DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme in mers, Nu pot accelera

invisibleman
post 14 Jul 2008, 15:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 29 October 06




De ceva timp a aparut o problema care a devenit stresanta.
Daca merg mai calm, cu o viteza pana in 80km/h, merge foarte bine.
In momentul in care cresc viteza spre 100km/h, dupa un timp(poate sa treaca si jumatate de ora),incepe sa de-a rateuri si nu mai pot accelera deloc(parca nu se mai alimenteaza).
Un prieten care mergea in spate mi-a spus ca la un moment dat a inceput sa iasa fum negru (cand incercam sa accelerez).
Dupa ce o opresc si astept cam 15-20 min. merge fara probleme, pana cand o apuca iar.
Ciudat este ca nu face tot timpul, sunt momente cand merg si cu 110km/h si nu are nimic.
De la ce poate fi ?
Bujii, delcou, fise, lulea si capac delcou sunt noi.
Am aprindere Gotronic si senzor.

This post has been edited by invisibleman: 14 Jul 2008, 15:16


--------------------
LOGAN MCV 1.6 16V 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 14 Jul 2008, 15:21
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




regleaza avansul si carburatorul,ceva asemanator tot pateamm si eu,si am reglat avansul dupa metoda de pe forum si acum totul este ok.Ai schimbat cumva delcoul??


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
invisibleman
post 14 Jul 2008, 22:03
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 29 October 06




Delcoul a fost schimbat, dar problema asta o aveam si inainte.


--------------------
LOGAN MCV 1.6 16V 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Jul 2008, 06:28
Post #4


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ai avansul foarte mare si se palfoneaza .... la turatie mai mari si de aceea nu poti sa urci lejer mai dai un pic de delco spre stanga spre radiator si mai scazi avansul.Tine minte ai avans vacumatic care isi face treaba daca lucreaza cum trebuie. Multi vor demaraj si de aceea maresc avansul pacat fiindca se poate compensa acest neajuns pilind opritorul de sub tija pe care sta platina senzorul gotronic ..optic etc.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Jul 2008, 06:46
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




plutitorul sau cuiul poanta nu functioneaza tot timpul cum trebuie.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viper007
post 31 Jul 2008, 12:26
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 5 April 06
From: Bucuresti




Eu am patit-o cu lantul de la distributie sarise un dinte (e ultimul lucru pe care il poti verifica) big_wheel.gif big_wheel.gif


--------------------
BMW si Dacia 1.8 116CP/ 18is+chip 155CP /Break 62 CP 1994/ 1996/ 1995/102-13 - B-39-HHE
Nu alerga mai repede decat poate ingerul tau sa zboare!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 31 Jul 2008, 12:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Eu nu inteleg cum poate sa sara un dinte la lantul de distributie. Ca sa se intample asta lantul trebuie sa fie uzat ...da rau de tot si pinioanele la fel. Mai mult, ca sa sara trebuie sa sara vre-o trei patru dinti odata cu un pas...eu cred ca e o eroare


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
invisibleman
post 4 Aug 2008, 13:51
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 29 October 06




Am gasit membrana de la pompa de benzina fisurata (desi am schimbat-o acum o luna ).
Am schimbat-o din nou si vad ca la ultimul drum facut sambata (aprox. 100km.)
nu a mai facut probleme.
Am observat ca la teava de retur de la pompa, gaura este foarte mare fata de cum am vazut la alte pompe (aprox. 2 -2,5 mm).
Este vreo problema daca-i gaura asa mare ?


--------------------
LOGAN MCV 1.6 16V 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 4 Aug 2008, 21:52
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




daca ai gasit memebrana la pompa de ulei fisurata mai este o problema:
nu se alimenta, prin urmare, benzina iti intra in ulei.
fa schimb de ulei+filtru.
ai sa vezi ca daca scoti uleiul din masina o sa fie foatre inflamabil.
eu asa mi`am stricat setul.wink.gif nu iti recomand un ulei mai bun, mobile, aral, castrol, elf.. ori ce dar nu romanesc.


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 4 Aug 2008, 22:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




zici ca prietenul tau a vazut fum negru....eu suspectez carburatorul!canalizati infundate si se activeaza circuitul de imbogatire prea devreme si ineaca motorul.Mai este posibil cuiul poantou sa nu inchida pe sediu+retur obturat total sau partial si astfel se inunda camera de nivel constant a carburatorului.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 4 Aug 2008, 22:54
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




du-te la un mecanic mai batran, astia tineri nu prea au habar cu ce sa manca painea.. poate sa fie si benzina cu tot felu prin ea si sa se infunde ceva prin carb..


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Aug 2008, 19:33
Post #12


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Da un mecanic batran mi-a facut mie cutia de viteza care acuma trag eu cu manutele mele sa o repar !
E o zicala cine are masina trebuie sa stie si ceva mecanica !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 5 Aug 2008, 20:03
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




acuma depinde, ma refeream batarn in meserie. eu am un pr, are 50 si ceva de ani si vreau sa zic ca de cate ori m-am dus cu masina la el ma rezolvat:)


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
invisibleman
post 6 Aug 2008, 10:54
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 29 October 06




Carburatorul l-am dat jos, tinut in decarburol 3 zile, spalat, suflat cu aer comprimat.
Am gasit la un carburator vechi ciocul de papagal si tubul emulsor (originale), nici nu se compara cu ce este acum pe piata.
Acum merge fara probleme, relanti stabil la 500 rpm, si nici nu mai da in nas la accelerari bruste chiar daca motorul este rece.
Astept sa vad cat rezista si membrana asta.


