DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Unghi de cadere necorespunzator, - in urma schimbarii amortizoarelor -

Dsign
post 17 Oct 2008, 13:00
Post #1


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Problema : mi-am pus amortizoare sport, imediat dupa aceea am observat cu ochiul liber ca unghiurile de cadere ale rotilor din fata sunt diferite stinga-dreapta, respectiv am 1 grad jumate pe + in dreapta.

Masina nu a fost deloc lovita in zona lonjeroanelor si a suportilor de amortizoare, in gropi nu dau prea tare, etc.

Mi s-a sugerat sa schimb flansele si rulmentii de la amortizoare.

Ce parere aveti? De unde vine problema?


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costy1
post 17 Oct 2008, 13:05
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 26 July 07
From: Bucuresti




Parerea mea este ca nu are nici o legatura rulmentii si flansele cu modificarea unghiului. Poate au umblat baietii la suruburile care nu trebuie si au dereglat unghiul. Si normal ca nu aveau nici un interes sa-ti spuna. Trebuie sa-i faci unghiul .


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 17 Oct 2008, 13:09
Post #3


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




ATENTIE: unghiul de cadere la o astfel de punte (McPherson) nu se regleaza decit prin schimbarea basculei. Se mai facea o inginerie prin service-uri, largeau gaurile de la amortizoare, la prinderea de fuzete si apoi reglau caderea, dar nu este o solutie ortodoxa.

Plus ca mecanicii care au schimbat amortizoarele imi sunt fosti colegi care n-au nici un interes sa ma "lucreze"

This post has been edited by Dsign: 17 Oct 2008, 13:10


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Oct 2008, 13:29
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Dsign @ 17 Oct 2008, 14:00)
cu ochiul liber ................. 1 grad jumate pe + in dreapta.
*



Nu stiu ce ochi ai matale, dar un om obisnuit nu observa asa ceva mai ales cu precizie de jumatati de grad wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 17 Oct 2008, 14:08
Post #5


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




la o privire atenta, se poate observa ca partea de sus a anvelopei are distanta diferita fata de buza aripii, mai ales ca la mine garda la sol este coborita cu ~5cm. Crede-ma, ca daca nu observam, nu ma panicam si nu faceam cele 3 verificari ale unghiurilor (pe standuri diferite). Se vede ca si cum o roata ar fi mai in interiorul caroseriei

Nu uita ca am jante pe 17" cu anvelope 205/45, si chiar daca inclinatia de 1 grad jumate pare mica, pe cercul rotii devine sesizabila. (cu cit ne indepartam de intersectia a 2 drepte, cu atit distanta dintre laturi este mai mare)




EDIT:


Am o mare rugaminte : postati si voi, cine are, valorile nominale ale unghiurilor pentru Logan, vreau sa rezolv treaba intr-un service mai bun, numai ca nu am valorile astea.


Multam anticipat



@argon, valoarea de 1grad si 47minute a fost stabilita in urma verificarilor pe stand... Era evident ca nu determinam cu ochiul liber valoarea exacta smile.gif

This post has been edited by Dsign: 17 Oct 2008, 15:39


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Oct 2008, 17:29
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




a..pai nu ai zis asta in primul post blush.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshu_59
post 17 Oct 2008, 21:29
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 21 May 05





Buza aripii, e cel mai nepotrivit reper fata de care poti aprecia unghiul de cadere al unei roti, pentru orice masina.


--------------------
Dacia Logan - VS 04 LCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gingis
post 17 Oct 2008, 21:31
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 August 08




Conform diagramei scoase pe calculator la service Dacia (in urma verificarii directiei pe stand) unghiurile de cadere fata specificate sant : -0 grade si 40 sec.minim si 0 grade si 20 sec. maxim.


--------------------
Dacia Logan 2006 - XX-00-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Oct 2008, 22:01
Post #9


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Dsign @ 17 Oct 2008, 15:08)
: postati si voi, cine are, valorile nominale ale unghiurilor pentru Logan, vreau sa rezolv treaba intr-un service mai bun, numai ca nu am valorile astea.
Multam anticipat
*




Attached thumbnail(s)
Pages_from_logan_X1_benzina_Page_1.jpg ( Size: 280.47k ) Number of downloads: 2085
Pages_from_logan_X1_benzina_Page_2.jpg ( Size: 203.77k ) Number of downloads: 2232
Pages_from_logan_X1_benzina_Page_3.jpg ( Size: 268.11k ) Number of downloads: 2044
Pages_from_logan_X1_benzina_Page_4.jpg ( Size: 101.24k ) Number of downloads: 1952


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 17 Oct 2008, 22:50
Post #10


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




mersi, klaus.


