DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> "bec ulei" si "alte pericole" aprinse din senin

alexutzu_arte
post 10 Oct 2008, 13:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 28 August 08




salutare tuturor.....sunt inscris de putintel timp pe forum si acum am si eu o problema la daciuta mea. mai exact....la franari un pic mai bruste sau accelerari mai tari se aprind becurile de la ulei si alte pericole.....stau aprinse 2-3 secunde si apoi se sting. faza cu becurile buclucase se intampla si la pornit dimineata...dupa ce dau cheie mai dureaza vreo cateva secunde pana sa se stinga. mentionez ca la mine in bord pt ulei am un singur bec, nu am indicator gradat cum au alti posesori de dacie. am auzit fel si fel de pareri ca ar fi de la lichidul de frana, ca e de la ulei, ca e una ca e alta... voi ce credeti ca ar fii?


--------------------
Dacia 1310 L - VS 03 VMT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 10 Oct 2008, 13:27
Post #2


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(alexutzu_arte @ 10 Oct 2008, 14:13)
. am auzit fel si fel de pareri ca ar fi de la lichidul de frana, ca e de la ulei, ca e una ca e alta... voi ce credeti ca ar fii?
*




In primul rand ce ulei ai in motor ??

Si un topic cam cu aceleasi probleme , spor la citit ... smile.gif

http://www.daciaclub.ro/Bec-ulei-t121556.html


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 10 Oct 2008, 13:35
Post #3


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




(!) nu inseamna alte pericole, ci probleme la sistemul de franare (pompa de frana)


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexutzu_arte
post 10 Oct 2008, 13:40
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 28 August 08




am ulei 15w40 lukoil si are cam 2500 km. motorul are cam 8000 km de cand a fost segmentat, etanseitatea baii de ulei e foarte buna, semeringul de palier a fost schimbat la ultimul schimb de ulei pt ca am pierdut tot uleiul intr-o noapte dupa o goana nebuna( forja maxima la motor- 145 km/h la 4000 si ceva de ture), pompa de ulei e in stare foarte buna....joja o iau de cateva ori pe saptamana si nivelul e constant(adica e bun dupa parerea mea).....
sunt incepator in ale mecanicii si ale condusului....


--------------------
Dacia 1310 L - VS 03 VMT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Oct 2008, 14:05
Post #5


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.297
Joined: 24 June 07




Asta pateam si eu rar, cand ramanea putin ulei in motor, pentru ca-mi manca din el, si cand franam mai brusc sau demaram repede se aprindea becul de ulei. Cu RO3 20W40 am patit asta dupa 2500km, cum ai patit si tu.
Dupa ce am trecut la un ulei cat de cat, s-a intamplat mult mai rar. Am mers cu un schimb de BP vreo 6000km pana sa-mi manance atat de mult cat sa se aprinda. Eu zic sa pui un ulei decent, nu Lukoil, si vezi apoi cum se comporta.
Daca tot ai facut motoru', ar fi pacat sa bagi in el jeguri d-astea ordinare. Ia 10W40, care e semisintetic, orice producator decent, de la Elf in sus e foarte ok.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 10 Oct 2008, 18:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




daca esti incepator in ale condusului dc ii dai 145? cu dacia?


--------------------
Dacia 1310 - IS 91 VIC berlina 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tantaru
post 10 Oct 2008, 20:46
Post #7


fan4dacia


Group: Members
Posts: 16
Joined: 5 October 08




colega... fii atent ce poti pati... si eu am patito dar mai rau....mai intai e ceva normal k la pornire sa ramana becurile pe presiune de ulei si pe (!) aprinse cateva secunde....iar cat la faza de aprin becuri aiurea la franari sau modificari bruste de viteze e uleiul de vina si poate fi si pompa de ulei....deoarece ulei fiind un pic cam subtire si semisintetic se deplaseaza usor prin baie + uleiul care e prin motor si de aceeaia pompa se dezamorseaza si de aia sta aprina martorul de ulei aprins vreo 2-3 sec.... alta problema poate fi si pompa de ulei care sa scape pe la ax presiune, asa am patito eu unsure.gif ....iar cat despre ce ai auzit k ar avea vreo legatura k frana nici pe departe nu e adevarat....schimba uleiul pune un 20w40(cauta ceva mai bun) si vezi ce se mai intampla.....asteptam raspuns biggrin.gif

10 Oct 2008, 20:49:
si un sfat pt tine nu o mai alerga asa tare mai ales k e cam batranica masinuta ta....si in plus e pacat de setul nou pe care il distrugi....si dacia nu e masina cu care sa alergi.....k doar na stiti k totii ce inseamna DACIA!!! nu???
Daca Ai Cap Iati Alta(nici mie nu mi convine vorba asta dar iubesc masinuta mea si in general daciile )

