DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ULEI PE DISC AMBREIAJ, o intrebare

ahyle_blue_eyes
post 9 Oct 2008, 20:26
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




Am si eu o intrebare : imi curge ulei din motor in compartimentul disc ambreiaj.Am cumparat acel semering si ca sa-l schimb trebuie dat motorul jos?sau se poate cumva altfel.........


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
abram_burel
post 9 Oct 2008, 22:13
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 24 September 04




Ca la psiholog: tu ce parere ai? smile.gif


--------------------
Dacia Nova GTi 1999
Parerea mea... stiti cum e... maxima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 10 Oct 2008, 07:57
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




eu zic ca trebe dat jos si asa o sa si fac

10 Oct 2008, 13:31:
S-a dat motorul jos(fara cutie) si s-a rezolvat problema.

This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 10 Oct 2008, 12:31


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
abram_burel
post 10 Oct 2008, 18:00
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 24 September 04




Ai vazut... smile.gif


--------------------
Dacia Nova GTi 1999
Parerea mea... stiti cum e... maxima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
candidatu
post 19 Feb 2012, 12:04
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 April 11




salut am o problema asemanatoare, a-mi arunca ulei pe la volanta.am avut membrana de la pompa de benzina sparta si mi-a bagat benzina in ulei (la o dacia nova )am schimbat uleiul dar acum mi-l arunca pe la volanta. dupa vreo 5 km de mers cu masina mi se aprind becurile la bord.cum anume se procedeaza sa schimbi acel semering ca am inteles ca ala e de vina ,e dificil pot singur, am nevoie de ajutor? ce anume tre sa desfac?daca dau motorul jos ce tre sa mai schimb dupaia vreo garnitura ceva? poate cineva sa-mi spuna si mie cum se procedeaza?


--------------------
dacia nova gt dacia nova gt 1998 nova gt - cata7621@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Feb 2012, 13:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Trebuie sa dai motoru sau cutia jos ,dupa care dai ambreiaju jos, volanta si acolo vezi simeringu de palier care il vei schimba,daca tot esti acolo schimba si bucsa de bronz din caatu arborelui cotit unde intra priza de la cutie ,o spargi cu o dalta micuta si bagi pe cea noua ,la remontare montezi volanta placa si discu care le centrezi cu o priza de cutie si gata treaba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
candidatu
post 19 Feb 2012, 15:30
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 April 11




multumesc de informatii,sigur nu ma descurc singur da am un vecin care sper sa ma ajute ca se mai pricepe si el cat de cat ca eu sigur mai fac un motor din suruburile care ami raman.dupa ce incep sa reansamblez tot la loc sant semne ceva dupa care sa ma iau sa pun ambreiajul la loc?sau pur si simplu tin minte pozitia din care le-am scos si tot asa le pun la loc? si inca ceva la semeringul ala concret asa ai spune semering de palier nu? nu am cum sa iau altceva daca asta cer nu? trebuie sa cer de nova sau merge si de dacie?


--------------------
dacia nova gt dacia nova gt 1998 nova gt - cata7621@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Feb 2012, 16:12
Post #8


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




candidatu se poate folosi markeru permanent pentru a da semne pe piese ca sa stii cum se monteaza corect si cu simeringu e simplu,te duci cu cel vechi la magazin


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 19 Feb 2012, 16:41
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Nu sunt semne si nici nu trebuie ,o priza de cutie sa ai sa il centrezi altfel nu mai montezi cutia pe motor,volantu pe arborele cotiti numa int-ro pozitie o poti pune adica cand gaurile corespund deci nu trebuie markere si alte semne,la disc sa fi atent sa nu il pui invers cu butucu iesit mai in afara catre placa( sper sa nu gresec) si pe urma pui placa si suruburile de fixare ale placii pe volant dar iti trebuie o priza de cutie pentru centrare smile.gif

This post has been edited by ghitza: 19 Feb 2012, 16:42


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 19 Feb 2012, 17:53
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




candidatu in primul rand daca ai problema cu presiunea nu o vei rezolva prin schimbarea simeringului (cerceteaza cauza). Despre pozitia volantului nu trebuie marcaj pt ca una dintre gauri este descentrata. La nova nu exista in flansa arborelui cotit bucsa pt. sprijinul prizei cutiei (arborele primar este si priza pt. ambreiaj si nu doua bucati ca la 13xx). Discul tot trebuie centrat fata de placa ...cam din ochi. Marcaje este bine sa faci intre volant si placa de presiune.

