Indicator Benzina
![]() ![]() ![]() |
Indicator Benzina
burtik4u2 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
NOVA
1996
- FCS
|
|||
scania |
![]()
Post
#2
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
dai o bucat si la bord vezi daca se aprinde asa face si la mine....daca nu schimba becul poate sa fie si ars sau scuturat
|
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
burtik4u2 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 August 08 ![]() |
o sa incerc .. maine de acum
![]() |
--------------------
Dacia
NOVA
1996
- FCS
|
|
abram_burel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 24 September 04 ![]() |
E mai simplu sa-l scoti fara bormasina, numai ca e... nevinovat.
Ce e aia "probabil... bobarnace (traducere libera)... si-a revenit"? Ai sonda dusa. Daca o sa te incumeti sa desfaci capacul din portbagaj, o sa intelegi. Din pacate, n-o sa gasesti asa ceva de cumparat (desi e facuta in tara) si nici sa cumperi pompa (care e... Bosch) n-o sa-ti permiti. Sfatul meu: desfa pompa, uita-te pe acolo (poate mai gasesti mal/mil/ rugina) si incearca sa mai imbunatatesti boala. |
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999 Parerea mea... stiti cum e... maxima!
|
|
burtik4u2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 August 08 ![]() |
dupa cum am zis mai sus.. am imbunatatit-o cat am putut ,, adica am vazut ca indica acul am crezut ca merge.. dar cand am vazut ca am ramas fara benzina si nu se aprinsese becul mi-am dat seama ca inca nu am remediat-o
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
NOVA
1996
- FCS
|
|
G I M |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu ...nu mi se aprindea becul..am desfacut sonda bucatica cu bucatica...un chin...eu zic ca daca iti indica acul bine sa nu o desfaci....desfa mufa de sub capacul din portbagaj si verifica becul (nu mai stiu exact ce culoare aveau firele,te descurci tu) daca se aprinde e din sonda.Plutitorul are 2 urechiuse ,in momentul in care nu mai ai benzina in rezervor face masa cu o saiba si asa se aprinde becul...eu cu greu am reusit sa remediez problema dar acum nu mai indica prea bine acul..se cam plimba, nu sta fix cum statea.
Am sa incerc sa fac un desen . A ajuns si desenul ,opera de arta ,nu aruncati cu bolovani ,dar nu prea folosesc paint-ul ...Sper ca intelegeti... This post has been edited by Neagu Ionut: 30 Aug 2008, 00:33 Attached File(s) |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
burtik4u2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 August 08 ![]() |
multam fain
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
NOVA
1996
- FCS
|
|
gti98 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
La mine e sistem clasic, cu plutitorul pe un "brat" din sarma si pivoteaza la capatul opus pe un ax, un cursor parcurge un arc de cerc...
Nu indica prea bine (maximul e pe la 3/4, si minimul nu prea precis...) Becul nu se aprinde deodata ci incepe sa clipeasca, intai mai rar si mai scurt, apoi tot mai des si mai prelung, pe masura ce se consuma benzina. Totusi se aprinde destul de devreme (am facut plinul si ieseau vreo 10 litri din momentul cand se cam aprindea permanent) La masinile mai moderne este intercalat un modul care prelucreaza semnalele de la traductoare: un integrator cu perioada mare, face media semnalului de la rezistenta de nivel; un alt integrator mediaza impulsurile pentru bec: cand au depasit 50%, becul se aprinde si ramane aprins permanent. Probabil depinde si de tipul de pompa si de prinderea acesteia in rezervor (masina mea fiind fabricata in '98, presupun ca s-a folosit tot solutia de pe berline) Cu un pic de indemanare cred ca se poate modifica pentru alt tip de traductor, valoarea maxima a rezistentei (rezervorul gol) fiind ultimul element neclar... Spor la lucru!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
G I M |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Am revenit si cu cateva poze ale plutitorului de benzina...este desfacut dupa o nova gt din '99
Attached thumbnail(s) DSC01075.JPG ( Size: 391.37k ) Number of downloads: 308 DSC01076.JPG ( Size: 275.52k ) Number of downloads: 334 DSC01077.JPG ( Size: 286.76k ) Number of downloads: 329 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
plush |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 24 April 08 ![]() |
LA MINE NU ARATA NICIODATA MAI MULT DE 60 % PLIN DESI II FACEAM PLINUL , CRED CA NU SE RIDICA PLUTITORUL ALA . NU STIU . IAR INDICATORUL DIN BORD DE LA BENZINA INCEPEA SA OSCILEZE IN MOMENTUL IN CARE MAI AVEAM SA ZIC 10 L DE COMBUSTIBIL .
|
--------------------
Renault
Fluence
2012 Ambiance FORD FIESTA 1.4 TDCI
EX: NOVA GTI |
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
un plutitor unde gasesc? se mai gaseste ? e spart al meu
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
burtik4u |
![]()
Post
#12
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
incearca la magazinele auto
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
G I M |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Am vazut pe la magazinele auto, eu mi-am cumprat unul sh cu 15 lei si functioneaza perfect.
This post has been edited by Neagu Ionut: 8 Feb 2010, 11:26 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
tutankmon |
![]()
Post
#14
|
![]() Member Group: Members Posts: 91 Joined: 7 March 09 From: Mangalia ![]() |
Va salut.Problema este la o Nova din '97 carb dublu. De ceva vreme indicatorul meu de benzina a decedat.L-am scos si i-am masurat impedanta (rezistenta in ohmi)la diferite nuveluri. Se modifica deci e buna
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
nova
1997 1.6
- CT-08-ROI
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
eu am modelul sn de caroserie si aveam firul de la becul de benzina din bord intrerupt, locul cel sensibil al acestui fir si deasemenea al indicatorului de benzina plus alimentarea pompei pentru cei care o au in rezervor este trecerea de sub bancheta din spate unde bancheta sta pe ele si le rupe, instalatia electrica a rezervorului e prin interior pana sub bancheta spate si de acolo ajung la rezervor pe sub masina, gaura e nasol pozitionata si are si o margine de cauciuc care complectata de presiunea banchetei distrug firele, am avut noroc ca am descoperit recomand verificarea chiar daca e totul ok doar ca sa se remedieze din timp problema daca da semne sa apara
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:07 |