DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> frana de mana, as vrea sa vad cum e sa ai frana de mana

gimsys
post 22 Oct 2008, 06:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 20 September 08




Am probleme cu frana de mana nu prinde decat slabut , am incercat sa-i mai intind cablul dar acum prinde putin si cand nu e trasa

ce as mai putea sa fac ?


--------------------
Dacia 1300 1978 - CJ 05 AYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mjeefo
post 22 Oct 2008, 13:08
Post #2


Racer


Group: Members
Posts: 78
Joined: 5 February 07




monteaza o frana de mana hidraulica:D


--------------------
Dacia 1310 00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL - TL LIV CT MAV CT CFG
Dacia este in sufletele noastre.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 22 Oct 2008, 13:20
Post #3


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Schimba cablul de la frana de mana. O sa vezi ca se schimba radical lucrurile dupa ...
Daca ii schimbi si sabotii o sa ai o surpriza si mai mare ...

"Succesuri" !


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 22 Oct 2008, 14:59
Post #4


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




sa nu fie "blocat" cablul pe undeva pe traseu, mai exact prin locul in care trece prin tambur.


eu am fost respins la itp pe treaba asta blush.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 22 Oct 2008, 20:24
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




pai atunci nu ramanea permanent trasa?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 23 Oct 2008, 23:30
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




cablul ramane blocat .. pe traseu ca este vechi ..dar ineficienta franei de mana .. poate fii si de la uzura ferodourilor.. sau poate fii rupte spire din cablu si nu mai sta tras.. se slabeste singurel wink.gif schimba`l .. regleaza`l si o sa fie bn .. dar nu recomand ca eu am rupt masina in 2 cu frana mea de mana smile.gif) acu o am slaba de tot.. nu mai vreau frana de mana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 24 Oct 2008, 08:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Daca vrei sa intorci cu frana de mana, la D1300 n-o sa reusesti. Am inlocuit eu absolut totul, saboti, distantierii aia, cablu nou... Degeaba! sleep.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gimsys
post 10 May 2009, 11:44
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 20 September 08




QUOTE(v_razvan_c @ 24 Oct 2008, 08:58)
Daca vrei sa intorci cu frana de mana, la D1300 n-o sa reusesti. Am inlocuit eu absolut totul, saboti, distantierii aia, cablu nou... Degeaba! sleep.gif
*


ah , ok atunci biggrin.gif
am vazut un 1310 facand asta si de-aia dry.gif



--------------------
Dacia 1300 1978 - CJ 05 AYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 10 May 2009, 12:51
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca vrei, poti .Si Dacaia a fost facuta sa-i tina frana de mana, dar, ca orice piesa, si asta a fost denaturata( cablul). Arcurilor de revenire de la capetele cablului, li s-au adaugat un numar prea mare de spire, si face in asa fel, ca odata trasa, sa se comprime spira langa spira, si nu se mai poate continua actionarea parghiei. Deci sabotii sunt doar pe jumatate actionati. Solutia, taiati 1cm din arc, de la ambele capete, cu doi clesti intindeti mult arcul, ca la prima comprimare sa ramana intins asa fel incat sa retraga corect (dar la asta ajuta si arcul de la saboti, mai ales). In pozitia slabit, cu sabotii reglati aproape de tambur, parghia care e actionata de cablu, sa aiba o pozitie cat mai apropiata de sabot, ca la prima miscare, sa si intre in actiune. Daca nu-i asa, bagati adaosuri la furca (pe slitul furcii). Cine nu a inteles, sa se aseze in fata piesei, si discutam in particular.

10 May 2009, 12:53:
Domnul "moartea" , iti garantez ca merge, si inca foarte bine.

This post has been edited by PH-06-BOA: 10 May 2009, 12:53


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 10 May 2009, 17:09
Post #10


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




schimba sabotii, nici la a mea nu tinea frana de mana, dupa ce am schimbat sabotii, am ramas uimit, parca nu mai vazusem frana de mana in viata mea laugh.gif ma jucat toata ziua cu ea naughty1.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 10:02
Forum Renault