai exact ?

1 Jul 2008, 12:25:
Acesta e arcul ? biggrin.gif

Cu ce ma sfatuiti sa-l intind acolo, pentru ca este foarte tare ! mad.gif





This post has been edited by Adrian_Boy: 1 Jul 2008, 12:25

Attached thumbnail(s)
Arc_1_copy.jpg ( Size: 326.51k ) Number of downloads: 121
arc_copy.jpg ( Size: 38.73k ) Number of downloads: 100


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 1 Jul 2008, 14:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Nu e acela.Arcul tau trebuie sa aiba urechi mult mai lungi.Are aproximativ 8-10cm. lungime.Cauta la magazin si vei gasi tot ce ai nevoie.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 1 Jul 2008, 16:52
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




sad.gif ... pai eu am cerut pe acela care e indicat in ultima poza cu o sageata verde


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 Jul 2008, 13:56
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ala e arcul care mentine bieleta-distantier. De bagat se baga intii in sabot, apoi se intinde pe bieleta. E cam greoi dar se poate.
Da, se demonteaza sabotul pt asta. Adica se demonteaza intii ambele arcuri de readucere, cablul frina parcare, se relaxeaza complet autoreglajul si se extrage si arcul de mentinere sabot, ala din centrul sabotului. Atentie, trebuie montata o scula de retinere pe pistonase, sa nu sara din cauza arcului interior.

E ceva de munca....

This post has been edited by diaconuliviu: 2 Jul 2008, 14:03


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 11:53
Forum Renault