DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DE LA 13 GR. C. NU MAI PORNESTE LA RECE, NU MAI AM SOLUTII!!!

mekgun007
post 29 Sep 2008, 18:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 April 08




Stimati forumisti,
stiu de existenta mai multor topicuri despre pornire insa problema tehnica cu care ma confrunt eu e diferita si am ramas fara solutiii!

daca afara sunt sub 10 grade celsius masina mea porneste bine (la prima cheie)
insa!
daca da putin soarele si se ridica temperatura peste 14 grade in sus nu mai porneste la prima cheie!
asta se intampla numai la pornirea la rerce si se comporta astfel:
-dau la automat normal dar nu porneste
-dau a doua oara la automat dar putin mai lung , porneste dar bolborosita si subturata
-la a III-a cheie porneste normal si se tureaza frumos.
sau
dau la prima cheie foarte lung(4-5 secunde) porneste cu chiu cu vai dar subturata parca nu are vlaga iar daca o opresc apoi porneste normal!

am efectuat urmatoarele operatiuni:
- shimbat bujii
- schimbat fise
-baterie noua
-inlocuit corp clapeta cu MPP cu tot
-am inlocuit si senzorul de presiune
-am verificat injectoarele pe ultarsunete
-am verificat garniturile de etansare la injectoare
-am inlocuit mufa din capul furtunului de alimentare cu benzina
-am dat cu sprei de contacte pe la toti contactii posibili
-am verificat sigurantele
-am curatat senzorul de turatie de pe volanta si am dat si cu sprei de contacte
-bujiile dau scanteie
-am verificat presiuunea de benzina din rampa
-am fost la tester clip de doua ori si raspunsurile au fost urmatoarele:
1 citez "uite cum se modifica parametrii aceia de pe calculator asta inseamna ca ea functioneaza bine si ca isi face sngura rglajele si nici nu-mi apare nici o eroare aici" SI ASA AM RAMAS FARA CUVINTE

la testul clip de la alt service de fata cu mine au pus testerul si au gasit o eroare - scria ceva legat de AER - si "meseriasii" au dat din cap zicand ca 99% e corpul clapeta - am plecat de acolo si am schimbat corpul clapeta nu am pus nou dar aproape nou de pe un logan cu 10000 km la bord.

PROBLEMA PERSISTA SI ACUM - NU MAI AM SOLUTII! blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif huh.gif huh.gif huh.gif huh.gif




--------------------
SOLENZA 1.4 MPI confort 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solenzoi
post 29 Sep 2008, 18:34
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 11 November 07




Initial am crezut ca trebuie curatat senzorul de turatie , dar apoi dupa cate zici ca i-ai facut nu stiu ce poate fi. Mai verifica totusi senzorul de turatie , sau poate pe undeva face ceva condens .Si eu am patit la fel ca tine dar dupa ce au curatat senzorul de turatie nu mai are nimic. Mentionez ca la mine pe langa faptul ca pornea subturata uneori se tura singura in momentul cand era scoasa din viteza si nu cu o suta sau doua sute de turatii ci pana la vreo 3000. Bafta.


--------------------
Dacia Solenza 2003, Scala - Cj-75 LAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinmq
post 29 Sep 2008, 21:10
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 22 March 07




Salut,
Poate este mufarea senzorului de turatie; eu aveam uneori probleme asemanatoare la cald, dupa oprirea motorului. Am schimbat mufa senzorului si nu sunt probleme. La service am insistat sa-mi arate si mie sa vad ce scrie la defectele inregistrate...era vorba de senzorul de turatie...daca tin minte era ceva legat de volanta...Daca mai faci un "tester"insita sa vezi clar despre se este vorba; daca ai vazut scuze. Incearca atunci cand nu pleaca din prima sa misti un pic de mufarea senzorului...poate merge si atunci ai o informatie in plus.


--------------------
dacia solenza clima 2003
exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelutu4u
post 15 Oct 2008, 20:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 April 07




nu intru prea des dar fiind o problema pe care nu poate sa o rezolve nimeni iti dau eu rezolvarea,pentru ca sunt mai destept ca 10 ingineri de la dacia la care le-am dat clasa de "n" ori.Schimba injectoarele pentru ca nu inchid perfect si cand motorul e oprit se ineaca cu benzina. Cand e frig nu e problema dar cu cat e mai cald cu atat porneste mai greu si cand porneste e subturat pana arunca benzina in plus pe evacuare. In rest mege perfect si pe tester nu apare nici o anomalie. Daca vrei totusi sa o pornesti cu injectoarele astea tine piciorul apasat pe acceleratie cand actionezi demarorul si ai sa vezi ca porneste mai usor pentru ca daca apesi acceleratia ii dai mai mult aer si benzina in surplus e aruncata mai repede afara pe evacuare.In rest SANATATE !!!


--------------------
Dacia Super nova 2002 - ct.66.nel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 15 Oct 2008, 20:31
Post #5


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Demaror?
pompa injectie?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelutu4u
post 15 Oct 2008, 21:06
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 April 07




Degeaba ai verificat injectoarele pe ultrasunete pt ca ele nu scapa presiunea imediat ci in timp si nu cu detergentul ala ci cu benzina. Poate ai observat ca daca nu o lasi mai mult de 5-10 minute porneste perfect . FA CE TI-AM SPUS SI O SA MEARGA MASINUTA BRICI!!! wink.gif


--------------------
Dacia Super nova 2002 - ct.66.nel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:31
Forum Renault