This post has been edited by tantaru: 10 Oct 2008, 20:49


--------------------
Dacia 1410 - BC-17-AFE 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Oct 2008, 21:50
Post #8


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.297
Joined: 24 June 07




Bagi omu' in ceata aiurea. Una la mana n-are ulei semisintetic(ar fi mult superior orice semisintetic spalaturii de putina de la Lukoil care costa probabil mai putin ca uleiu' de floarea soarelui per litru) in masina acum, ci mineral. Si chiar daca ar fi fost un 10W40 semsintetic, la temperatura optima de funtionare ar fi la fel de vascos ca al lui(vezi W40), doar la rece ar fi mai subtire, si ar interveni(nu cred ca e cazul dupa r.k.-ul facut recent de el) problema aia pe care o auzi de la batrani, ca pierde mai repede pe la baie sau vreun semering, desi e mai mult vrajeala si asta.
Si nu e normal sa ramana becurile aprinse cateva secunde, nu e normal deloc. Ce e peste 2 secunde deja indica o problema, ori uleiu' praf(cel mai probabil in cazul asta), ori pompa cu belele(sper sa nu fie cazul).


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 11 Oct 2008, 05:24
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Ulei subtire si putin, merg pe mana lui Merced.
Ca incepator e putin riscant sa dai 145 la berlina (chiar daca real aveai 125-130) din motive de stabilitate (punte spate - barca).
Forja la berlina (si la altele) inseamna turometru dus pe zona gri sau rosie. Cand iei o curba cu 6000 rpm si scartai gumele poti spune forja. Nu e nimic anormal 4000 rpm la drum intins (am venit Bratislava-Viena-Budapesta-Bucuresti asa).

LE: Uleiul se pierde pe la:
- semeringuri vibrochen (pompa apa si cutie viteze)
- segmenti
- delcou
- pompa benzina
- garnituri (baie ulei si chiuloasa)
- semeringuri supape
- buson golire ulei ( radmasa.gif pe A1 a cazut radmasa.gif )
- or mai fi si alte locuri...

This post has been edited by adrianne: 11 Oct 2008, 05:31


--------------------
Dacia 1310 L - B44UCJ 1996
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tantaru
post 11 Oct 2008, 16:53
Post #10


fan4dacia


Group: Members
Posts: 16
Joined: 5 October 08




deci cum sa ti spun ....intelege k uleiul pe masura ce se incalzeste se subtiaza..nicidecum nu se ingroasa ....iar cat de becuri ti am tiz 1-2 secunde la pornire e ceva normal.... se intampla si la masinile luxoase mercedez (unde lucrez eu) pina isi intra motorul in parametrii de ci nu te speria daca dimineatza iti stau un pic beculetele aprinse... biggrin.gif iar forja asa e in jur de 5000 rpm...dar la astea mai vechi e cam riscant sa le duci in asemenea ture mai ales daca ai vibrochenul original pe ea si mai multe piese deoarece is invechite de timp si in plus is proaste calitativ... eu stiu k motorul de dacie e un motor cam turat adica k isi atince maximul de putere pe la 4500 ceva genul sau cuplu maxim pe la 4300 rpm dar masuratorile astea sunt facute pe masini noi care nu prea au cum sa cedeze de noi....pe cand astea vechi sar putea sa ti faca o surpriza nu tocmai placuta sad.gif dar na faceti cum vreti asta e o parere de a mea(aaaa si motorul la a mea e facut de mine personal acum 5000km si vedeti k merge destul de bine.... deci cred k ma pricep un pic la motoare biggrin.gif )


--------------------
Dacia 1410 - BC-17-AFE 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 11 Oct 2008, 17:06
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




Am pus la foarte multe masini ulei LukOil ... am fost extrem de multumit de el ... este cu mult peste noroiul ala de ELF.

Nu inteleg cum a-ti ajuns voi la concluzia ca e nasol uleiul de la LukOil . . ..

Cine a demontat un capac de culbutori la un motor mers mult timp cu ELF stie ce pamant de flori se afla pe acolo biggrin.gif

This post has been edited by Ford_V6: 11 Oct 2008, 17:08


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 - B 79 VIT 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tantaru
post 11 Oct 2008, 17:09
Post #12


fan4dacia


Group: Members
Posts: 16
Joined: 5 October 08




ma ford nu am am zis k e naspa doar k sa incerci ceva mai bun k ar fi mai bine pt motor ceva mobil k ar fi mai bine si il protejezi smile.gif


--------------------
Dacia 1410 - BC-17-AFE 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 09:08
Forum Renault