--------------------
LOGAN MCV 1.6 16V 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Aug 2008, 13:56
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(invisibleman @ 4 Aug 2008, 14:51)

Am observat  ca la teava de retur de la pompa, gaura este foarte mare fata de cum am vazut la alte pompe (aprox. 2 -2,5 mm).
Este vreo problema daca-i gaura asa mare ?
*



pompa de benzina? este o problema, gaura trebuie sa fie calibrata corespunzator.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Aug 2008, 14:11
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




invisibleman ai obaservat ca la tubul emulsor cel vechi orificiile sunt mult mai mici decat actoalele ?Asa te face sa renunti la dacie producatori astia de khiciuri. De aceea am subliniat mereu nu aruncati jicloarele originale ! Nu se decalibreaza la 250 de mii de km rezista foarte mult. Vrei sa-ti refaci calibrarea faci rost de unele jicloare vai de steaua lor le incarci cu cositor si dai gaura cu un spiral calibrat la fel cum sunt cele originale.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Aug 2008, 14:59
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(invisibleman @ 4 Aug 2008, 13:51)
[...]gaura este foarte mare fata de cum am vazut la alte pompe (aprox. 2 -2,5 mm).
Este vreo problema daca-i gaura asa mare ?

E pompa de la vreun amic? Unii mareau returul sa face economie; daca Poantoul inchide bine, nu consuma in exces la gaura de retur calibrata din fabrica. Probabil si la tine a marit cineva returul.

QUOTE(ab05mlw @ 4 Aug 2008, 21:52)
daca ai gasit memebrana la pompa de ulei fisurata mai este o problema:
[...]

Pompa de ulei e cu pinioane, nu cu membrana. In rest, referindu-te la pompa de benzina, corect cu un amendament: Daca membrana e fisurata doar la semimembrana superioara, excesul de benzina a curs prin gaurile calei in afara. Daca is ambele semimembrane fisurate, a ajuns si in baie. Solutia: sa miroase uleiul foarte bine si sa-l pipaie.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
invisibleman
post 6 Aug 2008, 15:23
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 29 October 06




QUOTE(diaconuliviu @ 6 Aug 2008, 15:59)
E pompa de la vreun amic? Unii mareau returul sa face economie; daca Poantoul inchide bine, nu consuma in exces la gaura de retur calibrata din fabrica. Probabil si la tine a marit cineva returul.
Pompa de ulei e cu pinioane, nu cu membrana. In rest, referindu-te la pompa de benzina, corect cu un amendament: Daca membrana e fisurata doar la semimembrana superioara, excesul de benzina a curs prin gaurile calei in afara. Daca is ambele semimembrane fisurate, a ajuns si in baie. Solutia: sa miroase uleiul foarte bine si sa-l pipaie.
*


Este pompa de la masina mea, dar am vazut gaura largita cand am dat-o jos. Merg cu pompa asta de 7 ani.
La pompa, era fisurata membrana de jos (inferioara). Cred ca va trebui sa schimb si uleiul.


--------------------
LOGAN MCV 1.6 16V 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Aug 2008, 07:06
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Fisura NUMAI jos? cea superioara nu? Daca da, in cazul asta nu cred ca ai benzina in ulei; miroase-l, ca nu-i greu.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 7 Aug 2008, 23:46
Post #20


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(invisibleman @ 6 Aug 2008, 15:23)
Este pompa de la masina mea, dar am vazut gaura largita cand am dat-o jos. Merg cu pompa asta de 7 ani.
La pompa, era fisurata membrana de jos (inferioara). Cred ca va trebui sa schimb si uleiul.
*



eu am gaura la retur cat mana lui Hector radmasa.gif ;e pompa fara coada,cred ca asa e modelu.


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 8 Aug 2008, 11:41
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




scuze diaconuliviu la pompa de benzina ma refeream nu la cea de ulei.
mai buna este o pompa electrica biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Aug 2008, 14:16
Post #22


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




deci tot la concluzia mea ati ajuns biggrin.gif. Naiba cat bagi bani in dacie sti cu siguranta ca nu-i recuperezi !

This post has been edited by djasu82: 8 Aug 2008, 14:17


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 15 Aug 2008, 22:42
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




dar daca cand bag picioru sa accelerez isi revine,dc???


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kopey
post 17 Aug 2008, 12:19
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 28 October 07




Si eu am aceeasi problema...cand acceler brusc se ineaca:)
M-am obisnuit sa accelerez usor si sa vedeti ce consum mic am:D
Cam cat cost o membrana la pompa de benzina?si se schimba greu??poate de aceea imi face si mie asa


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi OCT— 2006 - B-887-ENC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 17 Aug 2008, 12:37
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




soryy ma grabeam,vroiam sa zic ca daca bag picioru in ea sa accelerez mai puternic are un moment in care da in nas apoi isi revine,dar nu trage cum trebuie apropo,am observat ca delcoul este mult spre volanta,aproape maxim,poate fi cauza?eu nu am umblat asa am loato


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Aug 2008, 16:20
Post #26


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Aduci pistonul nr.1 la TDC si semnul de la volanta sa fie in dreptul semnului de pe carcasa cutiei de viteza. Scoti delcoul afara si vezi daca pinionul are fantele perpendiculare cu motorul daca nu scoti pinionul si il repozitionezi. Pinionul se scoate rotindu-l usor fiindca e melcat.

Attached thumbnail(s)
Pinion_delco.JPG ( Size: 38.06k ) Number of downloads: 70


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:12
Forum Renault