DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pinion tr. a V-a schimbat?

mariuz_GL_05_EOV
post 8 Jun 2003, 16:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 8 June 03




Salut!

Are cineva idee daca se poate schimba pinionul de a V-a cu unul mai mic?
am un prieten care are pe o berlina pinion de nova la tr. a V-a si merge OK.
Sunt compatibile pinioanele de la cutiile de pe alte modele Renault (laguna, etc)...?

Scopul meu ar fi sa pot merge cu 140Km/h cu motorul in 3000-3500 rot/min. nu cu 4000 ca acum.


--------------------
Drive safe!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 23 Jun 2003, 12:56
Post #2





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Din cite cunosc eu pinioanele sint perechi.
Nu este suficient sa schimbi unul din ele, trebuie sa schimbi si perechea (mai mic inseamna diametru mai mic, mai putini dinti (eventual alta forma) si nu mai ajunge la cel care il antreneaza (nu se mai potrivesc).
Daca pinionul de a V-a este pe trenul fix (linga fratii de la tr.I pina la mers inapoi), trebuie schimbat tot trenul si asa mai departe. Nu cred ca merita. Cel mai convenabil este alta cutie.
Nu cred ca-ti doresti sa conduci o masina care face ca trenu' (suiera pt ca pinioanele nu sint pereche).


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Marty
post 23 Jun 2003, 13:06
Post #3


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Eu vroiam sa bag un pinion de a 5-a de diesel (la un R21). Baietii de la dezmembrari mi-au zis ca au mai facut la citeva masini treaba asta.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 23 Jun 2003, 13:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




QUOTE
Eu vroiam sa bag un pinion de a 5-a de diesel (la un R21).  Baietii de la dezmembrari mi-au zis ca au mai facut la citeva masini treaba asta.


care ar fi fost rezultatul? efectele asupra demarajului in treapta respectiva?


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 23 Jun 2003, 13:11
Post #5





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Si "baietii" de la Dacia mi-au zis ca-mi vind o masina...


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Marty
post 23 Jun 2003, 13:11
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
care ar fi fost rezultatul? efectele asupra demarajului in treapta respectiva?

tu ai nevoie de demaraj in a 5-a ?????
Vroiam sa fac taraba sa mearga cu motorul un pic mai putin turat si implicit sa-i cresc viteza (de la 220 km/h laugh.gif )


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 23 Jun 2003, 13:13
Post #7





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Si "baietii" de la Dacia mi-au zis ca-mi vind o masina...


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 23 Jun 2003, 13:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE
care ar fi fost rezultatul? efectele asupra demarajului in treapta respectiva?

tu ai nevoie de demaraj in a 5-a ?????
Vroiam sa fac taraba sa mearga cu motorul un pic mai putin turat si implicit sa-i cresc viteza (de la 220 km/h laugh.gif )


pai la Punto (1.9 JTD) in a 5-a la 3500 ai 140 dar motorul are cuplu la turatia asta (si in general are cuplu de la 1500) la o masina pe benzina nu stiu daca motorul ar face fata (dpdv al cuplului) la mersul la turatii mici. schimabrea pinionului cu unu de diesel poate duce la folosirea treptei a 4 la turatii mult mai mari si apoi la trecerea in aV-a modificata sa-ti cada la 2000 si sa fii subturat. io acum pot da a V-a de la 80 Km/h si am cca 2200 daca aveam alt pinion as fi avut 1.200 sad.gif iar ca sa evit asta ar fi trebuit sa merg cu a IV pana la 4000 ca sa saca apoi la 2800 - 3000 :?: nu mi se pare o solutzie viabila


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 23 Jun 2003, 13:27
Post #9


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pai de obicei (la masina aia) schimbam la 5-6000 rpm, deci turatia nu ar fi fost o mare problema.
Cit despre a 5-a la 80km/h sau mai jos, tin sa te anunt ca daca ma faci al dracu', iti plec cu a 5-a de pe loc ! Dar numai daca razvratesti taritele de pe mine laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 18:51
Forum Renault