sfarsit de baterie, incarcarea
![]() ![]() ![]() |
sfarsit de baterie, incarcarea
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
|
||
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
bateria nu se deconecteaza niciodata cu motorul pornit, cine te-a invatat sa faci prostia asta? risti sa-ti prajesti una alta cu ocazia asta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
dar mergea .. am vrut sa scot bateria sa o shimb cu alta ...care era goala
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#4
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
ai un consumator foarte mare pe undeva, posibil vr'un scurt....
|
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
nu te contrazic.. gasil`as odata ca mor daca nu am masina !!!!!
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
Executron |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
pai in seara asta mare lucru n-ai ce sa-ai faci
![]() Cand ai timp scoate pe rand sigurantele, modul clasic de verificare a consumatorilor pe baterie si apoi mergi cu masina si vezi daca incarca fara acel circuit scos prin siguranta... Altceva nu prea cred ca poti sa faci rapid... |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
cu care sa incep ?? am cutie de sigurante in compartimentul motor..
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Daca scoti bateria din circuit cu motorul pornit iar cind o pui pe cealalta pot aparea variatii de tensiune tranzitorii foarte mari la o chestie dinasta am ars tot ce era electronic pe masina inclusiv temporizatorul .
problema ta este alternatorul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
scuze am fost la servici... aseara .. am reanimat`o.. am facut ce iam facut .. nu stiu cum si in ce fel.. dar pana la urma a mers.. am scos toate siguratele .. si nici o diferenta.. azi dimineata a pornit spre uimirea mea ... cand am venit de la servici .. m`am urcat in masina .. am pornit`o .. iar... incarcarea OK ... pana s`a incalzit motorul ... si atunci a intrat pe rosu........... asta`i problema ...
Bygy007 sunt la al 3`lea alternator... iar temporizatorul ?? e aprinderea tranzistoriala nu ?? ca de cand cu bateria mea si lipsa incarcare .. merge ciudat rau de tot motorul.. parca merge inecat si el sarmanul nu prea are debit mare de benzina ca sa fie inecat ![]() 21 Oct 2008, 01:25: si pute`ti sa imi puneti si mie o "schema" la tabloul de sigurante .. am cu 6 sigurante in compartimentul motor.. sa imi spunetzi de exemplu .. la prima de sus .. este de la faruri .. bord semnale .. bla bla.. pana la ultima sa stiu ce sa pun pe contacte sa le opresc alimentarea la toata masina cand vreau sa nu o folosesc o perioada te timp ![]() This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 21 Oct 2008, 00:25 |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
scoti borna
This post has been edited by bygy007: 21 Oct 2008, 01:07 Attached thumbnail(s) siguranteyy8.jpg ( Size: 184.44k ) Number of downloads: 102 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
ms bygy ! .. le`am scos pe toate direct.. si le`am pus pe rand una cate una ... nici o diferenta.. dar.. merge acum .. oricum am schimbat azi si alternatorul si releul ... si .. tot asa e .. deci si celelalte erau bune.. dar era ceva ce le omorase..
treaba e ca s`a prajit aprinderea tranzistoriala .si am trecut pe clasic... inainte datea 130 km/h.... acum doar 120 km/h ( pe o portiune de drum unde maxim am prins 140 cu o alta masina tot dacie doar ca avea motor de 1400 si cutie in 5 trepte fata de mine 1300 cu cutie in 4 ![]() 23 Oct 2008, 01:12: si s`a prajit aprinderea si releul de semnalizare cu ocazia prostiei mele ![]() ![]() This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 23 Oct 2008, 00:12 |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
Ai avut ghinion ... am decuplat borne in mers si am schimbat baterii cu motoru mergand la zeci de masini pana acum si nu a fost nici o problema ...
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
asta e .. oricum am luat azi un releu de semnalizare mecanic .. merge .. cu cadenta mai lenta putin dar nu e problema .. si aprinderea o rezolv eu
![]() astazi am luat de la o dacie din 82 parca.. farurile.. am dacie in 4 faruri dar am observat ca geamul era diferit.. la cea veche era geamul bombat.. ca un bec.. iar ale mele care erau pe masina .. erau mult mai drepta fata de celelalte.. influenteaza?? si cum sa le montez.. adica cum sa fie "dungile" acelea dupa ele.. am vazut ca are 2 randuri de dungi pe o parte si de alta de la jumatatea farului una mica si una mia mare.. care sa fie sus care jos ..sau nu problem la astae? |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Deci: dacia aia cu farurile bombate, probabil ca era pentru export, eu am avut unul din faruri bombat si era "made in cehoslovacia" iar motivul pentru care l-am inlocuit au fost chiar striatiile alea de care vorbesti tu, vezi ca sunt diferite striatiile la farul de faza lunga, fata de cel de faza scurta. Alea mai "rombate" se pun in extremitati iar cele cu striatii mai drepte se pun mai spre mijloc.
Faptul ca masina turata putin, moare fara baterie ma face sa cred ca tu ai probleme mari, sau cu alimentarea releului sau a excitatiei alternatorului, dar de la releu la excitatie ai un singur fir si ala are 20 de cm, sau cu firul de la alternator la baterie. sau chiar cu papucul ala gaurit care se prinde pe alternator. Daca te ajuta cu ceva: Motor pornit, pe la 1000 de ture, trebuie sa se poata autoalimenta din ce produce alternatorul, deci pe la 1000 de ture ar trebui sa fii capabil sa scoti bateria din circuit iar motorul sa functioneze. Daca moare eu zic sa verifici la sange alternatorul si releul de incarcare precum si alimentarea releului si cablajul ala de "semiforta" de la alternator la baterie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
problema era alternatorul .. un carbune ramanea blocat .. firar .................................... si fabrica unde la facut si ala de la pus in cutie etc..
![]() MS msmsmsms !!!!!!!!! am un releu mecanic de la o dacie batrana.. cum il pot verifica acasa daca merge? 24 Oct 2008, 23:52: si mai am o chestie .. care stie cum vin firele alea la maneta aia de la stergatoare.. sa imi zica ca la "destepti" firul maro primu ..ala verde al 15`lea.. sa le pun si eu .. ca .. sunt puse aiurea .. cand dau prima treapta nu face nimik .. la a 2 merge ..si cand trag de el iar merge .. ca nelumea ![]() This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 24 Oct 2008, 22:52 |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
desfa maneta de la stergator si curata contactele din interior
pentru verificarea releului iti trebuie o sursa reglabila pina la 15-16V si 1 A minim AICI gasesti detalii This post has been edited by bygy007: 24 Oct 2008, 23:33 Attached thumbnail(s) schema_fara_temporizator.jpg ( Size: 17.53k ) Number of downloads: 66 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
ms bygy !!!!!! esti de mare folos .. sper sa tin minte schema pana afara
![]() |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:21 |