De la benzina aia in ulei vine problema. In caz ca ai schimbat doar membrana pompei este posibil sa fi nimerit o membrana foarte proasta (eu am avut ''onoarea'' sa montez o membrana noua culoarea roz cu verde deschis prin care a trecut imediat benzina si s-a umflat. dupa ce esti sigur de pompa si tot ai presiune mica incearca un ulei mai gros. Urmatoarea etapa pompa de ulei. Vezi si termostatul ca poate sta inchis, sau venind vremea mai calda ai uitat cartonul care acoperea complet radiatorul.

This post has been edited by BLUE R 19: 19 Feb 2012, 18:04


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
candidatu
post 19 Feb 2012, 18:03
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 April 11




blue da tu cum zici s-o rezolv?ca mie ami arunca ulei pe la volanta si toata lumea a zis ca aia e de vina, semeringul din cauza ca am avut nivelul foarte ridicat la ulei,am avut benzina in ulei.da si tu o solutie ca sant dispus sa iau in calcul orice varianta.in principiu cam trebuie sa fiu atent la ce demontez sa pun la loc in aceiasi pozitie.nu cred ca e rau nici sa semnez ceva pe acolo asta pentru siguranta mea ca nu sant foarte experimentat si o sa ma uit si la pompa de ulei si la ala de la delcou cum ai zice de actioneaza pompa ca cine stie nu?


This post has been edited by candidatu: 19 Feb 2012, 19:52


--------------------
dacia nova gt dacia nova gt 1998 nova gt - cata7621@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Feb 2012, 18:07
Post #12


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ghitza sunt destui meseriasi la care tot le mai ramne 2-3 suruburi sau nu mai stie cum a fost montata o piesa pe care tot el a dato jos cu catva minute in urma
el fiind incepator excl.gif in ale mecanicii a intrebat daca da semne ceva si eu iam spus cu ce sa dea semne,semnele si le da singur cum vrea si unde vrea


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 19 Feb 2012, 18:09
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Daca tot pierzi ulei mult trebuie sa il schimbi, poate ajuta ceva insa nu face minuni.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 19 Feb 2012, 18:13
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Daca ai schimbat uleiu ,el curge ,dar n7u in halu ala ca in 5km sa se aprinda becu ,daca se aprinde in viraj ,frana sau plecare depe loc e de la aia ,a curs si ai putin ulei ,si ramane pompafara ulei ,daca se aprinde in relantii becurile atunci arborele/cuzinetii sunt uzati


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
candidatu
post 19 Feb 2012, 20:05
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 April 11




QUOTE(vladut88 @ 19 Feb 2012, 18:13)
Daca  ai schimbat uleiu ,el  curge ,dar n7u in halu ala ca in 5km sa se aprinda becu ,daca se aprinde in viraj ,frana sau plecare depe loc e de la aia ,a curs si ai putin ulei  ,si ramane pompafara ulei ,daca se aprinde in relantii becurile atunci arborele/cuzinetii sunt uzati

deci am schimbat membrana de la pompa de benzina,am schimbat uleiul apoi am vazut ca dupa vreo 5 km ca atat cam fac pina in oras se aprind becurile la apa ulei si ala cu semnul exclamarii,pe ceas la ulei ami trecea de jumate se ducea acul ca si cum ar fi avut presiune full .am ridicat capota si tot era improscat de ulei dar se vedea clar ca pe acolo al arunca pe la volanta.sincer sa fiu nivelul la ulei nu l-am mai verificat sa vad daca e tot crescut in cazul in care as fi fost atat de norocos sa nimeresc o membrana proasta cum a zis blue (culorile corespund sper sa nu fi avut dreptate)stiam ca am membrana de la pompa sprit fisurata si ami pica benzina deaia nu ami faceam probleme ca consuma ca hamerul si miroase dar nu m-am gandit ca benzina se duce in ulei pina nu am ramas in pana dupa ce alimentasem cu o zi inainte

