probrleme carburator.. cred, ultima speranta
![]() ![]() ![]() |
probrleme carburator.. cred, ultima speranta
rakloro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 MCV
- NT010000
|
|||
tixti |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
regleaza avansul. Roteste spre stanga sau spre dreapta pana cand iti toarce motorul rotund. Fa probe si regleaza in functie de cum iti merge. Presupun ca din avans trebuie sa fie. Si mi eimi facea odata asa si l-am dres din avans.
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
baranga |
![]()
Post
#3
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
mai intai cauta,apoi daca nu gasesti deschizi alt topic!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
rakloro |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 November 06 ![]() |
problema sigur nu e de la avans. a fost relgat de mai multe ori si nici un efect.
poate doar pompa de benzina daca o fi de vina, dar eu cred ca e de la carburator am citit pe alte topicuri similare ca ar trebui curata carburatorul. carburatorul l-am suflat la un service si prin metoda clasica si cu presiune. am reglat si surubul de la aer in toate pozitiile posibile si tot la fel a mers. problema e ca la jigleorul de ralanti am si eu o saiba, tare as vrea sa scap de el. de la pompa de benzina nu cred ca e pt ca totusi cand trag socul merge perfect. daca se poate sa-mi spuna cineva pas cu pas cum sa curat carburatorul ala. ce garnitura ar mai trebui schimbata pt a scapa odata de problema. ps: vreau sa traga bine.. sa nu raman cu ea in mijlocul intersectiei is mai ales sa consume PUTIN ![]() ps2: ar putea fi altceva de vina, in afara de carburator? This post has been edited by rakloro: 23 Aug 2008, 11:22 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 MCV
- NT010000
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Eu cred ca trebuie schimbate garniturile de sub carburator, alea de la talpica. Vezi si la furtunul care vine de la galerie sa traga aer cand e motorul pornit. Daca nu, trebuie desfundat.
N-ar strica curatat carburatorul cu decarburor. Mai poate fi de la servofrana. Verifica furtunul sa nu fie strangulat pe undeva. |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
gino73 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati ![]() |
Pai in primul rand incepe prin a corecta nivelul de benzina din CNC carburator.
Daca ai sa cauti atent pe forum ai sa gasesti. Si in al doilea rand nu te baza pe jigleoarele alea noi e posibil sa ai surprize. |
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
SSilent |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
dupa cum a zis colegu, mai bine jicloare vechi decat pocnitori d-astea noi... din ce spui tu ma gandesc ca ar fi un amestec prea sarac in carburator... daca atunci cand tragi socu (deci teoretic imbogatesti amestecu) merge ok... inseamna ca mai mult ca sigur in regim de mers normal (fara soc) ai amestec sarac (prea mult aer+putina benzina)... deci mai umbla la reglaje la carb... si verifica atent sa nu traga aer fals pe undeva... pompa de sprit merge? scuipa bine in admisie sau imprastiat?
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
baranga |
![]()
Post
#8
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
OFF_TOPIC : mai fratilor..... e al treilea topic in care se vorbeste despre aceasta problema;nu zic ca e ceva rau sa fii amabil sa raspunzi la o problema la care mai sunt deschise alte topicuri;dar am umplut forumul de topicuri inutile;fara suparare,mai cautati si voi cu functia search;stiu ca nu e prea exact dar asta e ;nu l-am facut eu forumul sau REGULAMENTUL;au fost vremuri cand nu aveam net acasa si ma duceam la sala de net si imi scoteam la imprimanta unele pagini ca sa rezolv unele probleme;aici pe daciaclub; va dau exemplul meu:de 6 luni de cand postez pe daciaclub am deschis 1 (unu) singur topic si ala la bursa;e imposibil sa nu gasesti ce cauti.
