Probleme in mers, Nu pot accelera
![]() ![]() ![]() |
Probleme in mers, Nu pot accelera
invisibleman |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
LOGAN
MCV 1.6 16V
2008
|
|||
Sorin_18 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
regleaza avansul si carburatorul,ceva asemanator tot pateamm si eu,si am reglat avansul dupa metoda de pe forum si acum totul este ok.Ai schimbat cumva delcoul??
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
invisibleman |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 October 06 ![]() |
Delcoul a fost schimbat, dar problema asta o aveam si inainte.
|
--------------------
LOGAN
MCV 1.6 16V
2008
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ai avansul foarte mare si se palfoneaza .... la turatie mai mari si de aceea nu poti sa urci lejer mai dai un pic de delco spre stanga spre radiator si mai scazi avansul.Tine minte ai avans vacumatic care isi face treaba daca lucreaza cum trebuie. Multi vor demaraj si de aceea maresc avansul pacat fiindca se poate compensa acest neajuns pilind opritorul de sub tija pe care sta platina senzorul gotronic ..optic etc.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
plutitorul sau cuiul poanta nu functioneaza tot timpul cum trebuie.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
viper007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 5 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am patit-o cu lantul de la distributie sarise un dinte (e ultimul lucru pe care il poti verifica)
![]() ![]() |
--------------------
BMW si Dacia
1.8 116CP/ 18is+chip 155CP /Break 62 CP
1994/ 1996/ 1995/102-13
- B-39-HHE Nu alerga mai repede decat poate ingerul tau sa zboare!!!!
|
|
OAP |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu inteleg cum poate sa sara un dinte la lantul de distributie. Ca sa se intample asta lantul trebuie sa fie uzat ...da rau de tot si pinioanele la fel. Mai mult, ca sa sara trebuie sa sara vre-o trei patru dinti odata cu un pas...eu cred ca e o eroare
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
invisibleman |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 October 06 ![]() |
Am gasit membrana de la pompa de benzina fisurata (desi am schimbat-o acum o luna ).
Am schimbat-o din nou si vad ca la ultimul drum facut sambata (aprox. 100km.) nu a mai facut probleme. Am observat ca la teava de retur de la pompa, gaura este foarte mare fata de cum am vazut la alte pompe (aprox. 2 -2,5 mm). Este vreo problema daca-i gaura asa mare ? |
--------------------
LOGAN
MCV 1.6 16V
2008
|
|
ab05mlw |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
daca ai gasit memebrana la pompa de ulei fisurata mai este o problema:
nu se alimenta, prin urmare, benzina iti intra in ulei. fa schimb de ulei+filtru. ai sa vezi ca daca scoti uleiul din masina o sa fie foatre inflamabil. eu asa mi`am stricat setul. ![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
pcostica |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
zici ca prietenul tau a vazut fum negru....eu suspectez carburatorul!canalizati infundate si se activeaza circuitul de imbogatire prea devreme si ineaca motorul.Mai este posibil cuiul poantou sa nu inchida pe sediu+retur obturat total sau partial si astfel se inunda camera de nivel constant a carburatorului.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
ab05mlw |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
du-te la un mecanic mai batran, astia tineri nu prea au habar cu ce sa manca painea.. poate sa fie si benzina cu tot felu prin ea si sa se infunde ceva prin carb..
|
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Da un mecanic batran mi-a facut mie cutia de viteza care acuma trag eu cu manutele mele sa o repar !
E o zicala cine are masina trebuie sa stie si ceva mecanica ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ab05mlw |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
acuma depinde, ma refeream batarn in meserie. eu am un pr, are 50 si ceva de ani si vreau sa zic ca de cate ori m-am dus cu masina la el ma rezolvat:)
|
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
invisibleman |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 October 06 ![]() |
Carburatorul l-am dat jos, tinut in decarburol 3 zile, spalat, suflat cu aer comprimat.
