DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Roata dreapta fatza se incalzeste

Makero
post 2 Jul 2008, 15:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 2 July 08
From: Cluj Napoca




Salut.Am o problema la roata dreapta fata care se tot incalzeste.Tin sa precizez ca am schimbat etrierul pentru ca se bloca roata dimineata la pornire,pana isi dadea drumul si acuma tot se incalzeste.Am schimbat si placutele si furtunul flexibil pentru lichid si conducta frana cu dublu circuit.Mai mentionez ca la 30.000 Km am schimbat BUTUCUL si DISCUL DREAPTA acuma avand aproximativ 57.300 Km.O PRECIZARE IMPORTANTA ESTE CA DISCUL ARE O MICA ZGARIETURA DE LA SCHIMBUL CELALALT DE PLACUTE CAND PE PARTEA DREAPTA AM RAMAS FIER PE FIER LA VRE-O 100 KM DE CASA ACTIONAND FRANA DE SERVICIU FOARTE PUTIN PENTRU A NU INRAUTATI SITUATIA DISCULUI.
Intrebarea intrebatoare este,acuma se incalzeste din cauza placutelor pana se adapteaza dupa disc sau este o problema cu discul ca tot se incalzeste roata.Multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1310 LI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 2 Jul 2008, 18:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




E posibil ca problema sa fie din pompa de frana daca este de tip dublu circuit.Cred ca trebuie schimbate garniturile din pompa.Asta in cazul in care etrierul functioneaza.Succes.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Jul 2008, 20:41
Post #3


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(pavel_daniel @ 2 Jul 2008, 18:48)
E posibil ca problema sa fie din pompa de frana daca este de tip dublu circuit.Cred ca trebuie schimbate garniturile din pompa.Asta in cazul in care etrierul functioneaza.Succes.
*



Daca ar de la pompa de frana cu dublu circuit ar trebui sa aiba probleme cu ambele roti ,cilindrul din corpul pompei actioneaza ambii etrieri nu unul singur , ma rog ,parerea mea ... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 2 Jul 2008, 21:42
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




daca mergi prin oras si pui frane multe oricum o sa se incalzeasca. la drum lung cand nu pui prea multe frane nu se incalzeste decat f putin.ar trebui sa verifici si pompa de frana sa nu ai probleme(posibil sa nu refuleze suficient). oricum daca spuneai ca ai mers fier pe fier si ai uzura la disc trebuie placutele sa se roada dupa disc, asa ca o sa se incalzeasca putin si de acolo si nu o sa tina frana f bine.bafta


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 2 Jul 2008, 21:53
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Joc la rulmenti ai, vaselina suficeinta pe ei wink.gif

Etrier schimbat, bagat cu presa pistonasul ?


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 3 Jul 2008, 10:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




QUOTE
daca mergi prin oras si pui frane multe oricum o sa se incalzeasca


Sunt de acord cu tine, dar in situatie de fata, omul nostru are roata blocata la plecarea de pe loc. Cand schimbi placutele, o perioada scurta franele sunt umpic ineficiente, asta pana cand se formeaza pe disc. In cazul tau cred ca ar fi ceva din rulment sau etrierul blocat. Chiar daca e nou, piesele din ziua de azi lasa mult de dorit. Eu am schimbat etrier cu totul si dupa 3 luni am mai schimbat odata pistonasul la etrierul respectiv.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 3 Jul 2008, 13:10
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Am patit si eu dupa schimbarea placutelor de frana. Au trebuit pilite "urechile" alea ale lor ca d-aia ramaneau blocate.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JmEk
post 3 Jul 2008, 14:20
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 14 May 08




servus.Nu foarte demult dupa un drum de cca 45 min mers continuu oras....cu opriri nenumarate.....semafoare trafic greu bla bla...am ajuns in parcare.......si am pus mana din greseala pe roata din fata...care frigea dea dreptul.....si le-am luat pe toate la rand.....toate frigeau(foarte calde) .

Este vreo problema??Masina merge ok...nu imi face pb(inca)
ast rasp


--------------------
Dacia Logan Logan F2 2008 Preferance - IS-62-B**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Jul 2008, 14:22
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




e normal.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 4 Jul 2008, 16:02
Post #10


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Salutare baieti!De ieri incoace mi se duce pedala de frana la fuuuund,nici daca dau pompe nu se intareste decat putin.(indiferent daca merge sau nu motoru).Frana tine da slab de tot.Lichid nu pierde pe niciunde,franele sunt aerisite cum trebuie(de 4 luni merg perfect),reglajul sabotilor e facut(adineaori am schimbat cablu franei de mana ca se intepenise).
Ramane pompa.....totusi ciudat ca de 4 luni si cam 4000 km n-a facut figuri niciodata!
Astept o parere wink.gif


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 4 Jul 2008, 16:15
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Garniturile de la frana sau repartitorul.


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 4 Jul 2008, 16:24
Post #12


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Care garnituri de la frana mestere?Daca te referi la alea din pompa.....din aceeasi cauza am schimbat-o si pe cea veche(pompa),totusi la aia tinea frana tapan doar ca daca mentineam pedala apasata incet incet intra.Cat despre repartitor cred ca te referi la limitator tongue.gif ,repartitorul n-are ce sa aiba,eventual sa scape lichid la imbinarile furtunelor.Cat despre limitator,functioneaza bine si nu scapa lichid.Va spun sigur ca am suit masina pe rampa si am verificat eventualele scurgeri,acestea fiind inexistente.Pariez pe orice ca e pompa,doar ca nu-mi vine a crede ca se buleste de la o ora la alta.
Sau totusi? huh.gif


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maseax
post 5 Jul 2008, 15:34
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 30 September 05
From: Focsani Vrancea




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 4 Jul 2008, 16:24)
Care garnituri de la frana mestere?Daca te referi la alea din pompa.....din aceeasi cauza am schimbat-o si pe cea veche(pompa),totusi la aia tinea frana tapan doar ca daca mentineam pedala apasata incet incet intra.Cat despre repartitor cred ca te referi la limitator tongue.gif ,repartitorul n-are ce sa aiba,eventual sa scape lichid la imbinarile furtunelor.Cat despre limitator,functioneaza bine si nu scapa lichid.Va spun sigur ca am suit masina pe rampa si am verificat eventualele scurgeri,acestea fiind inexistente.Pariez pe orice ca e pompa,doar ca nu-mi vine a crede ca se buleste de la o ora la alta.
Sau totusi? huh.gif
*



Schimba garniturile la pompa de frana. Am un vecini a venit seara cu masina .... frane bune.... si dimeneata cand sa plece la munca sa se opreasca in gard cu ea.

Aeriseste pompa. Daca nu se intareste deloc is duse garniturile de la pompa. Ai grija cum le montezi. bafta


--------------------
Renault Megane2 2005 - VN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 14 Jul 2008, 22:11
Post #14


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




Am si eu o problema: in mers .... la viteza mica se aude un harait la rotile fata..... ca si cum freaca ceva.....si rotile se incing TARE..... placute de frana pe duca? sau altceva? se poate merge cu ea asa .... macar 20km .... ca am un durm .....


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 15 Jul 2008, 07:44
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Cred ca ai problema cu pistonasele care nu se retrag in totalitate, din cauza uzurii garniturilor care etanseaza pe langa pistonas, sau garniturile de la pompa de frana wink.gif

This post has been edited by Adrian_Boy: 15 Jul 2008, 07:52


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 06:33
Forum Renault