alternator incins, nu pot tine mana pe el
![]() ![]() ![]() |
alternator incins, nu pot tine mana pe el
BV07DEF |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1300
1977 LUX
- BVO7Dxx nu am frana ori ce as face,am schimbat absolut tot,stie cineva ce este de facut
|
|||
G I M |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Din cate stiu ,asta suna a punte de diode defecta...daca gresc sa ma corecteze cineva...pentru rulmenti iti trebuie o presa,pentru ala de la perii,eu am reusit sa-l tai cu flexul din lipsa de scule
![]() ![]() Toate cele bune |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ia vezi mataluta diodele din punte sint bune? http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si daca rulmetii l-a descentrat (rotorul) si a frecat de stator, pote sa distruga si statorul. E bine sa masori si acestuia rezistenta de izolatie , fata de masa. Indicat e sa pui unu' care merge, e mai ieftin si munca mai putina.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Daca spui ca frige de-l gasesc dracii si se aude un zgomot ciudat (mai ales la anumite turatii), sigur e ce a spus si 'PH-06-BOA'. Asa am patit si eu, dar am rezolvat fara sa schimb rulmentii, l-am desfacut si am centrat mai bine rulmentii; dupa asta a mers OK. Bafta!
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
Zgomotul si faptul ca se incinge e de la rulmenti (mai precis unul din ei e spart) - si la mine se incalzea asta acum vreun an (fara sa scoata vreun zgomot) si mi-a zis mecanicul cand am timp sa trec pe la el sa sa il desfaca si sa imi schimbe rulmentul (sau amandoi) - dar am zis ei las ca asa vrea sa faca si el un ban gramada...
![]() ![]() ![]() Mecanicul meu a inceput sa rada zicand ![]() ![]() Asa ca iti zic urmatoarele - sa un pustiu de bine si desfa alternatorul sa nu ramai in drum si sa nu faci si o bucurie mai mare si sa trebuiasca sa cumperi altul.... Apropo cu sculele necesare nu dureaza mult si nici mult nu costa la un mecanic ![]() Bafta |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Arderea puntii provoaca atit incingere cit si un fluierat la alternator. Evident, de la incins se topeste vaselina, se gripeaza si rulmenti.....
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#8
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si pana la urma se duce emailul de pe bobina statorului .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
puntea oricum se incinge, nu e obligatoriu sa fie arsa...
de ex, turata pe loc mi se incinge alternatorul de nu poti tine mana pe el dar la drum lung, la un mers de 3000 turatii e rece..... alternatorul oricum se incinge si din cauza transferului de caldura de la blocul motor prin suport |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 10 Sep 2008, 06:46) Ei, pina acolo e cale mai lunga; adica sa ajungi sa-l prajesti in asa hal, presupune sa circuli cu el in scurt perioada luuuuuuuuuuuuuuuunga. Adica sa stai cu ochii numai peste linia stergatoarelor, ignorind vitrina ceasurilor complet cu lunile. Am circulat vreo 300 km cu el asa, puntea defecta dar stiam ca n-am ce-i face pe portiunea aia (ploaie, lipsa punte si, mai ales, lipsa fludor si celelalte). Da, era un "50 A" cu punte de "36"... Si nu s-a exfoliat, ba chiar a functionat ani buni dupa inlocuirea puntii. This post has been edited by diaconuliviu: 11 Sep 2008, 06:38 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
lacul ala se topeste la 250-300 de grade, nici sa-l bati nu ajunge pana acolo.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu, e vorba de carbonizare si pierderea proprietatilor, care se produce mai jos dar, oricum, mai ales la drum lung, nu se ating temperaturile alea.. am zis, decit in conditii mai dure..
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 18:08 |