Sfat achizitie masina, pentru taxi
![]() ![]() ![]() |
Sfat achizitie masina, pentru taxi
adumitrachy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cu MCV-ul faci taxi la pompe funebre...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
koldun |
![]()
Post
#3
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Mmmm... nu prea. In Italia printre multele masini pentru taxi autohtone, mai vedeai si alte tipuri. Cele mai multe dintre aceste "altele decat italiene" erau MCV-uri. Banuiesc ca pt. spatiu si pret.
Succese! |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
semit |
![]()
Post
#4
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
din spusele catorva taximetristi cu care am circulat cand aveam alcoolemia peste 0.. in unanimitate au decretat Loganul Berlina drept cea mai buna masina pentru taxi
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Am optat pt MCV doar pt ca e mare si incap la nevoie si doi morti
![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Mcv 1,5 dci de 65 cp;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
fnp |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Datorita greutatii mai mari MCV-ul i-ti ia 0.5-1 litru de zeama in plus. DCI-ul costa mai mult fata de benzina +gaz, reviziile sunt la 10k si mai scumpe cele la 20k cand trebuie schimbat filtrul de motorina. Iarna se incalzeste greu (cam 1/2 ora). Dar ai ditai potbagajul. Fa-ti o lista cu "cerinte tehnice" in ordinea prioritatii apoi ia decizia.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
OAP |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Reviziile sunt la 15000 iar iarna se incalzeste in cateva minute (ma refer la habitaclu)....nu mai vorbiti prosti pe aici
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Ok... Am inteles ideea generala de pana acuma : MCV. Bun asa...
![]() Sunt curios daca postam aceeasi intrebare la VW pe forum ce raspunsuri primeam ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
MCV pe gpl si mai incaercat de clienti morti sau vii, o sa-ti ia vreo 14 % urban, gpl=2,4 ron calculeaza si tu costul la % si vezi ca iesi mai bine pe diesel, si la costul / 100 km si la comportament, nu o sa ai un dric..a pardon, taxi, lesinat care pute dupa el.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#11
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si prin Wien erau MCV-uri, de obicei masini de firma. logan sedan nu e bun?
Argon, pune si costul reviziilor in calculul pe km, ca nu e asa ieftin un filtru de motorina. De injectoare sau pompe de injectie delphi nu mai zic, La injectia secventiala de gaz nu mai pute nimic. Oricum, daca vrei MCV, poate mai ai putina rabdare 1-2 luni pana apare ala cu facelift (si asslift). This post has been edited by einstein1984: 2 Oct 2008, 08:04 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#12
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Stiu pe cineva care are GPL pe 1310 berlina si nu mi s-a parut lesinat comparativ cu benzina.. el a zis ca e mica diferenta, sau ceva de genu asta.
|
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la Dacia 1310 se poate face sa nu se ismta diferenta dintre benzina/gpl, chiar sa traga mai bine pe gpl, cu pretul unui consum in ron/100km bine peste consumul pe benzina, ca sa faci economii va trage ioc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
argon, vorbeam aici de masini euro 4, cu injectie secventiala de gaz si control in bucla inchisa. E tottal alta mancare de peste fata de un motor cu mixer si vaporizator de gpl controlat de vacuum.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#16
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 2 Oct 2008, 07:39) MCV pe gpl si mai incaercat de clienti morti sau vii, o sa-ti ia vreo 14 % urban, gpl=2,4 ron calculeaza si tu costul la % si vezi ca iesi mai bine pe diesel, si la costul / 100 km si la comportament, nu o sa ai un dric..a pardon, taxi, lesinat care pute dupa el. Despre comparatia asta de mere cu ananasi vorbeam. Si daca face cineva OT, tu trebuie sa-i dai musai apa la moara? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Intre 10 si 20 % e puterea lipsa la o instalatie secventiala E4.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#18
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ceva date sau argumente in sprijinul afirmatiei?
This post has been edited by einstein1984: 2 Oct 2008, 12:38 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ah...sa nu zici ca pui botul la aia 5 % sau cu cat te abureste marketingul? uite cum facem, mergem la un tester si masoara pe benzina si pe GPL, daca e cum zic eu platesti tu si iti schimbi nick-ul , daca e cum zici tu(apropos, cum zici tu?) platesc eu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#20
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci e exact cum banuiam, e "intelepciune din stramosi".
Nu am vazut o fisa tehnica de masina cu injectia alimentata dual din fabrica in care sa se citeze P max pe benzina si P max pe gpl (un exemplu). De asemenea, nu am vazut diagrama de dinamometru care sa arate ca ar fi diferite. Ca atare, tind sa cred ca sunt aproximativ egale. La cele cu etanol se mentioneaza o putere diferita. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
prea multe variabile, degeaba au aceasi putere daca consuma mult, ideea GPL-ului e de economie, probabil prin alte locuri e mai ieftin ca aici, si chiar daca consuma mult tot e mai ieftin, deocamdata in Romania costa 2,4 ron litrul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Incercati sa reveniti on-topic. Chiar daca iti convine sau nu argoane, masina va fi pe GPL pt ca este cel mai convenabil la momentul actual( p.s. un logan in regim de taxi in oras consuma maxim 10% ).
Daca vreti sa dezbatem subiectul in continuare, putem discuta in topicurile care trateaza deja subiectul acesta. On topic: alte masini pt taxi? |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Noul Symbol, Fiat albea sau croma, Aveo, noul Kangoo.... Poate alte amrci ofera mai multa garantie masinii utilizata in regim de taxi decat Dcaia/Renault cu 6 luni.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#24
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Am eu Logan 1,4 GPL. Nu se simte diferenta intre GPL si benzina. La cum trage masina, pentru ca la buget deja mi-am amortizat investitia de 20.000 de km iar pana acum am bagat in buzunar vreo 600 de euro.
[inlaturat de mine (os)] This post has been edited by os: 3 Oct 2008, 07:05 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
SilviuB |
![]()
Post
#25
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
Tine-ti cont ca acum nu se mai accepta orice vechitura. Primesc licenta doar cele pana in 5 ani vechime parca sau chiar mai noi, nu mai retin exact.
|
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Cine a zis ceva de liceenta ?
![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Nu lua MCV, pentru ca nu iti trebuie si nu are rost. E mai greu de condus/parcat samd si nu are rost. Daca avea rost, erau mai multe. Deci rostul nu este si nu are rost MCV/break pentru ca nu are rost. Berlina deci.
Nu are rost sa iei alta marca decat daca vrei sa fie si o masina personala mai deosebita, iar in rest rostul nu exista decat pentru Loganul Berlina care are rost. Sau te risti la ceva sh care a facut taxi prin strainatati si atunci apare rostul care poate disparea cand se strica ceva, relevand rostul vanzarii masinii de proprietarul anterior. Succese! |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
os |
![]()
Post
#28
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
scuze, as vrea sa intreb: pina la urma, rostul unde-i?
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
adumitrachy |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Taxi. Transport persoane si marfa (morti eventual
![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
os |
![]()
Post
#30
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
aaaa... dar cind se urca-n masina, sunt inca vii?
Acum serios: nu pot/nu vreau sa-ti spun nimic de masina (in sensul: de care sa fie), dar pot sa-ti spun asa: in postura de client, eu (fara sa fiu vre-un malac) apreciez taxiurile spatioase. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:14 |