Clisee de marketing, stereotipii verbale si scrise
![]() ![]() ![]() |
Clisee de marketing, stereotipii verbale si scrise
neumann |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
|
||
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|||
YRX |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu mor cand vad reclama la Nissan Tida (cea cu catelul de plus, zice ceva de genul "confortul nu a fost nicidata mai bun") si pe aia de la Renault cu pompa de motorina in miniatura (pune o picatura in rezervor -"mega-motoare, nano-consumuri").
Oricum industria este plina de clisee si termene inventate destul de nefericit, cel mai stresant fiind ca le repeta la nesfarsit. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Mie imi place reclama de la Renault. Nu mi se pare goala de continut. Consuma putin!
![]() |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
giany911 |
![]()
Post
#4
|
![]() Aproape util Group: Members Posts: 143 Joined: 7 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Mie imi place aia cu Nu vezi Clio in service, m-am dus cu un Clio si am petrecut 3 ore asteptand, pe motiv ca 'mai dureaza putin'.
This post has been edited by giany911: 19 Sep 2008, 18:31 |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 Chevrolet Aveo 1.4 16v
Cel care intreaba este prost pentru 5 minute, dar cel care nu intreaba ramâne prost pentru totdeauna. |
|
hash |
![]()
Post
#5
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
reclamele sunt motivul principal care m-au determinat sa inlocuiesc televizorul cu Internetul. consum ce vreau, cat vreau, cand vreau si cum vreau, nu ma conditioneaza ei cu continut ca pe cobai. practic la TV nu mai ai timp sa filtrezi ce vezi, ti se sugereaza ce sa gandesti, pentru ca programul curge.
uitati-va la un copil mic cum se uita la TV. la reclame nu va puteti intelege cu el. e capturat complet de lumea de acolo. imaginile se succed cu repeziciune, continutul e colorat, contrastant chiar, voit exagerat, captivant - ca un fel de betie cu informatii. pentru cei slabi de inger, devine un surogat existential. distrugator de inteligenta. |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 23:05 |