Am gasit la un carburator vechi ciocul de papagal si tubul emulsor (originale), nici nu se compara cu ce este acum pe piata. Acum merge fara probleme, relanti stabil la 500 rpm, si nici nu mai da in nas la accelerari bruste chiar daca motorul este rece. Astept sa vad cat rezista si membrana asta. |
--------------------
LOGAN
MCV 1.6 16V
2008
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
invisibleman ai obaservat ca la tubul emulsor cel vechi orificiile sunt mult mai mici decat actoalele ?Asa te face sa renunti la dacie producatori astia de khiciuri. De aceea am subliniat mereu nu aruncati jicloarele originale ! Nu se decalibreaza la 250 de mii de km rezista foarte mult. Vrei sa-ti refaci calibrarea faci rost de unele jicloare vai de steaua lor le incarci cu cositor si dai gaura cu un spiral calibrat la fel cum sunt cele originale.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(invisibleman @ 4 Aug 2008, 13:51) [...]gaura este foarte mare fata de cum am vazut la alte pompe (aprox. 2 -2,5 mm). Este vreo problema daca-i gaura asa mare ? E pompa de la vreun amic? Unii mareau returul sa face economie; daca Poantoul inchide bine, nu consuma in exces la gaura de retur calibrata din fabrica. Probabil si la tine a marit cineva returul. QUOTE(ab05mlw @ 4 Aug 2008, 21:52) daca ai gasit memebrana la pompa de ulei fisurata mai este o problema: [...] Pompa de ulei e cu pinioane, nu cu membrana. In rest, referindu-te la pompa de benzina, corect cu un amendament: Daca membrana e fisurata doar la semimembrana superioara, excesul de benzina a curs prin gaurile calei in afara. Daca is ambele semimembrane fisurate, a ajuns si in baie. Solutia: sa miroase uleiul foarte bine si sa-l pipaie. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
invisibleman |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 6 Aug 2008, 15:59) E pompa de la vreun amic? Unii mareau returul sa face economie; daca Poantoul inchide bine, nu consuma in exces la gaura de retur calibrata din fabrica. Probabil si la tine a marit cineva returul. Pompa de ulei e cu pinioane, nu cu membrana. In rest, referindu-te la pompa de benzina, corect cu un amendament: Daca membrana e fisurata doar la semimembrana superioara, excesul de benzina a curs prin gaurile calei in afara. Daca is ambele semimembrane fisurate, a ajuns si in baie. Solutia: sa miroase uleiul foarte bine si sa-l pipaie. Este pompa de la masina mea, dar am vazut gaura largita cand am dat-o jos. Merg cu pompa asta de 7 ani. La pompa, era fisurata membrana de jos (inferioara). Cred ca va trebui sa schimb si uleiul. |
--------------------
LOGAN
MCV 1.6 16V
2008
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Fisura NUMAI jos? cea superioara nu? Daca da, in cazul asta nu cred ca ai benzina in ulei; miroase-l, ca nu-i greu.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
baranga |
![]()
Post
#20
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(invisibleman @ 6 Aug 2008, 15:23) Este pompa de la masina mea, dar am vazut gaura largita cand am dat-o jos. Merg cu pompa asta de 7 ani. La pompa, era fisurata membrana de jos (inferioara). Cred ca va trebui sa schimb si uleiul. eu am gaura la retur cat mana lui Hector ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
ab05mlw |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
scuze diaconuliviu la pompa de benzina ma refeream nu la cea de ulei.
mai buna este o pompa electrica ![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
deci tot la concluzia mea ati ajuns
![]() This post has been edited by djasu82: 8 Aug 2008, 14:17 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
dar daca cand bag picioru sa accelerez isi revine,dc???
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
kopey |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 October 07 ![]() |
Si eu am aceeasi problema...cand acceler brusc se ineaca:)
M-am obisnuit sa accelerez usor si sa vedeti ce consum mic am:D Cam cat cost o membrana la pompa de benzina?si se schimba greu??poate de aceea imi face si mie asa |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi
OCT— 2006
- B-887-ENC
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
soryy ma grabeam,vroiam sa zic ca daca bag picioru in ea sa accelerez mai puternic are un moment in care da in nas apoi isi revine,dar nu trage cum trebuie apropo,am observat ca delcoul este mult spre volanta,aproape maxim,poate fi cauza?eu nu am umblat asa am loato
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#26
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Aduci pistonul nr.1 la TDC si semnul de la volanta sa fie in dreptul semnului de pe carcasa cutiei de viteza. Scoti delcoul afara si vezi daca pinionul are fantele perpendiculare cu motorul daca nu scoti pinionul si il repozitionezi. Pinionul se scoate rotindu-l usor fiindca e melcat.
Attached thumbnail(s) Pinion_delco.JPG ( Size: 38.06k ) Number of downloads: 70 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:12 |