This post has been edited by bucatzel: 22 Feb 2012, 16:50


--------------------
dacia nova gt dacia nova gt 1998 nova gt - cata7621@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssandulescu
post 19 Feb 2012, 20:19
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 27 January 12
From: Pitesti




Ca sa schimbi acel semering este de munca ca si la ambreiaj de aceea cand se schimba ambreiajul trebuie schimbat si acel semerig multi nu inteleg si uite ce patesc


--------------------
dacia logan 2006/laureat - AG-29-AAX
http://www.daciaclub.ro/-VAND-piese-auto-logan-originale-si-aftermarket
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
candidatu
post 19 Feb 2012, 20:27
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 April 11




pai eu masina o am de 2 ani si pina acum n-am schimbat la ea decat planetare discuri frana placute si brate
acum m-am lovit de problema asta chiar n-am avut nici o problema la motor,in afara ca tre sal las vreo 5 minute sa se incalzeasca dupeia nici nu-l mai aud


--------------------
dacia nova gt dacia nova gt 1998 nova gt - cata7621@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Feb 2012, 21:29
Post #18


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ssandulescu aratane si noua unde scrie ca trebuie schimbat si simeringu de palier odata cu ambreiaju
la fieru meu am schimbat 2 ambreiaje si simeringu este al masinii cum la pus tatal ei in fabrica cu 150miikm in urma


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 20 Feb 2012, 11:11
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Candidatu pai daca si la apa se aprinde becul dupa ceva de mers iar la pornire ai presiune la ulei si pierzi atat de mult ulei, inseamna ca sistemul de ungere are presiune buna dar ea scade pe masura ce se incinge motorul (daca nu ai pierderi de antigel ceva nu functioneaza bine in sistem: termostat blocat inchis, radiator, pompa) si pierzi ulei, si daca ai mai avea ulei suficient la o temperatura peste limita iarasi scade presiunea. Daca uleiul il pierzi prin locurile respective in asemenea cantitate si cu presiune, nu este din cauza presiunii sistemului de ungere si datorita gazelor care scapa in carter si astfel arunca uleiul ( cauza: sistemul de recirculare a gazelor infundat, compresie scapata pe la segmenti, ..pe la simeringurile supapelor daca sunt si ghidurile uzate, pe la garnitura de chiulasa...

This post has been edited by BLUE R 19: 20 Feb 2012, 11:12


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
candidatu
post 20 Feb 2012, 19:43
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 April 11




QUOTE(BLUE R 19 @ 20 Feb 2012, 11:11)
Candidatu pai daca si la apa se aprinde becul dupa ceva de mers iar la pornire ai presiune la ulei si pierzi atat de mult ulei, inseamna ca sistemul de ungere are presiune buna dar ea scade pe masura ce se incinge motorul (daca nu ai pierderi de antigel ceva nu functioneaza bine in sistem: termostat blocat inchis, radiator, pompa) si pierzi ulei, si daca ai mai avea ulei suficient la o temperatura peste limita iarasi scade presiunea. Daca uleiul il pierzi prin locurile respective in asemenea cantitate si cu presiune, nu este din cauza presiunii sistemului de ungere si datorita gazelor care scapa in carter si astfel arunca uleiul ( cauza: sistemul de recirculare a gazelor infundat, compresie scapata pe la segmenti, ..pe la simeringurile supapelor daca sunt si ghidurile uzate, pe la garnitura de chiulasa...


Pai fii atent blue ca tocmai aici e si nelamurirea mea,presiune este ,aproape instant urca acul la jumatate normal zic eu si se mentine asa ceva timp apoi creste nu scade se duce spre rosu aproape da nu in sensul ala cre arata ca n-ai ulei ci ca si cum as avea peste nivel cu mult adica presiune foarte mare si mi-l arunca pe la volanta.ai mai inalnit sau auzit ceva asemanator?

