DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Modificari soft calculator (nova)

Sebi_Marius
post 3 Jun 2003, 19:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 June 03
From: Bucuresti




Salut,

Are cineva idee unde as putea sa gasesc, in tot Bucurestiul asta, pe cineva care sa modifice softul calculatorului Bosch de pe o Nova? As vrea sa o fac putin mai nervoasa... Cunoasteti ceva efecte secundare in urma acestei operatiuni?


--------------------
Salut tuturor!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 3 Jun 2003, 22:32
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




Incearca la o firma care se ocupa cu tuning, mai ales chip tuning. Efect secundar nu ar trebui sa fie, mai ales daca e facut profi. Unul sigur este: masina are mai multi cai. icon_twisted.gif


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebi_Marius
post 3 Jun 2003, 23:07
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 June 03
From: Bucuresti




Multumesc pentru raspuns. Ideea era sa gasesc pe cineva, persoana fizica, care sa se ocupe de treaba asta deoarece astia cu tuningul te cam rup la pret. Am inteles ca o modificare a softului ar duce, printre altele, la o scadere a consumului de carburant. Este posibil asa ceva? Ma gandesc ca o rescriere a matricei parametrilor ar putea sa conduca si la asa ceva, tinand cont ca se tinde spre o optimizare a regimului de functionare, insa, totusi, mai multi cai putere inseamna, in opinia mea, si o crestere a consumului.


--------------------
Salut tuturor!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 4 Jun 2003, 08:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Nu neaparat, problema este mai complexa. Tabelele sunt alcatuite tinand seama de mai multi parametri: putere, cuplu, consum, poluare, uzura in timp a motorului. Este posibil sa ameliorezi unii parametri in dauna altora. Depinde ce vrei. De exemplu puterea crescuta duce la uzura mai rapida a motorului si invers.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebi_Marius
post 6 Jun 2003, 08:01
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 June 03
From: Bucuresti




Deci, baietii care se ocupa cu asa ceva, cam in ce sens aduc modificari softului? Un filtru de aer sport aduce un plus de putere sau il cumperi degeaba? Din cate am inteles eu, un filtru de aer sport permite aerului sa circule mai bine insa am o intrebare: daca circula mai bine si intr-o cantitate mai mare, nu este posibil sa creasca si cantitatea de impuritati care intra in motor?


--------------------
Salut tuturor!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 6 Jun 2003, 08:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Nu neaparat, un filtru de aer sport trebuie sa filtreze cel putin la fel de bine decat unul normal. De ce nu se pune de la inceput pe masina de catre fabrica? Din cauza pretului. De fapt prin tunning eu inteleg doar patru lucruri:

1. Imbunatatiri prin utilizarea unor componente cu performante si pret mai ridicate decat cele standard. Exemplu frane, fitru, toba.
2. Cresteri ale unor performante prin scaderea altor performante, de exemplu pregatirea pentru raliu, desi stiu ca motorul modificat va tine doar cateva zile.
3. Adaugarea unor optionale ulterior cumpararii: geamuri electrice, alarma.
4. Personalizarea masinii: abtibilduri, vopsele, maimute atarnate la oglinda, plastice / metale aurii si argintii.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 6 Jun 2003, 11:49
Post #7





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
Nu neaparat, un filtru de aer sport trebuie sa filtreze cel putin la fel de bine decat unul normal. De ce nu se pune de la inceput pe masina de catre fabrica? Din cauza pretului. De fapt prin tunning eu inteleg doar patru lucruri:

1. Imbunatatiri prin utilizarea unor componente cu performante si pret mai ridicate decat cele standard. Exemplu frane, fitru, toba.
2. Cresteri ale unor performante prin scaderea altor performante, de exemplu pregatirea pentru raliu, desi stiu ca motorul modificat va tine doar cateva zile.
3. Adaugarea unor optionale ulterior cumpararii: geamuri electrice, alarma.
4. Personalizarea masinii: abtibilduri, vopsele, maimute atarnate la oglinda, plastice / metale aurii si argintii.


Iar in cazul Dacia apare punctul 5: Modificarea anumitor elemente pentru a functiona asa cum au fost proiectate sau mai rau reproiectarea lor pt. a functiona normal. biggrin.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
DSops
post 6 Jun 2003, 11:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Ai un 10 in catalog de la mine.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 6 Jun 2003, 13:02
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Ai grija pe mana cui iti dai masina!!! Stiu pe cineva care s - a dus cu masina lui (un Opel Vectra) la niste 'meseriasi' care dupa ce i - au umblat in calculator nu mai mergea deloc! Acum inainte sa porneasca masina da intai un reset la calculator si dupa aia o porneste icon_twisted.gif


--------------------
Ex Renault Megane 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 6 Jun 2003, 13:05
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Excelenta idee! Sunt curios daca hotii se prind de asa ceva.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebi_Marius
post 6 Jun 2003, 13:18
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 June 03
From: Bucuresti




E misto chestia. Eu i-am pus buton pe contact la a mea si tot ma gandesc ca s-ar putea prinde smecherasii. Daca vor sa-ti fure masina, ti-o fura si daca ai buton pe pornire si daca trebuie sa-i dai cine stie ce reset la calculator. Vin cu macaraua baietii insa nu cred ca se deranjeaza decat pentru vreun BMW sau Mertan. Hai cu sanatate!


--------------------
Salut tuturor!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 7 Jun 2003, 14:06
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Un coleg are o idee si mai buna in ajutorul celui cu Vectra. Sa incerce sa monteze o tastatura si sa reseteze cu <CTRL><ALT><DEL>


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 10 Jun 2003, 21:56
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




Softul care cere control+alt+del e scris de Bill Gates? biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 13:17
Forum Renault