carb 1410 pe 1310, merge f turata.
![]() ![]() ![]() |
carb 1410 pe 1310, merge f turata.
tzepesch |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|||
Hacker |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Sti prea bine ca eu am carburator de 1400. Daca are jiglerele calibrate, ar trebui sa fie ok. Schimba jiglerele cu unele sh de la dezmembrari.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#3
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 3 Sep 2008, 11:02) sal. am pus un corp de 1400, 32 irm2a pe 1310. jigler principal de 135, aer 140. cu aer 170 dadea in nas. treaba e ca sta f turata la relanti turometrul cu ac sta la 1000 iar cel electronic la 1200-1300 RPM. surubul de relanti nu pot sa-l mai desfac ca sta in aer si e reglat doar cat sa sprijine clapeta sa nu stea fortata pe peretii carbului. nu trage aer fals, am probat cu wd40. avansul e pe 0 si dat putin in jos ca sa nu dea rateuri. surubul de dozaj amestec e reglat la turatia maxima. dar se pare ca numai din asta as putea sa-i mai scad relantiul. daca desfac jigl de relanti in timp ce functioneaza se tureaza apoi da sa se opreasca. nu ca la 32 irma unde dadea sa se opreasca imediat. am strans de furtunul de servo, nu-si schimba mersul. am scos furtunul de avans, a scazut mult turatia. in rest fuge de rupe!!! fata de 32 irma. care ar mai putea fi cauzele??? pai ti-ai raspuns singur ![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
tzepesch |
![]()
Post
#4
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
pai carburatia, in mod normal, nu tre sa o reglezi din dozaj la turatia maxima si cea mai stabila posibila, apoi scazi relantiul?
acu am insurubat pana o apuca tremuratu usor apoi desurubat putin pana a inceput sa se tureze... ma nedumereste inca de ce nu se opreste imediat cand desfac jiglerul de relanti si abaia cand dau sa-l scot de tot. la 32irma se oprea imediat, nici o tura nu-l desfaceam. si de ce cu jiglerul de franere aer de 170 da in nas? si cu 140 nu. am jiglere originale, nu srl-uri... 3 Sep 2008, 23:40: intrebare intrebatoare... are ceva daca am pastrat capacul carbului meu de 1300 si l-am pus p-asta de 1400? are cel de 1400 vreo diferenta, de dimensiuni pe undeva??? precizez ca la capacul meu, nu mai am jiglerul acela cel mai din margine, prin care trece benzina la turatii f mari. This post has been edited by tzepesch: 3 Sep 2008, 23:40 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 19:17 |