on-topic: am avut si eu problema ta cu carburatorul;am rezolvat-o dar probleme pot fi multiple:1) nivel mic in CNC(iei 2 spirale unul de 8 mm si unul de 14 mm si ii dai aceste cote plutitorului(le reglezi din linguete); ![]() ![]() cotele astea le faci fara garnitura dintre capac si corp;punand garnitura vei avea cota A=7mm si cota B=13mm(exact ca la carte) 2)aer fals si/sau neetansitati;schimbi toate garniturile de la carburator(cea dintre capac si corp o schimbi numai daca e deteriorata pt ca cele noi sunt foarte subtiri si nu merg decat la carburatoarele ce au corpul si capacul perfect plane(ma indoiesc ca ai);planeitate poti sa dai la un centru care reconditioneaza chiloase;dai fete plane la talpa;capac si corpul carburatorului;SCOTI jicloarele din el si din capac scoti tevustile acelea 2'apoi dai fete plane(atentie nu o sa-ti mai corespunda cotele de nivel;il faci mai mare cu 1 mm) daca nu ai posibilitatea la un centru de reconditionat chiluase faci tu lucrul asta pe o piatra de polizor mai mare imprimand o misacre circulara fetei pe care vrei sa o planezi;cand nu e planeitate intre capacul si corpul carburatorului pe acolo da benzina in exces pe care motorul o trage pe galerie si se ineaca( da in nas) si fumul are o culoare neagra;verifici si furtunul cu diuza sa nu fie crapat si duza sa fie corespunzatoare 3)jicloarele: ai grija ce jicloare pui;poti avea jiclorul de sprit(ciocul de papagal) partial infundat si de aici iar probleme;lasa combinatiile de jicloare(pui numai cum scrie la carte,ca nu ne imbogatim cu 1litru la 100 km si nu poti face o depasire calumea) sau jiclorul cu bila blocat sau cuiul poantou sa nu mai inchida(in cazul tau e singurul care nu l-ai schimbat) 4)pompa de benzina;e posibil sa nu iti bage debit suficient si masina sa consume mai mult decat primeste ; sau poti sa ai returul infundat si de aici iar probleme 5)avans reglat prost;cauta topicul reglare avans si urmareste indicatiile lui djasu2 unde explica foarte bine ce trebuie sa faci 6)carburator infundat;il desfaci complet ii scoti toate jicloarele;cuiul poanto plutitor membrana la pompa de sprit si il bagi intr-un bidon de 5 litrii taiat si il cureti cu o pensulica;cu el in bidonul de decarburol te duci la o vulcanizare si il suflii puternic;apoi inlocuiesti garnituri si il reglezi corespunzator:amestec(aerul),avans toate cu motorul CALD mult succes si data viitoare mai folositi functia search.FARA SUPARARE ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
rakloro |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 November 06 ![]() |
cuiul pontou este schimbat. la cate lucruri am cumparat pe ala chiar l-am uitat.
am folosit functia search.. dar sunt mai n00b la mecanica, doar ce am mai vazut la tata ![]() ![]() in seara aceasta am lasat carburatorul la curatat si maine o sa incerc sa-l montez ![]() ![]() ps: dupa ce imi rezolv problema topicul se poate sterge. eventual o sa fac un rezumat si se poate adauuga la un topic existent. 24 Aug 2008, 18:29: dupa o munca asidua.. am curatat caburatoul si am reglat avansul dupa metoda descrisa pe forum 1. am citit ca pt reglat carburatorul trebyue invartit surubul care regleaza doza de aer la maxim si apoi eliberat 2 ture jumatate. la mine e diferit pt a obtine rezultate cat de cat ok surubul are 2 3 ture din momentul in care il infiletez. consuma mai mult oare? 2. in momentul cand dau drumu 1 sfert de tura, maxum jumatate la jicleorul de ralanti creste turatia. nu pot sa inteleg de ce 3. in momentul cand o accelerez la turatii mici pt 1 secunda turatia scade putin sau se mentie la acelasi nivel se zguduie putin masina si apoi pleaca normal. are un fel de interziere ![]() masina se comporta mai bine acum dar problema a cam ramas. tot nu se accelereaza la turatii mici. This post has been edited by rakloro: 24 Aug 2008, 17:29 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 MCV
- NT010000
|
|
baranga |
![]()
Post
#10
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
baga un alt jiclor da ralanti si refa reglajul la amestec a.i. cu motorul cald doar sa ii arati cheia;sa nu invarta motorul in greu(asta inseamna ca nu e avansata)asa cat de cat pe intelesul tau;sa-ti zic si eu ce am patit ieri noapte: se infundase jiclorul de ralanti;am dat sa il suflu si l-am scapat in scut
![]() ![]() dimineata cu mintea limpede m-am apucat de treaba;am cerut la cineva un jiclor de ralanti si mi-a dat unu de 1300( e mai lung cu 1-1.5 mm);am reglat amestecul si doar ii arat cheia si o ia; ![]() ![]() si sa nu o iei in nume de rau ca ti-am zis ieri sa folosesti functia search ![]() aaaa....... si nu te mai lua dupa povesti dinastea ca strangi "aerul" la maxim pana da sa moara si apoi desfaci 2,5 ture si e ok.........povesti nemuritoareeeee This post has been edited by baranga: 24 Aug 2008, 19:45 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 20:45 |