@Gingis, daca te referi la masina ta, nu ma ajuta cu nimic.

@moshu : atit timp cit aripile nu au fost lovite, ele pot fi un reper initial... Am spus mai sus ca am facut verificare pe stand si am un grad si 47 minute deviatie...

This post has been edited by Dsign: 17 Oct 2008, 22:52


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 17 Oct 2008, 23:36
Post #11


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Nu cred ca valorile din manualul de service sunt valabile si pentru jantele de 17".


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 18 Oct 2008, 06:43
Post #12


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Nu diametrul jantei este problema, ci latimea anvelopei. Diametrul total al rotii a fost pastrat, deci janta nu are influenta aici.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 18 Oct 2008, 09:21
Post #13


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Ai schimbat și arcurile? N-ai micșorat garda la sol?


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 18 Oct 2008, 10:02
Post #14


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




tu ce crezi? Normal ca a schimbat arcurile si amortizoarele.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 18 Oct 2008, 10:15
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Dsign @ 17 Oct 2008, 15:08)
la o privire atenta, se poate observa ca partea de sus a anvelopei are distanta diferita fata de buza aripii, mai ales ca la mine garda la sol este coborita cu ~5cm. Crede-ma, ca daca nu observam, nu ma panicam si nu faceam cele 3 verificari ale unghiurilor (pe standuri diferite). Se vede ca si cum o roata ar fi mai in interiorul caroseriei


Era scris numa cateva posturi mai sus.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 18 Oct 2008, 10:38
Post #16


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Și atunci nu e normal să se modifice și unghiul de cădere?

Edit:
Dacă s-au modificat cu valori diferite stânga/dreapta atunci e din altă cauză.

This post has been edited by LuluMOB: 18 Oct 2008, 10:40


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 18 Oct 2008, 18:00
Post #17


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Pai, tocmai asta e problema, ca nu s-a modificat caderea pe ambele roti, ci doar pe una din ele. Pe mine nu m-ar deranja sa fie mai "cracanata" un pic de fata...

M-am consultat cu niste mecanici mai rasariti care au indicat ca si posibila problema flansele/rulmentii amortizoarelor.

This post has been edited by Dsign: 18 Oct 2008, 18:01


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_ubs
post 12 Aug 2010, 05:07
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 17 January 06




ai rezolvat???exact aceasi pb o am si eu pe aprtea stg.in urma unui accident a trebuit sa schimb bielte de directie, cadru motor, amortizor, fuzeta, mai putin BASCULA...despre care s-a zis ca nu e afectata.dar totusi roata stg sta///
Intrebare:exista ceva cote tehnologice care pot fii masurate si care sa imi zica daca oala amortizorului este "fugita"?
alte solutii de rezolvare?


--------------------
RENAULT SYMBOL 2007 / 13.02.2007 - B 60 FTW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 12 Aug 2010, 07:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




pai sincer si din brat poate fi , daca tot ai pus fuzeta si amortizor noi atunci merita incercat si cu un brat, nu e imposibil sa fie putin deformat si el. Oricum incearca cu un brat original ca de multe ori cele aftermarket modifica ele caderea. Eu am la fel oala deplasata si am rezolvat cu ovalizarea gaurilor amortizorului , de acolo am compensat deplasarea oalei . Am 40.000 km cu ea asa si n-a uzat deloc cauciucurile. E mult mai practic si ieftin decat sa te apuci de centrat caroseria pe stand


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_ubs
post 12 Aug 2010, 07:38
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 17 January 06




masina se repara pe casco...la reprezentanta renault...deci nu decid eu ce sa pun sau nu piesa pe masina.nu suport costuri, etc...vreau sa o faca.nimic mai mult


--------------------
RENAULT SYMBOL 2007 / 13.02.2007 - B 60 FTW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 06:58
Forum Renault