turatie oscilanta, turatie oscilanta
![]() ![]() ![]() |
turatie oscilanta, turatie oscilanta
OXIGEN |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gti
2000 1.6l injectie
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
motorasul de relanti a luat-o razna. Teoretic se poate desface si curata. Citeste pe aici: http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t9010.html
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
OXIGEN |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 September 08 ![]() |
Multumesc mult OV dar cred ca o sa il cumpar nou deoarece nu stiu sa il repar ! Intrebarea este daca pot sa il montez singur fara ajutorul unui mecanic ?!?!?!?
|
--------------------
dacia
nova gti
2000 1.6l injectie
|
|
abram_burel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 24 September 04 ![]() |
Pai, daca motorasul de ralanti a luat-o razna, nu inseamna neaparat ca e vina lui (desi posibil sa fie).
Roaga pe cineva sa porneasca motorul si tu stai cu ochii pe "roata" clapetei de acceleratie (aia pe care e prins capatul cablului de acceleratie). Vei constata probabil ca se misca de capul ei. Ca sa te descurci pana te mai lamuresti cum stau lucrurile, scoti mufa de la motoras si vezi ca pe undeva inspre spatele rotii e un surubel care actioneaza pe o cama a rotii. De acolo poti regla mecanic ralantiul (prin incercari repetate de pornire, pana cand ralantiul sta unde vrei), NUMAI daca motorasul NU! e cuplat (altfel el va incerca sa-si faca datoria si reglajul ala nu are nici un efect). In felul asta vei avea un ralanti relativ stabil, dar cu care nu trebuie sa mergi la nesfarsit. |
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999 Parerea mea... stiti cum e... maxima!
|
|
OXIGEN |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 September 08 ![]() |
Multumesc mult pentru sfatul cu reglarea mecanica a relantiului, chiar nu aveam acuma banii necesari pentru un motoras nou
![]() |
--------------------
dacia
nova gti
2000 1.6l injectie
|
|
abram_burel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 24 September 04 ![]() |
Teoretic, nu! Practic, "noteaza" pozitia "originala" si cand faci treaba ca lumea, adu-l la loc
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999 Parerea mea... stiti cum e... maxima!
|
|
OXIGEN |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 September 08 ![]() |
Am verificat daca se misca clapeta de acceleratie cu motorul pornit atunci cand se tureaza aiurea si NU am observat nici o miscare a clapetei de acceleratie si nici a motorasului PAS CU PAS ! Eu am si instalatie BRC de gaz pentru injectie si pe benzina oscileaza cum am spus mai sus iar cand o trec pe gaz se tureaza pe la 4000-5000 rpm si mai mult !!!
|
--------------------
dacia
nova gti
2000 1.6l injectie
|
|
abram_burel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 24 September 04 ![]() |
Pai, inseamna ca "blegirea" pedalei descrisa in primul post a fost cauzata de cine? Ca atunci a fost primul simptom din cate spui. Daca explicam ce s-a intamplat atunci, probabil vom afla si ce se intampla acum.
|
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999 Parerea mea... stiti cum e... maxima!
|
|
OXIGEN |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 September 08 ![]() |
Pai am uitat sa mentionez ca am inlocuit si cablul de acceleleratie petru ca cel vechi se "desirase"
![]() ![]() |
--------------------
dacia
nova gti
2000 1.6l injectie
|
|
GTI2000 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 13 June 08 ![]() |
Exact aceeasi problema am avut-o acum cateva luni, aparea la putin timp dupa ce se incalzea motorul, probabil intra in zona de lucru sub cea acoperita de relanti, la rece. Reuseam sa alimentez motorasul clapetei de acceleratie (umblam cu conductori la mine) dupa ce il apuca "nebunia", cu motorul oprit si conectorul de sub filtrul de aer-stanga scos si il aduceam in "0" deoarece il gaseam blocat la maxim. L-am si curatat dar schimbarea acestuia a fost, pana la urma, inevitabila. Ai nevoie de un set de chei inbus (si torx parca-nu mai sunt sigur) ca sa poti demonta acest motoras.
|
--------------------
Renault
Symbol
2011/Collection/1,2 16V
- B-41-NIW
|
|
danny62 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 June 08 ![]() |
Ceva straniu mi s-a intamplat in seara asta: am placat la serviciu. Pornire normala, la "sfert", asa cum porneste de cand o am. Ajung la serviciu,cca 8 Km, parchez, si pana sa opresc motorul observ oscilatii ale ralantiului intre 1000 si 1800. Mai sesizez si un fasait din zona motorului, ceva care indica aer fals. Intrucat afara era intuneric nici nu am putut zarii ceva sub capota.
Daca vi s-a intamplat asa ceva dati-mi si mie un sfat, o parere. Oricum maine, ziua am sa intervin si am sa va tin la curent cu cele constatate, eventual remediate. Multumesc. |
--------------------
nova GTI
nova GTI
2000
|
|
gti98 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Prima data m-as uita la furtune - priza de depresiune de la servofrana - si oarece dopuri (daca nu ai reaspirarea vaporilor de benzina prin "canistra de carbon")
Spor! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
danny62 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 June 08 ![]() |
Multumesc "gti98" !!!
Cu toate ca postul tau il citesc dupa ce am rezolvat problema, vin cu precizari. Exact cum ai intuit si tu era vorba despre un dop, neavand canistra de carbon. Oricum cu ocazia asta tin sa multumesc si lui Vaiable_Dynamics (nu stiu daca am scris corec)pentru excelentul tutorial legat de "motorasul pas cu pas", pe care l-am inspectat, cu toate ca problema era evident din alta cauza. Multumesc inca o data!!! Spor la treaba ! |
--------------------
nova GTI
nova GTI
2000
|
|
OXIGEN |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 September 08 ![]() |
Am rezolvat problema ! Am inlocuit motorasul pas cu pas si acuma este ok !:) Multumesc mult pentru ajutor !!!
![]() |
--------------------
dacia
nova gti
2000 1.6l injectie
|
|
abram_burel |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 24 September 04 ![]() |
QUOTE(OXIGEN @ 15 Sep 2008, 19:43) NU am observat nici o miscare a clapetei de acceleratie si nici a motorasului PAS CU PAS Pai vezi?! |
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999 Parerea mea... stiti cum e... maxima!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 13:40 |