This post has been edited by bucatzel: 22 Feb 2012, 16:50


--------------------
dacia nova gt dacia nova gt 1998 nova gt - cata7621@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 20 Feb 2012, 20:22
Post #21


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




candidatu tu ai o singura varianta cutia de viteze data jos,ambreiaj dat jos,volanta data jos,si te uiti la discu de ambreiaj cat mai are ferodoou pana la nituri ,mai este sub 1mm,schimbi discu,placa de presiune cum arata?are urme de uzura pe partea unde calca rulmentu pe ia?are urme de uzura unde freaca pe discu de ambreiaj?daca da se schimba,rulmentu daca invartesti de el face galagie?se schimba,cu simeringu de la palier intro manuta intri in magazinu de piese auto si ceri unu identic,+kit ambreiaj daca tot ai dat cutia jos si ala de pe masina ti se pare ca este pe duca,si vezi ce maruntisuri mai cumperi daca tot esti acolo cum ar fi spray curatitor de frane sa speli de uleiu aruncat peste tot
nu cumperi nimic inainte de demontarea cutiei de pe masina,poate iei ceva care nu se potriveste
daca era ceva cu presiunea de ulei se ducea naibi motoru,mergea ca o moara,zdranganeau toate piesele in el


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
candidatu
post 20 Feb 2012, 20:57
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 April 11




motorul e chiar silentios sint foarte multumit sesizez asa o bataie de la tacheti cred dar in rest nimic ,ambreiajul ami tine nu patineaza trage de rupe (acuma mai putin ca tot uleiul ala s-o fi dus si pe disc pe placa pe acolo) iar cu piesele asa fac de ceva timp, iau piesa ma duc cu ea si cer la fel ca am mai luat piese aiurea dupa spusele la diversi mecanici deaia prefer mai bine sa ma documentez si sa repar singur la masina ca daca o stric o stric eu da ca sa mai dau si bani sa strice altu la ea e pre mult .ultima data am schimbat garnitura de chiuloasa ca un nenea mecanic mi-a schimbat placutele de frana si nu prea aveam pedala si s-a gandit el sa intinda tija de la servopompa.masina se infrana cate putin eu ai dadeam ca ziceam ca nu trage bine pina mi-a fiert apa asa ca prefer sa mi-o fac singur daca pot


--------------------
dacia nova gt dacia nova gt 1998 nova gt - cata7621@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
candidatu
post 22 Feb 2012, 19:20
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 April 11




sambata desfac motoru din toate bujiile daca o fi cald si verific tot, pompa de ulei ,de benzina ,garnituri pinion de la delcou tot ce sa mai si undeva tre sa dau de buba asa ca o sa va tin la curent cu realizarile mele .sper sa fac treaba buna si sa-i dau de cap


--------------------
dacia nova gt dacia nova gt 1998 nova gt - cata7621@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
candidatu
post 25 Feb 2012, 19:19
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 April 11




oameni buni,am desfacut motorul,si surpriza semeringul era curat ca lacrima in schimb la cutie ulei gramada adica acolo unde e priza aia de la ambreiaj. in electromotor 1 litru de ulei si tot asa.in concluzie acolo unde ma asteptam sa gasesc ulei nu era iar acolo unde nu ar fi trebuit sa fie era gramada. se poate repara stie cineva pe linga slatina de preferinta sau chiar in slatina ca as lua una la mina a doua dar nu stiu ce gasesc in ea si second nu cred ca ami garnteaza cineva ca e buna.voi ce ma sfatuiti?


--------------------
dacia nova gt dacia nova gt 1998 nova gt - cata7621@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 25 Feb 2012, 19:35
Post #25


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




candidatu pentru simeringu de priza(asa se numeste)trebuie de montata cutia de viteze,cauta un meserias bun pentru asa ceva,cutia de nova e complicata si greu de facut


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
candidatu
post 25 Feb 2012, 19:48
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 April 11




stiu asta si deaia ma gandeam sa iau una la mina doua da cum am mai zis nu am nici o siguranta ca e buna iar meseriasi buni sa repare cutii nu stiu


--------------------
dacia nova gt dacia nova gt 1998 nova gt - cata7621@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 05:20
Forum Renault