DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carb 1410 pe 1310, merge f turata.

tzepesch
post 3 Sep 2008, 11:02
Post #1


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




sal.

am pus un corp de 1400, 32 irm2a pe 1310. jigler principal de 135, aer 140. cu aer 170 dadea in nas.

treaba e ca sta f turata la relanti turometrul cu ac sta la 1000 iar cel electronic la 1200-1300 RPM.

surubul de relanti nu pot sa-l mai desfac ca sta in aer si e reglat doar cat sa sprijine clapeta sa nu stea fortata pe peretii carbului.

nu trage aer fals, am probat cu wd40.

avansul e pe 0 si dat putin in jos ca sa nu dea rateuri.

surubul de dozaj amestec e reglat la turatia maxima. dar se pare ca numai din asta as putea sa-i mai scad relantiul.

daca desfac jigl de relanti in timp ce functioneaza se tureaza apoi da sa se opreasca. nu ca la 32 irma unde dadea sa se opreasca imediat.

am strans de furtunul de servo, nu-si schimba mersul.

am scos furtunul de avans, a scazut mult turatia.



in rest fuge de rupe!!! fata de 32 irma.


care ar mai putea fi cauzele???



--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 3 Sep 2008, 13:47
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Sti prea bine ca eu am carburator de 1400. Daca are jiglerele calibrate, ar trebui sa fie ok. Schimba jiglerele cu unele sh de la dezmembrari.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 3 Sep 2008, 13:52
Post #3


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(tzepesch @ 3 Sep 2008, 11:02)
sal.

am pus un corp de 1400, 32 irm2a pe 1310. jigler principal de 135, aer 140. cu aer 170 dadea in nas.

treaba e ca sta f turata la relanti turometrul cu ac sta la 1000 iar cel electronic la 1200-1300 RPM.

surubul de relanti nu pot sa-l mai desfac ca sta in aer si e reglat doar cat sa sprijine clapeta sa nu stea fortata pe peretii carbului.

nu trage aer fals, am probat cu wd40.

avansul e pe 0 si dat putin in jos ca sa nu dea rateuri.

surubul de dozaj amestec e reglat la turatia maxima. dar se pare ca numai din asta as putea sa-i mai scad relantiul.

daca desfac jigl de relanti in timp ce functioneaza se tureaza apoi da sa se opreasca. nu ca la 32 irma unde dadea sa se opreasca imediat.

am strans de furtunul de servo, nu-si schimba mersul.

am scos furtunul de avans, a scazut mult turatia.
in rest fuge de rupe!!! fata de 32 irma.
care ar mai putea fi cauzele???
*



pai ti-ai raspuns singur blink.gif


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 3 Sep 2008, 23:25
Post #4


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




pai carburatia, in mod normal, nu tre sa o reglezi din dozaj la turatia maxima si cea mai stabila posibila, apoi scazi relantiul?

acu am insurubat pana o apuca tremuratu usor apoi desurubat putin pana a inceput sa se tureze...

ma nedumereste inca de ce nu se opreste imediat cand desfac jiglerul de relanti si abaia cand dau sa-l scot de tot. la 32irma se oprea imediat, nici o tura nu-l desfaceam.

si de ce cu jiglerul de franere aer de 170 da in nas? si cu 140 nu.

am jiglere originale, nu srl-uri...

3 Sep 2008, 23:40:
intrebare intrebatoare...

are ceva daca am pastrat capacul carbului meu de 1300 si l-am pus p-asta de 1400? are cel de 1400 vreo diferenta, de dimensiuni pe undeva???


precizez ca la capacul meu, nu mai am jiglerul acela cel mai din margine, prin care trece benzina la turatii f mari.

This post has been edited by tzepesch: 3 Sep 2008, 23:40


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 19:17
Forum Renault