Bataie la eliberarea ambreiajului
![]() ![]() ![]() |
Bataie la eliberarea ambreiajului
vili |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 28 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1.9D
2004
- IS-xx-xxx
|
|||
Brambus |
![]()
Post
#2
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Incearca sa mai reglezi cablul de ambreiaj la odistanta de 29mm , sau cum crezi ca iti este mai bine .De regula trebuie sa cupleze mai jos ca sa nu intre in trepidatie. Kitul de ambreiaj se schimba cand te lasa nu are o limita de km standard. Asta depinde si de modul in care a fost exploatat si reglat.
This post has been edited by Brambus: 31 Aug 2008, 22:18 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
vili |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 28 September 07 ![]() |
Am reglat ambreiajul la 29-30 mm. Erau cam 42 mm, ma obisnuisem asa, dar dupa o tura, doua prin cartier, deja i-am prins spilul si cu noul reglaj. Am mers cu I, II si R ca nu aveam loc pt celelalte, intra fara probleme. Astept un drum lung, sa vad cum se comporta(cu cheia de 10 in portbagaj, desigur)
Dar, ca o prima impresie, plecand cu I si accelerand, nu am mai sesizat bataia.Da, Doamne! |
--------------------
Dacia
Solenza 1.9D
2004
- IS-xx-xxx
|
|
Brambus |
![]()
Post
#4
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Bafta! Si daca ti se pare ca patineaza mai reglezi pana simti ca este OK avand in vedere ca nici kit-ul nu este nou s-ar putea ca distanta de 29-30 sa nu fie chiar optima si sa trebuiasca sa-l mai slabesti pe la 16-27.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
george251 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 31 October 05 From: Bucuresti ![]() |
aceeasi problema ca in titlul acestui post. masina e din 2005 si anul asta am observat ca atunci cand schimb vitezele - de obicei din 1 in 2 - si motorul e un pic subturat, masina trepideaza mult mai rau decat o facea inainte iar eu nu mi-am schimbat stilul de condus, in sensul ca nu am turat-o niciodata prea tare in vitezele mici-1 sau 2.
am vazut undeva in alt post ca ar putea fi vorba de niste bucse sau ceva de genul asta care se gasesc intre motor si caroserie si care ar putea fi "duse". mentionez de asemenea ca acel zgomot de diesel (sau de tacheti de la vechile dacii - nu stiu daca solnita are asa ceva) apare acum la pornirea motorului ceva mai tare si se estompeaza apoi, dupa 10-15 secunde, dar tot se mai aude. deci ce sa fie? sunt doar semnele imbatranirii? (ma refer la masina, nu la mine ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Confort 1,4 MPI
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:58 |