Problema foarte ciudata!, NU mai am idei.
![]() ![]() ![]() |
Problema foarte ciudata!, NU mai am idei.
gigaalex |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
- CS 04 VYG
|
|||
ionutctn |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand nu schimba radiatorul decat daca este nevoie. Nu te apuca sa schimbi piese care sunt in regula.
La chestiune: Cand ai tras capota ieseau aburi dintr-o anumita zona? Eu spun sa incepi prin a schimba termostatul bineinteles cu motorul rece atunci cand esti acasa linistit. Pe urma poti sa ii faci un pic de aerisire: deschizi circuitul aerotermei ca sa circule apa peste tot si tii "borcanul" ridicat si o tii accelerata pe la 1800 ture si isi va trage singura din "borcanul" ridicat sau legat sus la capota. Cand faci aerisirea asa poti observa daca pierde pe undeva. Despre faza cu pornitul: s-ar putea sa fie bobina prajita, sa nu aiba legatura cu treaba asta. Tu schimba termostatul si fa aerisirea in parcare si fii atent pe la coliere si furtune si pe urma mergi cu ea. In mod normal, nu mai are voie sa mai faca ceva. Pe urma vezi cum stai cu pornirea la cald. Daca nu mai face probleme la racire dar face pe nebuna la pornirea la cald atunci trebuie sa schimbi bobina cu una care stii ca e buna sa faci proba daca de acolo e buba. This post has been edited by ionutctn: 15 Aug 2008, 10:15 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
gigaalex |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 05 ![]() |
Pai, termostatul l-am si scos afara de cand am vazut ca se incalzeste si aerisirea am facut exact asa, cu un mecanic in parcare. Dar nu am vazut sa piarda niciunde.
Sa fie de la bobina? Dar de ce cand o imping putin porneste imediat. Deci asa. Incerc cheia, nu merge, imping 1 metru, dau iara cheie, porneste. Mi se pare ciudat. Merci 15 Aug 2008, 11:52: Am informatii noi!!! Am fost azi prin oras sa o mai incerc. dupa vreo 4 km, mers mai agresiv iarasi fierbea apa. Am oprit in parcare si surpriza, picura apa de sub radiator. Si o surpriza si mai mare, pornea motoru perfect, deci nu are legatura incalzirea motorului cu pornirea. Dar tot nu inteleg de ce cateodata nu porneste de loc decat daca o misc putin sau prin impingere. P.S. - Am vazut ca bobina nu era fierbinte, calda dar nu fierbinte. Merci This post has been edited by gigaalex: 15 Aug 2008, 11:52 |
--------------------
Dacia
1310 L
- CS 04 VYG
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#4
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Rezolva pierderile de apa cu coliere stranse cum trebuie.Punei termostatu inapoi si fa o aerisire ca la carte.Daca tot nu merge demonteaza radiatorul si spala-l inauntru si in exterior(intre celule,vei fii surprins cat noroi o sa iasa).La fel poti spala si circuitul de racire din motor.Atentie insa nu folosi acizi sau detartrant d-ala de buda ca ataca aluminiul.
Spor! |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(gigaalex @ 15 Aug 2008, 10:20) Dar tot nu inteleg de ce cateodata nu porneste de loc decat daca o misc putin sau prin impingere. Merci Aici tin sa cred ca e colectorul de la electromotor.un carbune iti calca bine si celalalt mai nimereste acea parte care nu e buna. sau bobina rotorului intrerupta.Un electrician sa explice mai bine ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de unde iti dai seama ca fierbe? circuitul de racire trebuie sa fie sub presiune, si nu fierbe decat dupa 120 de grade. Sa nu zici ca ti-a ajuns la 120 de grade?!
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#7
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Poate i-a dat afara din borcan si de acolo a scos-o.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
gigaalex |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 05 ![]() |
Acuma am radiatorul in vana cu din ala pentru depuneri de piatra, intradevar iese ceva mizerie din el.
Acum vreo ora am mai incercat motoru, nu pornea, mai incerc odata, tot asa, mai a 3a oara si porneste. Fara sa fac nimic diferit. Pur si simplu odata nu, odata da. O sa merg la un electrician sa vad problema asta. Ca fierbe am obsevat ca A: Imi era deja becul aprins pe bord. B: Cand am deschis capota, capacul vasului de expansiune era sarit si apa inauntru era numai buna ca sa bag oua inauntru. Merci mult pentru ajutor si idei. |
--------------------
Dacia
1310 L
- CS 04 VYG
|
|
AlinutzaSadik |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 July 08 From: Galati ![]() |
posibil si garnitura de chiulasa inpuscata
|
--------------------
Dacia Nova GT
berlina nova
1999
- GL-xx-xxx
|
|
gigaalex |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 05 ![]() |
Garnitura de la chiuloasa pare ok, mi-a spus si un mecanic. Nu am apa in ulei, nu am fum alb, motorul merge bine, ceas chiar, porneste bine (cand porneste).
Acum mai clatesc odata radiatorul sa vad ce mai scot din el si maine il pun la loc. Mai aerisesc odata circuitul si sa vad ce mai zice. Dar acum mai mult ma seaca problema cu pornitul. Nu mi se pare logic sa nu porneasca acum si in secunda a 2a sa o ia. Eeeee, asta e, altfel ar fi plictisitor cu dacia ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
- CS 04 VYG
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#11
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
pe bune sunt prostii alea de spalt radiatoare cica... decat daca ai vreunu care intr-adevar bun, mai scump... nu 2+2.
si nu se baga detartrant decat in amestec. 5apa+1 deartrant. sau 6+1 daca vrei sa stai mai calm. su numai cu solutie d-asta spal si functioneaza f bine, nu am patit niciodata nimic... nu am lasat mai mult de 1 ora-2 solutia in radiator sau in motor 15 Aug 2008, 23:55: daca ai spalt radiaorul si esti sigur ca nu mai are depuneri, pune solutie si-n mtor, dupa ce scoti si antigelul ramas pe la surubul de langa capacul distributiei si lasa-l 15-30 min apoi incalzeste masina. apoi desfaci reacordurile si bagi apa cu presiune cateva minute sa spele tot. vei vedea ce iese si poate se rezolva.... This post has been edited by tzepesch: 15 Aug 2008, 23:55 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
gigaalex |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 05 ![]() |
bineinteles ca nu am bagat doar solutie din aia, clar ca am pus cu apa ca doar nu vreau sa mi se dizolve radiatoru de tot. O sa vad maine cum merge dupa ce il remontez.
|
--------------------
Dacia
1310 L
- CS 04 VYG
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#13
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Sper ca ai spalat si celulele radiatorului!!!(cum ar veni radiatorul din exerior).
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
am avut si eu o problema asemanatoare in trecut , detalii gasesti aici
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:05 |